phreak_or Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 Poti eventual sa pui burete mai gros, sau mai multe straturi. Dar nu e o solutie tocmai fericita. Decat sa intre mizerii in motor si sa mearga prea sarac (supraincalzire), mai bine astepti filtrul... De unde ai comandat ca zici ca asa greu vine? In mod normal sunt pe stoc filtrele astea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 (editat)  de pe un site,motovip parca,am finalizat comanda si mi-o trimis mesaj ca o sa ma anunte saptamana care vine sa ma duc dupa colet,acuma n-am ce face.mai bine il astept,am pus niste burete dens si gros iar acuma baga fum inchis la culoare si intrerupe cand accelerez mai tare,oricum l-am aruncat si il astept pe cel nou. Editat Mai 16, 2012 de heres Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 normal ca scoate fum si tuseste ai amestec f bogat cu burete gros si dens e la fel cu un filtru imbacsit vezi ca pe la magazinele cu piese de scutere au niste burete special pt filtre de aer se vinde la coala cam de marimea A3,,,,,,,,, si, din cate stiu,,,acel burete tre umezit cu ulei, pt a retine praful cu solutia asta, sigur vei putea merge cu mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 O sa mai incerc si cu 0.10... dar nu cred ca de la aia e galagia... (se aude la fel si cu 0.12 si cu 0.15) Addendum-ul eu de la tine l-am primit...deci nu stiu care e sursa ta de la aia e, jocul mare la supape si nivelul la ulei scazut, fa 0.10 admisia 0.12 evacuare sau cum zice switch 0.1 toate 4, si vezi nivelul la ulei sa fie pe maxim salut,daca as vrea sa-mi fac filtru de aer asa sa ma mai duca un pic de urgenta din ce l-as putea face?am rupt toata hartia din el ca nu mai era buna si am incercat sa pun burete peste el dar nu merge,cand trag mai brusc de acceleratie pusca,am impresia ca trebuie ceva mai dens,filtru original doar la jumatea saptamanii viitoare ajunge si m-as mai plimba putin,v-as multumi pentru orice sfat. iti mai dau o varianta, 2-3 straturi de tifon pus pe gatul de la airbox(eu am asa ceva pe slr, la domi nu stiu daca este) peste care pulverizezi ulei de fitru de aer... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 baaa, iar ati inceput cu porcariile, tifon, ata chirurgicala si alte lambade filtrele de aer din burete se dau cu un ulei/spray special creat pentru asa ceva. acest ulei are rolul de a retine particulele fine ce pot trece de burete. ps: am filtru pe stoc disponibil maine 65ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 baaa, iar ati inceput cu porcariile, tifon, ata chirurgicala si alte lambade ps: am filtru pe stoc disponibil maine 65ron Ba iar incepi cu reclama ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 (editat) bine,era doar o chestie de moment,cu burete simplu de ala de cumparat nu merge,acuma il astept pe ala nou,si...e normal sa se intample cand scoti cate-o data joja sa te uiti la ulei(la rece doar)sa nu fie picur de ulei in cadru?iar dupa ce incalzesc motoru urca la maxim,coboara in motor cand sta? Editat Mai 16, 2012 de heres Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 Am observat si eu treaba cu uleiul... Probabil ca e normal (curge din cadru in motor?) Daca verific asa cum scrie la carte, motor cald, stat la ralanti un pic, oprit motorul, tinut vertical, scos joja, sters, bagat inapoi fara a o infileta, nivelul e corect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morriss Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 Baieti, am si eu niste intrebari: Ce serie ar trebui sa aiba motorul la un Domi din 2001? Pentru ca al meu pe cadru e RD 08 si pe motor e RD 02.....Sper ca nu e schimbat motorul..... Sau ce diferente vizibile sunt intre motoarele fabricare pana in 96 si dupa 96? Ca sa-mi dau seama din ce an e al meu exact. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 Tot RD02 scrie si pe motorul meu. Domi din '97 (RD08). Asa e normal, pt ca teoretic motoarele nu au suferit modificari majore... modificarile au fost la carburatie, la cadru si la carene. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 Un pic de ajutor va rog, am nevoie de codurile(seriile) rulmentilor de la roata spate, daca le are careva la indemana e rugat sa ma ajute. multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 HO_000494736 BEARING, RADIAL BALL, 6203UU 2buc HO_000494757 BEARING, RADIAL BALL, 6204UU 1buc Nu stiu daca asta cautai exact...Dimensiunile in mm nu le stiu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 Un pic de ajutor va rog, am nevoie de codurile(seriile) rulmentilor de la roata spate, daca le are careva la indemana e rugat sa ma ajute. multumesc Cred ca am gasit, sper ca asta e 2 x 6203-2RS Bearing 17x40x12, 1 x 6304-2RS Bearing 20x52x15. HO_000494736 BEARING, RADIAL BALL, 6203UU 2buc HO_000494757 BEARING, RADIAL BALL, 6204UU 1buc Nu stiu daca asta cautai exact...Dimensiunile in mm nu le stiu.. Am sa caut si ce ai scis tu, mai multe surse mai bine. multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mexykanu Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 Link NX650 Addendum: http://www.fileshare.ro/61578529359.4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 (editat) Deci nu stie nimeni de la ce poate fi sunetul ala de masina de cusut? Nimeni nu a mai avut "galagie pe creier"? Sunetul e similar cu cel din clipul , dar nu face treaba cu intreruperea, si nici nu se aude chiar atat de tare... Ah... si da, la rece NU se aude..., doar dupa ce uleiul e peste ~40 grade Si asta seamana, doar nu se aude asa tare: Editat Mai 18, 2012 de phreak_or Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 vezi sa nu fie de la ceva supapa,sau cel mai probabil scaun de supapa,si eu am avut galagia aia iar dupa o saptamana o sarit un scaun de la supapa,am schimbat chiuloasa si merge brici.nu stiu exact acuma daca si la tine ii la fel.am venit cu o idee. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 (editat) Deci nu stie nimeni de la ce poate fi sunetul ala de masina de cusut? Nimeni nu a mai avut "galagie pe creier"? Sunetul e similar cu cel din clipul , dar nu face treaba cu intreruperea, si nici nu se aude chiar atat de tare... Ah... si da, la rece NU se aude..., doar dupa ce uleiul e peste ~40 grade Si asta seamana, doar nu se aude asa tare: baieti am o pb si inainte sa ma apuc sa desfac ceva poate va dati si voi cu parerea Simptome: - cu motorul rece scoate putin fum - daca plec cand e motorul rece(dupa ce a stat 2-3 minute pornit) se ineaca cand trag de gaz si da rateuri - era sa cad din cauza ca se intrerupe atat de tare gazul si intra brusc in frana de motor puternica - am verificat bujia, e caramizie - am scos toata benzina si am golit carburatorul, nu aveam apa in rezervor - am verificat jocul la supape(cum scrie in carte) si e corect reglat, pe langa manual ca sa fiu sigur ca nu e reglata prost supapa de la decompresor am verificat supapele de la evacuare cand cele de admisie sunt comprimate, si am verificat jocul la supapele de admisie cand cele de evacuare sunt comprimate, am aceleasi valori 0.1 la toate - jocul la supape l-am verificat in mai multe randuri aliniand la T ca sa vad daca se pastreaza valoarea (am zis ca poate sunt ovale pinioanele de la distributie) - motorul are 2000km de cand a fost segmentat(am schimbat doar segmenti, pistonul si camasa fiind in cote, boltul nu are uzura, mai jos de biela nu am desfacut), am fost acum 2 saptamani intr-o tura de 800km fara nici o pb si acum imi da in bot cand trag de gaz, ultima oara am tras pe dreapta la relanti mergea bine, cand trageam de gaz bal bal bal bal bal poc bal bal bal, dupa 1 minut si-a revenit. - sa fie din carburator sau e ceva din motor ? - a pus cineva in dominator ulei 20w50? , acum am Bardhal XTC C60 10w40 full sintetic care am vazut tocmai azi ca nu are nici un indice dintre cei recomandati in manualul de utilizare al mobrei, are API SM/ JASO MA-MA2? - acum am pus benzina de 99 si sper sa fie ca apa sfintita si sa imi curete motorul -al meu face exact ca motorul din clip de la secunda 30 in momentul cand trag de gaz Editat Mai 18, 2012 de Purice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 baieti am o pb si inainte sa ma apuc sa desfac ceva poate va dati si voi cu parerea Simptome: - cu motorul rece scoate putin fum - daca plec cand e motorul rece(dupa ce a stat 2-3 minute pornit) se ineaca cand trag de gaz si da rateuri - era sa cad din cauza ca se intrerupe atat de tare gazul si intra brusc in frana de motor puternica - am verificat bujia, e caramizie - am scos toata benzina si am golit carburatorul, nu aveam apa in rezervor - am verificat jocul la supape(cum scrie in carte) si e corect reglat, pe langa manual ca sa fiu sigur ca nu e reglata prost supapa de la decompresor am verificat supapele de la evacuare cand cele de admisie sunt comprimate, si am verificat jocul la supapele de admisie cand cele de evacuare sunt comprimate, am aceleasi valori 0.1 la toate - jocul la supape l-am verificat in mai multe randuri aliniand la T ca sa vad daca se pastreaza valoarea (am zis ca poate sunt ovale pinioanele de la distributie) - motorul are 2000km de cand a fost segmentat(am schimbat doar segmenti, pistonul si camasa fiind in cote, boltul nu are uzura, mai jos de biela nu am desfacut), am fost acum 2 saptamani intr-o tura de 800km fara nici o pb si acum imi da in bot cand trag de gaz, ultima oara am tras pe dreapta la relanti mergea bine, cand trageam de gaz bal bal bal bal bal poc bal bal bal, dupa 1 minut si-a revenit. - sa fie din carburator sau e ceva din motor ? - a pus cineva in dominator ulei 20w50? , acum am Bardhal XTC C60 10w40 full sintetic care am vazut tocmai azi ca nu are nici un indice dintre cei recomandati in manualul de utilizare al mobrei, are API SM/ JASO MA-MA2? - acum am pus benzina de 99 si sper sa fie ca apa sfintita si sa imi curete motorul 20w50 am pus eu acum si merge bine, ai zis ca bujia e caramizie, fa totusi o incercare cu o bujie noua, nu e cine stie ce mare pierdere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 bujia e ngk iridium si are abia 5000km, am curata bujia actuala dar face la fel, am sa incerc cu una noua normala, 5E nu e un capat de tara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 Mobra mea:batrana! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 filtrul de aer cum e? incearca fara el si daca e la fel,,,,,,,ar putea sa fie de la carburator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 filtrul de aer cum e? incearca fara el si daca e la fel,,,,,,,ar putea sa fie de la carburator filtrul de aer curatat inainte de tura, k&N curatat si usor uns cu aditivii lor am sa incerc si fara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 Purice - ce stii de CDI? E bun? E nou? La mine crezusem ca am rezolvat curatand o mufa, si am plecat la drum... la 50 km de casa a inceput sa faca figuri... ii mai trageam una iarasi pornea... Am refacut lipiturile si acum merge foarte bine. Daca ai avea turometru ca la domi ai stii daca e CDI-ul pt ca turometrul se opreste cand nu mai face contact CDI-ul. Fumul la rece l-as pune pe seama simeringurilor de supape, dar banuiesc ca le-ai schimbat (ai luat pe original sau altceva?). S-ar putea ca la rece, sa ai amestecul prea bogat... pana se dilata si carburatorul un pic... In alta ordine de idei. Cu problema mea. Am observat o chestie ciudata: Pun volanta la semn (T) si verific jocul la supapele de evacuare => stanga are joc, dreapta NU. Mai invart odata pana la semn => Nu are nici-una joc (ciclu de evacuare m-am gandit). Mai invart odata => au ambele joc... De mentionat. Daca invart anti-orar pana incep sa fie actionate supapele de evacuare iar apoi dau inapoi se adude click-ul specific decompresorului, si dupa ce se aude exista joc la supapa dreapta de evacuare... Ma lamureste si pe mine cineva cum sa fac sa fie bine reglat jocul la supapa dreapta de evacuare? Sa incerc cand sunt apasate cele de admisie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 19, 2012 Share Postat Mai 19, 2012 Am desfacut din nou capacul de pe axul cu came. Totul e in regula, distributia aliniata. L-am pus la loc, am reglat jocul la supape cu volanta la semn, l-am dat peste cap de cateva ori, e ok. Am sesizat ca jocul e mai mare la supapele de evacuare atunci cand sunt comprimate cele de admisie, si vice-versa. Banuiesc ca e o deformatie a capacului, din forta necesara apasarii supapelor... In fine, am pus totul la loc si i-am dat scanteie... pana nu a ajuns uleiul la 40 de grade a fost liniste, apoi iarasi acelasi sunet... Deocamdata asa sta si mai cercetez ce se intampla daca scot cama aia de la decompresor, si daca as putea sa o scot fara sa dau afara "decompresorul inversat" (chestia aia cu ambreiaj unisens). Acest decompresor inversat are rolul sa nu lase motorul sa se aprinda in sensul gresit. Cum se invarte un pic in senul opus fata de cel normal cum se deschide supapa de evacuare si nu mai este compresie. (banuiesc ca asta pentru a evita situatiile cand aprinderea se produce prea devreme) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Mai 19, 2012 Share Postat Mai 19, 2012 In fine, am pus totul la loc si i-am dat scanteie... pana nu a ajuns uleiul la 40 de grade a fost liniste, apoi iarasi acelasi sunet... cand ai desfacut prima data motorul ai gasit mizerie in ulei ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.