dragos1972 Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 (editat) trebuie desfacute si suruburile de la carene sa nu le fortezi cand scoti tezervorul sau sa nu zgarii rezervorul ideal ar fi un ajutor, sa tina carenele departate benzina nu o poti scoate toata asa ca trebuie sa inchizi robinetele la varianta carburatie ai doar 2 furtune dedesupt nu uita de firele de la sonda de benzina, sunt pe partea dreapta a mobrei(cum stai pe ea) langa robinet.si astea trebuie scoase inainte de a da rezervorul jos Editat August 3, 2012 de dragos1972 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disturbed Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 Am facut treaba asta acum o saptamana. Nu e greu de dat jos, dar cam ai nevoie de cineva sa te asiste cand ridici rezervorul si, eventual, cand scoti furtunele de dedesubt. Piesa ajutatoare (patratul acela metalic) nu-ti lasa prea mult spatiu de manevra. Sunt 3 furtune si mie unul din ele (cel mai gros) mi-a dat de lucru rau... in final l-am desfacut de mai jos, din partea stanga dintr-o imbinare. Atentie, daca nu golesti toata benzia, in momentul momentul montarii ai sanse mari sa deschizi robinetul din greseala. Se atinge usor si trece din OFF (orizontal) in ON (vertical). Acum un an am cam facut baie cu benzina din cauza asta pana mi-am dat seama. aa...si eu am uitat de firele de la sonda. le-am smuls cand l-am ridicat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 Atentie, daca nu golesti toata benzia, in momentul momentul montarii ai sanse mari sa deschizi robinetul din greseala. Se atinge usor si trece din OFF (orizontal) in ON (vertical). Acum un an am cam facut baie cu benzina din cauza asta pana mi-am dat seama. cred ca toti am patit faza asta cel putin o data! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat August 5, 2012 Share Postat August 5, 2012 (editat) trebuie desfacute si suruburile de la carene sa nu le fortezi cand scoti tezervorul sau sa nu zgarii rezervorul ideal ar fi un ajutor, sa tina carenele departate benzina nu o poti scoate toata asa ca trebuie sa inchizi robinetele la varianta carburatie ai doar 2 furtune dedesupt nu uita de firele de la sonda de benzina, sunt pe partea dreapta a mobrei(cum stai pe ea) langa robinet.si astea trebuie scoase inainte de a da rezervorul jos daca tot veni vorba de rezervor poate ma puteti ajuta si pe mine cu un sfat ce sa fac sau macar unde sa caut buba , problema mea este ca nu i-mi indica cand intru pe rezerva adica nu se aprinde becul , interesant este ca atunci cand pun contactul el se aprinde si se stinge dupa cateva sec. ca un martor de bord care functioneza normal .Azi am ramas in pana prostului si nu a fost tare placut . Apreciezi orice sfat . Ps robinetul are 3 poziti sus on jos on si la mijloc of conteza cu ceva pe care on este pus ??? sus sau jos ??? Editat August 5, 2012 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disturbed Postat August 5, 2012 Share Postat August 5, 2012 (editat) nu cred ca are legatura cu pozitia robinetului. ai verificat daca sunt conectate firele la sonda de benzina? conectorii se afla langa robinetul din partea dreapta. daca nu ma insel, la mine se aprinde martorul numai daca sunt pe "rezerva", deci nu si in momentul pornirii.. Editat August 5, 2012 de disturbed Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat August 8, 2012 Share Postat August 8, 2012 (editat) La mine se aprimde cand pun contactul si se stinge la cateva sec dupa. Firele sunt ok bagate in mufa La mine se aprimde cand pun contactul si se stinge la cateva sec dupa. Firele sunt ok bagate in mufa piesa defecta este reostatul din capatul tijei sondei ( cred ca as ii zice ) chestia aiamica rounda care in benzina nu se incalzeste sa fac contact adica sa inchida circuitul iar in aer liber face exact invers Si presupun ca mie buna rice sonda de genul doar sa fie moto , partea din capat reostaul se poate lua jos ce conteza este doar sa fie moto si lungimea tijei pe care i montata conteaza si filetul care eu le pastrez La mine se aprimde cand pun contactul si se stinge la cateva sec dupa. Firele sunt ok bagate in mufa piesa defecta este reostatul din capatul tijei sondei ( cred ca as ii zice ) chestia aiamica rounda care in benzina nu se incalzeste sa fac contact adica sa inchida circuitul iar in aer liber face exact invers Si presupun ca mie buna rice sonda de genul doar sa fie moto , partea din capat reostaul se poate lua jos ce conteza este doar sa fie moto si lungimea tijei pe care i montata conteaza si filetul care eu le pastrez cred ca problema este ca si rezolvata sper , iar daca aveti si voi astfel de probleme piesa acea mica se gaseste incorporata pe o pompa benzina de daewoo ciele tico matiz .Azi merg sa caut jucaria sper ca tot ce am citit cum ca se potriveste sa fie valabil Editat August 8, 2012 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat August 8, 2012 Share Postat August 8, 2012 (editat) am luat mobra de la service-ul carpati motors, unde n-am rezolvat nimic am cerut o diagnoza pentru urmatoarea problema: motoicleta nu se tureaza in sarcina peste ~ 4000 de ture. 1. apare la intamplare, tot mai des in ultima vreme 2. se manifesta asa: cand accelerez (in sarcina) de la 3-4k rpm, motorul da in nas. nu se opreste, pur si simplu "moare" acceleratia 3. la ralanti merge fara probleme 4. daca trag ambreiaju si accelerez in gol, se tureaza (mai balbait dar se tureaza) 5. isi revine instant daca o pornesc din nou. asta ma duce cu gandul la ceva nasol pe la injectie/pompe/dracu stie, dar nu ma pricep. 6. s-ar putea sa aiba legatura cu incalzirea motorului. mi s-a intamplat mai des prin trafic aglomerat si caldura mare, cand s-a incins mobra, cam la 15-20 de minute dupa ce plec. chiar nu imi vine sa cred ca sunt singurul care-a avut problema asta la 2003+ injectie. o s-o duc a doua oara la tng sa vedem ce dracu fac cu ea. Editat August 8, 2012 de cnairda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
capusang Postat August 8, 2012 Share Postat August 8, 2012 am luat mobra de la service-ul carpati motors, unde n-am rezolvat nimic am cerut o diagnoza pentru urmatoarea problema: motoicleta nu se tureaza in sarcina peste ~ 4000 de ture. 1. apare la intamplare, tot mai des in ultima vreme 2. se manifesta asa: cand accelerez (in sarcina) de la 3-4k rpm, motorul da in nas. nu se opreste, pur si simplu "moare" acceleratia 3. la ralanti merge fara probleme 4. daca trag ambreiaju si accelerez in gol, se tureaza (mai balbait dar se tureaza) 5. isi revine instant daca o pornesc din nou. asta ma duce cu gandul la ceva nasol pe la injectie/pompe/dracu stie, dar nu ma pricep. 6. s-ar putea sa aiba legatura cu incalzirea motorului. mi s-a intamplat mai des prin trafic aglomerat si caldura mare, cand s-a incins mobra, cam la 15-20 de minute dupa ce plec. chiar nu imi vine sa cred ca sunt singurul care-a avut problema asta la 2003+ injectie. o s-o duc a doua oara la tng sa vedem ce dracu fac cu ea. eu am avut aceleasi simptome saptamana aceasta la Transalp. am urcat si transafagarasanu cu problema asta si am mai si factu cca 250 de km pana acasa. banuiam bujiile. pe care le-am si luat. intre timp am verificat filtru de aer. era plin de praf, l-am curatat si si-a revenit. am schimbat totusi si bujiile si acuma trage si mult mai bine. cu astea trei tre sa incepi: benzina, scanteie, aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat August 8, 2012 Share Postat August 8, 2012 (editat) apropo de probleme, se intampla destul de des ( o data pe zi) sa schimb din 4 in 5 sau din 3 in 4 sa caraie ca dracu si sa mi se aprinda becul de N ( neutral). ceva idei ? multam ' ps: deasemenea se intampla ( tot in treptele superioare) sa vreau sa schimb si sa nu pot ( levierul pur si simplu parca e rupt) ridic si se misca "in gol". Editat August 8, 2012 de memyselfandI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat August 8, 2012 Share Postat August 8, 2012 eu am avut aceleasi simptome saptamana aceasta la Transalp. am urcat si transafagarasanu cu problema asta si am mai si factu cca 250 de km pana acasa. banuiam bujiile. pe care le-am si luat. intre timp am verificat filtru de aer. era plin de praf, l-am curatat si si-a revenit. am schimbat totusi si bujiile si acuma trage si mult mai bine. cu astea trei tre sa incepi: benzina, scanteie, aer. aceasi simptoma la TA apare si cand sunt gata membranele legat de problema mea la vara sa rezolvat cu o sonda litrometrica de cielo (cost un cola la 2,5l la nea mecanicul) am des zlipit piesa si cositorit pe tija mea din rezervor , functioneaza bine pe la 5 l se aprinde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat August 8, 2012 Share Postat August 8, 2012 si filtrul de aer si bujiile sunt noi. cineva mi-a sugerat sa schimb si fisele/pipele, desi nu vad cum ar putea sa dea problemele astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 9, 2012 Share Postat August 9, 2012 si filtrul de aer si bujiile sunt noi. cineva mi-a sugerat sa schimb si fisele/pipele, desi nu vad cum ar putea sa dea problemele astea. Presiune de benzina a fost verificata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat August 9, 2012 Share Postat August 9, 2012 de curiozitate cat a costat deranjul la carpati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat August 10, 2012 Share Postat August 10, 2012 salut, 200 de lei = 2 ore de manopera Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat August 10, 2012 Share Postat August 10, 2012 salut, multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat August 15, 2012 Share Postat August 15, 2012 aloooo.caut un amortizor spate petnru varadero 2004 abs. al meu a decis ca e momentul sa faca pipi. evident ca si a gasit locul taman in Bg asa ca acum am o barca 2 cilindri in V Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MIHAI VARADERO Postat August 15, 2012 Share Postat August 15, 2012 M-a lasat si pe mine la cel din 2004 la 60.000km.L-am schimbat la Honda din bd.Expozitiei.A costat 620e plus 200ron manopera.Comanda a sosit in doua zile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat August 15, 2012 Share Postat August 15, 2012 Multumesc fain.la tine e tot cu ABS ? ca am vazut niste discutii despre niscai diferente . dar nu am chiar toate sursele la indeman acum. ca idee, cand ai facut operatia ? de curand? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MIHAI VARADERO Postat August 15, 2012 Share Postat August 15, 2012 Da,tot cu ABS.Lucrarea a fost executata exact cu o saptamana in urma.Mai gasesti la Touratech marca Ohlins la 499e,dar eu l-am preferat pe cel original pentru ca are reglajul arcului(rotita de pe partea stanga).Ce nu stiu este daca se pot repara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat August 15, 2012 Share Postat August 15, 2012 Da,tot cu ABS.Lucrarea a fost executata exact cu o saptamana in urma.Mai gasesti la Touratech marca Ohlins la 499e,dar eu l-am preferat pe cel original pentru ca are reglajul arcului(rotita de pe partea stanga).Ce nu stiu este daca se pot repara. multumesc, ti am dat un PM,. sunt inca in service.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondan Postat August 15, 2012 Share Postat August 15, 2012 mai cam scumpe amortizoarele care leati luat. am luat yss suspensie cu totul personalixata la 280 euro oferta la achimoto.ro ar mai fi suspensi wilbers sau hiperpro la 380 euro... ohlins ...mi se par cam mari preturile,oriunde am citit si pe varadero international ca nu se merita la bani care se cer pe un ohlins si ca nu is diferente notabile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat August 15, 2012 Share Postat August 15, 2012 mai cam scumpe amortizoarele care leati luat. am luat yss suspensie cu totul personalixata la 280 euro oferta la achimoto.ro ar mai fi suspensi wilbers sau hiperpro la 380 euro... ohlins ...mi se par cam mari preturile,oriunde am citit si pe varadero international ca nu se merita la bani care se cer pe un ohlins si ca nu is diferente notabile Da te rog pt mine o intrebar. Poate resusesc sa le iau pana vneir cand vine cineva in bg sa pot pleca. Eventual da mi un nr de tel pe pem sau skype Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondan Postat August 15, 2012 Share Postat August 15, 2012 Da te rog pt mine o intrebar. Poate resusesc sa le iau pana vneir cand vine cineva in bg sa pot pleca. Eventual da mi un nr de tel pe pem sau skype achimoto e in concediu...el nu are pe stoc ci se face comanda si in functie de ce tip de arc comanzi iti ajunge intro anumita perioada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat August 16, 2012 Share Postat August 16, 2012 achimoto e in concediu...el nu are pe stoc ci se face comanda si in functie de ce tip de arc comanzi iti ajunge intro anumita perioada. N am noroc deci..multam pt info Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondan Postat August 16, 2012 Share Postat August 16, 2012 N am noroc deci..multam pt info io am mers o perioada doar pe arc si e ok cit sa te intorci acasa,doar ca parca esti cu barca.am circulat asa o perioada dar mai cu grija. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.