Sari la conținut

Va Rog!detalii Ktm 620 Supercompetition


Postări Recomandate

Sunt incepator si nu am gasit nici un topic cu detalii despre motorul meu!De 2 luni detin un KTM 620 SC din 1998(primul meu moto)nush prea multe despre el...nu am mers pe el pt ca nu l-am adus in tara,e in austria,am fost,l-am cumparat si l-am bagat la cineva in garaj,era zapada mare cand l-am luat,am mers doar vo 10m cu el....motorul va ajunge incurand!!!Cum se comporta aceasta bestie,o pot numi asa:D?Are cineva SC?Cati cai are?In talon scrie 19 kw...fostul proprietar mi-a spuc ca are cca 55 de cai,e deskis.Cum e cu benzina,cat consuma?70% o sa-l folosesc pe sosea(in oras)si 30% offroad....Imi place f mult sa simt adrenalina(la demaraj)...imi va implini aceasta dorinta?Cate secunde face pana la 100?Nu ma intrebati de ce nu mi-am luat moto de viteza!!!Cantareste 135 kg...nu are baterie...nu are contact...e un lucru bun sau rau?E preparat pt sosea,semnalizatoare(fata-spate),oglinda...kilometraj alb...EGS,Competition si SuperCompetition...care e diferenta dintre ele?E mai puternic SC?Baiatul de la care l-am luat mi-a spus sa-i skimb uleiul la 1000 km....asa a facut el....asa des se skimba la astea?1.5 L ulei intra in el....Ms mult pt raspunsuri!!!Va arat poze cand ajunge acas!!! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Manual nu avea?

Daca nu, cauta pe net, sigur gasesti ceva. In general are in jur 55CP, adrenalina OK, la greu.

Depinde acum de tine daca il poti stapanii. Bicicleta este extrem de manevrabila si stabila, dar motorul este exploziv la acceleratii. Ca orice monocilindru si in particular ca KTM, vibreaza.

Ca nu are demaror, asta nu prea te avantajeaza, ca spui ca vei merge cu el mai mult pe sosea, dar daca asa l-a facut fabricantul...

Eu am SMC, uleiul si filtrele se schimba la 4500Km.

Editat de leonard
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms mult...imi place ce-ai scris :cheers: Am mai gasit detalii pe net dar nu raspunsuri la toate intrebarile mele...Stiu ca la turatii mai mari vibreaza....nu ma afecteaza dak motorul imi demonstreaza ca vibratile apar datorita fortzei...De ce m-a pus sa-i skimb uleiul la 1000?Asa se skimba la ei :wave: ?Cred ca dak as gasi cva manual k-lumea ar scrie acolo despre asta!!!Am citit pe un forum ca,kTm-u face 4.7 sec pana la 100...sper sa nu ma dezamageasca.... :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai baiatule :cheers: ...kTm-u Enduro e cu un pas in fata japonezelor....nu stii ce vorbesti....O sa te zaresc doar in oglinda si..si in oglinda,in ceatza.....in fata mea(doar parcat)...Alearga Portocala mai repede decat imaginatia ta...... :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dap, nu cred ca a fost o alegere buna , Ktm nu e moto de 1ncepator si nu ma refer numai la condus, e genu de motor care surubaresti toata ziua la el, daca nu ai cunostinte minime de mecanica o sa stai mai mult prin service....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

KTM-ul este o senzatie...dar ai mare grija ca da cu tine de pamant imediat de om nu mai esti toata viata...trebuie sa-ti iei ceva mai domol ca primul tau motor...mare grija!!

 

--- Mesaj completat în 11 Mar 2008 10:09 -------------
KTM-ul este o senzatie...dar ai mare grija ca da cu tine de pamant imediat de om nu mai esti toata viata...trebuie sa-ti iei ceva mai domol ca primul tau motor...mare grija!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt la Facultatea de Inginerie Mecanica(Autovehicule Rutiere)...asa ca...mai am idei de una alta....este o pasiune a mea suruburile...de asta mi-am luat ktm,ca sa mai pun si io mana sa mai fac una alta.....stiam asta!!!Cat de incepator...daca imi luam cva mai mic...dupa un an maxim trebuia skimbat,asa ca.....stiu sa merg bine,dar nu am experienta...Ms pt Indrumari...SI TOTUSI...IMI RASPUNDE CINEVA LA INTREBARILE CARE LE-AM PUS???DATE TEHNICE.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ce zic si oameni cu experientza, zic eu'' :lol:

 

Un motor de 400 - 450 vezi yamaha yz, wr e cel mai ok zic eu si pentru endureala si pentru oras care are suficientzi CP, greutate ok, si fiabilitate ce sa mai vb.

 

 

Bafta si poate ajunge fieru ala odata sa vedem ce poate :D :P :haha:

Si nu uita cumpara si de 100 de EU o trusa de scule :D :crack: :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă ai un motor pe bază de LC4 (aÂşa cum am eu impresia), atunci ai, cu siguranță, măcar 50 CP Âşi cuplu suficient. Cu întreținerea ți-au zis bine băieții (4500 km filtru plus ulei - dacă te dai pe stradă - offroad e altceva). Putea fi Âşi mai naÂşpa cu întreținerea dacă luai EXC (cum am avut eu), 10 ore de funcționare sau 500 km pe asfalt :crack: Nu contează ce scrie în talon (de ex la Husabergul de 550 scrie 6kw) ... Âşi stai liniÂştit că are suficient power pentru demaraj ... dacă tot nu ți se pare suficient, poți să pui o foaie mai mare Âşi un pinion mai mic ... pînă cînd nu o să mai ai ce face cu viteza 1 :blbl:

Editat de bibi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut ceva asemänätor!Bestialä!puterea ai s-o folosesti mai mult pe asfalt deoarece pt teren greu este cam grea .pt sprint poti sä variezi raportul de distributie(recomand oricum!).bänuiesc cä nu ai nevoie de top speed.probleme:pornirea!carburator sensibil trebe poponeataätat si reglat f bine!in general este un motor care are nevoie de intretinere bunä si relativ multä!

Este o motocicletä de distractie de care nu o sä te plictisesti degrabä.

 

--- Mesaj completat în 18 Mar 2008 11:25 -------------
in caz cä te intrebi ce inseamnä cuväntul poponeataätat am sä-ti spun:

Inseamnä CURĂTAT !!!

Nu stiu cum de a ajuns acolo!probabil gresealä tehnicä.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms mult.....imi place ce aud!!!Mda...Mi-am luat enduro pt ca imi place viteza dar in acelasi timp si viata.....150...o sa fie destul...O sa ma multumesc cu fortza motorului....viteza....cu masina mai bine(mai sigur)!Si-asa ma cam plictisesc pe-acas si o sa am timp sa ma ocup de bolid.....abia astept sa-mi ajunga acas....La inceput paan invat sa umblu la el va fi mai greu dar...toate au un inceput....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa vorbim despre 620 supercompetition

 

nu stiu cati dintre cei care au postat aici au fost proprietari unui asemenea motor.... am vazut multe pareri de genul,,greu de intretinut'' sau ,,....mare gresala, mai bine luai yamaha sau klx sau altele" cu siguranta s-a vorbit in necunostinta de cauza.

 

620cc o cilindree destul de mare pt hard-enduro, cu ambielajul sonda si piston racing ajungi aproape de 70cai

 

daca semicadrul este de aluminiu ajungi la o greutate de 112-115 kg cea ce te aduce aproape de 110-greutatea unui EXC(EXtreme Competition). avantaj pe macadam, dezavantaj in teren greu.

 

SUPERCOMPETITION: aceasta motocicleta este proiectata ca o motoreta de curse de unde rezulta ca trebuie intretinuta mai atent adica un schimb de ulei pe luna daca o forjezi, la o luna jumate daca mergi mai linistit... costuri 50 ron uleiul+50 ron filtrele la doua-trei schimburi de ulei(cam scump pt motociclisti care vor sa se suie pe capra si sa ii dea gaz fara sa schimbe nmic la ea)

 

MARE DEZAVANTAJ: pornirea doar la pedala(nu se poate monta electromotor)

 

eu am ajuns la concluzia ca motocicletele astea poti sa le distrugi doar daca ai o doza f mare de nesimtire

 

vreau sa vad o japoneza care merge in urmatoarele conditii:100ml ulei din 1300necesari, 50ml antigel din 2000 necesari, pinionul treptei 3 din cutia de viteze spart si imprastiat prin motor.... deviz de reparatii pt ce s-a intamplat cu motoreta dupa o saptamana de functionare....250euro(piesele vin intr-o saptamana)inainte sa o desfac motocicleta era in stare de functionare adica a venit omul cu ea pe roti.

cam asta pot spune despre modelul ktm 520 exc pe care unii il considera prost.

 

mai vreao sa vad o japoneja careia dupa ce ii faci plinul cu motorina merge cel putin 50 km. asta am facut cu ktm lc4

 

daca ai nevoie de ceva, orice informatie despre 620nu ezita sa ma contactezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca skimb uleiul la 1000 km cum mi-o zis neamtu.....ii ok?Si mai mult pe strada o sa-l folosesc.....pe sosea....

 

4000-4500 KM, nu este EXC, dar daca vrei poti sa il schimbi si la 100Km, totul depinde de buget.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai facut o mare gresala :lol:

KTM e un moto pretentios nu ca, japonezele :rusinica: :crack: :crack: :crack: :crack: :crack: :crack:

 

O fi el tare dar tot mai tare e yama si suzi si binenteles kawa 600 klr

hai sal. si ne bagam la o linie :moto: :) :D :P ;)

te bag eu pe tine la o panta sa vedem cum se descurca cu 55 cp :P :

ma bag eu si la liniuta si la panta si daca ai in continuare nelamuriri mergem si pe circuit sm sau cross tu alegi :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai stiu ce sa zic......cu uleiul.....unu imi zice asa...unu altfel.....unu zice ca la 1 sapt jumate unu la 1000 unu la 4500....voi ce-ati face in locul meu...???duminik pun poze cu motoru'....maine la 11 ajunge....abia astept....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma bag eu si la liniuta si la panta si daca ai in continuare nelamuriri mergem si pe circuit sm sau cross tu alegi :bow:

 

 

Nu cunva avea si ulei de floare soarelui in motor ???

Ca, cu diesel am vazut ca, ai mers cu ktm ???

Ce sa mai zic ca, nici piston poate nu avea intreag motorul dar mergea, doar era KTM (au si traditie astia in motoare mai mare decat jap. :bow: )

Recunosc ca, au o campanie publicitara super.

 

 

NU am zis nimic de putere ci de FIABILITATE !!!!!!!

Pentru ca, din pacate la noi $$$ conteaza la, noi majoritatea romanilor !

 

Pana la urma fiecare merge cu ce vrea (adica cu motor de ce $ are ) ;)

De trepidatiile incomode nu zice nimeni nimic ???

Editat de popa84silviu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

discuția asta despre fiabilitate este un pic aiurea ... mi se pare de prost gust genul ăsta de "fiecare îÂşi laudă marfa" ...

 

contează mai mult întreținerea corect făcută decît proverbiala fiabilitate a legendelor japoneze sau austriece ...

 

eu am avut KTM Âşi nu am întîmpinat probleme de fiabilitate ...

 

în plus, vibrațiile oferă un plăcut masaj care ajută la scăparea de o nedorită burtă ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact bibi....!!!Fiecare moto e conceput pt diferite domenii......moto nu are cum sa te si urce pana pe nu stiu ce varf si sa si stai nu stiu cat de comod pe el....Nu cred ca adventure-u de la ktm vibreaza ca al meu...eu m-am obisnuit deja si...sincer...nu ma deranjeaza si asta pt ca imi place ca are in el viata....nu dau forta motorului pe confort!!!Daca vroiam confort...cu siguranta gaseam si la KTM si la japoneze un motor confortabil...toate sunt bune...parerea mea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...