switch Postat Mai 12, 2012 Share Postat Mai 12, 2012 Eu am folosit 10w-40 Valvoline. Nu rezista bine in timp, chair folosit iarna. Sunt curios cum va fi cu 20-50. In alta ordine de idei, se apropie ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Mai 13, 2012 Share Postat Mai 13, 2012 ai cum sa cantaresti cadrul sa ne zici ce greutate are ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 13, 2012 Share Postat Mai 13, 2012 Eu am folosit 10w-40 Valvoline. Nu rezista bine in timp, chair folosit iarna. Sunt curios cum va fi cu 20-50. In alta ordine de idei, se apropie ceva... Nu e grozav nici uleiul asta, dar e mult peste Mobil. Nu imi place ca sta mai cald decat era Motorex. Il mai las o vreme si intre timp imi comand Motorex. Inteleg ce se apropie... vrei sa pui furca de bicicleta pe cadru de domi me gusta! Ma pregatesc sa fac o comanda pt ulei.. ce spuneti voi: Motorex 4stroke 15w50 4L - 115 RON Motul 5100 4T 15W50 4L - 130 RON Motorex Formula 15W50 4L - 165 RON Care e mai bun? Care merita? Primul l-am incercat, stiu ca e in regula. De restul 2 nu stiu nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 13, 2012 Share Postat Mai 13, 2012 ai cum sa cantaresti cadrul sa ne zici ce greutate are ? Nu, insa ambalat in carton si impreuna cu bascula si accesorii se transporta cu 51 ron la Posta Atlassib (intre orasele mari din RO). N-am stat sa calculez, ca e o medie aritmetica intre nr de kg si dimensiunile impuse de greutatea volumetrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Mai 13, 2012 Share Postat Mai 13, 2012 Eu am folosit Motorex Formula si e foarte bun, nu am avut curaj sa pun Motorex Four Stroke pentru ca este un ulei mai slab. Daca tu zici ca te-ai impacat cu el am sa incerc si eu pentru ca e mai ieftin. Motul in comparatie cu Motorex se mananca repede, si nu mai pun in viata mea. Cand pleci la tura lunga si vezi ca ramai fara ulei e cel mai mare cosmar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 13, 2012 Share Postat Mai 13, 2012 (editat) Mersi Am pus comanda pt Motorex 4stroke. Pana acum am fost foarte multumit de el, atata ca nu il gasesc nicaieri pe plan local... (de-aia am si pus mobil respectiv valvoline) Singura data cand mi-a mancat ulei a fost cand am mers cu o trupa de "vitezani" si am mers in regim 140-150 km/h. In total in 2 ture cand am fost cu ei, am facut 1000 km, si a trebuit sa completez cu 150 - 200ml de ulei ca sa ajung din nou la nivelul maxim. Ulei: Motorex 4Stroke 10w40 aveam atunci, si era deja in mobra de 1000km pana sa merg cu ei. Editat Mai 13, 2012 de phreak_or Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihay_star Postat Mai 13, 2012 Share Postat Mai 13, 2012 Am rezolvat. Era un contact imperfect la firul de masa, in loc de 12.3V aveam pe el cam 11.3V (si cand dadeam la automat voltajul la baterie scadea pana pe la 10V iar pe firul ala era cam 7V; problema era de la o mufa din stanga cadrului) In alta ordine de idei, ieri am pus ulei Mobil 1 10w40 pt motociclete, azi l-am dat afara; la 60 de grade e mai fluid decat apa. Am pus ulei Valvoline 20w50 si totul e in regula Eu am pus ulei Elf 15w50 , a fost undeva la 70 lei 4litri si sunt tare multumit Eu am folosit 10w-40 Valvoline. Nu rezista bine in timp, chair folosit iarna. Sunt curios cum va fi cu 20-50. In alta ordine de idei, se apropie ceva... pui furca aia de Pegas ? ? Vad că ai si standul pentru dinam pe furcă ! , mai scutesti platoul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 motorex 4 stroke are dedicatie de la producator pentru motoare mai vechiute cu uzuri generale mai mari asta nu inseamna ca e un ulei mai prost Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 motorex 4 stroke are dedicatie de la producator pentru motoare mai vechiute cu uzuri generale mai mari asta nu inseamna ca e un ulei mai prost bine de stiut, un schimb am sa incerc si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 Sincer eu nu mai pricep ce se intampla. Nu am scapat de sunetul ala de masina de cusut... Tot de la partea de sus pare sa fie, jocul la supape l-am verificat si ras-verificat, ba acum am lasat la evacuare 0.15 (in loc de 0.12) in speranta ca de acolo e ceva si asa rezolv. Dar nuuu... Am citit undeva, dar foarte ambiguu, ca se poate ca saibele valurite de la ?culbutori (sub-rocker arm) sa fie slabite si de acolo sa faca galagie. Ma refer la piesele cu nr 32 din schema asta. In rest... arcurile de la decompresor sunt noi, rulmenti ax cu came noi, lant distributie si arcul de la intazator sunt noi... De pornit porneste "la sfert" acum ca am refacut lipiturile din CDI, trage bine, nu face altfel de galagie nici in tras nici in frana de motor. Idei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 (editat) Incearca 0.10 cu 0.10 la supape. Joc mare = zgomot mare. Stiu ca am facut rost (de la tine?) de un addendum la manualul de domi RD08 in care jocul de supape era trecut explicit ca fiind 0.10 peste tot (intocmai ca la SLR). Nu am apucat sa testez sau sa verific. Va reamintesc faptul ca pe net gasim doar manualul de 88-89, dupa care ne intretinem motoarele din 88-2003. Editat Mai 16, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 O sa mai incerc si cu 0.10... dar nu cred ca de la aia e galagia... (se aude la fel si cu 0.12 si cu 0.15) Addendum-ul eu de la tine l-am primit...deci nu stiu care e sursa ta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 salut,daca as vrea sa-mi fac filtru de aer asa sa ma mai duca un pic de urgenta din ce l-as putea face?am rupt toata hartia din el ca nu mai era buna si am incercat sa pun burete peste el dar nu merge,cand trag mai brusc de acceleratie pusca,am impresia ca trebuie ceva mai dens,filtru original doar la jumatea saptamanii viitoare ajunge si m-as mai plimba putin,v-as multumi pentru orice sfat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 (editat) salut,daca as vrea sa-mi fac filtru de aer asa sa ma mai duca un pic de urgenta din ce l-as putea face?am rupt toata hartia din el ca nu mai era buna si am incercat sa pun burete peste el dar nu merge,cand trag mai brusc de acceleratie pusca,am impresia ca trebuie ceva mai dens,filtru original doar la jumatea saptamanii viitoare ajunge si m-as mai plimba putin,v-as multumi pentru orice sfat. Asteapta filtrul de aer. Pe viitor, da mai mult cu 5 lei ca sa iei de la un magazin care are pe stoc filtrul respectiv. Editat Mai 16, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 Poti eventual sa pui burete mai gros, sau mai multe straturi. Dar nu e o solutie tocmai fericita. Decat sa intre mizerii in motor si sa mearga prea sarac (supraincalzire), mai bine astepti filtrul... De unde ai comandat ca zici ca asa greu vine? In mod normal sunt pe stoc filtrele astea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 (editat)  de pe un site,motovip parca,am finalizat comanda si mi-o trimis mesaj ca o sa ma anunte saptamana care vine sa ma duc dupa colet,acuma n-am ce face.mai bine il astept,am pus niste burete dens si gros iar acuma baga fum inchis la culoare si intrerupe cand accelerez mai tare,oricum l-am aruncat si il astept pe cel nou. Editat Mai 16, 2012 de heres Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 normal ca scoate fum si tuseste ai amestec f bogat cu burete gros si dens e la fel cu un filtru imbacsit vezi ca pe la magazinele cu piese de scutere au niste burete special pt filtre de aer se vinde la coala cam de marimea A3,,,,,,,,, si, din cate stiu,,,acel burete tre umezit cu ulei, pt a retine praful cu solutia asta, sigur vei putea merge cu mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 O sa mai incerc si cu 0.10... dar nu cred ca de la aia e galagia... (se aude la fel si cu 0.12 si cu 0.15) Addendum-ul eu de la tine l-am primit...deci nu stiu care e sursa ta de la aia e, jocul mare la supape si nivelul la ulei scazut, fa 0.10 admisia 0.12 evacuare sau cum zice switch 0.1 toate 4, si vezi nivelul la ulei sa fie pe maxim salut,daca as vrea sa-mi fac filtru de aer asa sa ma mai duca un pic de urgenta din ce l-as putea face?am rupt toata hartia din el ca nu mai era buna si am incercat sa pun burete peste el dar nu merge,cand trag mai brusc de acceleratie pusca,am impresia ca trebuie ceva mai dens,filtru original doar la jumatea saptamanii viitoare ajunge si m-as mai plimba putin,v-as multumi pentru orice sfat. iti mai dau o varianta, 2-3 straturi de tifon pus pe gatul de la airbox(eu am asa ceva pe slr, la domi nu stiu daca este) peste care pulverizezi ulei de fitru de aer... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 baaa, iar ati inceput cu porcariile, tifon, ata chirurgicala si alte lambade filtrele de aer din burete se dau cu un ulei/spray special creat pentru asa ceva. acest ulei are rolul de a retine particulele fine ce pot trece de burete. ps: am filtru pe stoc disponibil maine 65ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 baaa, iar ati inceput cu porcariile, tifon, ata chirurgicala si alte lambade ps: am filtru pe stoc disponibil maine 65ron Ba iar incepi cu reclama ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 (editat) bine,era doar o chestie de moment,cu burete simplu de ala de cumparat nu merge,acuma il astept pe ala nou,si...e normal sa se intample cand scoti cate-o data joja sa te uiti la ulei(la rece doar)sa nu fie picur de ulei in cadru?iar dupa ce incalzesc motoru urca la maxim,coboara in motor cand sta? Editat Mai 16, 2012 de heres Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 Am observat si eu treaba cu uleiul... Probabil ca e normal (curge din cadru in motor?) Daca verific asa cum scrie la carte, motor cald, stat la ralanti un pic, oprit motorul, tinut vertical, scos joja, sters, bagat inapoi fara a o infileta, nivelul e corect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morriss Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 Baieti, am si eu niste intrebari: Ce serie ar trebui sa aiba motorul la un Domi din 2001? Pentru ca al meu pe cadru e RD 08 si pe motor e RD 02.....Sper ca nu e schimbat motorul..... Sau ce diferente vizibile sunt intre motoarele fabricare pana in 96 si dupa 96? Ca sa-mi dau seama din ce an e al meu exact. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 Tot RD02 scrie si pe motorul meu. Domi din '97 (RD08). Asa e normal, pt ca teoretic motoarele nu au suferit modificari majore... modificarile au fost la carburatie, la cadru si la carene. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 Un pic de ajutor va rog, am nevoie de codurile(seriile) rulmentilor de la roata spate, daca le are careva la indemana e rugat sa ma ajute. multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.