Purice Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 l-a mine s-a rezolvat pb de la sine, era benzina de vina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 Ma bucur ca nu a fost nimic pana la urma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 l-a mine s-a rezolvat pb de la sine, era benzina de vina ai muscat-o si tu cu benzina, exact ca mine la Baisoara,,,,,,,, am dat la pedale de m-au trecut toate apele,,,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 Stie cineva unde gasesc un chit ambreiaj pt Dominator la pret rezonabil? IA VEZI BRE OFERTA DRAQU ACILISEA: discuri frictiune heavy duty 45 euro, arcuri 15%mai dure 9 euro discuri chevlar 77euro discuri carbon 99euro de care vrei? am impresia ca la astea de 77-99 vin in chit cu tot cu arcuri si discuri de metal dar tre sa dau un tel. da-ti pm daca va coafeaza pe careva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 ai muscat-o si tu cu benzina, exact ca mine la Baisoara,,,,,,,, am dat la pedale de m-au trecut toate apele,,,,, omul cat traieste invata. stiam ca e proasta benzina de la Lukoil dar era singurul peco pe urmatorii 50km in care nu mai aveam benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 1, 2012 Share Postat Iunie 1, 2012 Mai nu stiu cum e in restul tarii, dar in locurile de unde am alimentat eu nu am avut niciodata, chiar niciodata, probleme cu benzina de la Lukoil. Am alimentat in Oradea, Chisineu Cris, Arad, Sighisoara, Brasov, Petrosani. Mai nou am pe masina GPL, si nici cu ala nu am avut baiuri, ba am bagat odata de la Rompetrol si nu tragea bine, si nu statea la ralanti. Ce-i drept ca mai mult acasa alimentez de la Lukoil pt ca stiu ca e in regula si diferenta de pret se simte. Daca plec pe meleaguri straine prefer Petrom... Nu imi place sa alimentez de la statii din mijlocul campului, sau prin cine stie ce sate, indiferent de numele benzinariei, dar in situatii gen Iara sau Novaci, nu prea am de ales Scuze, mi-am amintit, am alimentat in Campulung Muscel odata de vreo 50-60 lei, eram cu masina, si pe Rucar-Bran mi s-a infundat filtrul de benzina, masina nu mai trecea de 3000 rpm nici in ruptul capului. Noroc ca nu era Duminica, si la Brasov am luat alt filtru si s-a rezolvat. Altadata nu am mai luat de la respectiva statie. Cel mai probabil e vorba de ce incearca sa invarta fiecare la statia "lui"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Iunie 1, 2012 Share Postat Iunie 1, 2012 (editat)  salut,deci eu nu inteleg cum trebuie reglat sorubu ala de la carburator,trebuie desfacut pana ajunge in punctu in care turatia ii cea mai mare?trebuie 3 ture?(cu 3 ture nu merge si nici mai putin ca merge haotic,se opreste si merge prost)acuma mi la 6 ture si parca ar merge,(da nu prea),va rog sa ma lamuriti. Editat Iunie 1, 2012 de heres Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Iunie 1, 2012 Share Postat Iunie 1, 2012 6 ture mi se pare cam mult!Anseamna ca ai alta problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Iunie 1, 2012 Share Postat Iunie 1, 2012 (editat)  ce sa mai verific?filtru de aer?l-am suflat la compresor,bujie noua,nivelu in carburator nu l-am putut modifica ca tot ii de plastic,cam de la 5 ture in sus incepe sa mearga mai rotund motoru,pana nu ma lamureste careva exact cum sa il reglez is in aer. Editat Iunie 1, 2012 de heres Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Iunie 1, 2012 Share Postat Iunie 1, 2012 ce tobe ai stock sau sunt modificate? la surubul ala te joci numai dupa ce incalzesti motorul bine, cartea tehnica explica ca se infileteaza la maxim pana se simte o usoara rezistenta la infiletare din punctul asta se desface initial 2 ture, pornesti motorul (dupa ce l-ai incalzit bine) si desfaci sau infiletezi surubul de aer incet pana creste la turatia maxima, apoi se mai strange la loc pana scade turatia motorului cu 100rpm fata de maximul la care ai reusit tu sa il gasesti. ultimul pas e reglarea relantiului din surubul ce controleaza clapeta de acceleratie la 1300rpm. cum au explicat si altii surubul ala cica afecteaza doar relantiul si consumul in oras sau pe loc si nu are nici o treaba cu mersul la drum lung. daca nu e de ajuns iti pun o poza cu indicatiile din carte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Iunie 1, 2012 Share Postat Iunie 1, 2012 (editat) tobele is modificate dar is alea originale,cand il strang de tot sorubu ala intra acolo in gaura aia de nu se mai vede,daca il destrang 2-3 ture merge ca si cum l-ai straange de gat,creste turatia,scade,se opreste,ar fi bine de ai pune o poza. motoru se tureaza doar cand destrang sorubu,daca il strang moare Editat Iunie 1, 2012 de heres Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Iunie 1, 2012 Share Postat Iunie 1, 2012 specific ca setarile sunt pentru slr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Iunie 1, 2012 Share Postat Iunie 1, 2012 eu zic ca ai jigloru de relanti infundat sau prea mic,la mine la 3 ture jumate deja incepe sa afume bujia bine,cu 2 ture jumate merge perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Iunie 1, 2012 Share Postat Iunie 1, 2012 cand am scos afara jicloru ala are pe el doar un arc si o mica saiba?mai trebuie sa aiba ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 1, 2012 Share Postat Iunie 1, 2012 Da, ar trebui sa aiba un ac in capat. Cred ca e timpul sa cauti alt "pilot screw" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Iunie 1, 2012 Share Postat Iunie 1, 2012 eu ma refer la jigloru din decantor,sunt 2 mari care se desfac daca nu ma insel,main jet si idle jet,acel jiglor mic cred ca este prea mic la tine. cat despre surubul de reglaj,trebuie sa aiba un arc,saiba si oring peste saiba pentru etansare,plus acel varf ca un ac care atunci cand il infiletezi maxim trebuie sa iasa f putin afara in interiorul tubului venturi al carburatorului(poti simti cu degetul),intre capatul dinspre flansa de admisie si clapeta de aer principala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Iunie 1, 2012 Share Postat Iunie 1, 2012 daca is jigloarele originale keihin scrie valoarea pe ele, e stantata, eu am 50 si 165 stantat surubul de aer e la fel ca ala de soc, cum zice si phreak are un cui in capat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Iunie 2, 2012 Share Postat Iunie 2, 2012 da,are un cui in capat dar nici vorba de o-ring pe acolo,jicloarele sunt de 55 respectiv 165,din cauza o-ringului de acolo sa fie diferenta de atatea ture?la alea 2 jicloare din carburator nu pre ai ce regla,curatate doar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Iunie 2, 2012 Share Postat Iunie 2, 2012 am si eu o nelamurire. la carburatorul de dominator,exista un sistem cu o cama si o rola ce se plimba pe acea cama care ridica putin shiberul cu membrana vacumatica. cat trebuie sa se deschida clapeta de acceleratia pana sa intra in actiune cama sa ridice shiberul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Iunie 2, 2012 Share Postat Iunie 2, 2012 si o-ringu de care zici un de ar trebui sa fie?in partea dinsus catre acu ala sau dinjos unde ii saiba aia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Iunie 2, 2012 Share Postat Iunie 2, 2012 pilot screw in diagrama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Iunie 2, 2012 Share Postat Iunie 2, 2012 acuma am desfacut si eu jicloru ala si nu are saiba si nici inelu ala de cauciuc,sa fie problema mare?inelu ala are rol important?se poate face din ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 2, 2012 Share Postat Iunie 2, 2012 (editat) Pai are rol important, o-ringul izoleaza de mediul exterior, iar saiba este suportul pt o-ring. Pana la urma are acul ala in varf? Sa te uiti sa nu fi ramas lipite inauntru. Am facut consumul, mergand cu jiclor de 155, metoda plin - plin, alimentat la aceeasi pompa, aproximativ in aceeasi pozitie, umplut de ambele dati pana la buza inferioara; 215 km, din care 20% oras, 30% offroad, 50% drum intins, total 10.05 litrii => 4.67 L/100km. De altfel, cu jiclorul asta mai mare, motorul vibreaza mai putin, se incalzeste mai putin, trage intr-a 4-a cam de la 2500rpm (15/46), si pe ansamblu pare sa se comporte mai "elastic". Editat Iunie 2, 2012 de phreak_or Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Iunie 2, 2012 Share Postat Iunie 2, 2012 tu zici ca ai simtit diferenta la un jiglor mai mare cu 0.05mm parerea mea e ca e totul in capul tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 2, 2012 Share Postat Iunie 2, 2012 (editat) Pai de fapt am facut uz de "roll off technique" ca sa imi dau seama grosier daca amestecul e potrivit. "The Roll-Off technique is a quick method of determining proper main jet size. First, get the engine warm on the way to a safe roadway. If there is room, use a high gear as this allows more time to assess the result. Now, get the engine rpm high enough that it is on the cam and in its power band (4000ish rpm). Apply full throttle. Let the engine accelerate for a couple of seconds until it has settled in and is pulling hard. Quickly roll the throttle off to about the 7/8ths position. When you do this, the mixture richens slightly for a second or so. If the engine gains power as you roll the throttle off, then the main jet is too small and you need to fit a larger one. If the engine staggers slightly or has a hard hesitation, then the main jet is too large and you need to fit a smaller one. If the engine slightly decelerates without a power gain or hesitation, then your jetting is correct." Cu 145 (stock) cand faceam asta se simtea ca incepe sa traga mai tare, si cu 150 dar mai putin, cu 155 pare sa mearga exact bine, sunt multumit si de temperatura la care merge, si de cum merge. Cred ca as stii ca exista o diferenta, am facut 10000+km cu ea asa cum era, nu aveam ce sa caut cu a 4-a la 2500rpm, nici cu pinion de 48, iar cu asta de 46 ce sa zic... Ramane de vazut pe termen lung ce se intampla Consumul pare bun. Editat Iunie 2, 2012 de phreak_or Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.