switch Postat August 29, 2012 Share Postat August 29, 2012 De la ce motoare ar merge un alt carburator pe dominator din 1996 ? Dominator dupa 95. Altfel trebuie modificat CEVA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 Dezmembrez Dominator din 1990. RD02. Motorul se afla in Timisoara acum dar voi veni pe el in Bucuresti in curand dupa care bucati bucati. PM daca e cineva interesat de ceva. Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 e modelul cu kick? motorul cati km reali are ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 motorul cati km reali are ? :crack: Daca a crapat, probabil peste 150.000 fara sa i se faca niciodata distributia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dsorinmihail Postat August 31, 2012 Share Postat August 31, 2012 Dezmembrez Dominator din 1990. RD02. Motorul se afla in Timisoara acum dar voi veni pe el in Bucuresti in curand dupa care bucati bucati. PM daca e cineva interesat de ceva. Merci! da vreau CDI-ul. si mai vedem.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 S-a dat cu totul. Nu mai e nimic. Nu e modelul cu kick, cat despre km reali ... el motorul stie, eu nu ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 salut,de ceva vreme cand pornesc motoru la rece(si o perioada buna dupa) se aude o bataie de rezonanta mai joasa pe partea cu decompresoru,la supapa aia,zgomotu nu se aude asa ritmic dupa cum merge motoru,mai face cate-o pauza de 2-3 secunde intre batai,se aude gros si cam tare,sa nu fie reglata bine supapa pe care ii decompresoru?orice idee e binevenita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 (editat) Ti-am zis sa nu scapi saibele alea in motor!?!?! ...serios acu, ai grija sa nu se fi futelizat vreun arc din cele de la decompresor. Sau, mai simplu, sa nu fi uitat sa strangi vreun surub fie sub rezervor fie la scut Editat Septembrie 3, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 are cineva un motor de domi cu kick la vanzare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 Reiterez: De vanzare: HONDA NX 650 DOMINATOR - fara probleme (tehnic impecabil, estetic ok, acte ok) - motorul l-am luat cu 34.000km pe bord; nu pot garanta pentru ei - stiu doar ca vreo 7-8000 sunt facut in RO - am facut cam 23.000km cu el (+/- 1-2 mii km) - motor, bujie, carburator, filtre, tobe - Honda OEM sau echivalent - consumabile schimbate putin inainte de termen (fiecare 2500km +/- 200km) - upgrade tehnic: radiator de ulei cu kit profesional (capacitate ulei => ~2300ml de la 1900ml) - upgrade tehnic: frana fata supermoto - kit profesional cu disc 320mm + adaptor si furtun de frana nou - modificare: bord electronic VAPOR in loc de cel standard - ca sa ai indicator de viteza si turometru - modificare: ghidon ProTaper pe 28mm + suporti Renthal pe 28mm - reconditionat dpdv estetic (inclusiv cadru si alte fiare) - husa de rezervor BAGSTER Bonus: - cateva foi (42-47z) si un pinion sau doua (15-16z) pt lant; uzate dar folosibile - discul originalde frana (256mm), inca bun pentru vreo 10-20mii km - suporti laterali pt genti textile - genti textile MotoDetail - un al doilea set de carene - ceva topcase simplu - ceva husa simpla - orice mai gasesc legat de motocicleta asta prin casa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Septembrie 9, 2012 Share Postat Septembrie 9, 2012 salut,de ceva vreme cand pornesc motoru la rece(si o perioada buna dupa) se aude o bataie de rezonanta mai joasa pe partea cu decompresoru,la supapa aia,zgomotu nu se aude asa ritmic dupa cum merge motoru,mai face cate-o pauza de 2-3 secunde intre batai,se aude gros si cam tare,sa nu fie reglata bine supapa pe care ii decompresoru?orice idee e binevenita. ce descrii tu acolo,,,,,eu am trait,,,,, a fost lantul de distributie dus, plus patina fixa terminata dar,,,,la modul barbar fara pic de cauciuc sau plastic, ce o fi fost,,,, ca toata lumea care a ascultat motoru zicea ca e de la boltul pistonului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 cota 1 la honda slr este de 100.25 cota 2 la honda slr este de 100.5 cota 1 la honda xr este de 101 cota 2 la honda xr este de 102.41 acum intrebare, distanta de la capul pistonului la centrul boltului este aceeasi la ambele modele!? nu de alta dar un cota 1 la slr ma ajunge 1000RON si la XR e 650RON, plus ca pistonul de XR poti sa il alegi in functie de ce compresie vrei 8.7 sau 10.5 si camasa oricum o faci dupa piston cu 0.02-0.05mm mai larga... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 (editat) Deci vorbim de compresie geometrica, adica raportul intre volumul cilindrului cu piston la PMI (BDC) si volumul cilindrului cu piston la PMS (TDC). Distanta de la bolt la piston este cea care da raportul de compresie (si am impresia ca raportul creste odata cu distanta aia). Coroborat cu scobiturile cilindrului, evident. Asa se explica faptul ca poti infige in acelasi cilindru piston pentru compresie 8.3 (domi stock), 9.5:1,10:1, 10.5:1, sau 11:1. De mentionat ca nu stiu ce merge pe SLR Bafta la reglat carburatorul stock pentru compresie mare Eu nu as incerca asta Editat Septembrie 10, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 din ce am citit aseara daca pui piston de compresie 10.5 11 nu mai merge carburatorul ca nu face destula presiune negativa sa traga amestecul si e nevoie de injector care sa pulverizeze... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 (editat) Merge; dar nu carburator stock Domi-ul cu 60cp si 70Nm e cu FCR de 40 parca. Si are compresie 11, hotcams stage 2, evacuari goale si supradimensionate... ...iar cilindrul avea volum de ~720cc parca. Editat Septembrie 11, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 am fost si am masurat cilindrul si pistonul, culmea ca pistonul e perfect 100 dar cilindru are in unele locuri 100.15, iar limita maxima admisa este de 100.10 nu am desfacut degeaba, aveam o bataie la rece cam vreo 15 minute pana se dilata pistonul sa ocupe zona uzata... boltul e perfect atat in piston cat si in biela, se incadreaza in cotele normale de functionare asadar voi fi nevoit sa trec la cota 1, si daca tot fac treaba asta eram curios daca se merita sa pun un piston de compresie mai mare, si daca se potriveste cu cel original, in sensul sa nu imi atinga supapele in capul pistonului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 piston de xr merge fara probleme pe domi dar cota mai mare ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 ms turbo_dominator, poti sa imi spui ce inseamna cota mai mare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kryst666 Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 (editat) Salutare, postez aci , in ideea ca are cineva nevoie de ceva. Mi-am vindut dominatorul si mi-au ramas niste "dubluri" ca deh, rominul e stringator.. Roata fata in stare foarte buna echipata cu disc inca utilizabil si cauciuc heidenau k60 la 90% Pahare jambe si etrier cu placute bune(tuburile le-am promis deja) Carburator in stare impecabila cu subar si membrana noua(kit original) Cilindru +piston cota 0 in stare foarte, foarte buna (din pacate am rupt eu un segment...deci fara segmenti) Un electromotor in stare impecabila Cartere in stare buna, o cutie de viteze (la punga) O patina fixa in stare buna Un intinzator de distrbutie in stare foarte buna cu ax cu tot Aparatoare pentru disc si jamba, parca doua seturi... Diverse pe care nu mi le mai amintesc... Pentru detalii PM sau 0726 339 729 Primul venit, primul servit Stima , Liviu Carburatorul a ajuns la mine A folosit careva Kenda K761 ? . Editat Septembrie 13, 2012 de kryst666 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 eu am folosit, e o guma care se incalzeste foarte greu, pana se incalzeste nu prea are aderenta, ca profil pe fata e foarte ok, cu spatele nu m-am inteles bine si l-am schimbat in 500km... are profilul prea rotund si cade de pe umar foarte tare pe viraje Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Septembrie 15, 2012 Share Postat Septembrie 15, 2012 Vizavi de cota:la dominator pistonul standard este de 100,iar la xr este de 97 deci ati trebuie unul de xr de 100,5 sau de 101 la Wiseco este asa ceva si e marfa,si compresie marita rectific!doar xr 650L are cota mai mare ,pt ca xr 600 are doar pana la 100 . Vezi aici 200 dolari compresie 10.5.1 http://www.wiseco.com/ProductSearch.aspx http://www.wiseco.com/ProductDetail.aspx?ItemID=4989M10100&ModelID=424&ModelYear=2000&AppID=28569 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kryst666 Postat Septembrie 15, 2012 Share Postat Septembrie 15, 2012 eu am folosit, e o guma care se incalzeste foarte greu, pana se incalzeste nu prea are aderenta, ca profil pe fata e foarte ok, cu spatele nu m-am inteles bine si l-am schimbat in 500km... are profilul prea rotund si cade de pe umar foarte tare pe viraje am gasit o oferta de nerefuzat , si ma bate un gand . oricum , la noi pana ajungi sa te dai pe niste curbe ( tre sa mergi vreio 50km minim ca sa ajungi la niste curbe ca sa te dai decent , nu ca dominator ar de dat pe curbe , dar ca idee ) , intra si cauciucul in parametri , deci nu e bai . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Septembrie 15, 2012 Share Postat Septembrie 15, 2012 ce pret are oferta aia si ce dimensiune ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kryst666 Postat Septembrie 16, 2012 Share Postat Septembrie 16, 2012 pai vreau sa-i pun dimensiunile de talon si sa fie ca bani mai rezonabil , iar profilul ala de la kenda are cel mai mic pret ( poate as fi mers pe un k60 , dar nu cred ca o sa aduca si heidenau ). oricum o sa am un discount ceva plus montaj inclus . vazusem odata pe forum un tip care facea deflectoare , dar nu il mai gasesc . ma poate ajuta cine cu link-ul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Septembrie 16, 2012 Share Postat Septembrie 16, 2012 Salut,in 1500 de km patina fixa so ros pana la metal,nu stiu cauza,noua e cam scumpa si second...nu prea are rost,ce ziceti...daca nu pun deloc patina fixa s-ar putea sa sara lantu sau sa bata prin motor(intreb de curios).Numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.