Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

E dus daca face asa. De principiu sunt oameni sa-l faca. De desfacut, se desface cu sficul prin taiere si rupere - bucata cu bucata. Vorbesc foarte serios. Este extrem de enervanta si de meticuloasa operatiunea. Se desface, se refac contactele/schimba piesele duse si aia e.

 

Auzi, nu cumva tu ai fost atunci seara cu 2 domi-uri si-un chopper sa probezi un CDI?

nu am fost eu ca sunt de foarte departe de tine ... CARAS-SEVERIN, multam de info in legatura cu "operatia"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

E dus daca face asa. De principiu sunt oameni sa-l faca. De desfacut, se desface cu sficul prin taiere si rupere - bucata cu bucata. Vorbesc foarte serios. Este extrem de enervanta si de meticuloasa operatiunea. Se desface, se refac contactele/schimba piesele duse si aia e.

 

Auzi, nu cumva tu ai fost atunci seara cu 2 domi-uri si-un chopper sa probezi un CDI?

 

ca sa iti repare un electronist cdi-ul iti trebuie schema electronica. din ce am mai citit eu pe un forum de transalp (si ei au aceeasi problema de electrica ca si noi) par a se strapunge niste condesatori electrolitici. parca ar fi condesatorii IPRS nu japonezi :laugh:).

 

oricum. daca nu merge nici asa (adica nu gasesti de nici un fel schema pe net), vezi ca userul Belbody (transalpist) poate sa te ajute cu o aprindere reglabila de la cehi. pare de treaba omul si o aprindere la un monocilindru nu e foarte complicata. spor! sa ne tii la 2-20 (curent)!

 

uite si documentul de la cehi cu aprinderea de domi.

Editat de harciogu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noutati despre stadiul de dezmembrare: am vandut pana acum rezervorul, discul frana spate, releul de incarcareaxul de la roata de fata,carenele, farul la preturi foarte mici.va astept sa ma contactati pt restul.ca exemplu: rotile 400 de lei impreuna,chiulasa 300 de lei...pt orice altceva sunati-ma sau pe mess. 0744772243, 0766219739 sau id: ciprian_che

si inca ceva, peste vreo doua luni mai dezmembrez una 89, cu imbunatatiri aduse...

la aia de '89 ma bag eu la CDI daca se poate si un pret m-ar interesa, daca zici ca are inbunatatiri ce anume are fa o lista te rog

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cand in cand se da strigare pe la Bordo, joia. E de fapt intalnirea de Crangasi dar sunt multi dominatoristi pe acolo. Asta daca apare cineva, aviz absentilor.

 

 

...ai vreo propunere? :) Mai stiu un proaspat dominatorist care probabil ar vrea sa iasa cu mobristi de-o specie :)

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Undertaker, te rog eu frumos: fa un topic separat la sectiunea BURSA si promit sa-ti tin eu link in semnatura, numa nu mai posta ca dezmembrezi dominatoru ala la fiecare 3 posturi. Este un pic deranjant.

 

 

@everyone: care aveti chef de-o tura pe mobre, scurta prin Bucuresti sau eventual pe afara, saptamana viitoare? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am tras o enduro-fuga pana la cabana Cuca. Tin sa va anunt pe aceasta cale ca drumul de la Voina la Cuca este enduro-enduro, pe alocuri asemanator cu super-speciala de la Paltinis.

 

Dominatorul meu s-a descurcat absolut exemplar insa a facut buba la intoarcere: dupa o pauza de spalat mobra la PECO, melcul de kilometraj si-a dat obstescul sfarsit. Deja ma gandesc la o alternativa digitala...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am tras o enduro-fuga pana la cabana Cuca. Tin sa va anunt pe aceasta cale ca drumul de la Voina la Cuca este enduro-enduro, pe alocuri asemanator cu super-speciala de la Paltinis.

 

Dominatorul meu s-a descurcat absolut exemplar insa a facut buba la intoarcere: dupa o pauza de spalat mobra la PECO, melcul de kilometraj si-a dat obstescul sfarsit. Deja ma gandesc la o alternativa digitala...

1. verifica sa nu fi iesit din bord. Eu o patesc destul de des si de fiecare data imi sta inima in loc inainte sa-mi aduc aminte sa verific cablul.

2. E de plastic chestia aia care crezi tu ca ti s-a stricat?

3. Cind o schimbi, daca e cazul, curata bine si spirala aia dinauntru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, e vorba de melcul ala de plastic. Mai mult ca sigur ca iar s-a mancat. Ultima data cand l-am montat, am curatat (+uns) cablul bine-bine-bine, am curatat melcul metalic de orice urma de teflon sau mazga, am bagat vaselina si am montat totu la loc cum trebuie. Naiba sa-l ia. Revin cu intrebarea: alte solutii? :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de aluminiu in prima faza.

Daca vrei digital, la magazinele de pe MaicaDomnului (sper ca asa se cheama) au ceva (cred ca la Connex Electronic). Sau mai era ceva pe la D-mail. Daca nu, la raionul de biciclete in hypermarketuri. astea digitale, ori le freci pina pui cititorul ala bine ca sa citeasca exact metrul fie au in ele un demultiplicator si-i zici cite roata si stie el sa faca transformarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua la toata lumea, am si eu o intrebare cum as putea intari suspensia pe spate sau chiar sa o inalt cu ajutorul unei flanse ceva. Arcul la suspensia mea e intarit la maxim din reglajele pe care le are amortizorul dar tot se lasa destul de tare cu mine si cu bagaje ( eu avand 2m si 110kg). Orice idee e bine venita. Eu ma gandeam la asa ceva: http://www.honda-dominator.nl/Site_page/3_...g-aanpassen.htm. Va multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dominatoarele sunt MONOcilindre MONOpost. NU LE MAI CHINUTI (cu pasageri) :cheers:.

ideea cu flansa e buna pina la un anumit moment...si anume ala in care la o groapa, se string toate slirele alea una linga alta si o sa simtiti cum trece amortizorul exact pe linga osul coccis si va intra in inima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce vrea sa zica serban e ca lui ii place sa fie moale :cheers:

 

Si eu ma gandeam la o astfel de operatiune pentru ca amortizorul meu e mult prea moale, cu toate ca STIU ca nu ajuta aproape cu nimic. La galme tot tranca tranca face...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce vrea sa zica serban e ca lui ii place sa fie moale :cheers:

 

Si eu ma gandeam la o astfel de operatiune pentru ca amortizorul meu e mult prea moale, cu toate ca STIU ca nu ajuta aproape cu nimic. La galme tot tranca tranca face...

ete draci. nu nene. SA FIE TARE. :hug: :cheers:

 

Bai, tu cu prietena si bagaje tot la monopost intrati. Eu vorbeam de d'astia asa ca mine de facem Dominatorul low-rider cind stam pe el.

Daca e dus arcu, se comprima la maxim mult mai repede, mai ales daca-l mai inghesui cu distantierul ala. Hence, la o groapa mai serioasa se stringe maxim si in loc de arc, e hard-tail. Da, e o idee buna sa pui o ghidusenie d-aia cind esti pe la jumatate de filet si vrei sa compensezi jumatatea de filet pe care deja ai consumat-o. Daca as sti exact cu ce se maninca, as prefera mai mult o alungire de arc decit o bucsa..... si cred ca dupa ce trece de 150mii (vedeti ce optimist sunt) si tre sa-i schimb amortizorul, o sa ma joc nitel cu ideea asta de alungire a arcului de la amortizor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, e vorba de melcul ala de plastic. Mai mult ca sigur ca iar s-a mancat. Ultima data cand l-am montat, am curatat (+uns) cablul bine-bine-bine, am curatat melcul metalic de orice urma de teflon sau mazga, am bagat vaselina si am montat totu la loc cum trebuie. Naiba sa-l ia. Revin cu intrebarea: alte solutii? :cheers:

 

Mare atentie. Sub pinionul de plastic trebuie sa fie niste saibe de reglaj. Cu ajutorul lor se aduce axa melcului din alama de pe cablu sa calce exact in mijlocul coroanei melcate din plastic! Daca nu e corect facut acest reglaj... efectul e ca trebuie schimbata piesa din plastic f. des. La acest tip de angrenaj e extrem de importanta distanta axiala(aici nu poti face nimic daca piesa e gresita) si reglajul de care ziceam.

Vreau sa-ti spun ca melcul meu e cel original si motorul are 43000 de km. Bineinteles cu conditia sa ungi cablul macar odata pe an si sa cureti si sa regresezi angrenajul melcat anual.

Mesaj completat

Buna ziua la toata lumea, am si eu o intrebare cum as putea intari suspensia pe spate sau chiar sa o inalt cu ajutorul unei flanse ceva. Arcul la suspensia mea e intarit la maxim din reglajele pe care le are amortizorul dar tot se lasa destul de tare cu mine si cu bagaje ( eu avand 2m si 110kg). Orice idee e bine venita. Eu ma gandeam la asa ceva: http://www.honda-dominator.nl/Site_page/3_...g-aanpassen.htm. Va multumesc.

 

Cu acele saibe nu se inalta suspensia, se intareste doar suspensia. Defapt este vorba de marirea fortei de precomprimare a arcului. Este un sistem clasic de reglaj pentru rigiditatea suspensiei in momentul in care reglarea cu cele doua piulte crenelate este la capatul cursei. In acest mod se compenseaza oboseala arcului datorita functionarii acestuia. Daca te vei uita in manualul de service o sa vezi ca acolo este o cota pentru inaltimea arcului in stare destinsa la care acesta trebuie inlocuit. Din cauza imbatranirii, in timp arcul nu se mai destinde la cota initiala ramanand mai "scurt" si implicit suspensia este mai moale. Acest lucru se poate compensa cu acele saibe de reglaj.

Mesaj completat

ete draci. nu nene. SA FIE TARE. :hug: :cheers:

 

... Daca as sti exact cu ce se maninca, as prefera mai mult o alungire de arc decit o bucsa..... si cred ca dupa ce trece de 150mii (vedeti ce optimist sunt) si tre sa-i schimb amortizorul, o sa ma joc nitel cu ideea asta de alungire a arcului de la amortizor.

 

Alungirea arcului nu se poate face. O lungire a spirei va avea ca efect o scurtare a cursei de lucru daca montezi arcul in acelasi amortizor. In acest caz la o cursa de amortizare mai mica arcul va ajunge mai repede cu spirele in contact si deci cu elasticitate 0.

Solutia este fie folosirea la confectionarea arcului a unui material cu caracteristici de elasticitate superioare, fie o sarma cu diametrul mai mare. O crestere cu 1 mm la diametrul sarmei din care este confectionat arcul are un efect f spectaculos asupra fortei elastice a arcului.

O alta metoda de crestere a fortei arcului este micsorarea diametrului de infasurare a a

arcului.

Din experienta pot sa-ti spun ca toate aceste solutii sunt greu de realizat acasa.

Raman la parerea ca solutia este un arc nou daca al tau este "obosit" sau cel mai ieftin, acele saibe de reglaj, care, o sa vezi ca au un efect spectaculos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mare atentie. Sub pinionul de plastic trebuie sa fie niste saibe de reglaj. Cu ajutorul lor se aduce axa melcului din alama de pe cablu sa calce exact in mijlocul coroanei melcate din plastic! Daca nu e corect facut acest reglaj... efectul e ca trebuie schimbata piesa din plastic f. des. La acest tip de angrenaj e extrem de importanta distanta axiala(aici nu poti face nimic daca piesa e gresita) si reglajul de care ziceam.

Vreau sa-ti spun ca melcul meu e cel original si motorul are 43000 de km. Bineinteles cu conditia sa ungi cablul macar odata pe an si sa cureti si sa regresezi angrenajul melcat anual.

 

Multumesc de detaliere. Acum intrebarea mea: unde, exact, trebuie puse piulitele alea metalice?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de detaliere. Acum intrebarea mea: unde, exact, trebuie puse piulitele alea metalice?

 

Nu sunt piulite. Sunt saibe. La mine, de exemplu, sunt puse doua saibe de aprox 0,2 mm fiecare,

sub coroana melcata din plastic.

Problema e cam asa, aceasta coroana melcata nu trebuie sa se deplaseze axial spre rulment dupa montaj. Trebuie sa existe doar un joc mic aici.

Spunea cineva aici ca a avut probleme cu cele doua gheare din cuplajul prin care roata antreneaza coroana melcata din plastic. Aceasta uzura permite deplasarea piesei din plastic si iesirea acesteia din angrenarea corecta.

Oare acele piese pe care le schimbati voi asa de des sunt originale, sau sunt contrafacute si nu respecta cotele corecte?

Inca ceva, prin constructie acest angrenaj melcat nu poate transmite cupluri mari. Deci trebuie verificat daca cablul se roteste usor in manta, daca e bine uns angrenajul si daca nu cumva exista ceva blocaje mecanice in contorul de km, care sa franeze exagerat rotirea acestuia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...