bogdan_harea Postat Noiembrie 23, 2013 Share Postat Noiembrie 23, 2013 O intrebare: exista pe Varadero ABS fara sa aiba neaparat si CBS? Ma gandesc pe viitor (din pacate indepartat) la unul,. dar as vrea sa nu aiba CBS. In schimb as vrea ABS. De ce nu ai vrea CBS cand, in fapt, sistemul a fost un progres important in perfectionarea franarii la motociclete? Banuiesc ca se poate anula eliminand pompa din fata, dar ce rost ar avea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Noiembrie 23, 2013 Share Postat Noiembrie 23, 2013 pe cea din fata spre spate cum a spus Bogdan o poti anula, insa cea din spate actioneaza direct spre fata, doar sa intrerupi pe undeva circuitul. in cazul asta vei avea frane cu 33% mai slabe. etrierele au cate 3 pistonase, unu din ele este actionat de cbs, anuland cbsul practic anulezi o treime din frane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Noiembrie 23, 2013 Share Postat Noiembrie 23, 2013 Multumesc pentru raspunsuri, Rul si Bogdan. Nu as vrea CBS, datorita faptului ca imi place sa strang trasa in viraje cu frana spate, sa ma joc cu deraparea spatelui la opriri la semafoare etc. Nu ca nu m as putea adapta, dar as prefera ca frana spate sa fie independenta. nu vad ce te deranjeza la dual CBS, asa ma zis si eu la inceput, dar dupa ce am vazut cum franeza mi-am schimbat total parerea despre sistem , ce este putin mai inconvenabil este faptul ca necesita mai multa atentie aunci cand schimbi lichidul este o anumita ordine la aerisirea lor Sustin aceasta ultima parere. Motul 5100 este exact ceea ce trebuie la Varadero chiar si la varianta pe injectie. Parerea mea si a celui de la care am cumparat motorul . A bagat 5100 si a mers excelent multa vreme si ,,la sfatul'' unui prieten a incercat 7100 ... a observat un usor consum ceea ce inainte nu era, mi-a recomandat sa ma reintorc la 5100 si asa voi face deoarece am aceeasi parere. Stima. am luat si eu Motul 5100 10w40 la pret de iarna 120 ron 4 L Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Noiembrie 23, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 23, 2013 Daca vrei se poate face frana sa fie clasica cu mici modificari.dar numai la varianta fara ABS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Noiembrie 24, 2013 Share Postat Noiembrie 24, 2013 @Kevinn, pe macadam poti s-o dai de poponeata cu CBS linistit, iar pe asfalt combinatia ABS&CBS mi se pare superba. ps: nu e valabil pt pilotii din moto mondial, dar pentru noi "muritorii"e perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Noiembrie 24, 2013 Share Postat Noiembrie 24, 2013 Pai daca esti indecis intre XJR si Varadero, exista FJR ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Noiembrie 24, 2013 Share Postat Noiembrie 24, 2013 Nu ma atrage deloc FJR. XJR imi place mult ca aspect, atat. Iar Vara ma atrage prin confort si polivalenta. ia varadero da neaparat asta /index.php?/topic/687266-vand-honda-xl-1000-varadero-2001/page-4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Noiembrie 24, 2013 Share Postat Noiembrie 24, 2013 ia varadero da neaparat asta /index.php?/topic/687266-vand-honda-xl-1000-varadero-2001/page-4 ma bag eu la cel pe injectie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Noiembrie 24, 2013 Share Postat Noiembrie 24, 2013 ma bag eu la cel pe injectie nu-l dau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoMax Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 bai astia sa va ungeti pe voi eu pana nu vad ca ne adunam macar 5 ( cinci ) nu mai zic nimic loveeee Am zis ca trebuie sa avem si un presedinte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Noiembrie 29, 2013 Share Postat Noiembrie 29, 2013 Am zis ca trebuie sa avem si un presedinte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mociclistu' Postat Noiembrie 29, 2013 Share Postat Noiembrie 29, 2013 Pai, sa inceapa campania Sa vedem care sare cu mita electorala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Decembrie 6, 2013 Share Postat Decembrie 6, 2013 Un filmulet interesant, si Honda merge juma de milion de km, asa ca sa nu se mai tot c..e pe dansi BMW-isti astia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iFeel Postat Decembrie 6, 2013 Share Postat Decembrie 6, 2013 Varadero nu are moarte,zici ca e un panzer din ww2.,Bani de benzina sa fie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoMax Postat Decembrie 9, 2013 Share Postat Decembrie 9, 2013 Un filmulet interesant, si Honda merge juma de milion de km, asa ca sa nu se mai tot c..e pe dansi BMW-isti astia Ce fain "fluiera" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Decembrie 9, 2013 Share Postat Decembrie 9, 2013 asa i, parca au turbo toate. si se pastreaza sunetul chiar si la Km marisori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Decembrie 9, 2013 Share Postat Decembrie 9, 2013 (editat) va rog sa ma ajutati sa va dati si voi cu parerea, pot sa fac rost de un crash bar Kappa/ Givi pentru Varadero de la o cunostinta la un pret bun singurul dezavantaj este ca el provine de pe un model 2007 la care difera scutul si prinderea Acuma va rog si pe voi sa va dati cu parerea daca am sanse sa il pun pe al meu din 2004, din ce vad eu in pdf-urile de montaj difera doar prinderea pe scut, un distantier si un surub adica piesele 15 si 16 pentru 2004 http://media.givi.it/Prodotti/istruzioni/TN367.pdf pentru 2007 http://media.givi.it/Prodotti/istruzioni/TN454.pdf va rog mai multe pareri, 4 ochi vad mai bine decat 2 din pozele luate de pe net se pare ca am sanse sa rusesc Varadero 2004 cu crash 2007, arata cam ciudatel cu aripioarele alea acolo dar mnoo!! Editat Decembrie 9, 2013 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MIHAI VARADERO Postat Decembrie 9, 2013 Share Postat Decembrie 9, 2013 Vlady-80:eu am incercat sa pun Givi de la 2004 la 2009 si nu am reusit.Difera foarte mult la punctele de prindere.In final am cumparat Givi de 2009. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Decembrie 10, 2013 Share Postat Decembrie 10, 2013 Puteam sa jur ca va potrivi ms. Mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondan Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 daca are careva cauciuc fata de vinzare un second bun si ieftin... ..sau nou si ieftin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 Am eu un Tourance. Detalii PM. va rog sa ma ajutati sa va dati si voi cu parerea, pot sa fac rost de un crash bar Kappa/ Givi pentru Varadero de la o cunostinta la un pret bun singurul dezavantaj este ca el provine de pe un model 2007 la care difera scutul si prinderea Acuma va rog si pe voi sa va dati cu parerea daca am sanse sa il pun pe al meu din 2004, din ce vad eu in pdf-urile de montaj difera doar prinderea pe scut, un distantier si un surub adica piesele 15 si 16 pentru 2004 http://media.givi.it/Prodotti/istruzioni/TN367.pdf TN3672004.pdf pentru 2007 http://media.givi.it/Prodotti/istruzioni/TN454.pdf TN4542007.pdf va rog mai multe pareri, 4 ochi vad mai bine decat 2 din pozele luate de pe net se pare ca am sanse sa rusesc Varadero 2004 cu crash 2007, arata cam ciudatel cu aripioarele alea acolo dar mnoo!! e1099.jpgDSC01099.jpgDSC01052.jpg Prinderile la Varadero sunt ascunse, necesita piese de legatura. In cel mai rau caz le modifici numai pe alea sau le faci din nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 (editat) Am eu un Tourance. Detalii PM. Prinderile la Varadero sunt ascunse, necesita piese de legatura. In cel mai rau caz le modifici numai pe alea sau le faci din nou. pai sunt cele 3 puncte : 1 stg+ dr pe cadru 2 cel sub far in acel cadrul prinderea pe scut oricum este fragila din pmdv piese de lagatura este doar clema sub far pe care eu o primesc, ce doresc sa stiu este daca sunt diferente intre sasiul modelului din 2004 comparativ cu sa zicem 2007 desi din ce am studiat nu vad sa fie de exemplu la cricul central cel care il am eu acuma OEM pe modelul 2001 il voi putea folosi cu ajutorul unor distantiere 1 si un surub 2 mai lung ( asa am dedus eu ) la modelul 2001 surubul 2 este mai scurt iar distantierele 1 nu sunt necesare , acum trebuie sa aflu ( sau sa calculez ) dimensiunea distantierelor care nu o gasesc nicaeri pe net Editat Decembrie 12, 2013 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 vlady, uite aici poate te ajuta asta este de la sw motech pt sd 02 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 vlady, uite aici poate te ajuta asta este de la sw motech pt sd 02 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
i_alex Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 (editat) Va salut pe toti. Fara legatura neaparat cu ce se discuta mai devreme, Varadero este un VTR transformat intr-un touring adevarat , multe elemente sunt comune, cel putin pana la versiunile cu injectie. Cum de enduro nu prea putem vorbi la Varadero din motivele binecunoscute, ma intreb si eu fara sa fiu deloc tendentios, de ce mi-as cumpara o motocicleta care cantareste 240-250 de Kg cu toate fluidele si care in plus costa si de doua ori mai mult, in locul uneia mult mai usoare si agile precum VTR-ul.Poate ca Varadero-ti rupe fundul mai putin, dar e o chestie relativa.... Aceeasi problema cu Suzuki V-Storm 1000 - derivata din SV 1000 - care e construita pe aceeasi filosofie si se vrea replica lui Suzuki la Honda Varadero, sau invers, nu stiu......E doar o parere, no offence, o seara buna Editat Decembrie 17, 2013 de i_alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.