Roadkill_Himself Postat Martie 5, 2008 Share Postat Martie 5, 2008 In momentul de fata, cei de la Custom Chrome ofera 13 Kit Bikes, de la Old School, la ultra modern. http://www.custom-chrome-motorcycles.com/ Pareri, impresii...care va place si de ce... etc. Tinind cont de preturile custom bikes, in general, cele de la CC sint chiar "ieftine", daca se poate spune asa ceva. Nu-i de mirare ca lumea le cumpara, mai ales ca dealer-ul CC, din zona ta, iti mai indeplineste si toate dorintele, in materie de accesorii si vopsea. Intrebarea mea: mai sint ele custom bikes? Adica, asa, produse in "serie"? Jesse James declara, de curind, "the death of chopper industry". Sa se fi referit exact la asa ceva si altele asemanatoare, gen OCC and shit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Martie 5, 2008 Share Postat Martie 5, 2008 In momentul de fata, cei de la Custom Chrome ofera 13 Kit Bikes, de la Old School, la ultra modern. http://www.custom-chrome-motorcycles.com/ nu este o noutate....Vova aduce de 2 ani kituri de la ei.... Pareri, impresii...care va place si de ce... etc. mi-e mi-a placut kit-ul de panhead,pe care l-a si construit Vova de altfel,dar am optat totusi pt un shovel original,pe care sa-l modific eu.... Tinind cont de preturile custom bikes, in general, cele de la CC sint chiar "ieftine", daca se poate spune asa ceva. Nu-i de mirare ca lumea le cumpara, mai ales ca dealer-ul CC, din zona ta, iti mai indeplineste si toate dorintele, in materie de accesorii si vopsea. Intrebarea mea: mai sint ele custom bikes? Adica, asa, produse in "serie"? eu zic ca nu.eu prefer unul original si apoi sa fie modificat...radical sau nu. Jesse James declara, de curind, "the death of chopper industry". Sa se fi referit exact la asa ceva si altele asemanatoare, gen OCC and shit? hmmmm.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roadkill_Himself Postat Martie 5, 2008 Autor Share Postat Martie 5, 2008 N-am zis c-ar fi o noutate. Ma intrebam, asa la modul general, ce se intimpla cu conceptul "custom"? Devine "individualismul" aceesibil oricui, cu portofelul mai bombat? Am pomenit de CC, pen'ca-i stie lumea. Saxon Motorcycles fac acelasi lucru, de ex.: http://www.saxonmotorcycles.com/ http://www.saxonmotorcycles.eu/index.php?taalcode=DE ...si altii, si altii, si altii. Fuckin' kit bikes... Un custom bike e, pt. mine, un unicat, sau ar trebui sa fie, ceva ce-l reprezinta pe proprietar. OK si aici se copiaza, ca deh, asa-i omu', dar de la asta, la "customs" in serie... ... fuck that shit! Eram curios de parerile chopper-istilor, pe tema asta. Cum vad ei problema? Jesse James: "Let's face it: the chopper industry is dead!" (citat de revista CUSTOMBIKE) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Martie 5, 2008 Share Postat Martie 5, 2008 face parte din tendinta mondiala de a face accesibile si celor cu bani mai putini,bunurile care mai deunazi erau scumpe....unele dintre ele, zic. din pacate,asta aduce dupa sine rabat de la calitate(vezi problemele la motoarele revtech facute prin china,si care rezistau numai 100km,produsele firstbike etc)(vezi copiile dupa masinile 4x4 facute in china).....globalizarea ne inghite,identitatea dispare. parerea mea. B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Martie 5, 2008 Share Postat Martie 5, 2008 Eu am zis-o mai demult si nu asa dramatic, dar daca o zice acum Jesse!?! Customizarea nu este choppereala, pe de alta parte cu reglementarile in privinta sigurantei circulatiei, RAR and the like, etc, cum ar putea sa fie choppereala o industrie? Suntem fericiti cand nu ne fxte cineva pentru o toba goala, pentru un numar intr-o parte sau pentru niste semnale cu LED-uri sau mai stiu eu cum. Sa te apuci sa tai cadrul, etc excede cadrul legal si ca atare nu poate fi vorba de un curent larg. Sa-l faci extrem si sa nu poti decat sa te uiti la el, care e rostul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Martie 5, 2008 Share Postat Martie 5, 2008 Treaba cu taiatul cadrului nu e tocmai un lucru ok,dar sa luam aminte ca de ani multi,f multi,pe la intruniri apar fel si fel de simson-uri si nepre taiate si sudate,care mai frumoase,care mai urate...Deci lucrurile se intampla de ceva timp...Din punctul meu de vedere kit-urile nu sunt deloc concepute pT "mase" Acum ceva timp Marcel zicea ceva de vreo 18000e cip fara taxe & montaj! Cine are banii aia nu face neaparat parte din marea "masa'..sau ma rog,cel putin nu la noi...La noi "masele" isi cumpara cruisere medii si mari made in japan sh sau noi de obicei cu preturi de achizitie si costuri de intretinere relativ scazute Pana una-alta la 18000 fix orice doritor de chop poate sa isi aleaga dintr-o gama variata de cruisere...exista vulcanul la ap15000...midnight-ul mare...gama suzuki boulevard c& m,vtx-urile,triumph-ul rocket si nu in ultimul rand cateva exemplare HD Sunt cateva japoneze"neexclusiviste" customizate puse in vanzare pe mobile.de care ar face de ras orice CC oricand si la niste preturi muult mai mici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Martie 5, 2008 Share Postat Martie 5, 2008 Mmm, nu stiu. Choppingul inca va ramane in picioare. Cat timp fiinta umana are placere in a invarti surubelnita, gauri cu bormasina si taiat cu flex-ul, nu o sa dispara. Personalizarea si diferentierea fata de restul (exclusivitate) inca o sa aiba cautare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Defender Postat Martie 5, 2008 Share Postat Martie 5, 2008 Este clar: succesul "unicatului" a alimentat dorinta de profit si de aici si pana la "serie" nu a fost decat un pas! Pe de alta parte, se vor gasi de fiecare data entuziasti care nu se vor conforma modelelor de "serie" si vor face "altceva"! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motomaniac Postat Martie 5, 2008 Share Postat Martie 5, 2008 inca de la inceputurile chopperelor au existat cataloage de unde puteai comanda orice piesa pt custom si itzi puteai face motorul prin posta ca sa zic asa.......cine a vazut "History of the chopper" stie la ce ma refer.....eu unu nu cred ca asta e sfarsitul chopperelor....si motoarele astea care sunt acum sub forma de kit....nu e chiar asa simpla treaba.....o gramada de piese mai trebuie prelucrate.Multi le cumpara pentru ca sunt mai iefine si le remodifica..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Martie 5, 2008 Share Postat Martie 5, 2008 Parearea mea e ca e o tentativa de extindere a profitului din partea unor producatori care au avut succes, dar tendinta e de a si pierde din identitatea lor proprie si se ajunge la chestii care nu au un tipar anume! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kata Postat Martie 6, 2008 Share Postat Martie 6, 2008 nu are nici o legatura kitul cu chopper-ul. un kit poate fi custom dar nicodata chopper. mi-as dori foarte mult sa se inceapa sa se faca diferentierea. cine vrea chopper is va face chopper, care vrea kit is va cumpara kit. de acord cu blacku, singurul dezavantaj ar fi calitatea scazuta. sunt mult prea multe piese pe piata facute pe vapor in schimbul 3 si asta este o directa a cererii de piese iftine, toata lumea vrea custom dar nimeni , sau prea putini, vreau sa platesca pretul. tot adeptul home-made-ului raman si daca cheltui un ban prefer sa il dau pe o piesa de calitate de la un producator cunoscut. chopper-reala nu va inceta sa existe doar pt ca X sau Y spune asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Martie 6, 2008 Share Postat Martie 6, 2008 nu are nici o legatura kitul cu chopper-ul. un kit poate fi custom dar nicodata chopper. mi-as dori foarte mult sa se inceapa sa se faca diferentierea. cine vrea chopper is va face chopper, care vrea kit is va cumpara kit. de acord cu blacku, singurul dezavantaj ar fi calitatea scazuta. sunt mult prea multe piese pe piata facute pe vapor in schimbul 3 si asta este o directa a cererii de piese iftine, toata lumea vrea custom dar nimeni , sau prea putini, vreau sa platesca pretul. tot adeptul home-made-ului raman si daca cheltui un ban prefer sa il dau pe o piesa de calitate de la un producator cunoscut. chopper-reala nu va inceta sa existe doar pt ca X sau Y spune asa. era vorba despre "death of the chopper industry", ce face unul sau altu acasa nu se poate numi industrie. Era vorba despre producatori de choppere "unicate" care nu au cum sa tina piept preturilor producatorilor de kit-uri si inchid pravalia sau ...devin producatori de kit-uri. Ma interesa Walz Hardcore de ex, cand am vazut insa cat cer si pe ce cer, mi-am vazut de treaba. Nemaivorbind ca nu mai ai siguranta ca ce ai ai numai tu. Asa cu motocicleta mea chiar de serie, nu poate spune nimeni ca o are la fel si ma costa mult mai putin si culmea chiar merge. Deci inca odata, de ce chopper industry? Cat priveste choppereala individuala in curtea proprie, mai soft sau mai hardcore, nu o sa moara niciodata cu asta sunt de acord. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roadkill_Himself Postat Martie 6, 2008 Autor Share Postat Martie 6, 2008 (editat) Cugetarea asta a pornit dintr-o combinatie aiurea: mi-a picat sub ochi un prospect Custom Chrome Europe, iar pe fundal mergea "Gypsy biker", de pe noul album Bruce Springsteen. Coincidenta... The speculators made their money on the blood you shed Your momma's pulled the sheets up off your bed Profiteers on Jane Street sold your shoes and clothes Ain't nobody talkin', 'cause everybody knows We pulled your cycle out of the garage and polished up the chrome Our gypsy biker's coming home... Sister Mary sits with your colors, but John is drunk and gone This whole town's been rousted, which side you on? The favored march up over the hill, in some fools parade Shouting victory for the righteous, but there ain't much here but graves Ain't nobody talkin', we're just waiting on the phone Our gypsy biker coming home... We rode into the foothills, Bobby brought the gasoline We stood around the circle as she lit up the ravine The spring high desert wind rushed down on us all the way back home... To the dead, it don't matter much 'bout who's wrong or right You asked me that question, I didn't get it right You slipped into your darkness, now all that remains Is my love for you brother, lying still and unchanged To them that threw you away, you ain't nothing but gone My gypsy biker's coming home... And now I'm out countin' white lines Countin' white lines and getting stoned My gypsy biker's coming home... Sint destui, cu portofelul bombat...inclusiv de cei ce vor sa faca pe biker-ul... Si, astia, iau in mina cataloagele, isi puzzle-uie un "custom" si off we go... to Faaker See and shit, unde te ineci in labari de gen... goddamn it! Nu inainte de a frunzari si alte cataloage, ca, deh, mai trebuiesc ceva inele cu cranii, patch-uri cu 1%, veste de piele si bocanci, bineinteles "Oficial licensed products", abtibilduri pt. casca... si alte chestii, de importanta vitala. Si iote-te cum totul devine lifestyle. Inca ce lifestyle! Scump ca dracu'. Daca tot mai multi fraieri, sau d-aia in middlife crisis, "descopera" lifestyle-ul, cresc preturile, iar asta nu doar la chestii "custom". Ma uit la preturile crescinde de la Louis, Polo and Co. Daca, acum citiva ani, o geaca highway costa 150 DM, acum costa 150€, sau mai mult. S.a.m.d..... Fuck lifestyle!!! Asta era ideea... Bineinteles ca chopper-itul din garaje nu o sa dispara, ceea ce-i imbucurator... dar alte chestii ma cam scot din... bocanci... Unoficial unlicenced products... Editat Martie 6, 2008 de roadkill Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
connex Postat Martie 6, 2008 Share Postat Martie 6, 2008 Eu unul cred ca aceste kit-uri raspund in primul rand pietei europene. Toata publicitatea din jurul lor se axeaza pe un singur lucru: sunt omologate. Si asta te scuteste de o groaza de probleme. Nu cunosc calitatea produselor Custom Chrome dar pot sa vad ca modelul care imi place si anume Spirit este la celasi pret cu modelul Cross Bones de la Harley sau poate chiar un pic mai ieftin in functie de piata. Nu stiu cum o fi fost inainte dar choppereala in ziua de azi costa si nu putin. Nu vrea nimeni sa recunoasca dar daca ar fi sa pleci de la 0 ai ajunge la o suma astronomica chiar si mesterind in propria curte. Mai era un exemplu dat de cineva pe la motoare de viteza daca nu ma insel in care un motor ce costa 10000 Eur luat pe repere piesa cu piesa bate la 25000 EUR. Exista un pret de platit in toate si aia cu portofelul bombat, de obicei, nu sunt rebelii de pe vremuri Roadkill iti dau dreptate ca s-au scumpit produsele dar nu cred ca te obliga cineva sa cumperi. Am acelasi ''costum'' de piele de vreo 8 ani si a fost luat la mana a doua si nu cred ca e official product Merge brici chiar daca mi-am tras o burta intre timp Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Martie 6, 2008 Share Postat Martie 6, 2008 Toate s-au scumpit nu numai lucrurile legate de moto. Cat priveste piata de custom-uri s-a largit enorm si ar fi contra naturii capitaliste ca unul care are succes cu unicate sa nu incerce sa capitalizeze si sa-si largeasca clientela si succesul financiar. Se intampla in toate domeniile si lucrurile underground devin deodata main stream ceea ce le face foarte dezirabile pentru unii, cei multi si indezirabile pentru altii, mult mai putini care culmea au facut posibila intrarea lor in main stream prin sustinerea lor la inceputuri. Mestereala costa mult pentru ca orice surub trece prin paisprezece maini pana sa ajunga de la producator (deobicei chinez) la clientul final. Da de ce sa ne enervam cand si pretul laptelui are aceeasi soarta si ala nu mai este un produs de nisa. Cine are timp si bani choperreste. Ii mai trebuie si pricepere. Chestiile astea toate le cam ai la batranete. Pana atunci sfatul meu este sa va dati cu cat mai multe mobre ca sa stiti ce vreti la batranete de la mobra voastra Sigur ca poate si sunt printre noi tineri, frumosi, bogati, priceputi si cu mult timp la dispozitie care se refugiaza in garaj ca sa scape de sutele de admiratoare. Nu ma refeream la aceia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.