HondaRider Postat Septembrie 20, 2016 Share Postat Septembrie 20, 2016 Da, asa e. Mare dreptate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica soporan Postat Septembrie 21, 2016 Share Postat Septembrie 21, 2016 Un prieten si comandat de la motomus la 125 lei parca. » Post actualizat in 21 Sep 2016 19:46 Mersii mult! Super pret. Unele site-uri vand exact acelasi produs cu 400 lei. Mama mãsii de negoţ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Octombrie 9, 2016 Share Postat Octombrie 9, 2016 Salut Galen, La mine zornaia din cauza aparatorii de caldura de pe toba, am incercat sa desfac suruburile si s-au rupt. Salut Emilian, La Țara Moților am venit cu oarecare strîngere de inimă, zbîrnîiala aia n-a dispăărut de tot da s-a mutat la turații mai scăzute și nu m-a mai deranjat. Azi m-am apucat să caut sistematic și am găsit slăbite prezoanele cu care sunt prinse de cadru bările anticădere din față. Alea zbîrnîiau de-mi veneau toți dracii de panică să nu fie ceva în motor. Le-am strîns și acum după ce se încălzește se aude doar tuf-tuf-ul de încredere. » Post actualizat in 10 Oct 2016 06:39 Salut, Am facut si asta, mai ales ca am descoperit problema pe un offroad la altitudine si am zis ca o rezolv din reglajul de amestec. Nici vorba, murea si daca il deschideam de tot. Ce ma face sa cred ca e o chestie de carburator murdar este ca inainte de episodul asta cu schimbul de ulei, 2 ani a mers ceas, pornit bine, relanti foarte stabil, consum bun. Acum totul e pe dos, consuma de rupe, relantiul la revedere, il tin eu din gaz... O duc azi la un tip sa vad ce si cum. Nu știu ce numești tu reglaj de amestec. Carbul de domi are doar două reglaje, Clapeta de accelerație (rozeta aceea de ralenti scoasă la îndemînă printr-un cablu flexibil) și „pilot screw” (șurubul din partea inferioară ( la care se ajunge relativ cu greu ). Dacă ai umblat la acesta din urmă, ai dereglat grav motorul, merge înecat. Reglajul optim e la 1,5 -2 ture desfacut de la poziția complet strîns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Octombrie 13, 2016 Share Postat Octombrie 13, 2016 cine are nevoie de un set de placate(fata-spate) ieftine sa ma contacteze pe PM! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Santa Liviu Postat Octombrie 26, 2016 Share Postat Octombrie 26, 2016 Buna o chiuloasa de Honda dominator are careva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 26, 2016 Share Postat Octombrie 26, 2016 Poate: "o chiuloasa Buna de Honda dominator are careva". Afirmatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chis.raoul Postat Octombrie 27, 2016 Share Postat Octombrie 27, 2016 Si eu am nevoie de o chiuloasa buna de Dominator 1993. Daca aveti sau stiti pe cineva care are, let me know. Mersi! » Post actualizat in 27 Oct 2016 17:55 In aceeasi ordine de idei, stiti pe cineva care face si schimba scaune de supape? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Octombrie 27, 2016 Share Postat Octombrie 27, 2016 Chiuloasa de domi am eu!0761816058 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Santa Liviu Postat Octombrie 28, 2016 Share Postat Octombrie 28, 2016 (editat) Buna as vrea sai pun la domi o ariapa de cross pe fata si o masca de far Daca stie careva de la ce se potriveste nu prea stiu de pe ce ar merge O zi buna Editat Octombrie 28, 2016 de Santa Liviu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Octombrie 28, 2016 Share Postat Octombrie 28, 2016 (editat) Chiuloasa de domi am eu!0761816058. Sold! Editat Noiembrie 5, 2016 de switch Aranjat putin post-ul ca sa arate estetic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 28, 2016 Share Postat Octombrie 28, 2016 Buna as vrea sai pun la domi o ariapa de cross pe fata si o masca de far Daca stie careva de la ce se potriveste nu prea stiu de pe ce ar merge O zi buna Vezi ca nu o sa mai bata vantul in cilindru si chiulasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Santa Liviu Postat Octombrie 28, 2016 Share Postat Octombrie 28, 2016 Vezi ca nu o sa mai bata vantul in cilindru si chiulasa. Chiuloasa era pentru un prieten cred ca puteai sa te abti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 29, 2016 Share Postat Octombrie 29, 2016 Chiuloasa era pentru un prieten cred ca puteai sa te abti N-ai inteles. Daca iti pui aripa de motocross vei avea probleme cu racirea. Iti trebuie aripa speciala, cu fante in partea de jos. PS. Tot zgarcit esti cu semnele de punctuatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Octombrie 31, 2016 Share Postat Octombrie 31, 2016 (editat) Buna as vrea sai pun la domi o ariapa de cross pe fata si o masca de far Daca stie careva de la ce se potriveste nu prea stiu de pe ce ar merge O zi buna Aripa de cross poti pune de la KTM 520, se potriveste la fix, am si eu pe al meu. Am dat pe ea 25 euro acu 8 ani. Doar ca dupa o perioada incepe sa se topeasca putin plasticul de catre motor. Eu nu mi-am batut capul, ca nu e asa de evident. Editat Octombrie 31, 2016 de dorinn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Octombrie 31, 2016 Share Postat Octombrie 31, 2016 sau iti pui aripa de ktm cu ventilatie in partea de jos. aripa e de pe superenduro. daca vrei asa ceva ma contactezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Santa Liviu Postat Octombrie 31, 2016 Share Postat Octombrie 31, 2016 Aripa de cross poti pune de la KTM 520, se potriveste la fix, am si eu pe al meu. Am dat pe ea 25 euro acu 8 ani. Doar ca dupa o perioada incepe sa se topeasca putin plasticul de catre motor. Eu nu mi-am batut capul, ca nu e asa de evident. KTM 520 da din ce an. O folosesc mai mult pe dealuri si bordu ăla ma cam încurca nu vad roata, de aia vreau un far de enduro si aripa. Ms de sfat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 31, 2016 Share Postat Octombrie 31, 2016 Daca tu pui aripa de KTM 520, cum mai asiguri racirea motorului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Octombrie 31, 2016 Share Postat Octombrie 31, 2016 KTM 520 da din ce an. O folosesc mai mult pe dealuri si bordu ăla ma cam încurca nu vad roata, de aia vreau un far de enduro si aripa. Ms de sfat 2001, vezi cum arata in poza de mai jos: https://www.bikepics.com/pictures/2794839/1992-honda-nx-650-dominator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Santa Liviu Postat Octombrie 31, 2016 Share Postat Octombrie 31, 2016 Daca tu pui aripa de KTM 520, cum mai asiguri racirea motorului?Hai sa fim serioși dacă din cauza aripi o sa bulesc motor.Am văzut un filmuleț cu câteva dominatoare galbene care aveau aripa sus alea n-au pățit nimic . Asta e părerea mea O zi buna » Post actualizat in 31 Oct 2016 14:53 2001, vezi cum arata in poza de mai jos: Ii super ms de informație https://www.bikepics.com/pictures/2794839/1992-honda-nx-650-dominator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 31, 2016 Share Postat Octombrie 31, 2016 Exista aripi speciale, cu fante in partea de jos, cum a spus Stulewa. EXC 520, si alte mobre cu aripa sus, au radiatoare cu apa plasate lateral, spacial sa nu fie ecranate de aripa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Octombrie 31, 2016 Share Postat Octombrie 31, 2016 Eu am avut aripa cross pe Domi, vreo 3 sezoane. Temperatura uleiului era cam cu 5-10 grade mai mare fata de aripa normala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Octombrie 31, 2016 Share Postat Octombrie 31, 2016 (editat) Si eu merg cu aripa cross...e drept am facut putini km din lipsa timpului. Posibil fara carenele fata sa fie mai nasol la racire, alea dupa forma directioneaza aerul in zona laterala a cilindrului. Editat Octombrie 31, 2016 de dorinn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Santa Liviu Postat Octombrie 31, 2016 Share Postat Octombrie 31, 2016 (editat) Si eu merg cu aripa cross...e drept am facut putini km din lipsa timpului. Posibil fara carenele fata sa fie mai nasol la racire, alea dupa forma directioneaza aerul in zona laterala a cilindrului. i Eu merg o data la doua saptamâni la țara si atunci ma dau maxim 3 ore pentru ca nu am timp mai mult. Am un prieten care de 3 ani merge fără carene si nu știu sa fi avut probleme cu încălzirea » Post actualizat in 01 Nov 2016 11:55 Care ma mai poate ajuta. Ce fac cu cdiu unde i-l pun, si restu cablajelor dacă îmi pun far de enduro Carenele as vrea sa le tai Editat Octombrie 31, 2016 de Santa Liviu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
senin Postat Noiembrie 5, 2016 Share Postat Noiembrie 5, 2016 Salut, As vrea sa înlocuiesc roata fata de la Dominator cu una pe 19.De la ce modele se potrivesc(tot cu spițe),in afara de SLR si Vigor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 5, 2016 Share Postat Noiembrie 5, 2016 (editat) Nu prea "se exista". Si nu prea ai de ce sa faci asta la domi. Singurele variante sunt: - SLR / Vigor - custom 50% - custom 100% Daca vrei custom, iti garantez ca nu e ieftin. Daca vrei de exemplu roti de aliaj, eu facusem un calcul si ajunsese la ~1000e afacerea pentru o roata. Problema principala este prinderea erierului pentru a fi compatibil cu noul disc de frana asociat rotii. Chiar si la adaptarile de SLR e posibil sa ai probleme, dar acolo sa zicem ca e mai putin porbabil. Cea mai "eftina" varianta este sa iei butucul rotii de 21, un cerc de roata de 19 cu acelasi numar de spite si sa cumperi spite adecvate. Duci totul la un mester spitar (sau inveti cum se face - insa ai MARE grija ca e complicat si daca gresesti tu iti vei rupe gatul) si iti construiesti roata de 19. Ca si costuri ar trebui sa iesi ieftin daca ai de unde sa iei un cerc. Spitele sunt ieftine. La final va trebui sa iti cobori mobra din angrenajele suspensie spate - deci vei avea nevoie de oase de coborare. Daca incerci fara ele vei constata ca ai o pozitie absolut tampita pe motocicleta (vei avea senzatia ca vii in nas si se va accentua la frane bruste). Your choice. Editat Noiembrie 5, 2016 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.