Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

stiu unde gasesc, dar nu stiu daca se potrivesc...pe ghidonul meu, am pus si poza mai sus!

Pai ca diam interior nu cred ca o sa ai probleme. La diametrul exterior tre sa ai grija sa fie mansoanele pentru ghidon de... sa zicem 22mm diametru exterior al tevii. Ca potrivire a priderii pe ghidon.....mai misti si tu chestiile alea ba la stinga, ba la dreapta pina iti incap toate.

 

 

LE. depinde de cum e modul de prindere pe ghidon. Alea de la Ufo cum e cea din poza de sus nu prezinta probleme. Ale mele cred ca se adapteaza nitel mai greu ca nu li se permite rotirea.

Editat de ser79ban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Deci se poate adapta...am inteles. Merci!

 

Ca tot mi-am adus aminte: voi cat bagati in roti? Eu am bagat 2 bari, iar motorul se simtea foarte ok. Insa cineva cu experienta mai multa mi-a spus ca ar fi cam mult. So, voi ce presiune aveti in general la roti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer m-as fi mirat sa fie alte valori pentru SLR. Eventual daca aveai tubeless, dar mai rar tubeless spitzate :scratch:

 

 

In alta ordine de idei, nu stiu daca am mentionat pana acu, dar am identificat dracia aia de pe partea stanga a motorului. Chestia aia cu capac de pastic de deasupra cutiei de viteze care la unele motoare este (harciogu, ravenitza) iar la altele nu (eu, dominator72). Ei bine, e vorba de un dispoziiv care teoretic reduce emisiile. E obligatorie in Canada si in State, daca nu ma insel. Ca mod de functionare, preia din gazele de esapamanet/nearse/something si le sufla spre admisia de aer. Extrem de neplacut si fara efecte benefice asupra motorului. Citisem pe forumuri straine despre diverse metode de gatuire a furtunaselor care pleac de la cilindru respectiv din cutia de aer, toate cu scopul shuntarii acestui dispozitiv teoretic ecologic.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer m-as fi mirat sa fie alte valori pentru SLR. Eventual daca aveai tubeless, dar mai rar tubeless spitzate :laugh:

 

 

In alta ordine de idei, nu stiu daca am mentionat pana acu, dar am identificat dracia aia de pe partea stanga a motorului. Chestia aia cu capac de pastic de deasupra cutiei de viteze care la unele motoare este (harciogu, ravenitza) iar la altele nu (eu, dominator72). Ei bine, e vorba de un dispoziiv care teoretic reduce emisiile. E obligatorie in Canada si in State, daca nu ma insel. Ca mod de functionare, preia din gazele de esapamanet/nearse/something si le sufla spre admisia de aer. Extrem de neplacut si fara efecte benefice asupra motorului. Citisem pe forumuri straine despre diverse metode de gatuire a furtunaselor care pleac de la cilindru respectiv din cutia de aer, toate cu scopul shuntarii acestui dispozitiv teoretic ecologic.

 

 

Salut,este interesant ce zici tu aici,mi-ar placea sa stiu mai multe despre desfiintarea acestui "catalizator".A facut cineva ceva de genu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer m-as fi mirat sa fie alte valori pentru SLR. Eventual daca aveai tubeless, dar mai rar tubeless spitzate :laugh:

 

 

In alta ordine de idei, nu stiu daca am mentionat pana acu, dar am identificat dracia aia de pe partea stanga a motorului. Chestia aia cu capac de pastic de deasupra cutiei de viteze care la unele motoare este (harciogu, ravenitza) iar la altele nu (eu, dominator72). Ei bine, e vorba de un dispoziiv care teoretic reduce emisiile. E obligatorie in Canada si in State, daca nu ma insel. Ca mod de functionare, preia din gazele de esapamanet/nearse/something si le sufla spre admisia de aer. Extrem de neplacut si fara efecte benefice asupra motorului. Citisem pe forumuri straine despre diverse metode de gatuire a furtunaselor care pleac de la cilindru respectiv din cutia de aer, toate cu scopul shuntarii acestui dispozitiv teoretic ecologic.

Sa fie oare un motiv faptul ca e fabricata in Italia?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca veni vorba de lichid de frane... asta cum se verifica? Cam cand stiu ca ar fi cazul sa-mi reinnoiesc zama din instalatie?

 

baga o zama de burta :laugh:

iti recomand io un local? :love:

 

Ca veni vorba de lichid de frane... asta cum se verifica? Cam cand stiu ca ar fi cazul sa-mi reinnoiesc zama din instalatie?

 

baga o zama de burta :laugh:

iti recomand io un local? :D

 

Ca veni vorba de lichid de frane... asta cum se verifica? Cam cand stiu ca ar fi cazul sa-mi reinnoiesc zama din instalatie?

 

 

baga o zama de burta :cheers:

iti recomand io un local?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa fie oare un motiv faptul ca e fabricata in Italia?!

 

toate modelele post 96 sunt italience... dar cate or fi ajuns in california? [acolo au cele mai stricte reguli in privinta poluarii mediului in state - stiu ca vaporii de benzina ce se evopara la noi prin porul/"gaurica" din capacul rezervorului la ei sunt captati de un dispozitiv... sa ii zicem "condensor" si refolositi in loc de soc la pornire] :laugh:

 

intreb si eu, ca si ghinionistul de serviciu... se putea ca chestia in plus sa fie folositoare motorului, demarajului, feelingului si nu mediului? uffff :laugh:

 

Later edit: nu e neplacuta... arata grupul propulsor (ca sa folosesc cuvinte mari pt motorasul monocilindru) mai star trek :cheers:

Editat de harciogu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai, ideea e ca am dat de treaba asta pe un forum de Domi/FMX in timp ce cautam metodede endurizare a unui FMX. Absolut intamplator. Am citit ceva despre, am uitat UNDE am gasit si mi-am adus aminte azi recitind threadu pe la p90 si ceva. Toti de acolo recomandau gatuirea prin diverse metode (majoritatea implicau sectionarea si etansheizarea tzevilor). Orice sfat venit din service e binevenit, mai ales ca si harciogu o sa trebuiasca sa si-o bage la doctor :laugh:

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, tocmai am achizitionat un Dominator RD08 si as vrea sa-i pun un parbriz.Are cineva idee unde as putea gasi?

post-72-1233131169_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, tocmai am achizitionat un Dominator RD08 si as vrea sa-i pun un parbriz.Are cineva idee unde as putea gasi?

 

Salut,

 

Sa-l stapanesti sanatos.

 

Poti incerca la WWW.SPEEDMOTOR.RO

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, tocmai am achizitionat un Dominator RD08 si as vrea sa-i pun un parbriz.Are cineva idee unde as putea gasi?

 

sa il stapanesti sanatos!

 

hmm... de ce ai jenti aurii daca e RD08? parbriz ar trebui sa cauti la cei ce mai dezmembreaza mobre, pt ca nou e infiorator de scump (150-200 de iepuroi). nu stiu nimic de marci. eu de exemplu am unul GIVI.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, tocmai am achizitionat un Dominator RD08 si as vrea sa-i pun un parbriz.Are cineva idee unde as putea gasi?

Daca e cel din poza, arata foarte bine/intretinut. E cumparat de afara/adus de afara si cumparat in ro, nu? :laugh:

Parbriz poti incerca sa cauti si pe : www.louis.de

Editat de ravenitza
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve edi si bine ai venit printre dominatori! :laugh: Arata bine mobra ta, mai mai ce-as zice ca-i a mea :laugh: Jentile sunt insa luate de la modelele dinainte de 96, dar nu-i bai.

 

Pt Domiul tau Parbriz vei gasi la peste 100e bucata. Eu sunt printre norocosii care au luat mobra cu un parbriz inclus in pret. Din ce am citit pe net, se poate construi relativ simplu unul din plexiglas, incingandu-l usor si indoind. O sa mai caut tutorialul pe net, asta in cazul in care te intereseaza.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa il stapanesti sanatos!

 

hmm... de ce ai jenti aurii daca e RD08? parbriz ar trebui sa cauti la cei ce mai dezmembreaza mobre, pt ca nou e infiorator de scump (150-200 de iepuroi). nu stiu nimic de marci. eu de exemplu am unul GIVI.

 

Va multumesc tuturor pt urari. Desi aveam motor l-am luat pur si simplu pt ca mi-a placut cum arata si avea un pret de scuter.Nu stiu de ce are jante galbene pt ca seria de sasiu este cu RD08 si a fost inscris prima data in 1997 (aflu eu la RAR si din ce an e fabricat); oricum imi place asa cum este. La 200 de euro un parbriz nu ma curentez, mai ales ca vantul deranjeaza la peste 140 km/h si desi inca nu am mers cu el nu cred sa fie asta o viteza la care sa se simta bine motorul. O sa incerc pe ebay pt ca louis nu baga in seama modelul.Referitor la posibilitatea de ai confectiona unul , nu sunt asa indemanatic si decat sa fac singur o tiganie mai bine sa ramana original.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, tocmai am achizitionat un Dominator RD08 si as vrea sa-i pun un parbriz.Are cineva idee unde as putea gasi?

 

 

apai nici nu are rost sa-ti pui cacao din ala pe dominator. nu e speed sa te ascunzi dupa parbriz.

:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, tocmai am achizitionat un Dominator RD08 si as vrea sa-i pun un parbriz.Are cineva idee unde as putea gasi?

Sa o stapanesti sanatos! Ai facut o alegere inteleapta :laugh: Mai poti cauta parbriz si pe auner.at

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dorine, nu stii ce zici. :laugh: Te bate-n umeri vantu de la 80 in sus de n-ai treaba. E altceva daca ai parbriz!

 

@edi: Cumva e luat din Resita motorul? /index.php?...=305373&hl=

 

Motorul este cel de la Resita, l-am vazut pe net am sunat , am dat avans pt rezervare si in weekend am facut 1500 de km sa-l aduc acasa. De data asta motorul arata chiar mai bine ca in poze pt ca de cate ori m-am mai dus sa vad un motor nu prea semana cu impresia lasata de poze.Urmeaza sa-i fac carte de identitate si sa-l inscriu. Cu vantul sunt calit pt ca am un Hornet ,dar parca mai frumos e cu parbriz chestie de gusturi si oricum protejeaza mai bine decat fara. La Hornet am chiar si consumul mai mic cu un litru la suta cand merg cu parbriz (dor ca pe Hornet parbrizul il urateste; nu poti sa le ai pe toate).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stateam azi si ma uitam ca un XR650L nou nout costa aproximativ $6000 + transport vreo $800. Total putin peste 5000e daca nu ma insel. Cum pastele ma-sii - iertati-mi exprimarea - dom'ne cand un FMX nou nout la noi e 5700e... si nu prea se compara cele doua. Stiu ca nu vorbim aici de modelul XR650R... dar totusi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stateam azi si ma uitam ca un XR650L nou nout costa aproximativ $6000 + transport vreo $800. Total putin peste 5000e daca nu ma insel. Cum pastele ma-sii - iertati-mi exprimarea - dom'ne cand un FMX nou nout la noi e 5700e... si nu prea se compara cele doua. Stiu ca nu vorbim aici de modelul XR650R... dar totusi!

 

pai... la noi totul e mai scump. uita-te si la casti, piese, service. si nici nu stiu daca putem importa masini/motoare din SUA pt ca nu au acelasi standard la normele de poluare... fiind nevoie de proiect si omologare individuala. sper ca nu vorbesc prostii :laugh:

 

chiar vrei XR sau FMX/SLR? :laugh:

Editat de harciogu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...