Sari la conținut

Kawasaki ER5 / Suzuki gs 500 ?!


Leon80
 Share

Postări Recomandate

Inca nu mi-a raspuns nimeni la intrebare.... GS500 sau Bandit650-vreau parerea ta personala.

Parerea mea despre discutiile ca peste 600 ar fi o motocicleta prea puternica, alea sport sunt greu de strunit, incepatorii sa-si faca mana pe 125cmc etc.: NU CONTEAZA MARIMEA PISTOLULUI, CI DEGETUL CARE SE AFLA PE TRAGACI.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe scurt: diferente mari in functie de inaltimea si greutatea ta, cai putere, consum de benzina, experienta in a o struni, ce vrei sa faci cu ea, cat de tare poti sa te abtii sa-i dai gaz...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-s evaziv ci pricepe ca sunt multe variabile.

Daca vrei neaparat un raspuns, itzi zic cum as face eu: (factorul inaltime+greutate: 1.86, 81 kg - eu, fata - 1.65 - 51 kg)

Dupa astea 2 sezoane pe GS daca as fi pus sa aleg intre a continua pe el sau a avea bani si a trece pe Bandit de 650 as trece din urmatoarele considerente: cmc mai mari - trag mai bine la drum lung cu 2 persoane si bagaje, intra mai bine niste genti laterale si una in spate, consum... cat de cat bun dar mai mare decat la GS, mai ales in oras, plus ca m-am dat cu un Bandit si stiu cum trage. :rusinica:

 

Deci e parere personala care nu stiu si in mod normal nu ar trebui sa se aplice la tine. Ca nu te cunosc :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

GS 500 sau Bandit 650????

226204[/snapback]

 

Noua, leasing -> Banditu' (chit ca eu nu as alege intre astea doua ci as merge pe mana lui Honda)

Noua, cash -> GS-ul

Second...depinde de diferenta de bani la aceiasi stare a motoretei, dar probabil GS-ul

 

Parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea e ca nu merita sa platesti 500E in plus pe o moto care o s-o ti un sezon, max. 2. Si am mai spus-o o data: nu cred ca veti sesiza diferentele intre moto, in afara de cele estetice, dat fiind faptul ca suntem incepatori. Au fost create pt aceasi piata, nu exista diferente majore dpdv tehnic.

Doar ca aveti in favoarea vostra fiabilitatea recunoscuta a GS-ului si cel mai mare atuu: o comunitate de posesori GS mare si fericita!!!! :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea e ca nu merita sa platesti 500E in plus pe o moto care o s-o ti un sezon, max. 2.

226609[/snapback]

 

Totusi.. cine zice ca trebuie sa o schimbi dupa un sezon, max 2? De unde stii tu ca pe el nu-l multumeste un motor de 500? Pentru unii dintre noi este suficient.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa fim seriosi, dupa 1-2 ani vrei altceva, nu am auzit pana acum pe cineva care a avut GPZ, GS sau CB sa-l fi tinut mai mult de atat.

Sunt motoare foarte ascultatoare si iertatoare, insa dupa 2 ani, daca vrei sa evoluezi trebuie altceva. E adevarat ca or fi si exceptii, dar depinde ce vrei de la sportul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are dreptate Bulinu' pentru unii e de ajuns un GS500 sau alte moto echivalente. De fapt initial asta a fost scopul motocicletei: un mijloc de transport ieftin si fiabil. Aici GS si ER5 primesc note maxime. Aste e concluzia trasa: vrei commuter si nimic mai mult sunt bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Ca posesor de GS 500 am zis ca e bine sa-mi spun si eu punctul de vedere. Ce sa zic despre ER5? Chiar nu stiu, pentru ca nu stiu pe nimeni care a mai avut. Oare de ce? Pentru ca majoritatea celor care-si cumpara o motocicleta care se incadreaza in categoria asta, isi iau GS500 (faceti comparatie intre nr de posesori de GS-uri si nr celor care au ER5). Si asta pentru ca este o motocicleta bunicica, simpla, fiabila, cu un consum mic, cu un look simpatic si reusit care nu s-a prea schimbat din 1989 de cand se face...si asta pentru ca inca are priza la cumparatori. O fi buna si ER5, nu contrazic pe nimeni, insa nu a reusit sa se faca atat de bine vazuta ca GS-ul.

Dar, in fond si la urma urmei, totul tine de gusturile fiecaruia, asa ca......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

important e sa iti placa tie. io zic ia un gs500 model 2005/2006 daca ai bani :lol: are un look ff dragutz daca vrei il iei carenat. sunet f marfa merge bine la 7-8 mii ture e f simplu motorul nu te complici si are frane bune. er-5 are frane proaste - tambur pe spate si un singur disc in fata. important e sa iti placa tie aspectul si sunetul. er-5 trage bine la turatii mai mici la mari se sufoca suzuki trage bine la turatii mai mari la mici mai greu. chiar daca kawasaki intra pe rosu la 12000 ture si gsu la 11000. parerea mea - ia gsul ca nu degeaba sunt atatia cu gs in romania :D model nou ca arata bestial si suna bestial :D

Editat de legnakrad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

hmm... acum er-5-ul e mai ieftin ca GS-ul. cel putin in Germania, la nivelul s/h-urilor din 98-99.

 

ce sa aleg, ce sa aleg? :rolleyes:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

mda... stiu ca vocile din public o sa zica bandit/sv650 :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 10 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...