Sari la conținut

Honda XL 1000V Varadero


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

sa stii ca mi place ce ai postat :)

as vrea unul din ala ca am senzatia ca se poate intoare rozeta aia..dar sa vedem

multumesc fain

apropo, da mi un pm cu un id de viber, yahoo sau skype sa nu poluam topicul oamenilor carora le merge mobra :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mariei sale dragos1972. am din nou crash barul negru si drept. si nu mai am zgarieturi pe oglinda. si am di nnou vitezometru. aviz celor care spala cu wap-ul :) nu dati prea decisi in zona senzorului ca se deplaseaza si nu mai indica.

 

in alta ordine de idei, un amortizor spate sh pt vara 2004 abs ?

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Am o problema cu incarcarea. Fara sa aprind luminile i-mi arata 13-14,5 volti la baterie, in functie de turatie, deci este ok, dar cand aprin farurile, scade sub 13 volti indiferent de turatie.

Am crezut ca e reg/rec (regulatorul de tensiune) de vina, asa ca am cumparat unul nou, ieftin cei drept, dar face exact la fel ca si cu cel original.

Ar fi cineva dispus sa-mi imprumute 10 minute un reg/rec original sa vad daca asta e problema? Eu sunt din Cluj dar o sa stau la Brasov urmatoarele zile.

 

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Am o problema cu incarcarea. Fara sa aprind luminile i-mi arata 13-14,5 volti la baterie, in functie de turatie, deci este ok, dar cand aprin farurile, scade sub 13 volti indiferent de turatie.

Am crezut ca e reg/rec (regulatorul de tensiune) de vina, asa ca am cumparat unul nou, ieftin cei drept, dar face exact la fel ca si cu cel original.

Ar fi cineva dispus sa-mi imprumute 10 minute un reg/rec original sa vad daca asta e problema? Eu sunt din Cluj dar o sa stau la Brasov urmatoarele zile.

 

 

Multumesc!

la cluj te ajut eu de pe varanul meu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la cluj te ajut eu de pe varanul meu

Salut!

 

 

Mersi frumos. Maine mai incerc un alt reg/rec si daca nici cu ala nu merge o sa apelez la ajutorul tau.

De unde ti-ai luat reg/rec si cu cat? Am citit de pe forum ca si tu l-ai schimbat.

Editat de 84sbf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

 

Mersi frumos. Maine mai incerc un alt reg/rec si daca nici cu ala nu merge o sa apelez la ajutorul tau.

De unde ti-ai luat reg/rec si cu cat? Am citit de pe forum ca si tu l-ai schimbat.

http://www.ebay.com/itm/230748136825?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unde gasesc garnitura la pistonas frina? sau cum se prezinta in caz ca vrei sa repari frina spate..? unul din pistonas spate,cel din mijloc nu functioneaza...daca are idee careva carei problema

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

esti sigur ca nu functioneaza? ai cbs?

are cbs , si da nu functioneza la frana spate pistonasul care este actionat de pe fata ramane blocat , nu am reusit sa desfacem etrierul sa il luam jos sa il curatam din lipsa cricului central ca sa scot roata iar surubul care permite etrierului sa poatea iesi este blocat si capul hexagon macat , la fel si capacul pinpadului ce tine placutele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuze, exact la asta ma gandeam , ca paote e de la cbs. mda..nu am alte idei - ai atins toate punctele din mintea mea .



prespun ca nu e cazul dar ...incerc - dati i cu degripant si lasati l sa lucreze cateva ore . o sa iasa :) va tin pumnii.

 

in caz de lipsa cric - merge cu caramizi si scanduri , testat si asta ( nu la mine )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pistonasul din mijloc(spate) functioneaza numai in mers. cand roata fata se invarte si actionezi frana fata, etrierul de pe stanga(fata) are o pompa secundara de frana care deschide circuitul spre acel pistonas

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frina spate totusi ramine usor blocata,sau ceva de genu... caci se infierbinta destul de tare discul frina spate in comparatie cu frina fata care e f.putin calda.,avind in vedere faptul ca am actionat frina cit am putut de putin. o sa caut sa vad daca nu e si ovalizat disc frina spate...singura chestie cemi vine in minte e sa schimb complet garnituri etrier spate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pistonasul din mijloc(spate) functioneaza numai in mers. cand roata fata se invarte si actionezi frana fata, etrierul de pe stanga(fata) are o pompa secundara de frana care deschide circuitul spre acel pistonas

faza ii ca nici in momentul in care este actionat repartitorul de pe furca fata nu functioneza corect pistonul din mijlocul etrierului, adica il impinge afara destul de greu iar de revenit aproape ioc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa va prezint si eu Varadero-ul meu proaspat

:wave: :wave: :wave:

2003, injectie, 34400km, si dornic de plimbari.

este extraordinara sa te poarte sanatos foarte frumoasa dpmdv cel mau frumos si bun motor ever

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vlady 80:te rog sa-mi spui cum se comporta releul de tensiune care a fost cumparat de pe saitul pus la dispozitie de Dragos1972.Km parcursi de la montare?

cred ca te referi la releul de pe ebay, il am montat de anul trecut in toamna tarziu, km nu am facut decat vreo 3000. pana acum totul este ok, oricum eu am montat si un volmetru digital sa ii vad tot timpul incarcarea in mers. sa nu mai am surprize . Eu zic ca merita

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate.Ma refeream la releul de incarcare de pe ebay..Am montat si eu indicatorul de tensiune digital.Dragos1972 sa traiasca.

da da :cheers: :cheers: Dragos 1972

 

dpmdv nu stiu cat se merita sa iei unul oem care poate este facut chiar sub acelasi acoperis ca astea de pe ebay . Eu merg pe asta chinezesc + monitorizarea incarcarii ( voltmetrul in bord ) si voi mai lua un releu pe care il pun sub sa la motor .Actualmente releul meu de la 3000 rpm in sus incarca 14,5 v adica 14,00 v indicati pe voltmetru care fiind legat dupa contact ceva pierdere are (masurat pe baterie si pe bord cu acelasi aparat )

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...