mihay_star Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 Un domi frumos: Pare prea cuminte cu ochisorii aia plapinzi (faruri) si da aspect obositor asa viu colorata si impopotonata de culori , dar in fond , e un domi , e ceea ce iubim ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 Imi cer scuze pentru off topic, dar as vrea sa va invit pe toti sa semnati petitia asta inpotriva ACTA. Pentru cei care nu stiu exact ce este ACTA, puteti sa va convingeti (pe scurt) vizionanad acest . Poate putem sa ne protejam si noi dreptul, macar de a discuta liber pe acest forum. Mihai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 a montat careva un parbriz la dominator?destul de mare incat sa protejeze de vant? singura modalitate dupa mine ar fi sa-l prind de carena frontala,dar mi se pare cam subreda. are cineva alte idei? am pus eu unu care nu era de domi. merge. nu am poza cu el ca l-am pus tarziu in iarna aproape.prins in 4 pcte pe carena fata deasupra farului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 Iar suruburile de prindere ale parbrizului este bine sa fie din plastic. Ca sa nu se rupa carena, ci suruburile, in caz de eveniment nefericit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 Un domi frumos: sa il "chinui" sanatos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 Mie, sincer, mi se pare oribil. Cu alea doua faruri zici ca-i musca. In fine, chestia asta e de gust E facuta cu cap aparent. Cine se incumeta sa isi faca asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 eu ma gandeam sa fac o carena dupa aia de la mecasistem dar imi trebuie un rezervor s-o proiectez... are cineva unul gaurit/inutilizabil etc??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Februarie 6, 2012 Share Postat Februarie 6, 2012 am eu un rezervor primul model e in stare buna daca il vrei cu imprumut,,,,,,da un semn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 6, 2012 Share Postat Februarie 6, 2012 Vezi ca ti-l face bucatele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Februarie 7, 2012 Share Postat Februarie 7, 2012 Salut,de-o data cu frigu vin si problemele,(la mine),tin sa mentionez ca pe biata mobra o tin afara la racoare si cred ca o prins-o raceala,acuma mai nou cam curge benzina din carburator,l-am luat de 3 ori jos,curatat,suflat si nimic,tot curge benzina din el,(cand il bag in casa si e cald inchide perfect),am fost sa dau comanda de un cui pontou si ala de acolo fiind un preten bun mi-a recomandat sa caut problema in alta parte pt ca cuiu este ft bun,nu are nici o urma de uzura pe el,insa eu cred ca la rece guma din capatu cuiului se face rigida si nu inchide perfect,voi ce parere aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 7, 2012 Share Postat Februarie 7, 2012 De ce dracului tii benzina pe ON cand lasi mobra sa stea? In special in frig. Pe la orice garnitura poate pisa benzina pe frigurile astea, ca sunt lemn cauciucurile alea batrane. Si e plin saracu carburator de garnituri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Februarie 7, 2012 Share Postat Februarie 7, 2012 E simplu. Inchizi robinetul de benzina. Cand se mai incalzeste un pic verifici daca e totul ok. Nu iti recomand sa lasi benzina in carburator daca sta mobra mai mult de 2-3 zile. Eu cel putin mi-am facut obiceul ca atunci cand o las peste noapte inchid robinetul si las sa moara motorul, ba chiar mai mult, ca sa nu fie benzina irosita, stiu ca mai pot sa merg cam 2 minute dupa ce inchid benzina, si inchid robinetul cand sunt aproape de casa (te obijnuiesti) si apoi cand ajung in "parcare" mai dureaza cateva secunde si se opreste. Dar peste iarna asta nu e destul. Dupa ce a tras benzina din carburator si s-a oprit, te asiguri ca e bine inchis robinetul si scurgi restul de benzina din carb. Ca sa stea gol, si asa iti pastrezi carburatorul curat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Februarie 7, 2012 Share Postat Februarie 7, 2012 (editat) Pentru ca lucrurile sa fie clare in privinta intalnirii propuse pentru luna mai 2012, am sintetizat totul intr-un topic dedicat, respectiv: Informatii actualizate (si "coerente") despre Deschidere (ne)oficiala de sezon 2012 (luna mai) Lista oficiala de inscrieri poate fi gasita aici Editat Februarie 7, 2012 de Dominator72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Februarie 8, 2012 Share Postat Februarie 8, 2012 Am comandat un lant pentru Domi DID Profesional 520VM,ceparere aveti este ceva de capul lui? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 8, 2012 Share Postat Februarie 8, 2012 N-o sa ai probleme Ai fi avut probleme daca puneai lant de drujba sau lant de manelist. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Februarie 8, 2012 Share Postat Februarie 8, 2012 Atata iti recomand, daca nu ti-ai luat kit, sa schimbi macar pinionul din fata, e vreo 50 lei parca unul de la jt... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Februarie 8, 2012 Share Postat Februarie 8, 2012 Ms pinioanele sunt noi JT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Februarie 9, 2012 Share Postat Februarie 9, 2012 Sunt curios. Ti-ai luat lant cu za de imbinare cu siguranta, sau cu nituri? Daca e cu nituri cum planuiesti sa il inchizi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Februarie 9, 2012 Share Postat Februarie 9, 2012 Simplu cu ciocanulsi pot sa spun ca tine pana cand se duce lantu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Februarie 9, 2012 Share Postat Februarie 9, 2012 Eram doar curios. Ca eu m-am complicat initial, neavand presa speciala, am luat 2 saibe, le-am pus in dreptul niturilor ca sa pot presa placuta aia pe ele, apoi am pus cate o bila de rulment pe fiecare din nituri si am strans cu o menghina mai mica, dar nu am fost foarte multumit de cat s-au largit. Asa ca ciocanul a fost si alegerea mea... De vreo 1000-1500 km am mers fara probleme.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 9, 2012 Share Postat Februarie 9, 2012 Am vazut lant batut la ciocan (apoi desfacut si re-batut cu za noua, mai scurt cu vreo 4 zale), dupa 3 randuri de pinioane si vreo 20.000 km. L-a schimbat baiatu cand deja nu mai avea o/x/z ringuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Februarie 9, 2012 Share Postat Februarie 9, 2012 Mi se pare normal sa tina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Februarie 11, 2012 Share Postat Februarie 11, 2012 http://www.pipeburn.com/home/2012/2/10/honda-nx650-deus-dominari.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SilviuR Postat Februarie 12, 2012 Share Postat Februarie 12, 2012 Salutare eu am avut parbriz Givi special pt Domi(pe motor), dar sincer iti bate direct in viziera si aveam presiunea de aer direct pe casca, dece?Il am si acum si il tin degeaba!DACA INTINZATOARELE DE LA LANTZ SUNT INTINSE LA MAXIM INSEAMNA CA TREBE UN lantz nou? MAI AM SI O BATAIE IN MERS,dar la releantiu si in ture(in gol) nu se aude ,numai in mers o fii lantzu sau lantzu de distributie?Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Februarie 13, 2012 Share Postat Februarie 13, 2012 sigur este de la lantu de transmisie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.