bizoo_n Postat Martie 17, 2008 Share Postat Martie 17, 2008 Benelli Tre-K 1130 Amazonas Injectie, 1130 cmc, 3 in linie, 123 de cai, 205kg la gol. Io nu-mi dau seama daca imi place. De luat nu mi-as lua decat ca a sasea motocicleta, clar. Dar asa, comparat cu 1200GS-ul de la BMW parca domina sub unele aspecte. Nu toate. Comentati si voi, ca-i forum. Poate ne si certam, vedem noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ITS Postat Martie 17, 2008 Share Postat Martie 17, 2008 (editat) Editat Martie 17, 2008 de ITS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dijmarescu Postat Martie 17, 2008 Share Postat Martie 17, 2008 Macar de-ar face esapamentul ala din tzeava groasa sa fie ca shi aparatoare.Zau ca nu inteleg un enduro touring conceput cu ceva asa vulnerabil expusAu taiat si ei motoru lor de 6L in doua? M-ai facut sa ma scarpin la ceafa cam mult.. Pare mai agresiv decat Tiger-ul cu care l-as compara mai mult decat cu GS-ul Pretzul o sa aibe mare influenta cred.Asta ar fii singurul plus in fatza GS-ului Parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 Benelli Tre-K 1130 Amazonas Injectie, 1130 cmc, 3 in linie, 123 de cai, 205kg la gol. Io nu-mi dau seama daca imi place. De luat nu mi-as lua decat ca a sasea motocicleta, clar. Dar asa, comparat cu 1200GS-ul de la BMW parca domina sub unele aspecte. Nu toate. Comentati si voi, ca-i forum. Poate ne si certam, vedem noi. De placut, ca design, mie-mi place......mult.... Ar fi interesant sa aflam si cursa amortizoarelor. Roata pe fata e de 19, nu? Comparativ cu BMW-ul 1200, pai eu zic ca atunci cand iti iei o mobra ca asta o iei pt distante lungi. Si daca o iei pentru distante mari atunci trebuie sa fie fiabila, sa nu te lase-n drum. Acum eu te intreb asa, in care ai incredere mai mare? Nu zic ca asta nu merge 10000000000000000 de km fara reparatii, dar fiind un model extrem de rar cred ca este destul de greu sa aflam mai multe despre fiabilitatea ei. La astfel de motoare cred ca, pe langa confort si intretinerea la drum, repet, conteaza fiabilitatea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 Ca mai toate italienele, si mobra asta are stil. Se vede ca e altfel gandita fata de KTM 990 Adv sau BMW 1200 GS Adv. Specificatii aici: http://www.motorbikes.be/en/Benelli_Tre-K_...zonas_2007.aspx Cursa suspensiilor: 180 mm spate si tot 180 mm fata. Pret estimativ: 16 000 USD, adica 10 000 Euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dijmarescu Postat Martie 21, 2008 Share Postat Martie 21, 2008 (editat) Ca mai toate italienele, si mobra asta are stil. Se vede ca e altfel gandita fata de KTM 990 Adv sau BMW 1200 GS Adv. Specificatii aici: http://www.motorbikes.be/en/Benelli_Tre-K_...zonas_2007.aspx Cursa suspensiilor: 180 mm spate si tot 180 mm fata. Pret estimativ: 16 000 USD, adica 10 000 Euro. 10 000 Euro??? Daca-r face numa vreo suta de toate sa devina piesa de muzeu ca alte Benelli.Probabil o oglinda d`aia-i vro` 300.Si cand ma gandesc cate-am rupt pan- acu.Astia or n-au mers niciodata pe dealuri (scurtaturi)or sant pilotzi prea buni.Aripile alea cred ca tzin vreo 15 minute .In rest... haptzibilduri italienesti Cu cat ma uit mai mult cu atat o detest mai tare.Tare-as vrea una Editat Martie 21, 2008 de dijmarescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
niroL Postat Martie 21, 2008 Share Postat Martie 21, 2008 Cadrul si mai ales bascula arata rock si, ca sa zic si ceva de rau, pare cu centru' de greutate cam sus. Avand in vedere ca'i cu vreo 15 kg mai usoara decat GSA'ul la acelasi cuplu ar putea fi mai ok inafara asfaltului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Martie 21, 2008 Share Postat Martie 21, 2008 10 000 Euro??? Daca-r face numa vreo suta de toate sa devina piesa de muzeu ca alte Benelli.Probabil o oglinda d`aia-i vro` 300.Si cand ma gandesc cate-am rupt pan- acu.Astia or n-au mers niciodata pe dealuri (scurtaturi)or sant pilotzi prea buni.Aripile alea cred ca tzin vreo 15 minute .In rest... haptzibilduri italienesti Cu cat ma uit mai mult cu atat o detest mai tare.Tare-as vrea una Chiar nu inteleg de ce vi se pare mult. La aceeasi clasa, KTM 990 ADV costa 12 - 13 000 Euro, BMW R 1200 GS costa vreo 15 - 16 000. Da, intr-adevar 10 000 E este o suma prea mare pentru romanul amator de motociclete noi, deci singurul inconvenient pe care il vad eu e ca este un model nou la care nu au inceput sa apara seconduri. A vazut cineva BMW uri piese de muzeu? Sau KTM uri. Nu. Poate doar alea care au facut inconjurul lumii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat Martie 22, 2008 Share Postat Martie 22, 2008 Comparatie cu R1200 GS? Sa punem la plus-uri putere mai mare, cu 20%. Conteaza.... Sa punem la minusuri: 1. Transmisie cu lant. 2. Protectie slaba la vant. 3. Sa mica (probabil incomoda) pentru pasager. 4. Protectie inexistenta dedesubt. 5. Mai grea cu 9 kg. Daca ii punem ce-i lipseste, e mai grea cu 20kg, probabil. 6. Nu e bmw Sigur ca eu sunt subiectiv.... Nici design-ul nu-mi place, dar nici GS-ul nu e deosebit de reusit. La categoria asta partea practica prevaleaza. Si daca tot m-am intins la vorba: cand este nevoie de puterea aia in plus, obtinuta la turatii la care boxerul cu care comparam nici nu ajunge? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.