Geo Man Postat Aprilie 27, 2016 Share Postat Aprilie 27, 2016 Salutare, De curand am desfacut electromotorul pt. a verifica carbunii, ca-mi dadea cate un "clank" inainte de pornire, dar problema a fost la contactele de la releu. Dupa ce l-am montat la loc, la pornire are un zgomot ciudat, ca un uruit. Daca il pun pe direct, fara sarcina pe baterie nu face urat, merge. Ce sa fie ? Merci » Post actualizat in 27 Apr 2016 19:56 Salutare, De curand am desfacut electromotorul pt. a verifica carbunii, ca-mi dadea cate un "clank" inainte de pornire, dar problema a fost la contactele de la releu. Dupa ce l-am montat la loc, la pornire are un zgomot ciudat, ca un uruit. Daca il pun pe direct, fara sarcina pe baterie nu face urat, merge. Ce sa fie ? Merci Mai verifica odata ordinea cum ai pus saibele in electromotor,vezi sa nu le fi uitat pe alea izolatoare,incearca sa verifici rulmentii din el.Sar putea sa ai vreo problema la reductorul de la el(un fel de ambreaj).Mai incearca pe forum vezi ce mai zic alti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 » Post actualizat in 27 Apr 2016 19:56 Cred ca l-am rezolvat. L-am mai desfacut inca o data, si apoi pus la loc. Se pare nu a fost in pozitia care trebuie. O sa vad la urmatoarele porniri dc mai face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica soporan Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 Buna ziua oameni buni.Am o problema cu dominatorul meu de cand l am cumparat.Sunete foarte puternice in partea de sus,desii nu se vede uzura nici pe axul cu came nici pe tacheti si reglajul este facut dupa manual. Voi ce parere aveti? https://youtu.be/y25buQMcA8U Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 Lantul de distributie uzat,sau antinzator lant distributie defect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica soporan Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 Multumesc pt raspuns.O sa desfac din nou capacul sa verific lantul,dar este oare vreo metoda de ai verifica uzura?Intinzatorul nu cred sa fie defect,deoarece are chestia aia inauntru [nu stiu cum se cheama] ce i permite sa actioneze doar intr-un singur sens si pare ca functioneaza normal. Sarbatori fericite tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo Man Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 (editat) Tocmai am incercat azi sa imi inlocuiesc amortizorul spate,am cumparat unul second hand care a mers pe un Africa Twin si merge si pe Transalp.Lungimea totala e cu apro. 3 cm mai lung ca al meu,am crezut ca reusesc sa-l pacalesc,dar imi loveste partea culisanta a basculei in partea de jos a telescopului.Nu mai stiu ce sa mai fac.Ma gandesc sa-l trimit inapoi si sa reiau cautarile unuia original second H.Care aveti idei mai bune? Editat Mai 3, 2016 de Geo Man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 Incearca sa schimbi piesa in forma de U din partea de jos a telescopului. Adica sa pui U-ul de Dominator pe telescopul cumparat. Eu am pus telescop de Transalp pe Dominator si s-a potrivit fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 Sa nu devina prea tare suspensia. AT e mai grea decat Domi. E adevarat, mai conteaza si diferenta lungimii oaselor dintre AT si Domi, daca ea exista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 3 cm e foarte mult. Chiar daca ai reusi, ar ridica motocicleta de nu mai ajungi cu picioarele jos. Eu zic alt amortizor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 slabesti arcul si nu mai simti asa tare amortizorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 Dacă nu ma înșel, cursa amortizorului este de 4 cm. Ar însemna să îl montezi gata comprimat. Alt amortizor, ,,,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo Man Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 M-am hotarat sa-l trimit inapoi ala care lam cumparat. Daca cumva stiti vreunul care are aprox. 34 cm intre suruburi m-ar interesa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DOMINX Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 (editat) Salutare, ieri am avut intentia sa ies cu motorul, din pacate am ramas doar cu intentia... Simptome:la demaror se aude un tacanit de la solenoidul de sub sea, dar de pornit doarimpinsa. Am incercat sa iau curent de la masina si acelas scurt tacanit. Va rog o parere, carbunii sau cdi ?! Multumesc Editat Mai 9, 2016 de DOMINX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 Daca porneste impinsa, nu e CDI-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Simpson_ Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 In manual capitolol 18 NX650 R Section 18 Electric start system ai tot ce e nevoie. Vezi cu 2 pagini in urma am postat un link de unde sa iei manualu de service. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 Carbunii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 Salutare. Imi puteti trimite, va rog, un manual de reparatii pt modelul din 1996 (daca conteaza anul)? Cine il are, va rog sa imi scrie un PM si va dau emailul. Multumesc frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 Este asta: http://www.eikholt.net/hpalt/dommi/manual.htm si un addendum pentru anul 97, pdf-ul are 13MB. Iti trimit linkul pe PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DOMINX Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 Multumesc pentru manual. Am mai primit cateva indicatii de la niste baieti priceputi si se pare ca am de cumparat un set de carbuni. As dori originali, nu de masina sau mai stiu eu ce electrocasnice... Sa vad cine vinde asa ceva.Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 (editat) Uite aici: http://www.motomike.eu/autonet/category/10300000000/vehicle/honda-nx-650:17902/article/355436?sr=30 Ii poti cumpara cam de la orice magazin moto, chiar si la cele de piese auto care lucreaza cu AUTONET. Nu sunt originali dar au dimensiunile exacte pentru Dominator Inainte sa ii schimbi, sa fii sigur ca nu e bateria dusa. Daca i-ai dat curent cu cabluri de pornire din comert sunt sanse sa nu porneasca. Cablurile din comert chiar daca sunt groase pe dinafara (izolatia) firul efectiv de cupru e foarte subtire, si daca bateria de motor e dusa de tot, nu o pornesti. Incearca cu o baterie de moto care e buna sau cu cabluri de pornire groase (firul de cupru sa fie gros). Editat Mai 10, 2016 de emilian_rks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Mai 11, 2016 Share Postat Mai 11, 2016 (editat) Multumesc pentru manual. Am mai primit cateva indicatii de la niste baieti priceputi si se pare ca am de cumparat un set de carbuni. As dori originali, nu de masina sau mai stiu eu ce electrocasnice... Sa vad cine vinde asa ceva.Numai bine! Vezi si ceva linkuri mai jos, doar sa verifici modelul, desi nu cred sa fie diferenta: http://www.wemoto.ro/bikes/honda/nx_650_m_dominator/91/picture/starter_motor_carbon_brush_and_holder/ http://www.wemoto.ro/bikes/honda/nx_650_m_dominator/91/picture/starter_motor_carbon_brush/ Si eu am avut problema carbunilor, clanck la pornire, dar am adaptat din cei de Dacie ~ 15 RON. Sezonul acesta la fel mi-a facut, am verificat carbunii erau OK. Problema a fost la contactul de sub saua, contacte imperfecte. Spor, sigur o sa-i dai de capat Editat Mai 11, 2016 de dorinn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DOMINX Postat Mai 11, 2016 Share Postat Mai 11, 2016 Spune.mi te rog, ''carbunii de Dacie'', inseamna cei de Logan sau de la batrana Dacie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kristyanson Postat Mai 11, 2016 Share Postat Mai 11, 2016 Salutare prieteni ! Exact aceeasi problema am avut-o si eu: pornire slaba, tacanit sub sea ,releul lucra dar electromotorul facea pe mortul.... pornit numai impinsa. Rezolvare : demontat electromotorul, schimbat periile si curatat rotorul. Periile eu le-am comandat la motomus fiindca locuiesc aproape de magazin. Originalele ajungeau cam in 2 saptamani iar ceva nemtesti, dar tot pentru Dominator, de pe o zi pe alta la 20 lei bucata. La demontare, ca sa nu te chinui si sa lucrezi elegant, demontezi intai tevile de la esapament (deci NU tobele)... ai 2 piulite pe piston la capatul din fata tevilor si slabesti un surub la capatul din spate ca sa le poti extrage afara. Apoi desfaci suruburile care tin electromotorul (2 din care unul e masa) si plusul de pe electromotor... sunt pe partea dreapta. Pe partea stanga a electromotorului ai un surub care tine cablul de la ambreiaj...il desfaci si pe ala si scoti urechea aia care tine cablul ambreiajului.... apoi tragi sau impingi de electromotor si-l scoti afara din reductor . Vezi, cand il demontezi (ai 2 suruburi) sa fii atent la semne.. are niste liniute marcate pe exteriorul carcaselor... Scoti frumos rotorul, il stergi de praful carbunilor anteriori si il cureti cu un ac sau un cutter intre elementii rotorului.... acolo unde vin periile. Atentie sa nu zgarai pe exterior partea aia fiindca iti va manca mai repede noii carbuni. Carbunii cand vrei sa-I lipesti... sa nu te puna pacatul sa incerci cu pistolul de lipit... trebuie neaparat ciocan de lipit sau ceva serios. Cand faci lipitura, cablul periilor trebuie tinut cu o penseta cat mai langa lipitura, astfel incat cositorul topit sa nu treaca sau sa se prelinga pe cablul periilor fiindca ti-l intareste si adio flexibilitate.. Mare atentie cand montezi plusul pe electromotor: acolo ai o garnitura de ebonita sau ceva plastic sa nu faca atingere caci vei avea scurt-circuit. Deasemenea, cand ii faci proba la final... vezi sa nu-l incerci pe o baterie auto de vreo 100 Amperi.... tu la motor ai numai vreo 7 amperi... Sper ca am fost destul de explicit chiar daca sunt chior de somn si oboseala de nu vad tastele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 Spune.mi te rog, ''carbunii de Dacie'', inseamna cei de Logan sau de la batrana Dacie? Dacie veche, sa iei si ceva smirghel sa-i pilesti la dimensiunea celor vechi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DOMINX Postat Mai 13, 2016 Share Postat Mai 13, 2016 Azi am avut si confirmarea, carbunii sunt praf. Sub jumatate din dimensiunea originala, multa macinatura si bucati de carbuni iar colectorul incarcat de praf de carbune pietrificat, o minunatie! Marti am carbunii noi si sper sa se rezolve "pana". Lipitura se face pe punctul de prindere cu platoul statorului, sau pot lasa un pic din vechiul cablu, de care sa ma leg cu u punct de lipitura? Alt aspect, cunoaste careva, un cric central de unde se poate acizitiona? ma gandesc la un pret mai modest, nu la unul care sa concureze pretul motocicletei. Nu m-ar deranja si unul sh. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.