Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut,de-o data cu frigu vin si problemele,(la mine),tin sa mentionez ca pe biata mobra o tin afara la racoare si cred ca o prins-o raceala,acuma mai nou cam curge benzina din carburator,l-am luat de 3 ori jos,curatat,suflat si nimic,tot curge benzina din el,(cand il bag in casa si e cald inchide perfect),am fost sa dau comanda de un cui pontou si ala de acolo fiind un preten bun mi-a recomandat sa caut problema in alta parte pt ca cuiu este ft bun,nu are nici o urma de uzura pe el,insa eu cred ca la rece guma din capatu cuiului se face rigida si nu inchide perfect,voi ce parere aveti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce dracului tii benzina pe ON cand lasi mobra sa stea? In special in frig. Pe la orice garnitura poate pisa benzina pe frigurile astea, ca sunt lemn cauciucurile alea batrane. Si e plin saracu carburator de garnituri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E simplu. Inchizi robinetul de benzina. Cand se mai incalzeste un pic verifici daca e totul ok.

 

Nu iti recomand sa lasi benzina in carburator daca sta mobra mai mult de 2-3 zile.

Eu cel putin mi-am facut obiceul ca atunci cand o las peste noapte inchid robinetul si las sa moara motorul, ba chiar mai mult, ca sa nu fie benzina irosita, stiu ca mai pot sa merg cam 2 minute dupa ce inchid benzina, si inchid robinetul cand sunt aproape de casa (te obijnuiesti) si apoi cand ajung in "parcare" mai dureaza cateva secunde si se opreste.

 

Dar peste iarna asta nu e destul. Dupa ce a tras benzina din carburator si s-a oprit, te asiguri ca e bine inchis robinetul si scurgi restul de benzina din carb. Ca sa stea gol, si asa iti pastrezi carburatorul curat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca lucrurile sa fie clare in privinta intalnirii propuse pentru luna mai 2012, am sintetizat totul intr-un topic dedicat, respectiv:

 

Informatii actualizate (si "coerente") despre Deschidere (ne)oficiala de sezon 2012 (luna mai)

 

Lista oficiala de inscrieri poate fi gasita aici

Editat de Dominator72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eram doar curios. Ca eu m-am complicat initial, neavand presa speciala, am luat 2 saibe, le-am pus in dreptul niturilor ca sa pot presa placuta aia pe ele, apoi am pus cate o bila de rulment pe fiecare din nituri si am strans cu o menghina mai mica, dar nu am fost foarte multumit de cat s-au largit. Asa ca ciocanul a fost si alegerea mea... De vreo 1000-1500 km am mers fara probleme.. :) :cheers: :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare eu am avut parbriz Givi special pt Domi(pe motor), dar sincer iti bate direct in viziera si aveam presiunea de aer direct pe casca, dece?Il am si acum si il tin degeaba!DACA INTINZATOARELE DE LA LANTZ SUNT INTINSE LA MAXIM INSEAMNA CA TREBE UN lantz nou? MAI AM SI O BATAIE IN MERS,dar la releantiu si in ture(in gol) nu se aude ,numai in mers o fii lantzu sau lantzu de distributie?Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai pinioanele standard si intinzatoarele sunt la maxim, lantul e uzat sigur. E neintins corespunzator si bate in ceva: cadru, cric central,... Exista pericolul sa se innoade pe pinionul de atac sau sa sara pur si simplu de pe pinioane.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai pinioanele standard si intinzatoarele sunt la maxim, lantul e uzat sigur. E neintins corespunzator si bate in ceva: cadru, cric central,... Exista pericolul sa se innoade pe pinionul de atac sau sa sara pur si simplu de pe pinioane.

pune garnituri intre carena si parbriz la prinderile de sus sa se ridice putin si va fi ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare eu am avut parbriz Givi special pt Domi(pe motor), dar sincer iti bate direct in viziera si aveam presiunea de aer direct pe casca, dece?Il am si acum si il tin degeaba!DACA INTINZATOARELE DE LA LANTZ SUNT INTINSE LA MAXIM INSEAMNA CA TREBE UN lantz nou? MAI AM SI O BATAIE IN MERS,dar la releantiu si in ture(in gol) nu se aude ,numai in mers o fii lantzu sau lantzu de distributie?Bafta!

bataia pe care o descrii tu este de la lantul da transmisie

nu stiu cum arata lantu si pinioanele, dar,,,,lantu se poate scurta cu o pereche de zale

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare eu am avut parbriz Givi special pt Domi(pe motor), dar sincer iti bate direct in viziera si aveam presiunea de aer direct pe casca, dece?Il am si acum si il tin degeaba!DACA INTINZATOARELE DE LA LANTZ SUNT INTINSE LA MAXIM INSEAMNA CA TREBE UN lantz nou? MAI AM SI O BATAIE IN MERS,dar la releantiu si in ture(in gol) nu se aude ,numai in mers o fii lantzu sau lantzu de distributie?Bafta!

 

Iti recomand si eu sa schimbi kitul de lant de transmisie. Si al meu batea, in special daca era in tras si roata mai patina cate un pic facea foarte urat.

 

Parbrizul zici ca il mai ai? E intreg? Pentru ce model de domi este? Daca e pt RD08 m-ar interesa pe mine, cu cat l-ai vinde?

 

:cheers:

 

Ce parere aveti de ASTA??? :rolleyes:

Din cate am mai citit se pare ca are asa:

800 cmc, 3 cilindri, turbo-diesel;

53 cai, cuplu 100 Nm (2xdomi);

transmisie automata, cardan;

215 kg, rezervor de 20 litrii, consum de 2.2% :eek:

 

=> 0-100 km/h = 3.75 secunde

+

un plin ~ 900 km :drink:

 

Stiu ce imi doresc de Craciun :)) :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

EVA Track? E genial.

 

Insa:

- costa 20k euro, inmatriculat

- are cutie automata; destul de dubios

- nu e foarte rugged - propulsorul respectiv a fost conceput sa stea intr-o masina, nu expus la intemperii

- ca si dimensiuni si greutate se apropie de DL-1000, iar centrul de greutate nu e tocmai jos (mai ales cu rezervoru plin)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...