Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eram doar curios. Ca eu m-am complicat initial, neavand presa speciala, am luat 2 saibe, le-am pus in dreptul niturilor ca sa pot presa placuta aia pe ele, apoi am pus cate o bila de rulment pe fiecare din nituri si am strans cu o menghina mai mica, dar nu am fost foarte multumit de cat s-au largit. Asa ca ciocanul a fost si alegerea mea... De vreo 1000-1500 km am mers fara probleme.. :) :cheers: :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare eu am avut parbriz Givi special pt Domi(pe motor), dar sincer iti bate direct in viziera si aveam presiunea de aer direct pe casca, dece?Il am si acum si il tin degeaba!DACA INTINZATOARELE DE LA LANTZ SUNT INTINSE LA MAXIM INSEAMNA CA TREBE UN lantz nou? MAI AM SI O BATAIE IN MERS,dar la releantiu si in ture(in gol) nu se aude ,numai in mers o fii lantzu sau lantzu de distributie?Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai pinioanele standard si intinzatoarele sunt la maxim, lantul e uzat sigur. E neintins corespunzator si bate in ceva: cadru, cric central,... Exista pericolul sa se innoade pe pinionul de atac sau sa sara pur si simplu de pe pinioane.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai pinioanele standard si intinzatoarele sunt la maxim, lantul e uzat sigur. E neintins corespunzator si bate in ceva: cadru, cric central,... Exista pericolul sa se innoade pe pinionul de atac sau sa sara pur si simplu de pe pinioane.

pune garnituri intre carena si parbriz la prinderile de sus sa se ridice putin si va fi ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare eu am avut parbriz Givi special pt Domi(pe motor), dar sincer iti bate direct in viziera si aveam presiunea de aer direct pe casca, dece?Il am si acum si il tin degeaba!DACA INTINZATOARELE DE LA LANTZ SUNT INTINSE LA MAXIM INSEAMNA CA TREBE UN lantz nou? MAI AM SI O BATAIE IN MERS,dar la releantiu si in ture(in gol) nu se aude ,numai in mers o fii lantzu sau lantzu de distributie?Bafta!

bataia pe care o descrii tu este de la lantul da transmisie

nu stiu cum arata lantu si pinioanele, dar,,,,lantu se poate scurta cu o pereche de zale

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare eu am avut parbriz Givi special pt Domi(pe motor), dar sincer iti bate direct in viziera si aveam presiunea de aer direct pe casca, dece?Il am si acum si il tin degeaba!DACA INTINZATOARELE DE LA LANTZ SUNT INTINSE LA MAXIM INSEAMNA CA TREBE UN lantz nou? MAI AM SI O BATAIE IN MERS,dar la releantiu si in ture(in gol) nu se aude ,numai in mers o fii lantzu sau lantzu de distributie?Bafta!

 

Iti recomand si eu sa schimbi kitul de lant de transmisie. Si al meu batea, in special daca era in tras si roata mai patina cate un pic facea foarte urat.

 

Parbrizul zici ca il mai ai? E intreg? Pentru ce model de domi este? Daca e pt RD08 m-ar interesa pe mine, cu cat l-ai vinde?

 

:cheers:

 

Ce parere aveti de ASTA??? :rolleyes:

Din cate am mai citit se pare ca are asa:

800 cmc, 3 cilindri, turbo-diesel;

53 cai, cuplu 100 Nm (2xdomi);

transmisie automata, cardan;

215 kg, rezervor de 20 litrii, consum de 2.2% :eek:

 

=> 0-100 km/h = 3.75 secunde

+

un plin ~ 900 km :drink:

 

Stiu ce imi doresc de Craciun :)) :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

EVA Track? E genial.

 

Insa:

- costa 20k euro, inmatriculat

- are cutie automata; destul de dubios

- nu e foarte rugged - propulsorul respectiv a fost conceput sa stea intr-o masina, nu expus la intemperii

- ca si dimensiuni si greutate se apropie de DL-1000, iar centrul de greutate nu e tocmai jos (mai ales cu rezervoru plin)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parcă motorul e amplasat prea jos și cum spunea cineva într-o postare anterioară , nu e construit pentru a suporta condițiile de enduro , preț relativ mare dar zău ca treaba cu cutia automată e dubioasă rau . Îți rămîne o mînă (stînga-ambreaj) și-un picior ( de obicei stîngul-schimbător viteze ) . Ce faci cu ele ? e plictisitor , mai urmează să pună pilot automat , giroscop și s-a dus toată nebunia de a conduce pe 2 roți , Rămîn la Domi !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mah, daca mi-ar da cineva oricati bani sa imi iau ORICE motocicleta (una singura, nu 10), probabil as opta pentru ceva Diesel cu traction control si 2x2. Dar nuexista decat EVA Track deocamdata, deci ... :(

 

Sau daca mi-ar oferi banii de intretinere si mentenanta pe 5 ani, atunci mi-as lua o Aprilia SXV 450.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

He he...

Nici mie nu imi place foarte mult transmisia aia automata (CVT - practic oricum nu simti nici o schimbare, pur si simplu trage in continuu) pentru ca nu stiu cum e... dar as suporta (cu greu) sa o am...

 

Ca veni vorba de 2x2... intr-adevar diesel nu am vazut inca; dar am vazut ASTEA, dar nu sunt tocmai de enduro touring - mai mult de cross si SM...

 

Insa pana cand voi castiga la loto, sunt fericit cu domi :) :cheers: :friends:

 

Trebuie sa ma laud, azi am facut vreo 25 km cu domi :moto: . A fost mai cald (0-2 grade) si nu am mai putut...chiar daca mai este zapada pe unele strazi.

Sper sa se incalzeasca cat de repede (nu atat de repede incat sa se inunde zonele cu multa zapada) si sa ne vedem la o endureala :drink: :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut oameni buni,azi m-am hotarat sa fac schimbu de ulei,am luat 2 litri de motul si un filtru de ulei,am dat vechiu ulei jos desfacand surubul de la cadru din fata,dupa aia de la cutia de viteza de pe partea cu schimbatoru,am schimbat filtru,le-am pus toate la loc,AM bagat uleiul sus pe la ghidon 2 litri,am pornit 30 de sec motoru dupa aia am verificat sorubu de sub pedala de frana,curgea ulei DAR...am pornit din nou motoru si am desfacut capacu de sus cu joja pe unde am bagat uleiul si in timp ce motoru mergea uleiul tot urca si nu se opreste si daca stau 10 sec cu busonu ala desfacut iesa tot uleiul pe acolo,nu am mai patit de astea,ce poate fi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Debitul pe traseul scavenge e mai mare decat cel de pe traseul feed. Ceea ce mie mi se pare normal. Daca zici ca inainte nu pateai asa ceva si aveai aceeasi cantitate de ulei inseamna ca s-a infundat ceva pe traseul feed. Mai aeriseste sistemul o data. Daca iese ulei pe la aerisitorul ala, eu zic ca e OK.

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...