The Mentalist Postat August 23, 2013 Share Postat August 23, 2013 (editat) Daca e cineva interesat de mansoane Rizoma, oglinzi, paharele de lichid de frana fata-spate, sa zica un pret. Ma bate gandul sa le vand. Pret undeva la 50-60% din pretul de pe site-ul Rizoma. http://www.rizoma.com/super-sport/kawasaki/kawasaki-ninja-1000-zx-10r-ninja-1000-zx-10r-2006-07/en Editat August 23, 2013 de the mentalist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat August 25, 2013 Share Postat August 25, 2013 (editat) Excelenta achizitie. Putea fi mai bine doar daca era un 2004-2005 cu acei km . Vinde rapid blingul de pe coarne si da-i bice. Felicitari ca nu ai ales R1 sau gixxer care is la fiecare colt de strada. Editat August 25, 2013 de mistery Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat August 25, 2013 Share Postat August 25, 2013 Hai ca pana la urma am ales modelul 2006, am facut azi tranzactia, motoreta se simte foarte noua, cica ar avea chiar 15,000km. Are toate blingurile posibile,unele mi le-as fi dorit,alte nu. Dar oricum ,asa cum e, mi-a placut cu m merge si am luat-o. Scarite reglabile, mansoane ,manete, paharele,capete ghidon toate Rizoma, evacuare completa Micron, crash-pad-uri originale Kawasaki. Si niste poze Sa o stapanesti sanatos bre si muuuuuuulti km fara incidente ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat August 25, 2013 Share Postat August 25, 2013 Mersi,mersi! Am mers pe un 2004, mi s-a parut superb,dar chiar e un monstru. Adica livrarea puterii m-a speriat si nu ma asteptam sa ma mai sperie nimic pe 2 roti. Cand treci de 7000 de ture e ca si cum ai da warp1, nu cred ca e prea funny sa te prinda pe curbe puterea aia brusca. Era unul de vanzare,e cam la 3600 cu cauciucuri nois SportSmart, ala era a doua optiune,undeva pe la Deva, l-am condus cand a venit cu el la mare la Seawolves. Deci recunosc ca desi am fost fascinat de model mi s-a parut prea de tot. Mai am de invatat pana sa strunesc asa ceva...sau poate nimeni nu se incurca cu asa niste salturi mari de putere ca vad ca totusi nu e prea popular modelul. Am ales modelul 2006 ca e mai rafinat, livreaza puterea liniar chiar daca pastreaza ceva din spiritul Kawa. E si mai maricica si pot sa duc si eu pasagera. Sper sa mearga bine si pe curbe/circuit, cel putin pentru nivelul meu si sa mai invat cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat August 25, 2013 Share Postat August 25, 2013 Ma bucur sa citesc, ca sunt si oameni care isi cunosc limitele, e de laudat, bravo ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat August 25, 2013 Share Postat August 25, 2013 the mentalist mergi si fa cursurile pe amckart ! nu o sa te mai sperie nimic dupa aceea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat August 26, 2013 Share Postat August 26, 2013 the mentalist mergi si fa cursurile pe amckart ! nu o sa te mai sperie nimic dupa aceea N-ai inteles. Nu ma sperie in sine motoreta, m-ar speria daca as vrea sa o conduc mai la limita pe curbe. Daca mergi pe strada in linie dreapta e blana. N-am ajuns niciodata sa fac cursurile alea desi si eu le recomand tuturor care au bani si timp pentru asa ceva. Avand in vedere ora de desfasurare trebuia sa-mi iau concediu special ca sa fac cursurile. Si asa au trecut anii si acum consider ca totusi nu mai am nevoie de ele. Nu ca nu as mai invata ceva, dar deja cam stiu cu ce se mananca. Mai important e sa gasesc bani pentru a petrece cat mai mult timp pe circuite- Amckart,Tg Secuiesc, cu oameni care se pricep mai bine si de la care sa mai invat si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bradu Postat August 26, 2013 Share Postat August 26, 2013 Putea fi mai bine doar daca era un 2004-2005 cu acei km . Felicitari ca nu ai ales R1 sau gixxer care is la fiecare colt de strada. tare asta...niste adevaruri in putine cuvinte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat August 26, 2013 Share Postat August 26, 2013 (editat) am facut cursul in 2009 dupa 20000-30000 km ,nu-mi aduc aminte ex ,vreau sa-ti spun ca mi-am dat seama ca am mers degeaba pe strada km aia ,am vazut cand am inceput cursul cat de praf eram ,varza totala,pulbere fina,primele 2 sedinte am venit acasa PLANGAND ,nu-mi dadeam seama de ce am asteptat atat pana sa fac cursul ,am simtit ca am mers degeaba pe strada dupa capul meu si al prietenilor "impingi in ghidon si ..." O PROSTIE TOTALA de a invata sa mergi pe motocicleta dupa capul unui prieten care e aprox @ acelasi nivel cu tine doar ca are ceva km in + si altceva nu stie decat asta sa faca ,dupa jumatatea cursului a fost altceva ,mergeam @cursuri cu un fular in jurul gatului cand plecam la ora 7 de acasa dimineata in luna mai ,imi doream enorm sa le fac si au fost poate cei mai buni bani investiti ,investitia in tine e ce@ mai buna treaba .. nu rizome ,xenon basini ,vroiam sa ajung in aprilie sa-l fac si pe serres insa am platit inainte un concurs de pescuit inainte sa stiu data pt serres... evident s-au suprapus eu zic ca fiecare din noi avem nevoie de acest curs oricand,in orice moment in viata de motociclist,dupa orice nr de km ! si acum simt ca vreau sa mai fac cursul, stiu unde gresesc si ce vreau sa mai exersez,ce sa corectez ... pe strada nu am posibilitatea aceasta Editat August 26, 2013 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat August 26, 2013 Share Postat August 26, 2013 Tu pe langa curs vrei sa subliniezi ca e foarte bine sa petreci orele alea pe circuit. Iar prietenii mei sunt mai experimentati decat ai tai! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat August 26, 2013 Share Postat August 26, 2013 (editat) cu siguranta erau/sunt mai experimentati ce nu au ei : mediul propice dezvoltarii (circuitul) Editat August 26, 2013 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat August 30, 2013 Share Postat August 30, 2013 http://www.visordown.com/road-tests/splitting-heirs---kawasaki-zx-10r-v-zx-10r/4039.html O comparatie draguta intre modelele 2004 si 2006 cu care sunt cam de acord. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat August 30, 2013 Share Postat August 30, 2013 Concluzia: ZX10 '04 - bestie totala, zx10 '06 - user friendly. Cat se poate spune friendly despre 1000cc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
square Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 piese zx10r 2004-2005 /index.php?/topic/702408-dezmembrez-kawasaki-zx10r-2004/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bradu Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 Un duel interesant ...fff interesant.. Un duel interesant ...fff interesant.. Cu siguranta francezii aia au vrut sa saboteze nemtii de la BMW.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
~LeX~ Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 de la fostul kawa zx10-r 2004 mai am ceva piese care doresc sa le vand ... poate aveti nevoie evacuare(finala) originala - 300 lei parbriz original (mici defecte optice) - 50 lei manete fana si ambreiaj - 80 lei ambele dop de motor pe unde se baga uleiul si piulita de la jug de sus ... se ofera bonus la cumpararea pieselor sus mentionate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 Cat ulei e inca acceptabil sa consume un motor de zx10 2006? Nu stiu cat e diferenta intre minim si maxim pe fereastra de vizitare dar cand am luat motoreta se vedea ca are ulei undeva deasupra liniei de mijloc. Fiind obisnuit cu motoare care nu mananca ulei nu prea am dat atentie. Inainte sa plec la Tg Secuiesc am zis totusi sa vad cum stau cu uleiul, era la minim, chiar mai jos de minim. Am completat vreo 150-200ml ca atat mai era intr-un bidon pe la garaj si a ajuns la jumatate intre minim si maxim. Am verificat dupa 250 km si am vazut ca e tot pe acolo. Am zis ca mi s-o parea. Am mai mers inca 350km si acum am rugat sa se uite la ulei la garaj, cica iar e sub minim. Deci in 600km a mancat mai mult decat intre linia de jumatate si minim. Nu picura ulei, nu pare sa pise pe nicaieri, e uscat motorul peste tot. Intrebarea e pana la urma cat ulei este intre cele doua semne (min si max) pe fereastra de vizitare? Ce consum de ulei e acceptabil la un astfel de motor inainte sa zic ca e terminat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 Daca te ajuta cu ceva, la 636 2006 imi lua 500ml la 1000km, dar mergeam destul de mult in ture. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Daca te ajuta cu ceva, la 636 2006 imi lua 500ml la 1000km, dar mergeam destul de mult in ture. Wow, mi se pare un consum de ulei urias! Si ce s-a ales de el, mai mergea asa cu consumul asta de ulei? Cat ulei e inca acceptabil sa consume un motor de zx10 2006? Nu stiu cat e diferenta intre minim si maxim pe fereastra de vizitare dar cand am luat motoreta se vedea ca are ulei undeva deasupra liniei de mijloc. Fiind obisnuit cu motoare care nu mananca ulei nu prea am dat atentie. Inainte sa plec la Tg Secuiesc am zis totusi sa vad cum stau cu uleiul, era la minim, chiar mai jos de minim. Am completat vreo 150-200ml ca atat mai era intr-un bidon pe la garaj si a ajuns la jumatate intre minim si maxim. Am verificat dupa 250 km si am vazut ca e tot pe acolo. Am zis ca mi s-o parea. Am mai mers inca 350km si acum am rugat sa se uite la ulei la garaj, cica iar e sub minim. Deci in 600km a mancat mai mult decat intre linia de jumatate si minim. Nu picura ulei, nu pare sa pise pe nicaieri, e uscat motorul peste tot. Intrebarea e pana la urma cat ulei este intre cele doua semne (min si max) pe fereastra de vizitare? Ce consum de ulei e acceptabil la un astfel de motor inainte sa zic ca e terminat? Ah! Si daca stiti ca ar exista vreun ulei pe care "sa-l manance mai putin". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Deci, se para ca-l papa. O sa te scormonesti la iarna de citeva sute bune sa-l servisezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Deci, se para ca-l papa. O sa te scormonesti la iarna de citeva sute bune sa-l servisezi. Ok, m-am impacat cu ideea ca in motorul asta s-a umblat deja si ca ma asteapta alte cosmaruri cu el. Dar cat e acceptabil la mia de km? O sa completez acum si pana o bag la iernat probabil o sa stiu mai exact cati ml/1000km mananca. Cand e prea mult? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Luke_highwalker Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Cat ulei e inca acceptabil sa consume un motor de zx10 2006? Nu stiu cat e diferenta intre minim si maxim pe fereastra de vizitare dar cand am luat motoreta se vedea ca are ulei undeva deasupra liniei de mijloc. Fiind obisnuit cu motoare care nu mananca ulei nu prea am dat atentie. Inainte sa plec la Tg Secuiesc am zis totusi sa vad cum stau cu uleiul, era la minim, chiar mai jos de minim. Am completat vreo 150-200ml ca atat mai era intr-un bidon pe la garaj si a ajuns la jumatate intre minim si maxim. Am verificat dupa 250 km si am vazut ca e tot pe acolo. Am zis ca mi s-o parea. Am mai mers inca 350km si acum am rugat sa se uite la ulei la garaj, cica iar e sub minim. Deci in 600km a mancat mai mult decat intre linia de jumatate si minim. Nu picura ulei, nu pare sa pise pe nicaieri, e uscat motorul peste tot. Intrebarea e pana la urma cat ulei este intre cele doua semne (min si max) pe fereastra de vizitare? Ce consum de ulei e acceptabil la un astfel de motor inainte sa zic ca e terminat? Ce kilometraj are motorul? Scoate fum alb cand il ambalezi tare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Ce kilometraj are motorul? Scoate fum alb cand il ambalezi tare? 16.000km, nu scoate fum, nici alb, nici negru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 16 000 de zeci de kilometri? Hai, doar nu te-ai nascut ieri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Wow, mi se pare un consum de ulei urias! Si ce s-a ales de el, mai mergea asa cu consumul asta de ulei? Ah! Si daca stiti ca ar exista vreun ulei pe care "sa-l manance mai putin". Da, ca sa zic asa motocicleta mergea foarte bine, tragea ca in "prima zi" si avea doar vreo 15.000km. Poate am avut eu ghinion cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.