Simpson_ Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 Salutare. Are cineva pe undeva intr-un colt o pereche de "hand-guarduri" (cele originale) sau cel putin stangu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 are cineva o pompa de ulei+pinion+conducta domi 88 model cu kick ? cred ca se potriveste si de la ceilalti ani, este modelul cu conducta care trece pe sub pinionul pompei si nu pe deasupra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Martie 10, 2013 Share Postat Martie 10, 2013 Salut caut un motor complet in stare buna de functionare pt honda XL 600 am inteles ca ar fi acelasi si pe domi . al meu este si electric si cu pedala . ofer aproximativ 100 150 euro pe un motor complet . Motivu : am luat un xl cu supapa infipta in piston si distrus tot ce a prins in cale . astept oferte in prv sau aici . Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Martie 14, 2013 Share Postat Martie 14, 2013 Salutare , am vrut sa pornesc dominatoru , a invartit de cateva ori si la un momendat a inceput sa pocneasca starteru , am schimbat bateria cu una noua si aceasi problema intra acel pacanit si nu invarte electromotoru , sa fie vreun scurt sau sa defectat starteru ? am pus pe direct cablurile si nu se mai misca electromotoru , probabil o fi obosit si el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.burlacu Postat Martie 14, 2013 Share Postat Martie 14, 2013 Salutare, poate cineva sa ma lumineze si pe mine de la ce anume se poate opri motorul in mers? O patesc aleator... uneori merge zile in sir ok, alte ori mi se opreste de 4-5 ori pe km... Porneste de fiecare data in 2 secunde daca apas pe buton. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Martie 14, 2013 Share Postat Martie 14, 2013 Salutare, poate cineva sa ma lumineze si pe mine de la ce anume se poate opri motorul in mers? O patesc aleator... uneori merge zile in sir ok, alte ori mi se opreste de 4-5 ori pe km... Porneste de fiecare data in 2 secunde daca apas pe buton. La al meu pateam ceva asemanator odata la cateva sute de km. Dupa ce-am desfacut toate mufele de la instalatia electrica (mai ales in zona CDI-ului) si le-am curatat cu spray de contacte n-a mai facut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Martie 14, 2013 Share Postat Martie 14, 2013 Salutare , am vrut sa pornesc dominatoru , a invartit de cateva ori si la un momendat a inceput sa pocneasca starteru , am schimbat bateria cu una noua si aceasi problema intra acel pacanit si nu invarte electromotoru , sa fie vreun scurt sau sa defectat starteru ? am pus pe direct cablurile si nu se mai misca electromotoru , probabil o fi obosit si el Am avut si eu aceiasi problema, nu pornea si doar se auzea "clank" si atata:) La mine s-a rezolvat prin schimbarea carbunilor. Cel mai bine e sa-l dai jos si sa verifici. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bebeselea Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 am si eu o nelamurire la domi meu? am dus motocicleta la un mecanit sa imi verifice jocul la tacheti , am aduso acasa si cand o pornesc dupa cateva zile scoate fum alb mai mult te toba din dreapta? fumul doar la prima pornire . nu a reglat bine jocul la supape? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 salutare tovarasi care stiti pe undeva un piston cota 1 cu segmentii aferenti? stiti voi,,,,,,nou, bun si ieftin,,,,, dau o palinca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 (editat) 1 reprezentanta honda iasi, preturi fara tva Editat Martie 19, 2013 de Purice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bebeselea Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 cine ma poate ajuta cu un capac de la tacheti de dominator, am unul fisurat pe filet, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 nenea Purice, mai astept niste vesti cateva zile daca nu or sa fie mai bune ca cele de la tine,,,,,asta e te mai contactez,,,,,,, tot nr cu 580 la urma il ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 da, acelasi nr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 (editat) cine ma poate ajuta cu un capac de la tacheti de dominator, am unul fisurat pe filet, la problema ta te pot ajuta eu cu unul dar nu e original ci e facut din fier cu filet cu tot, a fost si montat candva, da o adresa unde sa il trimit prin posta sau sunama la numarul din profil Editat Martie 21, 2013 de 50bani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Martie 23, 2013 Share Postat Martie 23, 2013 Un cilindru cu piston, bolt si sigurante cota 0 mai am disponibil eu, pe linga el ofer si garnitura de cilindru si cea de chiuloasa, stare ff buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghostrider_boy Postat Martie 23, 2013 Share Postat Martie 23, 2013 eu mi-am luat piston cu 420lei si segmenti cu 265lei origiali honda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 prisiii cum merge frate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dimi.shepherd Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 Mandru mi-s si io cu Dominatoru meu din 98. M-am apucat sa investesc in el ca parca mi-e drag Il am de prin octombrie, luat din Italia cu 1300 de euro. Pana acum i-am pus: - mansoane incalzite (eram la louis in berlin cu un cupon de reducere daca depasesti 100 de oiro, mansoanele mele erau cam avarza, am zis ca le iau), - bujie iridium NGK am simtit diferenta de la prima cheie. - mi-am facut niste suporti pentru gentile laterale GiVi. Ce urmeaza sa-i fac: - montat cauciucuri Metzeler Sahara (nu ma lasa vremea sa duc motoru in servis) - schimb ulei (ma gandesc la Motorex, vad ca e tare laudat pe aici, desi as avea reducere la Repsol, astept pareri) - confectionat si montat cric central si crashbars-uri (astea mi-le fac singur) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 bine ai venit in club!!! ar fi binevenita si o poza eu, pe de alta parte am comandat piston si segmenti la Iasi, cu ajutorul colegului nostru SLR-ist, Razvan multumesc inca o data astept pachetelul cu nerabdare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 un disc de frana fata utilizabil gasesc la careva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 (editat) prisiii cum merge frate? Mobra merge foarte bine,ori e efectul placebo ori mi se pare ca trage mai bine. Fum clar nu mai scoate si nici gazele nu mai miros a ulei ars. A reaparut o problema mai veche insa,intrerupe cateodata,sau chiar se opreste.Dau la automat de 2-3 ori nu vrea,dupa porneste si merge ok. Sa fie de la CDi? Astazi am iesit la o tura si chiar m-a enervat rau mobra. Are toane cand sta bine la relanti dar cand vreau sa plec intre 2-3 mii de ture da in nas ca si cum i-ar taia scanteia,dau de gaz mai tare o ia deodata,in tura mari nu-i problema. Ma gandesc sa nu fie ceva problema si de carburatie,ma gandesc la sistemul ala cu rola ce actioneaza furca de ridica sertarasu de la vacum.Sau membrana de sprit. Daca ar fi cdi-ul ar face probleme asa numai in 2-3 mii de ture? Editat Martie 31, 2013 de prisihayabusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 cdi mai mult ca sigur! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 era cumva umed afara cand facea figurile astea? ca tare imi suna cunoscuta problema,,,, eu am rezolvat-o cu o punga in care am imbracat CDI-ul dupa asta,,,,,nici o oprire accidentala ai schimbat O-ringul de la galeria de admisie? are obiceiul sa imbatraneasca de la temperatura chiuloasei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 Astazi am facut schimb de CDI-uri cu un amic si la fel face. Deci problema e alta si cred ca e de la flansa de admisie care e fisurata(dar nu strapunsa) si peticita cu silicon vulcanizant.Aparent nu ar avea pe unde sa traga aer fals dar uite ca face probleme. O sa revin cu informatii pe parcurs... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 am nevoie de o pompa de ulei ca in prima poza model 88-92 de la un dominator cu kickstart pe langa pompa am nevoied e conducta de ulei+pinion+prezoane ma poate ajuta cineva la un pret decent? Stie cineva daca pompa de pe modelul 93-95 se potriveste la prinderi si are aceeasi dimensiune ca la modelul anterior 88-92? Eu am ultimul model de pompa din cele din imagine, si la mine conducta de ulei trece peste pinionul pompei. Avand in vedere ca mi-am pus angrenajele de pe domi88 si capacul de la ambreiaj este tot de pe domi88(care e mai ingust cu 5mm fata de SLR si celelalte modele dupa 95), la inchiderea motorului capacul atinge in conducta pompei, si la prinderi nu se aliniaza pe traseele de ungere din capac. Ma poate ajuta cineva eventual si cu o pompa de 93-95 macar cat sa verific daca se potriveste? In caz contrar as vrea sa o returnez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.