ser79ban Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 (editat) stiu unde gasesc, dar nu stiu daca se potrivesc...pe ghidonul meu, am pus si poza mai sus! Pai ca diam interior nu cred ca o sa ai probleme. La diametrul exterior tre sa ai grija sa fie mansoanele pentru ghidon de... sa zicem 22mm diametru exterior al tevii. Ca potrivire a priderii pe ghidon.....mai misti si tu chestiile alea ba la stinga, ba la dreapta pina iti incap toate. LE. depinde de cum e modul de prindere pe ghidon. Alea de la Ufo cum e cea din poza de sus nu prezinta probleme. Ale mele cred ca se adapteaza nitel mai greu ca nu li se permite rotirea. Editat Ianuarie 26, 2009 de ser79ban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 Deci se poate adapta...am inteles. Merci! Ca tot mi-am adus aminte: voi cat bagati in roti? Eu am bagat 2 bari, iar motorul se simtea foarte ok. Insa cineva cu experienta mai multa mi-a spus ca ar fi cam mult. So, voi ce presiune aveti in general la roti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 Eu merg cu 1.5, conform manualului. Pe spate am lasat ceva mai mult insa, pentru cazurile cand nu sunt singur pe motor si nu am timp sa fac presiunea dinainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 Merci de raspuns, acum am gasit si eu in manual ce presiune trebuie sa fie. Tot 1.5 fara pasager. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 (editat) Sincer m-as fi mirat sa fie alte valori pentru SLR. Eventual daca aveai tubeless, dar mai rar tubeless spitzate In alta ordine de idei, nu stiu daca am mentionat pana acu, dar am identificat dracia aia de pe partea stanga a motorului. Chestia aia cu capac de pastic de deasupra cutiei de viteze care la unele motoare este (harciogu, ravenitza) iar la altele nu (eu, dominator72). Ei bine, e vorba de un dispoziiv care teoretic reduce emisiile. E obligatorie in Canada si in State, daca nu ma insel. Ca mod de functionare, preia din gazele de esapamanet/nearse/something si le sufla spre admisia de aer. Extrem de neplacut si fara efecte benefice asupra motorului. Citisem pe forumuri straine despre diverse metode de gatuire a furtunaselor care pleac de la cilindru respectiv din cutia de aer, toate cu scopul shuntarii acestui dispozitiv teoretic ecologic. Editat Ianuarie 26, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DarkDrac Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 Sincer m-as fi mirat sa fie alte valori pentru SLR. Eventual daca aveai tubeless, dar mai rar tubeless spitzate In alta ordine de idei, nu stiu daca am mentionat pana acu, dar am identificat dracia aia de pe partea stanga a motorului. Chestia aia cu capac de pastic de deasupra cutiei de viteze care la unele motoare este (harciogu, ravenitza) iar la altele nu (eu, dominator72). Ei bine, e vorba de un dispoziiv care teoretic reduce emisiile. E obligatorie in Canada si in State, daca nu ma insel. Ca mod de functionare, preia din gazele de esapamanet/nearse/something si le sufla spre admisia de aer. Extrem de neplacut si fara efecte benefice asupra motorului. Citisem pe forumuri straine despre diverse metode de gatuire a furtunaselor care pleac de la cilindru respectiv din cutia de aer, toate cu scopul shuntarii acestui dispozitiv teoretic ecologic. Salut,este interesant ce zici tu aici,mi-ar placea sa stiu mai multe despre desfiintarea acestui "catalizator".A facut cineva ceva de genu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 Sincer m-as fi mirat sa fie alte valori pentru SLR. Eventual daca aveai tubeless, dar mai rar tubeless spitzate In alta ordine de idei, nu stiu daca am mentionat pana acu, dar am identificat dracia aia de pe partea stanga a motorului. Chestia aia cu capac de pastic de deasupra cutiei de viteze care la unele motoare este (harciogu, ravenitza) iar la altele nu (eu, dominator72). Ei bine, e vorba de un dispoziiv care teoretic reduce emisiile. E obligatorie in Canada si in State, daca nu ma insel. Ca mod de functionare, preia din gazele de esapamanet/nearse/something si le sufla spre admisia de aer. Extrem de neplacut si fara efecte benefice asupra motorului. Citisem pe forumuri straine despre diverse metode de gatuire a furtunaselor care pleac de la cilindru respectiv din cutia de aer, toate cu scopul shuntarii acestui dispozitiv teoretic ecologic. Sa fie oare un motiv faptul ca e fabricata in Italia?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
N-X-R Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 Ca veni vorba de lichid de frane... asta cum se verifica? Cam cand stiu ca ar fi cazul sa-mi reinnoiesc zama din instalatie? baga o zama de burta iti recomand io un local? Ca veni vorba de lichid de frane... asta cum se verifica? Cam cand stiu ca ar fi cazul sa-mi reinnoiesc zama din instalatie? baga o zama de burta iti recomand io un local? Ca veni vorba de lichid de frane... asta cum se verifica? Cam cand stiu ca ar fi cazul sa-mi reinnoiesc zama din instalatie? baga o zama de burta iti recomand io un local? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 (editat) Sa fie oare un motiv faptul ca e fabricata in Italia?! toate modelele post 96 sunt italience... dar cate or fi ajuns in california? [acolo au cele mai stricte reguli in privinta poluarii mediului in state - stiu ca vaporii de benzina ce se evopara la noi prin porul/"gaurica" din capacul rezervorului la ei sunt captati de un dispozitiv... sa ii zicem "condensor" si refolositi in loc de soc la pornire] intreb si eu, ca si ghinionistul de serviciu... se putea ca chestia in plus sa fie folositoare motorului, demarajului, feelingului si nu mediului? uffff Later edit: nu e neplacuta... arata grupul propulsor (ca sa folosesc cuvinte mari pt motorasul monocilindru) mai star trek Editat Ianuarie 26, 2009 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 cand se termina cu ploile si merg la mecanic sa curat carburatorul am sa intreb si despre aceasta dilema a noastra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 (editat) Bai, ideea e ca am dat de treaba asta pe un forum de Domi/FMX in timp ce cautam metodede endurizare a unui FMX. Absolut intamplator. Am citit ceva despre, am uitat UNDE am gasit si mi-am adus aminte azi recitind threadu pe la p90 si ceva. Toti de acolo recomandau gatuirea prin diverse metode (majoritatea implicau sectionarea si etansheizarea tzevilor). Orice sfat venit din service e binevenit, mai ales ca si harciogu o sa trebuiasca sa si-o bage la doctor Editat Ianuarie 26, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 Salut, tocmai am achizitionat un Dominator RD08 si as vrea sa-i pun un parbriz.Are cineva idee unde as putea gasi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 Salut, tocmai am achizitionat un Dominator RD08 si as vrea sa-i pun un parbriz.Are cineva idee unde as putea gasi? Salut, Sa-l stapanesti sanatos. Poti incerca la WWW.SPEEDMOTOR.RO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 Salut, tocmai am achizitionat un Dominator RD08 si as vrea sa-i pun un parbriz.Are cineva idee unde as putea gasi? sa il stapanesti sanatos! hmm... de ce ai jenti aurii daca e RD08? parbriz ar trebui sa cauti la cei ce mai dezmembreaza mobre, pt ca nou e infiorator de scump (150-200 de iepuroi). nu stiu nimic de marci. eu de exemplu am unul GIVI. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 (editat) Salut, tocmai am achizitionat un Dominator RD08 si as vrea sa-i pun un parbriz.Are cineva idee unde as putea gasi? Daca e cel din poza, arata foarte bine/intretinut. E cumparat de afara/adus de afara si cumparat in ro, nu? Parbriz poti incerca sa cauti si pe : www.louis.de Editat Ianuarie 28, 2009 de ravenitza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 (editat) Salve edi si bine ai venit printre dominatori! Arata bine mobra ta, mai mai ce-as zice ca-i a mea Jentile sunt insa luate de la modelele dinainte de 96, dar nu-i bai. Pt Domiul tau Parbriz vei gasi la peste 100e bucata. Eu sunt printre norocosii care au luat mobra cu un parbriz inclus in pret. Din ce am citit pe net, se poate construi relativ simplu unul din plexiglas, incingandu-l usor si indoind. O sa mai caut tutorialul pe net, asta in cazul in care te intereseaza. Editat Ianuarie 28, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 sa il stapanesti sanatos! hmm... de ce ai jenti aurii daca e RD08? parbriz ar trebui sa cauti la cei ce mai dezmembreaza mobre, pt ca nou e infiorator de scump (150-200 de iepuroi). nu stiu nimic de marci. eu de exemplu am unul GIVI. Va multumesc tuturor pt urari. Desi aveam motor l-am luat pur si simplu pt ca mi-a placut cum arata si avea un pret de scuter.Nu stiu de ce are jante galbene pt ca seria de sasiu este cu RD08 si a fost inscris prima data in 1997 (aflu eu la RAR si din ce an e fabricat); oricum imi place asa cum este. La 200 de euro un parbriz nu ma curentez, mai ales ca vantul deranjeaza la peste 140 km/h si desi inca nu am mers cu el nu cred sa fie asta o viteza la care sa se simta bine motorul. O sa incerc pe ebay pt ca louis nu baga in seama modelul.Referitor la posibilitatea de ai confectiona unul , nu sunt asa indemanatic si decat sa fac singur o tiganie mai bine sa ramana original. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 O sa-ti placa pe la 90-120 la ora. Functie de cum ai foaia la transmisie. Jentile au fost inlocuite (cel mai probabil) cu unele de Domi model pana in 95 inclusiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
N-X-R Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 Salut, tocmai am achizitionat un Dominator RD08 si as vrea sa-i pun un parbriz.Are cineva idee unde as putea gasi? apai nici nu are rost sa-ti pui cacao din ala pe dominator. nu e speed sa te ascunzi dupa parbriz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 Dorine, nu stii ce zici. Te bate-n umeri vantu de la 80 in sus de n-ai treaba. E altceva daca ai parbriz! @edi: Cumva e luat din Resita motorul? /index.php?...=305373&hl= Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
N-X-R Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 Dorine, nu stii ce zici. Te bate-n umeri vantu de la 80 in sus de n-ai treaba. E altceva daca ai parbriz! @edi: Cumva e luat din Resita motorul? /index.php?...=305373&hl= ba nu ba nu!!!!!!! io merg incet aplecat pe rezervor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 Salut, tocmai am achizitionat un Dominator RD08 si as vrea sa-i pun un parbriz.Are cineva idee unde as putea gasi? Sa o stapanesti sanatos! Ai facut o alegere inteleapta Mai poti cauta parbriz si pe auner.at Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 Dorine, nu stii ce zici. Te bate-n umeri vantu de la 80 in sus de n-ai treaba. E altceva daca ai parbriz! @edi: Cumva e luat din Resita motorul? /index.php?...=305373&hl= Motorul este cel de la Resita, l-am vazut pe net am sunat , am dat avans pt rezervare si in weekend am facut 1500 de km sa-l aduc acasa. De data asta motorul arata chiar mai bine ca in poze pt ca de cate ori m-am mai dus sa vad un motor nu prea semana cu impresia lasata de poze.Urmeaza sa-i fac carte de identitate si sa-l inscriu. Cu vantul sunt calit pt ca am un Hornet ,dar parca mai frumos e cu parbriz chestie de gusturi si oricum protejeaza mai bine decat fara. La Hornet am chiar si consumul mai mic cu un litru la suta cand merg cu parbriz (dor ca pe Hornet parbrizul il urateste; nu poti sa le ai pe toate). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 Stateam azi si ma uitam ca un XR650L nou nout costa aproximativ $6000 + transport vreo $800. Total putin peste 5000e daca nu ma insel. Cum pastele ma-sii - iertati-mi exprimarea - dom'ne cand un FMX nou nout la noi e 5700e... si nu prea se compara cele doua. Stiu ca nu vorbim aici de modelul XR650R... dar totusi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Ianuarie 31, 2009 Share Postat Ianuarie 31, 2009 (editat) Stateam azi si ma uitam ca un XR650L nou nout costa aproximativ $6000 + transport vreo $800. Total putin peste 5000e daca nu ma insel. Cum pastele ma-sii - iertati-mi exprimarea - dom'ne cand un FMX nou nout la noi e 5700e... si nu prea se compara cele doua. Stiu ca nu vorbim aici de modelul XR650R... dar totusi! pai... la noi totul e mai scump. uita-te si la casti, piese, service. si nici nu stiu daca putem importa masini/motoare din SUA pt ca nu au acelasi standard la normele de poluare... fiind nevoie de proiect si omologare individuala. sper ca nu vorbesc prostii chiar vrei XR sau FMX/SLR? Editat Ianuarie 31, 2009 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.