Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

are cineva o pompa de ulei+pinion+conducta domi 88 model cu kick ?

cred ca se potriveste si de la ceilalti ani, este modelul cu conducta care trece pe sub pinionul pompei si nu pe deasupra

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut caut un motor complet in stare buna de functionare pt honda XL 600 am inteles ca ar fi acelasi si pe domi . al meu este si electric si cu pedala .

ofer aproximativ 100 150 euro pe un motor complet .

 

Motivu : am luat un xl cu supapa infipta in piston si distrus tot ce a prins in cale .

 

astept oferte in prv sau aici . Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare , am vrut sa pornesc dominatoru , a invartit de cateva ori si la un momendat a inceput sa pocneasca starteru , am schimbat bateria cu una noua si aceasi problema intra acel pacanit si nu invarte electromotoru , sa fie vreun scurt sau sa defectat starteru ?



am pus pe direct cablurile si nu se mai misca electromotoru , probabil o fi obosit si el :)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, poate cineva sa ma lumineze si pe mine de la ce anume se poate opri motorul in mers? O patesc aleator... uneori merge zile in sir ok, alte ori mi se opreste de 4-5 ori pe km... Porneste de fiecare data in 2 secunde daca apas pe buton.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, poate cineva sa ma lumineze si pe mine de la ce anume se poate opri motorul in mers? O patesc aleator... uneori merge zile in sir ok, alte ori mi se opreste de 4-5 ori pe km... Porneste de fiecare data in 2 secunde daca apas pe buton.

 

La al meu pateam ceva asemanator odata la cateva sute de km. Dupa ce-am desfacut toate mufele de la instalatia electrica (mai ales in zona CDI-ului) si le-am curatat cu spray de contacte n-a mai facut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Salutare , am vrut sa pornesc dominatoru , a invartit de cateva ori si la un momendat a inceput sa pocneasca starteru , am schimbat bateria cu una noua si aceasi problema intra acel pacanit si nu invarte electromotoru , sa fie vreun scurt sau sa defectat starteru ?

 

am pus pe direct cablurile si nu se mai misca electromotoru , probabil o fi obosit si el :)

Am avut si eu aceiasi problema, nu pornea si doar se auzea "clank" si atata:)

La mine s-a rezolvat prin schimbarea carbunilor. Cel mai bine e sa-l dai jos si sa verifici.

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o nelamurire la domi meu? am dus motocicleta la un mecanit sa imi verifice jocul la tacheti , am aduso acasa si cand o pornesc dupa cateva zile scoate fum alb mai mult te toba din dreapta? fumul doar la prima pornire . nu a reglat bine jocul la supape?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine ma poate ajuta cu un capac de la tacheti de dominator, am unul fisurat pe filet,

la problema ta te pot ajuta eu cu unul dar nu e original ci e facut din fier cu filet cu tot, a fost si montat candva, da o adresa unde sa il trimit prin posta sau sunama la numarul din profil

Editat de 50bani
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mandru mi-s si io cu Dominatoru meu din 98.

M-am apucat sa investesc in el ca parca mi-e drag :) Il am de prin octombrie, luat din Italia cu 1300 de euro.

Pana acum i-am pus:

- mansoane incalzite (eram la louis in berlin cu un cupon de reducere daca depasesti 100 de oiro, mansoanele mele erau cam avarza, am zis ca le iau),

- bujie iridium NGK am simtit diferenta de la prima cheie.

- mi-am facut niste suporti pentru gentile laterale GiVi.

Ce urmeaza sa-i fac:

- montat cauciucuri Metzeler Sahara (nu ma lasa vremea sa duc motoru in servis)

- schimb ulei (ma gandesc la Motorex, vad ca e tare laudat pe aici, desi as avea reducere la Repsol, astept pareri)

- confectionat si montat cric central si crashbars-uri (astea mi-le fac singur)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prisiii cum merge frate?

Mobra merge foarte bine,ori e efectul placebo ori mi se pare ca trage mai bine.

Fum clar nu mai scoate si nici gazele nu mai miros a ulei ars.

A reaparut o problema mai veche insa,intrerupe cateodata,sau chiar se opreste.Dau la automat de 2-3 ori nu vrea,dupa porneste si merge ok.

Sa fie de la CDi?

 

Astazi am iesit la o tura si chiar m-a enervat rau mobra.

Are toane cand sta bine la relanti dar cand vreau sa plec intre 2-3 mii de ture da in nas ca si cum i-ar taia scanteia,dau de gaz mai tare o ia deodata,in tura mari nu-i problema.

Ma gandesc sa nu fie ceva problema si de carburatie,ma gandesc la sistemul ala cu rola ce actioneaza furca de ridica sertarasu de la vacum.Sau membrana de sprit.

Daca ar fi cdi-ul ar face probleme asa numai in 2-3 mii de ture?

Editat de prisihayabusa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

era cumva umed afara cand facea figurile astea?

ca tare imi suna cunoscuta problema,,,,

eu am rezolvat-o cu o punga in care am imbracat CDI-ul

dupa asta,,,,,nici o oprire accidentala

ai schimbat O-ringul de la galeria de admisie?

are obiceiul sa imbatraneasca de la temperatura chiuloasei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi am facut schimb de CDI-uri cu un amic si la fel face.

Deci problema e alta si cred ca e de la flansa de admisie care e fisurata(dar nu strapunsa) si peticita cu silicon vulcanizant.Aparent nu ar avea pe unde sa traga aer fals dar uite ca face probleme.

O sa revin cu informatii pe parcurs...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-24426-0-39145300-1364810314_thumb.jpg

am nevoie de o pompa de ulei ca in prima poza model 88-92 de la un dominator cu kickstart

pe langa pompa am nevoied e conducta de ulei+pinion+prezoane

ma poate ajuta cineva la un pret decent?

 

Stie cineva daca pompa de pe modelul 93-95 se potriveste la prinderi si are aceeasi dimensiune ca la modelul anterior 88-92?

Eu am ultimul model de pompa din cele din imagine, si la mine conducta de ulei trece peste pinionul pompei.

Avand in vedere ca mi-am pus angrenajele de pe domi88 si capacul de la ambreiaj este tot de pe domi88(care e mai ingust cu 5mm fata de SLR si celelalte modele dupa 95), la inchiderea motorului capacul atinge in conducta pompei, si la prinderi nu se aliniaza pe traseele de ungere din capac.

 

Ma poate ajuta cineva eventual si cu o pompa de 93-95 macar cat sa verific daca se potriveste? In caz contrar as vrea sa o returnez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...