phreak_or Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 Pai o sa pun de 150, si voi vedea ce va fi, daca nu imi va conveni pot oricand sa il pun inapoi pe cel de 145... In special vreau sa fac schimbarea asta, ca sa stea motorul un pic mai rece cand e in sarcina (3500-4500) ture - pe la 90-110km/h fiindca nu mi-a placut ca la 20 grade afara statea la ~105 grade uleiul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Martie 31, 2012 Share Postat Martie 31, 2012 si pana la urma nu reusesc sa fac frana,un litru de lichid am bagat pe la maneta si cam tot asa e,prinde slab de tot,poate ramane pe undeva aer si nu-l da afara,n-am idee... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Martie 31, 2012 Share Postat Martie 31, 2012 fa manevrele de aerisire cu ghidonul in alta pozitie cauta o pozitie care sa nu permita aerului sa stationeze pe undeva incearca sa scoti sita de pe fundul rezervorului pana se aeriseste asa am patit si eu o data Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Martie 31, 2012 Share Postat Martie 31, 2012 (editat) Cum pot sa aerisesc frana de pe fata,am schimbat garnituriile de la etrier si am incercat eu sa o aerisesc dar nu am frana buna deloc,cum trebuie facuta chestia asta? DE LA JUMBALES CITIRE: baga lichidul de jos in sus cu ajutorul unei seringi mai mari. astfel tot aerul va iesi sus in pompa. aeriseste si pompa dupa aceasta operatiune pe sistemul descris mai sus. leaga maneta cu ceva sa stea peste noapte in presiune, dimineata vei avea o frana READY TO RACE, cum se zice pe la portocale Editat Martie 31, 2012 de stulewa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Martie 31, 2012 Share Postat Martie 31, 2012 sa ne spui daca a mers cum zice stulewa ca sa luam si noi aminte ps vezi daca ai cumva bucle la furtunu de frana, fa traseul sa fie cat mai vertical fara suisuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 31, 2012 Share Postat Martie 31, 2012 Plus: coteste ghidonul in partea cealalta in timpul aerisirii pt a elimina eventualele pungi de aer formate in etrier. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Aprilie 1, 2012 Share Postat Aprilie 1, 2012 si inca ceva,cand am pus noile garnituri la etrier si am bagat pistonasele,am uns cu un pic de ulei sa intre mai usor,e problema?,trebuia lichid de frana?altii zic ca nu are ce cauta uleiul acolo,mo incurcat. azi dupa masa mai incerc sa fac frana,o sa bag cu seringa de jos in sus sa vedem ca asa nu am mai incercat.Numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Aprilie 1, 2012 Share Postat Aprilie 1, 2012 si inca ceva,cand am pus noile garnituri la etrier si am bagat pistonasele,am uns cu un pic de ulei sa intre mai usor,e problema?,trebuia lichid de frana?altii zic ca nu are ce cauta uleiul acolo,mo incurcat. azi dupa masa mai incerc sa fac frana,o sa bag cu seringa de jos in sus sa vedem ca asa nu am mai incercat.Numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Aprilie 1, 2012 Share Postat Aprilie 1, 2012 Pai in general uleiul este un pic compresibil (similar cu apa). Inafara de uleiul hidraulic toate uleiurile sunt putin compresibile. Deci e foarte probabil sa afecteze si faptul ca ai bagat ulei in instalatia de frana. Garniturile alea trebuie "unse" cu lichid de frana... Credeti ca are ceva daca scot separatorul gazelor de carter si il inlocuiesc cu un simplu furtun? Respectiv nu sa il las liber ci il conectez intre cutia de viteze si cutia de aer. Ma gandeam sa fac un pic de loc in jurul carburatorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_ktm Postat Aprilie 1, 2012 Share Postat Aprilie 1, 2012 Asa am facut eu , din cutia de viteze am scos un furtun dupa care am pus un "T" din plastic , din care un furtun mergea sub motocicleta si unul in filtru de aer , am facut asa ca sa nu intre chiar tot uleiul scuipat din baia de ulei in filtru de aer. Motocicleta am vandut'o , deci in cei 15 km cat am facut cu ea de cand acea modificare nu au fost probleme , si mai mult ca sigur nu o sa fie . Si eu vroiam sa fie putin mai aerisit spatiul peacolo , ai acces mai usor la carburator. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Aprilie 1, 2012 Share Postat Aprilie 1, 2012 e drept ca uleiul e compresibil, dar cantitatea ajunsa in etrier, e f mica, asa ca aceasta compresibilitate e neglijabila mie mi-e sa nu aibe furtun defect,,,,,infundat,,,,,ca asa e mult mai greu sa aeriseasca cat despre separator,,,,eu l-as lasa asa volumul ala de aer are un scop bine definit=incetinirea vitezei de curgere a gazelor, pt a lasa timp uleiului (eventual) sa se SEPARE de gaze ca parca asa se numeste,,,,separator dar, cu separator sau fara,,,,,hai o data 4 Mai,,,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Aprilie 5, 2012 Share Postat Aprilie 5, 2012 pana la urma am rezolvat cu frana,am schimbat etrieru,Nu stie nimeni unde pot gasi un cauciuc de cross pe 17?asa la un pret bun,fie si mai uzat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Aprilie 5, 2012 Share Postat Aprilie 5, 2012 am patit "buba" are careva o maneta de ambreiaj de vanzare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Aprilie 5, 2012 Share Postat Aprilie 5, 2012 am patit "buba" are careva o maneta de ambreiaj de vanzare ? Salutare! Este in TM aici: http://www.motobikeshop.com.ro/Magazin/index.php?main_page=product_info&cPath=16_435_473&products_id=73084 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Aprilie 5, 2012 Share Postat Aprilie 5, 2012 Nu stie cineva unde gasesc pasta pentru slefuit supape? dilly nu aduce, nici motodiscount... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Aprilie 5, 2012 Share Postat Aprilie 5, 2012 (editat) pasta de slefuit supape gasesti aici: louis.de click! Editat Aprilie 5, 2012 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Aprilie 6, 2012 Share Postat Aprilie 6, 2012 Salutare! Este in TM aici: http://www.motobikeshop.com.ro/Magazin/index.php?main_page=product_info&cPath=16_435_473&products_id=73084 multumesc mult pentru adresa, a fost foarte utila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Aprilie 6, 2012 Share Postat Aprilie 6, 2012 Nu stie cineva unde gasesc pasta pentru slefuit supape? dilly nu aduce, nici motodiscount... la ce iti trebuie? poti sa iti faci singur, ulei gros si scrum... cea mai buna pasta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Aprilie 6, 2012 Share Postat Aprilie 6, 2012 pasta de slefuit supape gasesti aici: louis.de click! E scumpa rau aia, si nu imi trebuie oricum atat de multa. Mersi oricum la ce iti trebuie? poti sa iti faci singur, ulei gros si scrum... cea mai buna pasta Ca sa slefuiesc (pasuiesc) supapele, cel putin cele de evacuare nu inchid perfect. Am citit ca pot sa ard smirghel de 600 si apoi cenusa sa o amestec cu ulei si sa imi fac pasta. Sau am gasit in magazine pasta abraziva pentru slefuit de diferite granulatii (practic sunt niste batoane din pudra respectiva, se razuiesc, se amesteca cu apa sau ulei si se folosesc). Mai caut totusi pasta pentru pasuirea supapelor pt ca nu stiu exact ce granulatie sa folosesc ca sa iasa bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Aprilie 6, 2012 Share Postat Aprilie 6, 2012 eu le-am pasuit cum am scris mai sus... si inchid perfect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Aprilie 6, 2012 Share Postat Aprilie 6, 2012 cu ce scrum? de tigara? sau ce ai ars? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Aprilie 6, 2012 Share Postat Aprilie 6, 2012 da, scrum de tigara amestecat cu ulei t140, amesteci pana se face marmelada ca mujdeiul de usturoi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mexykanu Postat Aprilie 8, 2012 Share Postat Aprilie 8, 2012 (editat) Salut, Am compresie 4, ma bate gandul sa ii fac o segmentare dar nu sunt inca pus pe treaba. Dupa segmentare se schimba uleiul la 3000 KM, mai este ceva de luat in seama ? Trebuie mers usor cu motocicleta, se considera in rodaj ? Ca si anvelope, sa aleg K60 sau Mitas E-07 ? Ma refer la aderenta pe asfalt ud, nisip, offroad, confortabilitate, cum se aseaza pe curbe, practic cum s-ar compara. Multumesc. Editat Aprilie 8, 2012 de mexykanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Aprilie 8, 2012 Share Postat Aprilie 8, 2012 Verifica daca ai masurat corect compresia. Trebuie sa ai jocul la supapa de evacuare dreapta de 1mm, si daca nu ma insel, motorul cald. Se poate sa pierzi compresie si pe la supape (la mine cele de evacuare nu inchideau perfect) Mitas E07 nu am incercat, dar am citit ca pe ud e dezastru, in schimb iti recomand cu caldura k60, eu o sa revin la k60 cand se duce shinko asta pe care il am acum.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Aprilie 8, 2012 Share Postat Aprilie 8, 2012 Salut, Am compresie 4, ma bate gandul sa ii fac o segmentare dar nu sunt inca pus pe treaba. Dupa segmentare se schimba uleiul la 3000 KM, mai este ceva de luat in seama ? Trebuie mers usor cu motocicleta, se considera in rodaj ? Ca si anvelope, sa aleg K60 sau Mitas E-07 ? Ma refer la aderenta pe asfalt ud, nisip, offroad, confortabilitate, cum se aseaza pe curbe, practic cum s-ar compara. Multumesc. daca ii faci segmentare schimbi uleiul dupa primii 1000km pe urma la 3000km si mergi usor cu ea nici subturat nici supraturat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.