Sari la conținut

Honda XL 1000V Varadero


Postări Recomandate

Vizitator Diego

Voi chiar nu aveti ce face cu banii. Eu vand baterie nou-nouta care tine minim 4-5 ani daca e ingrijita si voi vreti sa dati de 7 ori mai mult, pe un Li-On? Sunteti visul oricarui tepar, sunteti genul care cumparati si ceas cu cuc si mancare pentru cuc.... :crack:

 

Li-On:

- numar limitat de incarcari-descarcari.

- foarte sensibil la caldura, daca lasi motorul vara in soare probabil iti iei adio de la baterie.

- tehnologie speciala doar pentru electronice, unde e nevoie de incarcari si descarcari frecvente de cateva ori pe zi.

 

Serios, daca chiar nu aveti ce face cu banii, dati-le foc, macar nu imbogatiti tot felul de samsari. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut,

 

Eu pot spune despre Yuasa AGM doar lucruri f bune. Pe acelasi motor am avut gel EXIDE si VARTA, si pot spune ca Yuasa AGM(gel) le bate detasat. Cind am dat prima data cheie cu Yuasa am crezut ca a ramas decompresorul blocat pe deschis, asa de repede invirtea motorul.

Ei se lauda cu +30% curent fata de electrolit lichid, SI ASA IS ESTE !

 

Radu

 

Bafta!

 

# diego : ai dreptate, Li Ion e pentru profi/racing, nu merita banii pentru un motor folosit normal/hobby

Editat de raducod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Va prezint si eu motoreta mea: 2005 varianta cu ABS.

attachicon.gifVaradero.jpg

 

In perioada urmatoare cred ca o sa am nevoie de o baterie noua ...i-mi puteti recomanda o sursa buna?

Salut

frumoasa jucaria, sa te poarte sanatos

 

legat de baterie dpmdv la pretul celei de pe romimoto cumperi 2 bateri si garantat te tin mai mult decat cea pe care ai prezentat-o tu in link, eu zic ca nu merita investitia, plus ca pretul este foarte mare .

 

Eu am pe motor YUASA YTX12BS, care am inteles ca este subdimensionata, ea este noua, asa am cumparat motocicleta si nu am in calcul sa o schimb. Nu am avut probleme cu ea la pornire sau altceva , cand s-o duce voi pune una mai mare.

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Vlady ... Multumesc Vlad, sa o stapanesti si tu sanatos pe a ta, stiu ca o ai de curand, frumoasa argintie :peace:

 

 

Aloooo .... popor, NU am zis ca i-mi iau Li-Ion si clar nu dau 850 RON pe o baterie, la ultima verificare nu ma tampisem :rolleyes:

 

@ Diego: Ti-as multumi sa nu faci aprecieri asupra mea cata vreme nu ma cunosti ! :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Vlady ... Multumesc Vlad, sa o stapanesti si tu sanatos pe a ta, stiu ca o ai de curand, frumoasa argintie :peace:

 

 

Aloooo .... popor, NU am zis ca i-mi iau Li-Ion si clar nu dau 850 RON pe o baterie, la ultima verificare nu ma tampisem :rolleyes:

 

@ Diego: Ti-as multumi sa nu faci aprecieri asupra mea cata vreme nu ma cunosti ! :what:

Vad la tine pe ghidon ceva sistem de montat GPS/telefon pui te rog ceva poze mai aproape cu el

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Ma poate ajuta pls cineva cu niste poze de detaliu ale sistemului de fixare ptr. wingrack-ul de la Givi pe care se pun cutiile laterale? Evident ptr. Varadero. Si cu tot cu rugamintea de a-mi da un semn pe e-mail sau PM sa stiu sa verific forumul. Merci!

 

A.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Ma poate ajuta pls cineva cu niste poze de detaliu ale sistemului de fixare ptr. wingrack-ul de la Givi pe care se pun cutiile laterale? Evident ptr. Varadero. Si cu tot cu rugamintea de a-mi da un semn pe e-mail sau PM sa stiu sa verific forumul. Merci!

 

A.

 

 

 

post-47766-0-44820700-1400749780_thumb.jpgpost-47766-0-99788500-1400749788_thumb.jpgpost-47766-0-48721200-1400749798_thumb.jpgpost-47766-0-03097700-1400749801_thumb.jpgpost-47766-0-60423800-1400749820_thumb.jpgpost-47766-0-52489000-1400749842_thumb.jpgpost-47766-0-84457400-1400749848_thumb.jpgpost-47766-0-00203800-1400749871_thumb.jpgpost-47766-0-32303500-1400749888_thumb.jpg

 

Le aveam in telefon, le mai ceruse cineva pe facebook , sper sa te ajute. Daca mai ai nevoie posteaza, azi ii fac putina cosmetizare si mai fac poze.

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad la tine pe ghidon ceva sistem de montat GPS/telefon pui te rog ceva poze mai aproape cu el

 

Multumesc

 

Aseara l-am demontat sper sa-mi amintesc sa-i fac niste poze si le postez.

In principiu e un sistem de prindere pentru suportul husei de telefon + husa siliconica pentru telefon (am inteles ca era pentru Nokia 6310), in orice caz trebuie un telefon suplu sa intre acolo

 

C

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Duminica+vreme buna= plimbare http://goo.gl/maps/BBgMj

 

 

post-47766-0-64904000-1401084332_thumb.jpgpost-47766-0-56500400-1401084342_thumb.jpgpost-47766-0-33023200-1401084351_thumb.jpgpost-47766-0-34028400-1401084360_thumb.jpgpost-47766-0-49805800-1401084668_thumb.jpgpost-47766-0-70733800-1401084368_thumb.jpgpost-47766-0-63628500-1401084371_thumb.jpgpost-47766-0-55799400-1401084379_thumb.jpgpost-47766-0-83714800-1401084385_thumb.jpgpost-47766-0-69622700-1401084388_thumb.jpgpost-47766-0-02984900-1401084393_thumb.jpgpost-47766-0-66060900-1401084418_thumb.jpgpost-47766-0-08057300-1401084425_thumb.jpgpost-47766-0-79011000-1401084432_thumb.jpgpost-47766-0-01403200-1401084436_thumb.jpgpost-47766-0-59269300-1401084487_thumb.jpgpost-47766-0-95452900-1401084492_thumb.jpgpost-47766-0-24370800-1401084501_thumb.jpgpost-47766-0-70508900-1401084505_thumb.jpgpost-47766-0-51003200-1401084511_thumb.jpgpost-47766-0-51003200-1401084511_thumb.jpgpost-47766-0-65907100-1401084515_thumb.jpgpost-47766-0-87257300-1401084520_thumb.jpgpost-47766-0-04025700-1401084539_thumb.jpgpost-47766-0-51309600-1401084546_thumb.jpgpost-47766-0-50158900-1401084549_thumb.jpgpost-47766-0-23908900-1401084553_thumb.jpgpost-47766-0-55721100-1401084540_thumb.jpg





Daca intereseaza pe cineva, vand un cric central OEM, pentru Honda Varadero numai pentru modelul carburatie 99-2002. Cricul este folosit dar starea lui este buna, detin toate accesoriile necesare montajului: suruburi+cele 2 arcuri.

Pret 500 Ron neg, trimit si in tara prin posta/curier ramburs.

Info: 0740138556.

 

 

 

post-47766-0-17494300-1401862281_thumb.jpg

 

 

 

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Am o hiba la mobra si as vrea sa stiu parerea voastra.

 

Episodul 1: Acum cateva saptamani, cand plecam dimineata (motorul adus in temperatura normala de functionare), dupa cateva sute de metrii nu se mai accelera peste 3000 rot/min. O acceleram sanatos si in mai putin de un minut isi revenea. S-a intamplat de 2 ori. De fiecare data s-a intamplat la o zi dupa ce am spalat-o (fara presiune).

 

Episodul 2: Acum vreo 3 saptamani, la o plimbare prin jud. Hunedoara, dupa 130 km de functionat normal, a inceput sa se inece iar. Nu trecea nici batuta de 3000 rot/min. O acceleram puternic si isi dadea drumu dintr-o data de sa ma ridic pe o roata, nu alta. S-a repetat fenomenul de 4 ori in cateva minute. Am facut o pauza de vreo ora, dupa care a functionat perfect la intoarcere.

 

Episodul 3: Am dus-o la mecanic. Mi-a schimbat bujiile (care trebuiau schimbate) si mi-a curatat carburatoarele. Joia trecuta am plecat intr-o tura de vreo 1000km in Ungaria iar singura ezitare (zic ezitare pentru ca putea si doar sa mi se para) a avut-o la intoarcere in Oradea, dupa o pauza de alimentare.

 

Episodul 4: Alaltaieri i-am tras o spalare, ca se umpluse bascula si roata spate de motorina de la curatal lantul. Dupa vreo ora am scos-o la plimbare, dupa ce mersese cam 10 min. la relanti, pe cric, ca dadusem drumul la o doza de ulei din lubrificatorul de lant. Am facut 500 m dupa care a inceput sa se infunde, sa nu se mai alimenteze... dracu stie. Am tras pe dreapta si mi-a murit motorul. O porneam si in relanti statea in 800 rot/min. Cand o acceleram, ajuncea la 1500 de ture, moment in care murea iar. Dupa cateva incercari, am hotarat sa o las in pace vreo 5 minute. Dupa 5 minute a pornit ca si cand nu s-ar fi intamplat nimic. Am facut vreo 50km fara probleme.

 

Episodul 5: Plec de dimineata la schimbul de anvelope. Traversez orasul, iar la nici un km de destinatie incepe sa se infunde, sa nu se mai accelereze. Ultimii 400m pana la service i-am facut din inertie, ca mi-a murit motorul si mort a ramas. La sevice, dupa 10 minute de repaos, a pornit ceas.

 

Prima concluzie a mecanicului e ca poate sa se traga buba de la CDI sau de la bobina de inductie. Hai ca bobina de inductie e 260 ron + transport, dar un CDI e deja alta mancare de peste. Sa am incredere in vreun neamt de pe ebay daca e sa iau un CDI second sau nu? Ca unul nou... pusca si cureaua lata!

 

Voi ati pati asa ceva vreodata?

 

Andrei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Am o hiba la mobra si as vrea sa stiu parerea voastra.

 

Episodul 1: Acum cateva saptamani, cand plecam dimineata (motorul adus in temperatura normala de functionare), dupa cateva sute de metrii nu se mai accelera peste 3000 rot/min. O acceleram sanatos si in mai putin de un minut isi revenea. S-a intamplat de 2 ori. De fiecare data s-a intamplat la o zi dupa ce am spalat-o (fara presiune).

 

Episodul 2: Acum vreo 3 saptamani, la o plimbare prin jud. Hunedoara, dupa 130 km de functionat normal, a inceput sa se inece iar. Nu trecea nici batuta de 3000 rot/min. O acceleram puternic si isi dadea drumu dintr-o data de sa ma ridic pe o roata, nu alta. S-a repetat fenomenul de 4 ori in cateva minute. Am facut o pauza de vreo ora, dupa care a functionat perfect la intoarcere.

 

Episodul 3: Am dus-o la mecanic. Mi-a schimbat bujiile (care trebuiau schimbate) si mi-a curatat carburatoarele. Joia trecuta am plecat intr-o tura de vreo 1000km in Ungaria iar singura ezitare (zic ezitare pentru ca putea si doar sa mi se para) a avut-o la intoarcere in Oradea, dupa o pauza de alimentare.

 

Episodul 4: Alaltaieri i-am tras o spalare, ca se umpluse bascula si roata spate de motorina de la curatal lantul. Dupa vreo ora am scos-o la plimbare, dupa ce mersese cam 10 min. la relanti, pe cric, ca dadusem drumul la o doza de ulei din lubrificatorul de lant. Am facut 500 m dupa care a inceput sa se infunde, sa nu se mai alimenteze... dracu stie. Am tras pe dreapta si mi-a murit motorul. O porneam si in relanti statea in 800 rot/min. Cand o acceleram, ajuncea la 1500 de ture, moment in care murea iar. Dupa cateva incercari, am hotarat sa o las in pace vreo 5 minute. Dupa 5 minute a pornit ca si cand nu s-ar fi intamplat nimic. Am facut vreo 50km fara probleme.

 

Episodul 5: Plec de dimineata la schimbul de anvelope. Traversez orasul, iar la nici un km de destinatie incepe sa se infunde, sa nu se mai accelereze. Ultimii 400m pana la service i-am facut din inertie, ca mi-a murit motorul si mort a ramas. La sevice, dupa 10 minute de repaos, a pornit ceas.

 

Prima concluzie a mecanicului e ca poate sa se traga buba de la CDI sau de la bobina de inductie. Hai ca bobina de inductie e 260 ron + transport, dar un CDI e deja alta mancare de peste. Sa am incredere in vreun neamt de pe ebay daca e sa iau un CDI second sau nu? Ca unul nou... pusca si cureaua lata!

 

Voi ati pati asa ceva vreodata?

 

Andrei

Andrei interesant este ca toate aceste fenomene au in componenta si apa ( spalatul) Am patit si eu ceva asemanator doar ca la mine in primele minute de la spalare facea asa ( statea la 700-800 rpm) , in plus nu indica pentru aprox 5 min pana se usca: viteza , turatia si nici km nu se inregistrau in acele momente pe bord. Eu am rezolvat problema cu un amik care se pricepe la buletrica prin refacerea curatarea si inlocuirea unor contacte si mufe ( a verificat tot ce era inst electrica si a ilocuit starnas papuci, schimbat varnisuri, izolatie)

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu ma gandeam ca apa are vina ei, dar dupa episodul de astazi nu mai sunt asa de sigur. Mai ales ca si atunci cand mi-a facut figuri prin judetul Hunedoara, nu era dupa vreo spalare recenta...

Inca e in service si inca mai astept vesti bune...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea (fara sa fi patit ceva de genul) este un contact oxidat / imperfect.

 

Sugerez sa treci peste toate contactele, mufele vizibile si sa incerci sa le cureti si sa le remufezi, inclusiv blocul de sigurante. De obicei astfel de simptome au cauze banale ... si remedii simple; daca pica CDI- ul nu cred ca i-si mai revenea.

 

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu ma gandeam ca apa are vina ei, dar dupa episodul de astazi nu mai sunt asa de sigur. Mai ales ca si atunci cand mi-a facut figuri prin judetul Hunedoara, nu era dupa vreo spalare recenta...

Inca e in service si inca mai astept vesti bune

 

Salut, verifica pompa de benzina si/sau contactele de pe acolo.

 

 

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Andrei !

 

Stii ca si eu am avut o problema asemanatoare .. mie mi se oprea de tot si dintr-o data , total aleatoriu si fara nici o regula ... a inceput tot dupa o spalare cu jetul ... dar eu a dat si ceva presiune cei drept ...

 

Am verificat o caruta de lucruri la motocicleta si pana la urma era o nenoroicta de mufa care ori nu facea contact de la apa ori se miscase cand a spalat-o cu jetul ... ideea este ca ,,verificarea'' s-a facut manual (fara aparat) si pe pipaite ... adica am pornit motorul si am plecat cu mana pe cabluri (nu eu ci electricianul) de la contact in jos si a tot miscat de ele pana se oprea ... o lua de la capat si din nou pana se oprea si in acest mod s-a apropiat incet in cet de locul unde facea probleme ... am crezut prima data ca este un fir stapuns , dar in aporpiere era o mufa (sub rezervor , un pic in partea dreapta ) si am dat cu spray contact pe ea si bagat-o la loc ... merge ok acum. Vezi poate este ceva asemanator ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Alin!

 

Mi-a zis si Luci ce ati povestit aseara. Cand ne-am intalnit la Branisca mi-ai povestit de problema de la mobra ta. Atunci simptomele nu ne semanau, dar dupa ultimele mele patanii, au inceput sa semene. Acum mobra e la mecanic, care zicea ca se va apuca sa verifice contactele. Sper sa o rezolve pana weekend-ul urmator, ca e cam frustrant sa vezi ce vreme buna e afara si tu sa n-ai obiectul muncii :baldy:

In momentul de fata nu-mi mai pasa cat ma costa reparatia. Vreau doar sa am utilaj functional. Am ajuns la concluzia ca decat sa ai o scula de ultima generatie (nu ma refer la Varadero-ul meu, ci la ce visez sa am vreodata), mai bine ai doua mai modeste, dar din care sa functioneze in permanenta una :)

Editat de Andrei M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, merge cineva la M.A.N, beau o bere cu un varaderist

 

 

 

Locatia: Marginimea Sibiului, loc. Raul Sadului , Cabana Nora. http://www.cabananora.ro/

Perioada: 20-22 iunie 2014

Taxa intrare: 30 lei

 

 

Mai multe detalii si update-uri gasiti pe pagina dedicata evenimentului:/index.php?/topic/711298-man-romania-editia-a-ii-a/

 

post-47766-0-07330000-1402324856_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Daca aveti nevoie de un parbriz standard pentru modelul ´99-´02, dati o geana aici: /index.php?/topic/712508-parbriz-original-varadero-99-02/

M-am hotarat sa pastrez pe cel de touring, iar asta imi cam sta in cale.

150 LEI, INCLUSIV EXPEDIERE CU CURIER...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...