GEORGIAN Postat Octombrie 20, 2013 Share Postat Octombrie 20, 2013 am rezolvato aveam bateria slaba si cand e cricu lasat nu mai da scanteia la bujie probabil din lipsa de curent cu toate ca am mai patito , cricu lasat chiar daca e cald motoru o ia mai greu daca e ridicat o ia la sfert Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tankcsapda Postat Octombrie 20, 2013 Share Postat Octombrie 20, 2013 salutare! execut inaltatoare de ghidon de diferite marimi, 30 mm sau 20mm din aluminiu! acestea sunt de 30 mm si se potrivesc pe Transalp deoarece distanta dintre gauri e de 32 mm, nu stiu daca la Dominator e tot aceeasi distanta. pret 80 lei, Dani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat Octombrie 21, 2013 Share Postat Octombrie 21, 2013 Piese Domi RD02 s,a 0762 654 422 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dimi.shepherd Postat Octombrie 22, 2013 Share Postat Octombrie 22, 2013 are cineva idee daca potrivesc semeringurile de supape si segmentii de la XR 650 pe NX 650? din cate stiu sunt aceleasi motoare. Am un consum foarte mare de ulei (vre-o 300 ml la suta) si fumega mai rau ca un indian. inca ca nu l-am desfacut dar am un sentiment cam naspa despre uzurile de acolo. ma bate si gandul sa scot autodecompresorul de pe axul cu came ca bate una-ntruna in supapa, nici cum nu am reusit sa o reglez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mexykanu Postat Octombrie 23, 2013 Share Postat Octombrie 23, 2013 Salut, Simeringurile de XR650L sau R nu se potrivesc. Se potrivesc doar cele de pe FMX650, SLR65 si FX650 care e de fapt tot SLR. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Octombrie 23, 2013 Share Postat Octombrie 23, 2013 numa din cauza separatorului,,,,,nici vorba Eu cred ca nu am avut acel separator si din cauza aceasta cred ca a consumat mai mult ulei si asa am reusit sa gripez motorul. Voi ce ziceti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Octombrie 23, 2013 Share Postat Octombrie 23, 2013 XR650 L este acelasi motor ca si pe Dominator! si se potrivesc semeringurile doar de pe XR650R nuse potrivesc si de pe XR600 R se potrivesc la dominator sunt aceleasi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mexykanu Postat Octombrie 23, 2013 Share Postat Octombrie 23, 2013 (editat) XR650 L este acelasi motor ca si pe Dominator! si se potrivesc semeringurile doar de pe XR650R nuse potrivesc si de pe XR600 R se potrivesc la dominator sunt aceleasi Codul original nu este acelasi. Nici macar cele Athena nu au in specificatii compatibilitati cu toate motoarele mentionate. Nu recomand experimentarea. Totusi, costa 15 lei / bucata... Editat Octombrie 23, 2013 de mexykanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Octombrie 24, 2013 Share Postat Octombrie 24, 2013 eu am si xr 600 si dominator si ati zic foarte sigur ca sunt identice si chiuloasele si supapele si semeringurile! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mexykanu Postat Octombrie 24, 2013 Share Postat Octombrie 24, 2013 Salut, Asa e, cred ca m-am uitat eu la vreun alt cod din greseala. Simeringurile sunt echivalente pentru motoarele mentionate de tine. Imi cer scuze pentru incurcatura. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Octombrie 26, 2013 Share Postat Octombrie 26, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Noiembrie 12, 2013 Share Postat Noiembrie 12, 2013 (editat) Vand piese din dezmembrarea unui SLR, multe se potrivesc si pe dominator electromotor 150 melc kilometraj 70 senzor cric 50 sensor frana picior 30 2 amortizoare spate 350 bucata carburator 150 roata fata 19inch 200 goala, 250 cu disc de frana 2 roti spate 200 bucata + butuc+pinion in functie de ce mai am prin casa, toate dicurile de spate sunt uzate 3 discuri frana fata 100 bucata galerii evacuare + tobe finale 350 pompa frana fata+maneta 50, ii lipseste capacelul de la fereastra de nivel etrier fata 80 scarite stanga, dreapta, 100 bucata + peguri ghidon 50 Preturile sunt exprimate in lei si sunt negociabile in limita bunului simt. La cerere voi face poze pentru piesele solicitate. Pentru alte maruntisuri intrebati. Contact: 0748 87 95 80 Editat Noiembrie 12, 2013 de Purice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 (editat) Am si eu la vanzare un ax cu came cu decompresor cu tot in stare buna de functionare, pretul il face cel ce are nevoie de el. PM sau 0763546658 Editat Noiembrie 26, 2013 de 50bani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Ianuarie 3, 2014 Share Postat Ianuarie 3, 2014 LA MULTI ANI in 2014 ... da' pustiu tare a ramas pe aici ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dimi.shepherd Postat Ianuarie 3, 2014 Share Postat Ianuarie 3, 2014 Salutare si la multi ani! am zis ca anu asta ma apuc de reparat la motor, asa ca m-am apucat. e un rd08 vreau sa schimb semeringurile la supape, capacul de chiuloasa si axul cu came. astea am reusit sa le dau jos, urmeaza sa le inlocuiesc. Motorul consuma foarte mult ulei, una dintre probleme sunt sigur semeringurile de la supape. daca tot am dat chiuloasa jos, vreau sa scot si pistonul si sa-l curat de calamina, sa-l masor si sa schimb segmentii. Problema e ca nu reusesc sa scot cilindrul, am desfacut toate cele 6 suruburi dar cilindrul nu vrea sa iasa afara. l-am lovit cu ciocan de guma, nici un rezultat. apoi am bagat lampa cu gaz sa incalzesc motorul in speranta ca se dilata si imi permite sa scot cilindrul, am dat cu vd pe imbinare, batut cu ciocanul si nimic, nici macar nu se desparteste cat sa pot baga o surubelnita sau ceva. motorul nu l-am dat jos de pe cadru iar pistonul nu e blocat in cilindru. Aveti idee care e cauza de nu-l pot scoate cilindrul? sau cum as putea sa-l scot fara sa desfac chiar tot motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Ianuarie 3, 2014 Share Postat Ianuarie 3, 2014 HE HEEEE, a trecut ceva vreme de cand nu am mai postat p-aici o sa va pregatesc un domi adventurizat adica cu far si parbriz de ktm 990 eee, ce ziceti ??? hai sa aveti un 2014 frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat Ianuarie 4, 2014 Share Postat Ianuarie 4, 2014 La multi ani si multi km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mexykanu Postat Ianuarie 4, 2014 Share Postat Ianuarie 4, 2014 La multi ani! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 acu, ca am reusit si eu sa ma loghez dupa mai bine de 2 saptamani, va zic si io LA MULTI ANI !!! multi km pe unde va doriti, cu cine va doriti si cand veti vrea voi numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Ianuarie 25, 2014 Share Postat Ianuarie 25, 2014 (editat) Hello! A inceput un nou an intre timp si pe aici nici o miscare! ca de nins sa mergem la schi nu ninge deocamdata! Eu is in plin proces de calificare de o vreme, mi-am facut intai capitala la conserva si de atunci nu ma mai dezlipesc de garaj. Am pregatit un transalp pentru un prieten si de o vreme ma distrez cu doua dominatoare. Unul l-am recuperat din secuime pentru o prietena si l-am bibilit pentru inceput estetic si apoi dinspre periferie catre centru la partea mecanica. Lipit carenele, vopsit barile, tevile de evacuare, tobele, si sasiul pe unde era ruginit. Inlocuit filtrele. Curatat gresat toate cablurile, refacut franele, curatat lant, pinioane, spalat rezervor, dedesubturi, gresat oasele, etc. Cu asta m-am lovit de o chestie tare. Bujia era varza, asa ca am pus una noua sa stiu o treaba. In the process am tras putin de cablul de la bujie si a iesit din pipa. Nimic rau pana aici dar cand am vrut sa-l reinfiletez in pipa holtzsurubul ala mi-a intrat 3 sferturi inalauntru si se invartea in gol. Asa ca am luat pipa (NGK din ebonita turnata) si am scuturat-o avea parca un omusor inauntru care suna la fiecare scuturatura. Din cate stiam inauntru trebuia sa fie o rezistenta si un arc care o tensioneaza intre contactele din capete. Nimic demontabil (sau asa am avut impresia) desi pipele de stilul ala au in general un surub filetat care iti permite sa scoti contactul dinspre bujie. Asta nu avea nimic, contactul respectiv (ala care face contact cu bujia) parea turnat in ebonita. Asa ca am luat frumos flexul si am taiat fisa in doua jumatati destul de egale . Mare mirare, inauntru nu era decat rezistenta de dimensiunile unei sigurante de aparatura electrocasnica. Nici vorba de arc si ma mir cum naiba a functionat cu scanteia obligata sa sara cam 2 cm buni si siguranta omusor mobil in interior. Noah, am ridicat din umeri, am pus un arc si am lipit jumatatile cu rasina bizon dupa care am tras peste fisa un izolator termoconstrictiv sa fiu sigur de rezistenta mecanica. Asta normal dupa ce am presat contactul dinspre fisa si am infiletat fisa la loc. Sper ca rasina sa fie bun izolator si sa nu scape curent pe la imbinarea jumatatilor, mai ajuta si izolatorul termoconstrictiv. A mai patit cineva asa ceva? Motorul asta merge bine (nu bate) doar ca dupa ce se incalzeste devine instabil la ralenti. (da in nas sa se opreasca din cand in cand). Ori trage aer fals pe undeva, ori nu inchide bine valva de soc. Vad eu, cred ca nu scap sa nu demontez carbul. Alalalt, al meu a mers impecabil tot sezonul, doar ca s-a infundat la un moment dat carbul si l-am desfacut asistat de un prieten mecanic profesionist. A fost ceva daravera sa-l dam jos, mai mult prietenul a lucrat . El a insistat sa regleze surubul de dozaj (pilot screw) doar la 2 ture in afara (3 erau) ca zicea ca in mod normal e doar o tura jumate. In realitate cartea da 3 asa ca trebuie sa refac reglajul. Normal ca cu actualul reglaj motorul tine ralenti-ul doar dupa ce se incalzeste bine . Problema e ca nu ajung cu nici un fel de surubelnita la pilot screw, imi da cineva vre-o sugestie? oare va trebui sa dau jos carbul pentru atata lucru? Momentan atat, dupa ce rezolv cu carburile, ma apuc sa reglez la ambele jocul la supape, adaptez la al meu un ghidon de africana, il cobor din telescopul central pe celalalt, etc.Citesc momentan intens caietul service si postarile voastre pe aceasta tema. Keep in touch! Rezolvat accesul la pilot screw, daca se da jos separatorul de vapori de ulei se poate accesa lejer din partea stanga. Incet incet constat ca de fapt la domi se intervine mai usor decat la africana. O idee pentru reglaj pilot screw. Facuta dintr-un diblu de plastic din surubul diblului. Smecheria e ca se vopseste fiecare latura in alta culoare, astfel stii mereu cat ai invartit cu precizie. In sfarsit cu asta se poate regla lejer si cu motorul pornit. Editat Ianuarie 20, 2014 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mexykanu Postat Ianuarie 26, 2014 Share Postat Ianuarie 26, 2014 Salut, Astea sunt diferentele de reglaje pe care le cunosc eu: Reglaj pilot screw: 3 ture pana in 1995 inclusiv 2 ture dupa 1996 inclusiv Cand am nevoie, umblu la pilot screw cu un bit dintr-o trusa de scule. http://www.sculedemana.ro/media/catalog/product/cache/4/small_image/135x/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/3/0/30912_2800M-PL.jpg Reglaj joc tacheti: 0.1 admisie, 0.12 evacuare pana in 1995 inclusiv 0.1 admisie, 0.1 evacuare dupa 1996 inclusiv Aici trebuie acordata grija desfacerii capacelor de deasupra tachetilor deoarece au tendinta sa se rupa. Ai servisat si electromotorul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Ianuarie 27, 2014 Share Postat Ianuarie 27, 2014 Am si eu la vanzare un ax cu came cu decompresor cu tot in stare buna de functionare, pretul il face cel ce are nevoie de el. PM sau 0763546658 se adauga si capacul chiuloasei (doua dintre capacele de vizitare nu sunt originale dar sunt functionale) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Ianuarie 27, 2014 Share Postat Ianuarie 27, 2014 (editat) Salut, Astea sunt diferentele de reglaje pe care le cunosc eu: Reglaj pilot screw: 3 ture pana in 1995 inclusiv 2 ture dupa 1996 inclusiv Cand am nevoie, umblu la pilot screw cu un bit dintr-o trusa de scule. http://www.sculedemana.ro/media/catalog/product/cache/4/small_image/135x/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/3/0/30912_2800M-PL.jpg Reglaj joc tacheti: 0.1 admisie, 0.12 evacuare pana in 1995 inclusiv 0.1 admisie, 0.1 evacuare dupa 1996 inclusiv Aici trebuie acordata grija desfacerii capacelor de deasupra tachetilor deoarece au tendinta sa se rupa. Ai servisat si electromotorul ? Salut, Eu ma "imprietenesc" tocmai cu dominatorul. Fara sa-l ridic in slavi i-am apreciat anul trecut prestatia atat pe creste si relief montan cat si in nisiparia din delta. Un 650 cuminte, nefortat si care culmea nu se supraancalzeste desi e racit doar cu aer/ulei. Si este un motor luat intr-o circumstanta oarecum neasteptata si cam la deruta. Ce m-a mirat e ca nu mi-a facut in afara de infundatura aia de carb nici o nasoala in ciuda tratamentului extrem de dur. Chiar nu ma asteptam! Ma rog, e honda si in multe privinte seamana mult cu africana, tine bine la "tavaleala". Acum incerc sa-i rezolv deficientele constatate. In primul rand ghidonul prea jos nu te lasa sa te ridici in scari lucru extrem de util in teren. Daca suspensia spate mi s-a parut suficient de ok pentru o singura persoana, cea fata e deficitara, prea moale, prea de asfalt. Ma gandesc sa-i precomprim putin arcurile cu distantiere cum am facut candva la ETZ unde am montat doua bucati de coada de matura de 4-5 cm si gata suspensia "off". Daca nu tine figura ma voi gandi la arcuri progresive desi alea costa ceva! Am montat deja un ghidon de africana care ma ridica fix cat trebuie, n-a trebuit decat sa-i pun furtunul de frana asociat (mai lung), restul comenzilor ajung, chiar daca pe stanga a trebuit sa mut cablurile de ambreiaj si de soc in exteriorul jugului.(nici o problema, stau foarte bine si lateral, nu se stranguleaza de nimic). Dpdv. mecanic m-a interesat sa vad in ce stare sunt setul, distributia si sa reglez carbul. Voiam sa vad si de ce suna ca naiba plasticurile in teren, am gasit mai multe urechi rupte si suruburile corespunzatoare lipsa. Rezolvat! Setul ok, nu papa ulei mai mult decat trebuie (cam 0,4 litri la 3000km "off", distributia ok, bate ceva putin (cloncane) la rece in primul minut de functionare dar nu supapele, asa ca ignor problema si in sezonul urmator. Sper sa ma ignore si ea pe mine. Reglajele jocurilor la supape erau absolut ok, cat zice cartea. Capacele de reglaj au iesit usor, se vede ca cel care a "crapat" motorul ultima data era de meserie. Probabil ca ies greu cele stranse excesiv, pentru ca aluminiul lucreaza (infloreste) si filetele se cam betoneaza in timp. Se pare ca am ajuns cam la aceeasi 'scula" pentru pilot screw Doar ca a mea are laturile colorate diferit sa ai precizie la rotastie sub un sfert de tura. Lumea nu prea stie cat de important este acest reglaj. La carburile cu membrana reglajul "pilot" comanda de fapt cantitatea de depresiune care ridica membrana si deopotriva siberul de aer si acul dozator de benzina cu care membrana este legata solidar. Practic armonizeaza deschiderea clapetei de acceleratie cu dozajul de aer/benzina. Prin urmare nu este important doar la ralenti ci seteaza corelatia clapeta-siber/ ac dozator in toate regimurile. Daca surubul este prea strans, siberul+acul dozator nu se ridica complet la deschiderea completa a clapetei. Si motorul pierde putere la gaz maxim. De aceea se face si testul de acceleratie. Motorul trebuie sa accelereze progresiv si constant pe toata cursa de rotatie a manetei de gaz. Daca este prea desfiletat siberul+acul dozator ajung la "gaz maxim" , inainte de deschiderea completa a clapetei de admisie si motorul merge inecat. Eu l-am mai desfacut o tura (am ajuns la 3 ture) si se pare ca in linii mari asta e reglajul corect. L-am dat si inainte si inapoi dar motorul mergea mai prost. Normal ca intai am verificat membrana de vacum care daca e "ciupita" reglajul nu are sens. La demaror nu am umblat, nu-mi place sa intervin la subansamblele care merg perfect. Editat Ianuarie 27, 2014 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radulaz Postat Ianuarie 27, 2014 Share Postat Ianuarie 27, 2014 inainte de a cumpara motocicleta, am facut o tura cu ea....mergea relativ bine...pt un motor care teoretic a stationat 4 ani...am desfacut carburatoru' am schimbat membrana....era varza, bujia, filtru aer, curatat carburatorul...si am pus totul la loc...dar la o privire mai atenta am vazut ca lacasul PILOT SCREW era acoperit cu silicon...dat jos siliconu...si is convins ca motoru meu nu are PILOT SCREW... Se poate sa functioneze fara?....Porneste relativ bine, dar nu sta la relanti, decat cu socu tras, si atunci mai moare cateodata, dupa cateva ratee... De unde pot face rost de surubul respectiv? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mexykanu Postat Ianuarie 27, 2014 Share Postat Ianuarie 27, 2014 Salut, Motocicleta mea mergea perfect pana cand intr-o dimineata nu se invartea motorul cand apasam pe buton. Nu mi-am dat seama pe moment ce am facut, dar am reusit sa il pornesc. Dupa vreo doua saptamani problema a inceput sa se repete, devenind tot mai frecventa. Initial am crezut ca este o defectiune la releul de pornire. Am cerut pareri in stanga si in dreapta pana cand am primit raspunsul castigator - electromotorul face scurt-circuit. Praful rezultat din uzura periilor electromotorului se "sudeaza" pe rotor. In urma acumularii acestor particule, se va produce scurt-circuit intre unele dintre lamelele rotorului (cele pe care calca periile). Am ajuns la concluzia ca este un raspuns castigator deoarece problema disparea atunci cand miscam electromotorul cu ajutorul motorului. Partea interesanta este ca electromotorul meu s-a oprit din functionare dupa ce a ajuns fix la aceeasi uzura ca si cel al userului yo3iva Platoul lui: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=616467245057534&set=a.429797663724494.87373.100000827910904&type=3&theater Platoul meu: http://i40.tinypic.com/6gino6.jpg Carburator - La mine reglajul corect este de doua ture. Si mie mi s-a parut ca surubul pilot afecteaza toata plaja de turatii, deoarece: - cand e reglat corect, motocicleta vibreaza mai putin - cand e reglat corect, motocicleta accelereaza un pic mai repede Ghidon - eu acum am un WRP PRO-ALU CR/CRF ce este mai comod atunci cand stai in picioare Furca - Am folosit 10w de la Bel-Ray care a facut furca mult mai ferma decat era inainte. Imi placea mai mult inainte dar lucrurile astea sunt subiective. Bataie la rece - Daca atunci cand pornesti motorul ceva "zumzaie" si sunetul devine din ce in ce mai fad pana dispare de tot, se aude un fel de supapa ce este situata pe circuitul de ulei. La mine nu se mai aude momentan (toamna-iarna) cu ulei 10w40. Sau, daca atunci cand pornesti motorul ceva face "clac clac clac" ceva vreme dupa care sunetul dispare brusc, este destul de probabil sa fie decompresorul automat ce necesita servisare. Daca nu il servisezi, o sa faca acel sunet mereu. Am un prieten ce merge cu sunetul ala de vreo 3 ani fara probleme, cu toate ca nu iti recomand sa testezi si tu acest lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.