Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare, postez aci , in ideea ca are cineva nevoie de ceva.

Mi-am vindut dominatorul si mi-au ramas niste "dubluri" ca deh, rominul e stringator..

 

Roata fata in stare foarte buna echipata cu disc inca utilizabil si cauciuc heidenau k60 la 90%

Pahare jambe si etrier cu placute bune(tuburile le-am promis deja)

Carburator in stare impecabila cu subar si membrana noua(kit original)

Cilindru +piston cota 0 in stare foarte, foarte buna (din pacate am rupt eu un segment...deci fara segmenti)

Un electromotor in stare impecabila

Cartere in stare buna, o cutie de viteze (la punga)

O patina fixa in stare buna

Un intinzator de distrbutie in stare foarte buna cu ax cu tot

Aparatoare pentru disc si jamba, parca doua seturi...

Diverse pe care nu mi le mai amintesc...

Pentru detalii PM sau 0726 339 729

 

Primul venit, primul servit

 

Stima ,

 

Liviu

 

 

Carburatorul a ajuns la mine

 

 

 

A folosit careva Kenda K761 ?

.

Editat de kryst666
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am folosit, e o guma care se incalzeste foarte greu, pana se incalzeste nu prea are aderenta, ca profil pe fata e foarte ok, cu spatele nu m-am inteles bine si l-am schimbat in 500km...

are profilul prea rotund si cade de pe umar foarte tare pe viraje

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizavi de cota:la dominator pistonul standard este de 100,iar la xr este de 97 deci ati trebuie unul de xr de 100,5 sau de 101 la Wiseco este asa ceva si e marfa,si compresie marita

 

rectific!doar xr 650L are cota mai mare ,pt ca xr 600 are doar pana la 100 . Vezi aici 200 dolari compresie 10.5.1 http://www.wiseco.com/ProductSearch.aspx

 

http://www.wiseco.com/ProductDetail.aspx?ItemID=4989M10100&ModelID=424&ModelYear=2000&AppID=28569

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am folosit, e o guma care se incalzeste foarte greu, pana se incalzeste nu prea are aderenta, ca profil pe fata e foarte ok, cu spatele nu m-am inteles bine si l-am schimbat in 500km...

are profilul prea rotund si cade de pe umar foarte tare pe viraje

 

 

am gasit o oferta de nerefuzat , si ma bate un gand . oricum , la noi pana ajungi sa te dai pe niste curbe ( tre sa mergi vreio 50km minim ca sa ajungi la niste curbe ca sa te dai decent , nu ca dominator ar de dat pe curbe , dar ca idee ) , intra si cauciucul in parametri , deci nu e bai .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai vreau sa-i pun dimensiunile de talon si sa fie ca bani mai rezonabil , iar profilul ala de la kenda are cel mai mic pret ( poate as fi mers pe un k60 , dar nu cred ca o sa aduca si heidenau ). oricum o sa am un discount ceva plus montaj inclus .

 

vazusem odata pe forum un tip care facea deflectoare , dar nu il mai gasesc . ma poate ajuta cine cu link-ul ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,in 1500 de km patina fixa so ros pana la metal,nu stiu cauza,noua e cam scumpa si second...nu prea are rost,ce ziceti...daca nu pun deloc patina fixa s-ar putea sa sara lantu sau sa bata prin motor(intreb de curios).Numa bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam cu cat se usureaza motorul daca schimb tobele ?

Cateva kg. Nu prea merita, mai ales ca o sa faca foarte foarte urat. Si costa o gramada, pentru ca trebuie tobe, coturi de galerii (sau 2-in-1) cu prinderi la cadru, apoi recalibrata carburatia (schimbat jet-ul principal si cel de idle, apoi reglat cat de cat amestecul la relanti). Nu merita decat daca esti obsedat de motoare care urla.

 

Salut,in 1500 de km patina fixa so ros pana la metal,nu stiu cauza,noua e cam scumpa si second...nu prea are rost,ce ziceti...daca nu pun deloc patina fixa s-ar putea sa sara lantu sau sa bata prin motor(intreb de curios).Numa bine

Probabil e ceva FOARTE uzat care nu a fost schimbat. Intinzator sau cealalta patina. Sau intinzatorul nu a fost tensionat corect. Sau nu a ajuns ulei in capac la timp (fara ulei, lantul cam "toaca"). Oricum fara patina se va duce dracu motoru extrem de repede.

 

Vizavi de cota:la dominator pistonul standard este de 100,iar la xr este de 97 deci ati trebuie unul de xr de 100,5 sau de 101 la Wiseco este asa ceva si e marfa,si compresie marita

 

rectific!doar xr 650L are cota mai mare ,pt ca xr 600 are doar pana la 100 . Vezi aici 200 dolari compresie 10.5.1 http://www.wiseco.com/ProductSearch.aspx

 

http://www.wiseco.com/ProductDetail.aspx?ItemID=4989M10100&ModelID=424&ModelYear=2000&AppID=28569

Vezi ca tu vorbesti acolo de pistoanele de XR600! Noi avem 644cc, deci diamentru la cota zero de 100mm.

 

 

 

@Purice: tie iti trebuie un piston de 100mm + cat trebuie luat din camasa. Nu stiu cat de uzata e - in functie de asta alegi cota pistonului nou. Daca trebuie luat min 0.15, atunci iei un piston care are 100.15 minim. iar cilindrul il faci oricum dupa piston. Pistonele de XR600 nu merg, evident, insa cele de 650 (XR-L, NX, SLR, VIGOR, FMX) se potrivesc. Toate au 644cc, raport stock 8.3:1, aceeasi cursa, acelasi diametru.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cateva kg. Nu prea merita, mai ales ca o sa faca foarte foarte urat. Si costa o gramada, pentru ca trebuie tobe, coturi de galerii (sau 2-in-1) cu prinderi la cadru, apoi recalibrata carburatia (schimbat jet-ul principal si cel de idle, apoi reglat cat de cat amestecul la relanti). Nu merita decat daca esti obsedat de motoare care urla.

 

 

Pai ma bate gandul sa-mi iau o toba ( sau un set - ramane de vazut si bugetul ) care este facuta special pentru dominator si vine direct cu tot cu hardware, doar le dai jos pe alea standard si o prinzi pe aia noua . Am gasit Marving ( cu 2 tobe ) sau Arrow ( 2-1 ) incepand cu 250E cu tot cu transport la romanica . Am un prieten care are pe ambele motoare tobe aftermarket calibrate exact pentru respectivele , iar cu dbkiller se aude foarte decent ( vb aici de un transalp si un drz-sm ) . Tobele mele oricum sunt mancate de rugina , iar galeriile sunt impuscate in unele locuri , plus ca se aude zici ca-i scuter . Iar faptul ca trebe sa-i mai schimb un jigler ceva , chiar nu ma deranjeaza .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lantu l-am schimbat nou odata cu patinele,deci si el are 1500 de km,probabil so uzat din alta cauza patina

posibil ca intinzatorul sa nu functioneze bine

aici ma refer la ambreiajul unisens

sau,,,,arcul intinzatorului sa fie moale

multe posibilitati

pompa de ulei isi face treaba?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vazut si eu in targ la scutere CDI-uri care au exact aceleasi mufe ca la dominator,insa nu stiu daca functioneaza in parametri,harta avansului si alte chestii care probabil is setate de fabrica pt dominator.

insa mi-ai trezit curiozitatea....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu mi-am pus pe a mea ARROW dakar replica 2 in 1 si nu a trebuit sa schimb nici un jigler.singurul reglaj a fost la pilot screw pe care a mai trebuit sa-l desfac aprox 2/3 ture sa aiba un relanti frumos.

E foarte probabil a ai carburatia varza (consum mai mare si putere mai mica decat se poate) pe toata plaja, mai putin la relanti :cheers:

 

Am auzit ca cineva si-a adaptat un cdi de scooter la un dominator inversand ceva papuci la mufe

se poate?stiti ceva??

Da, am auzit de rahaturi din astea. Daca te dau banii afara din casa, incearca. E foarte probabil sa ai nevoie de un motor nou dupa ce incerci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In legatura cu consumul de carburant e f ok,4,5-5 la suta in regim destul de fortat,nu ma pot abtine asta e.Bujia e ca la carte deci sincer nu-mi fac probleme,pur si simplu merge ok si se comporta ok insa nu contest faptul ca e posibil sa nu fie cel mai ok procentaj de aer/benzina insa atat timp cat merge ok nu-mi bat capul.

As vrea sa mai intreb ceva.

Am observat ca fata de alte dominatoare suspensia mea spate e cam moale(probabil arc lasat) desi amortizorul lucreaza corect,nu sare ca broscuta nu se comporta urat insa la greutatea mea de 60 de kg si a prietenei de 45 se lasa f tare 2/3 din cursa plus ca arcul e strans la maxim aproape din piulitele de pretensionare.

Exista posibilitatea sa-i mai pun ceva inaltator la arc sau imi trebuie unul nou?A mai patit cineva asa ceva?Ce solutii ati gasit?

Editat de prisihayabusa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...