phreak_or Postat Aprilie 8, 2012 Share Postat Aprilie 8, 2012 Si in cazul meu m-am gandit sa schimb uleiul dupa 1000 km, nu schimb segmentii, dar schimb rulmenti, arcuri, simeringuri, lant distributie... Dar in special ma gandeam sa fac asa pt ca motorul sta desfacut de 2 sapt, si probabil mai sta inca vreo 2, pana ajung piesele, si nu stiu ce mizerii mai intra acolo (chiar daca e totul acoperit) Pt treaba asta am luat ulei Mobil 10w40 - ceva pt motociclete (JASO MA si API SJ). A incercat cineva tipul asta de ulei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat Aprilie 8, 2012 Share Postat Aprilie 8, 2012 Nu stie cineva unde gasesc pasta pentru slefuit supape? dilly nu aduce, nici motodiscount... http://www.sculedemana.ro/240mm-valve-grinding-stick-grinding-paste.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Aprilie 9, 2012 Share Postat Aprilie 9, 2012 Salut, Am compresie 4, ma bate gandul sa ii fac o segmentare dar nu sunt inca pus pe treaba. Dupa segmentare se schimba uleiul la 3000 KM, mai este ceva de luat in seama ? Trebuie mers usor cu motocicleta, se considera in rodaj ? Ca si anvelope, sa aleg K60 sau Mitas E-07 ? Ma refer la aderenta pe asfalt ud, nisip, offroad, confortabilitate, cum se aseaza pe curbe, practic cum s-ar compara. Multumesc. tare asta cu "ma bategandul" la compresie 4... schimba segmenti, piston, supape asta daca nu cumva nu ai tachetii reglati. vezi ca cel cu decompresor automat se regleaza diferit vezi manualul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Aprilie 9, 2012 Share Postat Aprilie 9, 2012 Salutare! a pus cineva ulei Repsol 15w50 in Dominator? Cum a fost? Tine la mers in oras? Are pret bun... http://www.promotortm.ro/articol-nou/421/repsol_moto_rider_4t_15w50_4l.html Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 9, 2012 Share Postat Aprilie 9, 2012 Salutare! a pus cineva ulei Repsol 15w50 in Dominator? Cum a fost? Tine la mers in oras? Are pret bun... http://www.promotortm.ro/articol-nou/421/repsol_moto_rider_4t_15w50_4l.html Merci! Tine pana la primul semafor. Repsol e foarte prost. Cel putin ce am gasit eu era infect. Mai bine nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Aprilie 9, 2012 Share Postat Aprilie 9, 2012 merci! ma gandeam eu, e la jumate de pret fata de motorex semisyntentic 15w40... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 9, 2012 Share Postat Aprilie 9, 2012 merci! ma gandeam eu, e la jumate de pret fata de motorex semisyntentic 15w40... Mah, merge cu uleiu asta. Dar in max 2000km il vrei afara. Repsol zici ca e mineral, asa repede se duce. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Aprilie 9, 2012 Share Postat Aprilie 9, 2012 Hmm, o sa il incerc atunci, nu cred ca fac 2000 sezonul asta, mai am o mobra in garaj merci de info! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mexykanu Postat Aprilie 9, 2012 Share Postat Aprilie 9, 2012 merci! ma gandeam eu, e la jumate de pret fata de motorex semisyntentic 15w40... Eu am folosit motorex, mi s-a parut foarte slab. De ceva vreme folosesc Yacco 15w50 si e foarte ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Aprilie 9, 2012 Share Postat Aprilie 9, 2012 Eu am folosit motorex, mi s-a parut foarte slab. De ceva vreme folosesc Yacco 15w50 si e foarte ok. ce ulei de la motorex ai folosit? daca ai bagat din ala ieftin four stroke e normal sa fie slab... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 Motorex semisintetic e de departe cel mai bun utilizat vreodata de mine. Ce-i drept, si la magazine distribuitori directi Motorex semisintetic e cu 10% mai scump decat orice altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 Am cumparat acum de la yacco lube de pe site, 108RON, 4l 15w50 semisintetic. Pret bun, transport gratuit, revin cu info dupa ce il schimb. Cam toate uleiurile ce le-am bagat in Domi nu au scapare: in zilele de vara, intra greu in neutral... se subtiaza. Dar ce sa zic, asta e, la motoare racite doar pe aer! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 Are cineva idee cum aduc un cadru de domi din Timisoara pana la Bucuresti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 (editat) Curier, te taxeaza la kg si la volum. FanCourier: 021 9336, sau incearca sa folosesti calculatorul de pe site-ul lor. Editat Aprilie 10, 2012 de phreak_or Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 Aia vor ambalaj uniform (paralelipipedic). Ai reusit tu sa expediezi cadre cu ei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 Aia vor ambalaj uniform (paralelipipedic). Ai reusit tu sa expediezi cadre cu ei? bursa de transport. te suna ei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 Bicicleta, acum vreo 3 ani. Incearca si la URGENT, anul trecut am cumparat o macara pe care au transportat-o ei, utilajul avea cam 50kg, pretul a fost 70 ron; am si putut sa ne uitam la ea inainte sa ii dam banii (era bulk) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 Aia vor ambalaj uniform (paralelipipedic). Ai reusit tu sa expediezi cadre cu ei? ce iti iei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 Cadrul de la vopsit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 Cadrul de la vopsit! sunt sigur ca sunt autobuze/autocare de la Tm la Buc,,,, cadrul intra usor la cala de bagaje mai mult de 10 lei,,,,,,nu cred sa coste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alcaponezz Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 buna,am probleme cu decompresorul,a inceput sa clincane si sa opreasca motorul,ce ziceti daca as da jos decompresorul ar mai porni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 buna,am probleme cu decompresorul,a inceput sa clincane si sa opreasca motorul,ce ziceti daca as da jos decompresorul ar mai porni Citisem undeva pe ADV ca ar merge si fara decompresor, dar trebuie sa ai baterie buna, si va creste uzura electromotorului si angrenajelor aferente. Eu tocmai ce astept comanda cu piese, arcul de la decompresor e 3 euro pe original... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alcaponezz Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 Pai care arc ca decompresorul are 5 arcuri cred Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 (editat) La RD08 cel putin, este un arc pe cama decompresorului, si inca 3 arcuri mici care imping rolele ambreiajului unisens de pe axul cu came. Cele 3 nu prea au ce galagie sa faca decat daca s-au rupt. Cel de la cama decompresorului se poate slabi, si nu mai sta bine. Vezi pe OEM nr. 5 si nr. 7 Editat Aprilie 10, 2012 de phreak_or Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alcaponezz Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 da,ala cu nr.5 l-am intins un pic si cred ca de acolo vin problemele,am gasit pozele puse de tine cu chiuloasa si parerea mea e ca motorul are multi km de cand nu a fost desfacut culorile sant ok.calamina multa,sa mergi la un atelier unde se alezeaza cilindrii si sa verifici cilindrul cat este de uzat,oval asa la ochi nu iti dai seama.eu am cumparat de la carpati motor segmenti originali honda cu aprox.270lei.cel de sus avea distanta de 0,25mm intre capeti.eu am bucsat cilindrul cu un cilindru de camion si l-am alezat dupa piston si a iesit ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.