switch Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 Mie, sincer, mi se pare oribil. Cu alea doua faruri zici ca-i musca. In fine, chestia asta e de gust E facuta cu cap aparent. Cine se incumeta sa isi faca asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 eu ma gandeam sa fac o carena dupa aia de la mecasistem dar imi trebuie un rezervor s-o proiectez... are cineva unul gaurit/inutilizabil etc??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Februarie 6, 2012 Share Postat Februarie 6, 2012 am eu un rezervor primul model e in stare buna daca il vrei cu imprumut,,,,,,da un semn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 6, 2012 Share Postat Februarie 6, 2012 Vezi ca ti-l face bucatele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Februarie 7, 2012 Share Postat Februarie 7, 2012 Salut,de-o data cu frigu vin si problemele,(la mine),tin sa mentionez ca pe biata mobra o tin afara la racoare si cred ca o prins-o raceala,acuma mai nou cam curge benzina din carburator,l-am luat de 3 ori jos,curatat,suflat si nimic,tot curge benzina din el,(cand il bag in casa si e cald inchide perfect),am fost sa dau comanda de un cui pontou si ala de acolo fiind un preten bun mi-a recomandat sa caut problema in alta parte pt ca cuiu este ft bun,nu are nici o urma de uzura pe el,insa eu cred ca la rece guma din capatu cuiului se face rigida si nu inchide perfect,voi ce parere aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 7, 2012 Share Postat Februarie 7, 2012 De ce dracului tii benzina pe ON cand lasi mobra sa stea? In special in frig. Pe la orice garnitura poate pisa benzina pe frigurile astea, ca sunt lemn cauciucurile alea batrane. Si e plin saracu carburator de garnituri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Februarie 7, 2012 Share Postat Februarie 7, 2012 E simplu. Inchizi robinetul de benzina. Cand se mai incalzeste un pic verifici daca e totul ok. Nu iti recomand sa lasi benzina in carburator daca sta mobra mai mult de 2-3 zile. Eu cel putin mi-am facut obiceul ca atunci cand o las peste noapte inchid robinetul si las sa moara motorul, ba chiar mai mult, ca sa nu fie benzina irosita, stiu ca mai pot sa merg cam 2 minute dupa ce inchid benzina, si inchid robinetul cand sunt aproape de casa (te obijnuiesti) si apoi cand ajung in "parcare" mai dureaza cateva secunde si se opreste. Dar peste iarna asta nu e destul. Dupa ce a tras benzina din carburator si s-a oprit, te asiguri ca e bine inchis robinetul si scurgi restul de benzina din carb. Ca sa stea gol, si asa iti pastrezi carburatorul curat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Februarie 7, 2012 Share Postat Februarie 7, 2012 (editat) Pentru ca lucrurile sa fie clare in privinta intalnirii propuse pentru luna mai 2012, am sintetizat totul intr-un topic dedicat, respectiv: Informatii actualizate (si "coerente") despre Deschidere (ne)oficiala de sezon 2012 (luna mai) Lista oficiala de inscrieri poate fi gasita aici Editat Februarie 7, 2012 de Dominator72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Februarie 8, 2012 Share Postat Februarie 8, 2012 Am comandat un lant pentru Domi DID Profesional 520VM,ceparere aveti este ceva de capul lui? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 8, 2012 Share Postat Februarie 8, 2012 N-o sa ai probleme Ai fi avut probleme daca puneai lant de drujba sau lant de manelist. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Februarie 8, 2012 Share Postat Februarie 8, 2012 Atata iti recomand, daca nu ti-ai luat kit, sa schimbi macar pinionul din fata, e vreo 50 lei parca unul de la jt... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Februarie 8, 2012 Share Postat Februarie 8, 2012 Ms pinioanele sunt noi JT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Februarie 9, 2012 Share Postat Februarie 9, 2012 Sunt curios. Ti-ai luat lant cu za de imbinare cu siguranta, sau cu nituri? Daca e cu nituri cum planuiesti sa il inchizi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Februarie 9, 2012 Share Postat Februarie 9, 2012 Simplu cu ciocanulsi pot sa spun ca tine pana cand se duce lantu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Februarie 9, 2012 Share Postat Februarie 9, 2012 Eram doar curios. Ca eu m-am complicat initial, neavand presa speciala, am luat 2 saibe, le-am pus in dreptul niturilor ca sa pot presa placuta aia pe ele, apoi am pus cate o bila de rulment pe fiecare din nituri si am strans cu o menghina mai mica, dar nu am fost foarte multumit de cat s-au largit. Asa ca ciocanul a fost si alegerea mea... De vreo 1000-1500 km am mers fara probleme.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 9, 2012 Share Postat Februarie 9, 2012 Am vazut lant batut la ciocan (apoi desfacut si re-batut cu za noua, mai scurt cu vreo 4 zale), dupa 3 randuri de pinioane si vreo 20.000 km. L-a schimbat baiatu cand deja nu mai avea o/x/z ringuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Februarie 9, 2012 Share Postat Februarie 9, 2012 Mi se pare normal sa tina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Februarie 11, 2012 Share Postat Februarie 11, 2012 http://www.pipeburn.com/home/2012/2/10/honda-nx650-deus-dominari.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SilviuR Postat Februarie 12, 2012 Share Postat Februarie 12, 2012 Salutare eu am avut parbriz Givi special pt Domi(pe motor), dar sincer iti bate direct in viziera si aveam presiunea de aer direct pe casca, dece?Il am si acum si il tin degeaba!DACA INTINZATOARELE DE LA LANTZ SUNT INTINSE LA MAXIM INSEAMNA CA TREBE UN lantz nou? MAI AM SI O BATAIE IN MERS,dar la releantiu si in ture(in gol) nu se aude ,numai in mers o fii lantzu sau lantzu de distributie?Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Februarie 13, 2012 Share Postat Februarie 13, 2012 sigur este de la lantu de transmisie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 13, 2012 Share Postat Februarie 13, 2012 Daca ai pinioanele standard si intinzatoarele sunt la maxim, lantul e uzat sigur. E neintins corespunzator si bate in ceva: cadru, cric central,... Exista pericolul sa se innoade pe pinionul de atac sau sa sara pur si simplu de pe pinioane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Februarie 13, 2012 Share Postat Februarie 13, 2012 Daca ai pinioanele standard si intinzatoarele sunt la maxim, lantul e uzat sigur. E neintins corespunzator si bate in ceva: cadru, cric central,... Exista pericolul sa se innoade pe pinionul de atac sau sa sara pur si simplu de pe pinioane. pune garnituri intre carena si parbriz la prinderile de sus sa se ridice putin si va fi ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Februarie 13, 2012 Share Postat Februarie 13, 2012 Salutare eu am avut parbriz Givi special pt Domi(pe motor), dar sincer iti bate direct in viziera si aveam presiunea de aer direct pe casca, dece?Il am si acum si il tin degeaba!DACA INTINZATOARELE DE LA LANTZ SUNT INTINSE LA MAXIM INSEAMNA CA TREBE UN lantz nou? MAI AM SI O BATAIE IN MERS,dar la releantiu si in ture(in gol) nu se aude ,numai in mers o fii lantzu sau lantzu de distributie?Bafta! bataia pe care o descrii tu este de la lantul da transmisie nu stiu cum arata lantu si pinioanele, dar,,,,lantu se poate scurta cu o pereche de zale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Februarie 13, 2012 Share Postat Februarie 13, 2012 Salutare eu am avut parbriz Givi special pt Domi(pe motor), dar sincer iti bate direct in viziera si aveam presiunea de aer direct pe casca, dece?Il am si acum si il tin degeaba!DACA INTINZATOARELE DE LA LANTZ SUNT INTINSE LA MAXIM INSEAMNA CA TREBE UN lantz nou? MAI AM SI O BATAIE IN MERS,dar la releantiu si in ture(in gol) nu se aude ,numai in mers o fii lantzu sau lantzu de distributie?Bafta! Iti recomand si eu sa schimbi kitul de lant de transmisie. Si al meu batea, in special daca era in tras si roata mai patina cate un pic facea foarte urat. Parbrizul zici ca il mai ai? E intreg? Pentru ce model de domi este? Daca e pt RD08 m-ar interesa pe mine, cu cat l-ai vinde? Ce parere aveti de ASTA??? Din cate am mai citit se pare ca are asa: 800 cmc, 3 cilindri, turbo-diesel; 53 cai, cuplu 100 Nm (2xdomi); transmisie automata, cardan; 215 kg, rezervor de 20 litrii, consum de 2.2% => 0-100 km/h = 3.75 secunde + un plin ~ 900 km Stiu ce imi doresc de Craciun ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 13, 2012 Share Postat Februarie 13, 2012 EVA Track? E genial. Insa: - costa 20k euro, inmatriculat - are cutie automata; destul de dubios - nu e foarte rugged - propulsorul respectiv a fost conceput sa stea intr-o masina, nu expus la intemperii - ca si dimensiuni si greutate se apropie de DL-1000, iar centrul de greutate nu e tocmai jos (mai ales cu rezervoru plin) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.