Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

Pai o sa pun de 150, si voi vedea ce va fi, daca nu imi va conveni pot oricand sa il pun inapoi pe cel de 145...

In special vreau sa fac schimbarea asta, ca sa stea motorul un pic mai rece cand e in sarcina (3500-4500) ture - pe la 90-110km/h fiindca nu mi-a placut ca la 20 grade afara statea la ~105 grade uleiul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

si pana la urma nu reusesc sa fac frana,un litru de lichid am bagat pe la maneta si cam tot asa e,prinde slab de tot,poate ramane pe undeva aer si nu-l da afara,n-am idee...

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum pot sa aerisesc frana de pe fata,am schimbat garnituriile de la etrier si am incercat eu sa o aerisesc dar nu am frana buna deloc,cum trebuie facuta chestia asta?

 

 

DE LA JUMBALES CITIRE:

baga lichidul de jos in sus cu ajutorul unei seringi mai mari. astfel tot aerul va iesi sus in pompa. aeriseste si pompa dupa aceasta operatiune pe sistemul descris mai sus. leaga maneta cu ceva sa stea peste noapte in presiune, dimineata vei avea o frana READY TO RACE, cum se zice pe la portocale :friends:

Editat de stulewa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si inca ceva,cand am pus noile garnituri la etrier si am bagat pistonasele,am uns cu un pic de ulei sa intre mai usor,e problema?,trebuia lichid de frana?altii zic ca nu are ce cauta uleiul acolo,mo incurcat.

azi dupa masa mai incerc sa fac frana,o sa bag cu seringa de jos in sus sa vedem ca asa nu am mai incercat.Numa bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si inca ceva,cand am pus noile garnituri la etrier si am bagat pistonasele,am uns cu un pic de ulei sa intre mai usor,e problema?,trebuia lichid de frana?altii zic ca nu are ce cauta uleiul acolo,mo incurcat.

azi dupa masa mai incerc sa fac frana,o sa bag cu seringa de jos in sus sa vedem ca asa nu am mai incercat.Numa bine

 

:ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai in general uleiul este un pic compresibil (similar cu apa). Inafara de uleiul hidraulic toate uleiurile sunt putin compresibile. Deci e foarte probabil sa afecteze si faptul ca ai bagat ulei in instalatia de frana. Garniturile alea trebuie "unse" cu lichid de frana...

 

Credeti ca are ceva daca scot separatorul gazelor de carter si il inlocuiesc cu un simplu furtun? Respectiv nu sa il las liber ci il conectez intre cutia de viteze si cutia de aer. :scratch: Ma gandeam sa fac un pic de loc in jurul carburatorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa am facut eu , din cutia de viteze am scos un furtun dupa care am pus un "T" din plastic , din care un furtun mergea sub motocicleta si unul in filtru de aer , am facut asa ca sa nu intre chiar tot uleiul scuipat din baia de ulei in filtru de aer. Motocicleta am vandut'o , deci in cei 15 km cat am facut cu ea de cand acea modificare nu au fost probleme , si mai mult ca sigur nu o sa fie . Si eu vroiam sa fie putin mai aerisit spatiul peacolo , ai acces mai usor la carburator. Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e drept ca uleiul e compresibil, dar cantitatea ajunsa in etrier, e f mica, asa ca aceasta compresibilitate e neglijabila

mie mi-e sa nu aibe furtun defect,,,,,infundat,,,,,ca asa e mult mai greu sa aeriseasca

cat despre separator,,,,eu l-as lasa asa

volumul ala de aer are un scop bine definit=incetinirea vitezei de curgere a gazelor, pt a lasa timp uleiului (eventual) sa se SEPARE de gaze

ca parca asa se numeste,,,,separator

dar, cu separator sau fara,,,,,hai o data 4 Mai,,,,, :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pasta de slefuit supape gasesti aici: louis.de click!

 

E scumpa rau aia, si nu imi trebuie oricum atat de multa. Mersi oricum :)

 

la ce iti trebuie? poti sa iti faci singur, ulei gros si scrum... cea mai buna pasta

 

Ca sa slefuiesc (pasuiesc) supapele, cel putin cele de evacuare nu inchid perfect. Am citit ca pot sa ard smirghel de 600 si apoi cenusa sa o amestec cu ulei si sa imi fac pasta. Sau am gasit in magazine pasta abraziva pentru slefuit de diferite granulatii (practic sunt niste batoane din pudra respectiva, se razuiesc, se amesteca cu apa sau ulei si se folosesc).

Mai caut totusi pasta pentru pasuirea supapelor pt ca nu stiu exact ce granulatie sa folosesc ca sa iasa bine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am compresie 4, ma bate gandul sa ii fac o segmentare dar nu sunt inca pus pe treaba. :)

 

Dupa segmentare se schimba uleiul la 3000 KM, mai este ceva de luat in seama ?

Trebuie mers usor cu motocicleta, se considera in rodaj ?

 

 

Ca si anvelope, sa aleg K60 sau Mitas E-07 ? Ma refer la aderenta pe asfalt ud, nisip, offroad, confortabilitate, cum se aseaza pe curbe, practic cum s-ar compara.

 

Multumesc.

Editat de mexykanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica daca ai masurat corect compresia. Trebuie sa ai jocul la supapa de evacuare dreapta de 1mm, si daca nu ma insel, motorul cald.

 

Se poate sa pierzi compresie si pe la supape (la mine cele de evacuare nu inchideau perfect)

 

Mitas E07 nu am incercat, dar am citit ca pe ud e dezastru, in schimb iti recomand cu caldura k60, eu o sa revin la k60 cand se duce shinko asta pe care il am acum..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am compresie 4, ma bate gandul sa ii fac o segmentare dar nu sunt inca pus pe treaba. :)

 

Dupa segmentare se schimba uleiul la 3000 KM, mai este ceva de luat in seama ?

Trebuie mers usor cu motocicleta, se considera in rodaj ?

 

 

Ca si anvelope, sa aleg K60 sau Mitas E-07 ? Ma refer la aderenta pe asfalt ud, nisip, offroad, confortabilitate, cum se aseaza pe curbe, practic cum s-ar compara.

 

Multumesc.

 

daca ii faci segmentare schimbi uleiul dupa primii 1000km pe urma la 3000km si mergi usor cu ea nici subturat nici supraturat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...