phreak_or Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 Lantul de distributie tine aparent 150.000km, daca ma iau dupa un prieten. Daca nu te deranjaza galagia la rece, si de la un moment dat la cald... da, nu cred ca se rupe lantul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 (editat) ...si faptul ca la un moment dat va trebui sa schimbi: - lant - rulmenti axa - mecanism decompresor (nu doar arc) - patine (fixa + mobila) Si asta ar fi cazul fericit in care nu ti-ai inchis supapele cu cilindrul sau nu ti se rupe vreun scaun de supapa Oricum nu recomand Editat Mai 9, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
al_locului Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 Salut. Am de la un dominator din 93 parca, CDI, instalatie electrica, far, bord, si daca nu ma insel si releul de semnalizare. Detalii pe PM sau la 0751185194. Adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 Intrebare: In carte scrie ca la montaj axul cu came trebuie gresat cu vaselina cu molibden, daca folosesc vaselina pe baza de litiu oare are ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 (editat) Intrebare: In carte scrie ca la montaj axul cu came trebuie gresat cu vaselina cu molibden, daca folosesc vaselina pe baza de litiu oare are ceva? Sa ma corectati daca gresesc, dar aia pe baza de litiu nu prea rezista la presiune si temperatura prea bine - cand ai temp si presiuni ridicate, se recomanda alea pe baza de molibden. Ia niste Moly de la Honda - e super vaselina. Editat Mai 10, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 Atata ca vaselina aia trebuie sa reziste pana se amorseaza pompa de ulei si urca uleiul la ax... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 Atata ca vaselina aia trebuie sa reziste pana se amorseaza pompa de ulei si urca uleiul la ax... Te risti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 12, 2012 Share Postat Mai 12, 2012 M-am riscat deja Am dat cu vaselina, apoi am turnat niste ulei peste. Dupa ce am montat motorul la loc am dat la automat (in reprize) pana a urcat uleiul pe conducta pana la axul cu came Totul e bine, atata doar ca trebuie sa mai verific jocul la supape ca dupa ce s-a incalzit a inceput sa faca un pic de galagie... Revin cu vesti dupa ce fac si treaba asta... Stie cineva cum sa verific CDI-ul? Nu am scanteie, bobina pare in regula... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 12, 2012 Share Postat Mai 12, 2012 Stie cineva cum sa verific CDI-ul? Nu am scanteie, bobina pare in regula... Il pui pe alta motocicleta. Sau ii dai doua palme. Sau suntezi senzoru de cric si mai vezi atunci. Caz probat: motoru unui prieten nu pornea de nicio culoare. Neutral, pe cric, dat la automat = nimic. Sus pe mobra, netural, ambreiaj tras, cric sus, dat la automat = la "sfert"! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 12, 2012 Share Postat Mai 12, 2012 Am rezolvat. Era un contact imperfect la firul de masa, in loc de 12.3V aveam pe el cam 11.3V (si cand dadeam la automat voltajul la baterie scadea pana pe la 10V iar pe firul ala era cam 7V; problema era de la o mufa din stanga cadrului) In alta ordine de idei, ieri am pus ulei Mobil 1 10w40 pt motociclete, azi l-am dat afara; la 60 de grade e mai fluid decat apa. Am pus ulei Valvoline 20w50 si totul e in regula Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Mai 12, 2012 Share Postat Mai 12, 2012 sa ne tii la curent cu valvoline 20w50, vreau si eu sa il incerc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 12, 2012 Share Postat Mai 12, 2012 Eu am folosit 10w-40 Valvoline. Nu rezista bine in timp, chair folosit iarna. Sunt curios cum va fi cu 20-50. In alta ordine de idei, se apropie ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Mai 13, 2012 Share Postat Mai 13, 2012 ai cum sa cantaresti cadrul sa ne zici ce greutate are ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 13, 2012 Share Postat Mai 13, 2012 Eu am folosit 10w-40 Valvoline. Nu rezista bine in timp, chair folosit iarna. Sunt curios cum va fi cu 20-50. In alta ordine de idei, se apropie ceva... Nu e grozav nici uleiul asta, dar e mult peste Mobil. Nu imi place ca sta mai cald decat era Motorex. Il mai las o vreme si intre timp imi comand Motorex. Inteleg ce se apropie... vrei sa pui furca de bicicleta pe cadru de domi me gusta! Ma pregatesc sa fac o comanda pt ulei.. ce spuneti voi: Motorex 4stroke 15w50 4L - 115 RON Motul 5100 4T 15W50 4L - 130 RON Motorex Formula 15W50 4L - 165 RON Care e mai bun? Care merita? Primul l-am incercat, stiu ca e in regula. De restul 2 nu stiu nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 13, 2012 Share Postat Mai 13, 2012 ai cum sa cantaresti cadrul sa ne zici ce greutate are ? Nu, insa ambalat in carton si impreuna cu bascula si accesorii se transporta cu 51 ron la Posta Atlassib (intre orasele mari din RO). N-am stat sa calculez, ca e o medie aritmetica intre nr de kg si dimensiunile impuse de greutatea volumetrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Mai 13, 2012 Share Postat Mai 13, 2012 Eu am folosit Motorex Formula si e foarte bun, nu am avut curaj sa pun Motorex Four Stroke pentru ca este un ulei mai slab. Daca tu zici ca te-ai impacat cu el am sa incerc si eu pentru ca e mai ieftin. Motul in comparatie cu Motorex se mananca repede, si nu mai pun in viata mea. Cand pleci la tura lunga si vezi ca ramai fara ulei e cel mai mare cosmar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 13, 2012 Share Postat Mai 13, 2012 (editat) Mersi Am pus comanda pt Motorex 4stroke. Pana acum am fost foarte multumit de el, atata ca nu il gasesc nicaieri pe plan local... (de-aia am si pus mobil respectiv valvoline) Singura data cand mi-a mancat ulei a fost cand am mers cu o trupa de "vitezani" si am mers in regim 140-150 km/h. In total in 2 ture cand am fost cu ei, am facut 1000 km, si a trebuit sa completez cu 150 - 200ml de ulei ca sa ajung din nou la nivelul maxim. Ulei: Motorex 4Stroke 10w40 aveam atunci, si era deja in mobra de 1000km pana sa merg cu ei. Editat Mai 13, 2012 de phreak_or Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihay_star Postat Mai 13, 2012 Share Postat Mai 13, 2012 Am rezolvat. Era un contact imperfect la firul de masa, in loc de 12.3V aveam pe el cam 11.3V (si cand dadeam la automat voltajul la baterie scadea pana pe la 10V iar pe firul ala era cam 7V; problema era de la o mufa din stanga cadrului) In alta ordine de idei, ieri am pus ulei Mobil 1 10w40 pt motociclete, azi l-am dat afara; la 60 de grade e mai fluid decat apa. Am pus ulei Valvoline 20w50 si totul e in regula Eu am pus ulei Elf 15w50 , a fost undeva la 70 lei 4litri si sunt tare multumit Eu am folosit 10w-40 Valvoline. Nu rezista bine in timp, chair folosit iarna. Sunt curios cum va fi cu 20-50. In alta ordine de idei, se apropie ceva... pui furca aia de Pegas ? ? Vad că ai si standul pentru dinam pe furcă ! , mai scutesti platoul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 motorex 4 stroke are dedicatie de la producator pentru motoare mai vechiute cu uzuri generale mai mari asta nu inseamna ca e un ulei mai prost Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 motorex 4 stroke are dedicatie de la producator pentru motoare mai vechiute cu uzuri generale mai mari asta nu inseamna ca e un ulei mai prost bine de stiut, un schimb am sa incerc si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 Sincer eu nu mai pricep ce se intampla. Nu am scapat de sunetul ala de masina de cusut... Tot de la partea de sus pare sa fie, jocul la supape l-am verificat si ras-verificat, ba acum am lasat la evacuare 0.15 (in loc de 0.12) in speranta ca de acolo e ceva si asa rezolv. Dar nuuu... Am citit undeva, dar foarte ambiguu, ca se poate ca saibele valurite de la ?culbutori (sub-rocker arm) sa fie slabite si de acolo sa faca galagie. Ma refer la piesele cu nr 32 din schema asta. In rest... arcurile de la decompresor sunt noi, rulmenti ax cu came noi, lant distributie si arcul de la intazator sunt noi... De pornit porneste "la sfert" acum ca am refacut lipiturile din CDI, trage bine, nu face altfel de galagie nici in tras nici in frana de motor. Idei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 (editat) Incearca 0.10 cu 0.10 la supape. Joc mare = zgomot mare. Stiu ca am facut rost (de la tine?) de un addendum la manualul de domi RD08 in care jocul de supape era trecut explicit ca fiind 0.10 peste tot (intocmai ca la SLR). Nu am apucat sa testez sau sa verific. Va reamintesc faptul ca pe net gasim doar manualul de 88-89, dupa care ne intretinem motoarele din 88-2003. Editat Mai 16, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 O sa mai incerc si cu 0.10... dar nu cred ca de la aia e galagia... (se aude la fel si cu 0.12 si cu 0.15) Addendum-ul eu de la tine l-am primit...deci nu stiu care e sursa ta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 salut,daca as vrea sa-mi fac filtru de aer asa sa ma mai duca un pic de urgenta din ce l-as putea face?am rupt toata hartia din el ca nu mai era buna si am incercat sa pun burete peste el dar nu merge,cand trag mai brusc de acceleratie pusca,am impresia ca trebuie ceva mai dens,filtru original doar la jumatea saptamanii viitoare ajunge si m-as mai plimba putin,v-as multumi pentru orice sfat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 (editat) salut,daca as vrea sa-mi fac filtru de aer asa sa ma mai duca un pic de urgenta din ce l-as putea face?am rupt toata hartia din el ca nu mai era buna si am incercat sa pun burete peste el dar nu merge,cand trag mai brusc de acceleratie pusca,am impresia ca trebuie ceva mai dens,filtru original doar la jumatea saptamanii viitoare ajunge si m-as mai plimba putin,v-as multumi pentru orice sfat. Asteapta filtrul de aer. Pe viitor, da mai mult cu 5 lei ca sa iei de la un magazin care are pe stoc filtrul respectiv. Editat Mai 16, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.