andreizalau Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 filtrul de aer cum e? incearca fara el si daca e la fel,,,,,,,ar putea sa fie de la carburator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 filtrul de aer cum e? incearca fara el si daca e la fel,,,,,,,ar putea sa fie de la carburator filtrul de aer curatat inainte de tura, k&N curatat si usor uns cu aditivii lor am sa incerc si fara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 Purice - ce stii de CDI? E bun? E nou? La mine crezusem ca am rezolvat curatand o mufa, si am plecat la drum... la 50 km de casa a inceput sa faca figuri... ii mai trageam una iarasi pornea... Am refacut lipiturile si acum merge foarte bine. Daca ai avea turometru ca la domi ai stii daca e CDI-ul pt ca turometrul se opreste cand nu mai face contact CDI-ul. Fumul la rece l-as pune pe seama simeringurilor de supape, dar banuiesc ca le-ai schimbat (ai luat pe original sau altceva?). S-ar putea ca la rece, sa ai amestecul prea bogat... pana se dilata si carburatorul un pic... In alta ordine de idei. Cu problema mea. Am observat o chestie ciudata: Pun volanta la semn (T) si verific jocul la supapele de evacuare => stanga are joc, dreapta NU. Mai invart odata pana la semn => Nu are nici-una joc (ciclu de evacuare m-am gandit). Mai invart odata => au ambele joc... De mentionat. Daca invart anti-orar pana incep sa fie actionate supapele de evacuare iar apoi dau inapoi se adude click-ul specific decompresorului, si dupa ce se aude exista joc la supapa dreapta de evacuare... Ma lamureste si pe mine cineva cum sa fac sa fie bine reglat jocul la supapa dreapta de evacuare? Sa incerc cand sunt apasate cele de admisie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 19, 2012 Share Postat Mai 19, 2012 Am desfacut din nou capacul de pe axul cu came. Totul e in regula, distributia aliniata. L-am pus la loc, am reglat jocul la supape cu volanta la semn, l-am dat peste cap de cateva ori, e ok. Am sesizat ca jocul e mai mare la supapele de evacuare atunci cand sunt comprimate cele de admisie, si vice-versa. Banuiesc ca e o deformatie a capacului, din forta necesara apasarii supapelor... In fine, am pus totul la loc si i-am dat scanteie... pana nu a ajuns uleiul la 40 de grade a fost liniste, apoi iarasi acelasi sunet... Deocamdata asa sta si mai cercetez ce se intampla daca scot cama aia de la decompresor, si daca as putea sa o scot fara sa dau afara "decompresorul inversat" (chestia aia cu ambreiaj unisens). Acest decompresor inversat are rolul sa nu lase motorul sa se aprinda in sensul gresit. Cum se invarte un pic in senul opus fata de cel normal cum se deschide supapa de evacuare si nu mai este compresie. (banuiesc ca asta pentru a evita situatiile cand aprinderea se produce prea devreme) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Mai 19, 2012 Share Postat Mai 19, 2012 In fine, am pus totul la loc si i-am dat scanteie... pana nu a ajuns uleiul la 40 de grade a fost liniste, apoi iarasi acelasi sunet... cand ai desfacut prima data motorul ai gasit mizerie in ulei ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 19, 2012 Share Postat Mai 19, 2012 Nu. Nu era mizerie de loc, nici pe site nu era mizerie si nici pe altundeva... Tocmai ce am facut o tura de 120 km si motorul merge foarte bine, trage foarte bine, atata ca se aude clantzanitul ala... Probabil o sa mai umblu acolo peste 1-2 luni (dupa sesiune, licenta) si atunci o sa scot cama decompresorului, o duc la cineva la strung sa imi faca un distantier similar dar fara efectul pe care il are cama, si montez totul in rest la loc(si decompresorul inversat). Am apucat sa fac si un oarecare consum... ~130km cu jiclor de 150, probleme la CDI, ~130km cu jiclor de 155, plus echivalentul a 2 carburatoare varsate, mers si in oras si in afara, si azi aprox 60 km offroad (20-40 km/h) consumul a iesit 4.7% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Mai 19, 2012 Share Postat Mai 19, 2012 La mine cand facea galagie decompresorul o anclinam pe partea dreapta pornita si nu se mai auzea ,dar cand am schimbat arcul nu se mai auzea.Ancearca sa o anclini si tu poate nu mai face si sti daca e! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Mai 19, 2012 Share Postat Mai 19, 2012 nu stiu la ce concluzie ati ajuns voi, motorul e sfant, dar chiuloasa parca e din iad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alcaponezz Postat Mai 19, 2012 Share Postat Mai 19, 2012 va salut,am scos decompresorul acum 300km si motorul merge perfect si pornirea este foarte buna numai ca imi tacane si mie dar numai cand motorul ii rece cand se incalzeste nu se mai aude nimic oare ce o FI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Mai 19, 2012 Share Postat Mai 19, 2012 oricum chiuloasa aia isi face uzura in timp si de la multi km,oricat de bun ar fi uleiul si oricat de des l-ai schimba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 20, 2012 Share Postat Mai 20, 2012 Daca face galagie la rece verifica jocul la supape. Ce anume se uzeaza la chiuloasa? Ma refer la ceva ce poate sa tacane? Pe chiuloasa in sine sunt scaunele si ghidajele supapelor... care daca sunt uzate se pot schimba... in rest nu stiu... alcaponezz - ai scos mecanismul decompresorului si nu ai pus nimic in loc? Nu ai astupat gaurile de ungere de acolo? Din cate am inteles alea trebuie astupate ca altfel ajunge prea putin ulei in partea stanga a axului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alcaponezz Postat Mai 20, 2012 Share Postat Mai 20, 2012 am scos decompresorul si am pus obucsa facuta la strung cu putina presare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 (editat) Deci nu stie nimeni de la ce poate fi sunetul ala de masina de cusut? Nimeni nu a mai avut "galagie pe creier"? Sunetul e similar cu cel din clipul , dar nu face treaba cu intreruperea, si nici nu se aude chiar atat de tare... Ah... si da, la rece NU se aude..., doar dupa ce uleiul e peste ~40 grade Si asta seamana, doar nu se aude asa tare: Opaaaa... deja suna dubios ce imi zici tu. 1. E tacanitu ala ascutit care insoteste intreruperea? Ala vine de la decompresor mucificat. 2. E un fel de troncanit infundat care se aude cu motorul cald din zona axei cu came? nu stiu la ce concluzie ati ajuns voi, motorul e sfant, dar chiuloasa parca e din iad Mentenanta: - ulei la 3k km - filtru la 2 uleiuri - lant distributie la ~60.000km - verificat diverse arculete sa fie in parametrii odata cu distributia Motoarele ajunse la noi in ro, in majoritate nu au beneficiat decat de primele doua puncte de mai sus. Unde se simte? Se f*te chiulasa. Editat Mai 21, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 Mentenanta: - ulei la 3k km - filtru la 2 uleiuri - lant distributie la ~60.000km - verificat diverse arculete sa fie in parametrii odata cu distributia Motoarele ajunse la noi in ro, in majoritate nu au beneficiat decat de primele doua puncte de mai sus. Unde se simte? Se f*te chiulasa. ulei la 3000 si filtru odata cu uleiul lantul l-am schimbat la 63000 cand i-am schimbat si segmentii am verificat cam tot ce era de verificat si era in cote, aproape de limita de service era axul cu came Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 (editat) E un tzacanit, din partea superioara a motorului, parca e ceva metal pe metal, dar e difuz sunetul, nu il pot localiza exact. Am incercat si sa "ascult cu surubelnita" si nu imi dau seama. Am desfacut sambata capacul, si cama decompresorului e singurul lucru care poate sa faca galagie... Cu toate ca nu inteleg de ce.... nu are urme vizibile de uzura. Dar totusi are joc in toate partile... Cel mai probabil pe masura ce se subtiaza uleiul o lasa sa joace si mai tare... Editat Mai 21, 2012 de phreak_or Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 (editat) Cama decompresorului are joc si la un FMX cu 800km. Pe testate - motor luat de nou din reprezentanta. Nu-i de acolo. Cel mai probabil s-a uzat CEVA. Alta idee n-am. Mai stiu un motor care facea asa. Nu a mai facut cand s-a folosit o chiulasa noua cu toate maruntaiele (a mea, direct de pe motor data jos, cu lantul meu uzat cu tot). Deci e clar de acolo si nu de la biela sau piston. In schimb nu am avut rabdare sa schimb piesele una cu una sa vad de la ce e. Editat Mai 21, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 O sa aflu cand o sa o dau afara si o sa o inlocuiesc cu un distantier care sa stea fix pe ax... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 O intrebare as avea la voi.gasesc la cineva din dezmembrarea unui dominator sau poate ramasa/neinlocuita o flansa de admisie? A mea e crapata,am lipit-o cu silicon autovulcanizant si tine de mai bine de 2000 de km,dar as pune una buna sa am baza sa plec la drumuri lungi cu ea. Si niste placi de ambreiaj m-ar interesa daca cineva are destul de bune incat sa merite montate. Evident toate contracost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 (editat) Â sa va spun povestea mea,SI EU am avut problema asta cu tzacanitu pe care nu il puteam localiza,o aparut asa dintr-o data,joc la cama nu avea mai deloc,insa cand incepea sa se incalzeasca incepea incet incet sa tzacane si o tinea constant pe tot parcursu cat motoru era cald,,am desfacut de N ori chiloasa sa o verific si nu am gasit nimic,pe mine chiar ma deranja sunetu,fix pe creier il auzeam,mi-o explicat un mecanic ca o data de se incalzeste chiuloasa fiind de aluminiu se dilata mai tare si nu mai strange asa tare scaunu de supapa,si daca vre-o unu dintre ele ii mai slab prins bate,(nici alea nu tin pe veci),nu l-am prea crezut si am mers asa in continuare ca nu am gasit in rest nici o problema,insa dupa o perioada intradevar o iesit scaunu de la loc si apoi sa vezi bataie....ca ciocanu si nicovala... Â dupa ce am pus alta chiuloasa n-am mai avut probleme Aceiasi problema o are si un vecin cu un dr de 650 Editat Mai 21, 2012 de heres Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 phreak pune mana si sudeaza scaunu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 buna gluma Purice... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 Inainte sa fac chestii la scaune as incerca sa vad de decompresor... Daca e vre-un scaun de supapa care face asa atunci probabil ca va trebui schimbat... Daca trebuie unul, trebuie toate, daca se schimba scaunele, se schimba si ghidajele, daca se schimba ghidajele, se schimba si supapele... deci e o investitie mare... Inca sper sa fie doar decompresorul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 eu cand am schimbat am luat doar chiuloasa goala,fara nimic pe ea(adica supape,arcuri...)le-am pus de pe chiuloasa veche,am facut scaunele de la supape si merge brici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 Surpriza, m-am uitat si se gasesc doar ghidajele nu si scaunele ca piese de schimb... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 (editat) bine,asta nu inseamna ca ai aceiasi problema ca si mine,mai investigheaza chiuloasa poate e de altundeva,eu ti-am dat o idee,eu asa am patit,am si acuma chiuloasa cu un scaun iesit mai mult de jumate afara,maine pun o poza. probleme de astea am inteles ca se mai intampla cand motoru se incinge ft tare Editat Mai 21, 2012 de heres Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.