foxbat Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 Dar si SLR-ul meu a fost limitat, insa cineva mi-a scos acea limitare. dar dar n are nici o legatura( la noi ( slr-istii) era din CDI si am de dat la bere pt aia:) in poza e din galerie..etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 dar dar n are nici o legatura( la noi ( slr-istii) era din CDI si am de dat la bere pt aia:) in poza e din galerie..etc Aaa..ok! Nu stiam cum e limitarea la Domi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 (editat) @Serban: asta e, stiu ca e incomod; si eu mi-am luat liber o zi intreaga ca sa-mi rezolv roata in S. Vorbeste si tu cu shefu Tre sa-l prind. Nici pe probleme de servici nu reusesc sa-l acostez.Aaa..ok! Nu stiam cum e limitarea la Domi.Prin sugrumare ca nu stiau prea multa electronica pe atuncea Editat Ianuarie 13, 2009 de ser79ban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
N-X-R Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 cind zici melc te referi la toata chestia aia neagra de metal in care se baga bucsa danturata si prin care trece axul rotii? sau doar bucsa danturata te-a costat 30 euro?Eu mai trag sperante ca nu mai face prostii acuma ca l-am curatzat si sta de vreo luna cu ulei de transmisie in el. http://www.xrv.org.uk/forums/showthread.php?t=33494 o chestie interesanta apropo de nu porneste decit cu cricul ridicat. (http://www.xrv.org.uk/forums/showpost.php?p=339233&postcount=8 mai precis) cu totul serbane. tot melcul de metal cu rotita in el cu tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 cu totul serbane. tot melcul de metal cu rotita in el cu tot superpret Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
N-X-R Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 Am desfacut cablul de la kilometraj si se pare ca ii stricat ceva in melc. Sper sa il pot repara fara piesa de schimb pentru ca habar nu am de unde imi pot luat inafara de la wemoto. Pinionul de plastic ii 13lire, dar transportul? vezi sa nu iai degeaba melcul de plastic. e foarte posibil sa fie uzura in metal si atunci nu se merita sa l iai ala de plastic. se termina la 2 ture... la mine era largit melcul de metal in interior si nu ma prea ai ce face cu el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 Aha. O sa il desfac numa sa reusesc sa dau jos roata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 Roata se da jos relativ foarte simplu Slabesti cele 8 suruburi care preseaza piesele alea doua patrate pe ax, si indepartezi axul. Se scoate prin partea dreapta am impresia. Apoi roata cade singura. Ai grija sa nu piezi distantiere ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 e simplu de dat jos dar putin mai greu de pus la loc... cand mi-am schimbat kitul de lant, m-am chinuit cu roata spate, ramasese cu roata infranata, etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Ianuarie 14, 2009 Share Postat Ianuarie 14, 2009 parerea mea de om prost este ca nu merita sa schimbi originalul de la ceva care a dovedit ca e de calitate. deci, japonezul ala o fi fost mai prost ca un copil din romania... orice motocicleta este un compromis intre design, tehnica si pret de fabricatie. altfel am vedea discuri de frana din carbon si filtre K&N pe supersportive si Dominatoare cu 20-30 kg mai usoare si cu amortizoare spate cu gaz. ma rog... pana la urma totul se rezuma la cat de mult vrei sa investesti in fierul tau. e simplu de dat jos dar putin mai greu de pus la loc...cand mi-am schimbat kitul de lant, m-am chinuit cu roata spate, ramasese cu roata infranata, etc... ce pinioane ai acum pe SLR-eu? rpm-uri la viteza de croaziera de 90-100-110-120 kmh? daca se poate spune, desigur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Ianuarie 14, 2009 Share Postat Ianuarie 14, 2009 ce pinioane ai acum pe SLR-eu? rpm-uri la viteza de croaziera de 90-100-110-120 kmh? daca se poate spune, desigur Ai de capu meu...M-ai prins, am uitat...Oricum stiu ca mi-am luat unele mai de viteza, dar pe cuvant daca imi amintesc. Dilly cred ca mai stie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Ianuarie 14, 2009 Share Postat Ianuarie 14, 2009 ce pinioane ai acum pe SLR-eu? rpm-uri la viteza de croaziera de 90-100-110-120 kmh? daca se poate spune, desigur din pacate SLR-urile n au si turometru ca DOMI doar daca cineva si a pus unul after market Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Ianuarie 14, 2009 Share Postat Ianuarie 14, 2009 din pacate SLR-urile n au si turometru ca DOMI doar daca cineva si a pus unul after market Sa fiu sincera eu una nu imi doresc turometru si nici nu am nevoie. M-am obosnuit sa schimb vitezele in functie de cum o simt/cum trage...Pana acum nu am avut probleme pe aceasta tema. Cred ca am dat peste 2 diferente intre Dominator si SLR : bordul si limitarea. Sunt si altele, dar peste astea ne-am lovit zilele astea. Bordul de SLR: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Ianuarie 14, 2009 Share Postat Ianuarie 14, 2009 Sa fiu sincera eu una nu imi doresc turometru si nici nu am nevoie. M-am obosnuit sa schimb vitezele in functie de cum o simt/cum trage...Pana acum nu am avut probleme pe aceasta tema. Cred ca am dat peste 2 diferente intre Dominator si SLR : bordul si limitarea. Sunt si altele, dar peste astea ne-am lovit zilele astea. Bordul de SLR: Si as mai adauga: carenele de langa rezervor, masca de far, rezervorul si ghidonul. Cel putin privind la fotografia pe care ai atasat-o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Ianuarie 14, 2009 Share Postat Ianuarie 14, 2009 Si as mai adauga: carenele de langa rezervor, masca de far, rezervorul si ghidonul. Cel putin privind la fotografia pe care ai atasat-o Mai sunt destule insa la cele 2 am facut referire in ultimele posturi... Sunt diferite totusi...so ce caut eu pe aici? Intrebare intrebatoare: daca imi pun aripa fata sus, ca la enduro, o sa am probleme cu noroiul aruncat, atunci cand ploua?! Presupun ca da... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Ianuarie 14, 2009 Share Postat Ianuarie 14, 2009 Mai sunt destule insa la cele 2 am facut referire in ultimele posturi...Sunt diferite totusi...so ce caut eu pe aici? Intrebare intrebatoare: daca imi pun aripa fata sus, ca la enduro, o sa am probleme cu noroiul aruncat, atunci cand ploua?! Presupun ca da... Nu o sa ai probleme, o sa ai chiar... noroiul propriu zis In afara de aspect, aripa pusa sus este utila atunci cand mergi (pe coclau) prin noroi-cleios, de exemplu, astfel ca acesta nu se va colecta intre roata si aripa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Ianuarie 14, 2009 Share Postat Ianuarie 14, 2009 (editat) Nu o sa ai probleme, o sa ai chiar... noroiul propriu zis In afara de aspect, aripa pusa sus este utila atunci cand mergi (pe coclau) prin noroi-cleios, de exemplu, astfel ca acesta nu se va colecta intre roata si aripa. Imi placea cum arata...dar mai bine o las asa cum e Tot zic ca duc saua la vopsit ...dar lenea e mare, parca vad ca vine primavara si eu nu am schimbat nimic la moto. Am luat insa bujie noua pt primavara, ca sa o mai ajut putin, o sa ii iau si alt filtru de aer. Masca pentru fata, in Romania nu prea am gasit, si sa comand de afara dureaza mult pana o aduc. Editat Ianuarie 14, 2009 de ravenitza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 14, 2009 Share Postat Ianuarie 14, 2009 (editat) @ravenitza: Daca vine vorba de pus o aripa superioara fatza la un Domi afla ca citisem pe net ca nu si-ar mai trage aer calumea... desi daca stau bine sa ma gandesc, prizar de aer nu este sub rezevor Personal nu cred ca aiba cu ce afecta, insa aici vorbim de domiuri. Pe un enduro cu pretentii de naked ar fi cam ca nuca in perete... parerea mea Editat Ianuarie 14, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Ianuarie 14, 2009 Share Postat Ianuarie 14, 2009 ...Masca pentru fata, in Romania nu prea am gasit, si sa comand de afara dureaza mult pana o aduc. Tocmai ce cred ca mi-am gasit o masca de far cu tot cu far, in Romania. Sa vedem in cat timp apare din momentul comenzii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Ianuarie 14, 2009 Share Postat Ianuarie 14, 2009 (editat) @ravenitza: Daca vine vorba de pus o aripa superioara fatza la un Domi afla ca citisem pe net ca nu si-ar mai trage aer calumea... desi daca stau bine sa ma gandesc, prizar de aer nu este sub rezevor Personal nu cred ca aiba cu ce afecta, insa aici vorbim de domiuri. Pe un enduro cu pretentii de naked ar fi cam ca nuca in perete... parerea mea Iti mai pun o poza cu SLR ul ca sa vezi ca tot spre enduro da cu ghidonul schimbat...Problema mea e sa nu arunce noroi, ca eu merg extrem de mult in oras si chiar nu vreau sa ma dea ai mei asa repede afara din casa ca ajung plina de noroi zilnic...sunt prea mica Poza cu saua vopsita de mine si ghidon nou Editat Ianuarie 14, 2009 de ravenitza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 14, 2009 Share Postat Ianuarie 14, 2009 (editat) Iti stiu SLRul, era sa si dau peste el intr-o zi Dar si-a facut treaba ABSu si tu nici nu cred k ai bagat de seama ce s-a intamplat Ideea e ca are o linie de enduro, dar cum vezi capatu de rezervor si farul, imediat o dai in mobre clasice sau nakeduri ...dar ca tot a fost Craciunu, hai treaca, ii un enduro fara masca fatza Cat despre noroi, nu te va salva de el o aripa montata sus. Asa cum e acuma, protejaza cam de la jumatea cilindului in sus. Destul in conditii normale. Pe ploaie insa, oricum ajungi cam namolit daca mergi prin Bucuresti, cu tot traficu si prafu. Mai ales daca esti in Pipera dupa ploaie... In alta ordine de idei: Sebi, ne zici si noua ce-ai gasit? Editat Ianuarie 14, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Ianuarie 14, 2009 Share Postat Ianuarie 14, 2009 (editat) ha, SLR-ul tau are o... "smecherie" pe partea stanga a motorului exact cum am si eu. din plastic gri, din care pleaca niste tuburi de cauciuc negre... nu stim exact la ce foloseste (eu cred ca aduce aer cald spre filtrul de ulei, nu am aprofundat problema). la modelele gri cu negru tot din 96 (switch, Dominator72) am vazut ca nu apare. doar la modelul baltat gri-blue-multicolor. oricum, e bine sa aiba in plus, decat in lipsa, parerea mea in alta ordine de idei: la XT 600(Yamaha, celebrul lor model de Dakar, inca din anii 80) au tot mutat aripa sus, jos pe furca. sus sa nu se incarca roata cu pamanat, dupa cum bine s-a zis mai sus, si jos, ca sa permita racirea buna a motorului. se pare ca se supraincalzea daca aripa devia aerul. asa ca au montat o aripa sus, cu un decupaj in dreptul aripioarelor de racire ale motorului. ca aici si aici si aici si aici. Editat Ianuarie 14, 2009 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 14, 2009 Share Postat Ianuarie 14, 2009 (editat) ha, SLR-ul tau are o... "smecherie" pe partea stanga a motorului exact cum am si eu. din plastic gri, din care pleaca niste tuburi de cauciuc negre... nu stim exact la ce foloseste (eu cred ca aduce aer cald spre filtrul de ulei, nu am aprofundat problema). Sa stii ca la asta ma uitam si eu acuma. Ce naiba o fi tampenia aia EDIT: Traiasca EDITurile Editat Ianuarie 14, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Ianuarie 14, 2009 Share Postat Ianuarie 14, 2009 Sa stii ca la asta ma uitam si eu acuma. Ce naiba o fi tampenia aia EDIT: Traiasca EDITurile sper sa nu spun prostii ca n am verificat in manual dar ala pare ca e un fel de 'recuperator" de gaze sau asa ceva.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Ianuarie 14, 2009 Share Postat Ianuarie 14, 2009 sper sa nu spun prostii ca n am verificat in manual dar ala pare ca e un fel de 'recuperator" de gaze sau asa ceva.. din carter? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.