Smeagol Postat Mai 9, 2005 Share Postat Mai 9, 2005 deci .... dupa ce am cazut a pornit la prima cheie am mers 100 de m pana la un service, l-am oprit si nu a mai vrut sa o ia am masurat bateria, 10 la normal si 8 la apasare pe starter a pornit doar impinsa am incarcat bateria dar nu tzine, chiar daca merg destul se pare ca nu se incarca sau pierde curent pe undeva ma tem sa nu se fi dus bateria sau releu de incarcare nu vreau sa exagerez cu pornitu la impins pt ca stiu ca nu ii face bine deloc cum pot identifica care e problema ? bateria sau releu ? unde e releu, cum imi pot da seama daca e dus ? am mers pana la alba in weekend 100 km si am avut consum exagerat 10 l asta in conditiile in care am mers constat cu 100 km/h in a 3-a si din cand in cand pe linie dreapta 130 km/h in a 4-a am alimentat doar cu benzina fara pb de 100 (de contrabanda) miroase ciudat, ori din cauza benzinei, ori din cauza amestecului prea bogat parca in mers bubuie toba din cand in cand ca la rateuri controlate, adica se aduna benzina pe tzeava, poate fi tot de la amestec prea bogat ? astept sfaturi si pareri multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin Smokey Postat Mai 9, 2005 Admin Share Postat Mai 9, 2005 verifica electrolitul din baterie, la cazatura se poate sa se fi scurs pe la duda de aerisire se poate sa ai amestecul prea bogat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fidelio Postat Mai 9, 2005 Share Postat Mai 9, 2005 ce kawa este? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Mai 9, 2005 Share Postat Mai 9, 2005 Verifica daca mai ai lichid destul in baterie.Oricum, inainte de a suspecta orice in sistemul electric incearca cu alta baterie care stii ca-i buna. Baga benzina normala dar buna (adica nu de la benzinarii-fantoma ). Daca distributia nu e pe curea nu are nimic daca il impingi.De altfel nici pe curea nu am vazut pana acum sa sara cand o iei la impins, dar asa zic "mosii" Daca pe Waca ta e instalat vre-un kit Dyno/filtru/toba sport e normal sa pape mult.Oamenii nu-si iau 636 sa mearga la piata ci pt performanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Smeagol Postat Mai 9, 2005 Autor Share Postat Mai 9, 2005 deci bateria e originala nu am vazut sa se poate deschide, scrie si pe ea sa nu se deschida, din cate am vb cu pretenii se poate sa fie pe gel deci motoru e asa 636 cu slip on akrapovic si sistem propriu de xenon (nu doar bec) benzina e OMV fara pb de 100, de calitate nu are powercommander si nici filtru K&N are filtru original pus nou de 500 km iar din cate am inteles toba sport consuma mai mult, xenonu iar consuma, am avut si pasager, luat de la 6% minim atunci e normal sa ma astept sa consume 10 l ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gim Postat Mai 9, 2005 Share Postat Mai 9, 2005 daca mergeai cu a 6-a pe la 5500-6000 de ture aveai cam 120km/ora si un consum mai mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Mai 9, 2005 Share Postat Mai 9, 2005 (editat) Sfatul meu e ca o asemenea motocicleta sa nu te apuci sa o repari tu singur. Mai ales ca nu e la fel de simpla si usor de inteles ca un motor de generatie mult mai veche. Decat sa faci vreo prostie, crezand ca ai prins spilu` du-o la cineva care se ocupa cu reparat motoare. O defectiune nereparata la timp poate cauza altele mai nasoale. Treaba cu consumul e relativa. Depinde cat te dai la ea. Si, parerea mea, e ca benzina proasta nu influenteaza imens de tare consumul ( de genul 3-4 litri in plus ) ci mai mult stilul de a trage al unui motor. Editat Mai 9, 2005 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chopper Postat Mai 11, 2005 Share Postat Mai 11, 2005 Vad ca discutia o ia incet pe calea cimpiilor.Hai sa revenim putin la subiect. Smeagol,ca sa te putem ajuta mai bine,du-te la sectiunea de manuale si ada-ti de pe site-ul lui wizzie manualul(parca e ceva de zx6R acolo,l-as aduce eu da nu mi-i de folos si e prea mare-80MB parca-),extrage schema electrica din manual si apoi pune-o aici,ca sa vedem clar cartile pe fatza.Din schema se pot vedea clar cauzele principale ale unei eventuale defectiuni pe partea de incarcare. Stai ca am gasit ceva aici http://www.diff.ru/manual/files/Kawasaki_N...al_(German).zip sa vedem dupa ce vine..14MB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chopper Postat Mai 11, 2005 Share Postat Mai 11, 2005 (editat) Ok.Am studiat schema,excelent manualul,sa il pui bine,ca iti zice tot acolo,numai sa stii putin limba lui Adolf. In principiu cred ca ai ceva problema de conectica la tine,daca nu iti incarca corespunzator.Din trinta usoara altceva nu se prea poate intimpla.Exclus acidul din baterie,care nu are cum iesi,pt ca e gel probabil. Revenim la schema de la linkul mai sus.Dupa ce ai citit sectiunea "Ladesystem"-pag 16-21 la 16-27,respecta pasii de la sectiunile in care se descriu procedurile de verificare(Prufung) ale gneratorului,puntii redresoare cu stabilizator,si incarcarii.(14,2-15,2V nu 10 V ca la tine...deci iata problema).In special acorda atentie conecticii sistemului de incarcare,asa cum e descris la pag.16-27. In concluzie,daca ti s-a defectat puntea-stabilizatoare(cea mai frecventa defectiune serioasa intilnita),sa stii ca nu e bai,se potriveste de la orice model fara probleme,chiar cred ca stiu una in Bistrita,buna.Daca ti s-a dus (strapuns la masa) una dintre infasurarile statorului generatorului,e cam lata problema.Provizoriu,o poti debransa de la punte,numai sa nu mergi subturat cu faza lunga,ca se descarca bateria. Sistemul de incarcare e cel clasic,foarte frecvent intilnit la majoritatea japonezelor,cu generator trifazic(rotor -magnet permanent) si punte redresoare cu stabilizator(cu tiristori) care pune la masa surplusul de energie electrica. Si nu te sfii sa intrebi daca nu te descurci.Sau probabil ca problema e rezolvata de mult si eu scriu aici de-a moaca... Acuma am vazut ca ai acuzat si rateuri.Sa stii ca o tensiune la limita in circuitul electric poate provoca o functionare proasta a aprinderii,mai ales cind apar in circuit consumatori suplimentari(semnalizari+lampa frina+claxon),consumatori care fac ca tensiunea si asa la limita sa cada mai mult,ducind,cum am spus,la oprirea pe perioade scurte a aprinderii. Editat Mai 11, 2005 de Chopper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fidelio Postat Mai 11, 2005 Share Postat Mai 11, 2005 Hm . Am aceeasi problema sau cel putin apropiata. Generatorul de incarcare adica alternatorul nu are cale de mijloc. Ala ori incarca ori nu incarca, si de aici intrebarea: Ai pus volmetrul sa verifici daca incarca sau nu. El trebuie sa bage 14, 5 V la 4000 de roatatii cu faza lunga. Daca incarca ai scapat usor sau cel putin usor. deci daca are momente cand incarca atunci alternatorul merge. Ce mai poate fi: In momentul cazaturii este foarte posibil ca o mufa sa se fi desprins si sa faca un pin atingere cand vrea muschii lui. Motorul tau are sigur martor de incarcare. El nu trebuie neaparat se se prezinte printr-un volmetru in bord, sau un bec in bord. Idiotu de japozez martorul de incarcare il poate pune chiar intr-un bec care lumineaza bordul - lucru asta trebuie sa il caute un electrician in schema electrica - Eu cred ca totusi este un fir care duce si pe la aprindere rezultand si rateurile ( asta se intampla de cand cu cazatura?) . Daca cele de mai sus sunt ok atunci este regulatorul de tensiune care se afla pe undeva pe dupa carena si sub sa. El este o jucarie ca o napolitana cum o numesc eu, metalica , se prinde in doua suruburi de cadru si are niste aripioare. Dupa ce il gasesti cauta sa pui mana pe el in timpul mersului motorului. El tenuie sa se incalzeasca dar nu sa se incinga sa te prajasca la deget. Atunci este el sigur. Si eu tot la el am ajuns si l-am gasit sa il comand. Nu stiu daca se potrivesc unul la mai multe modele. Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Smeagol Postat Mai 11, 2005 Autor Share Postat Mai 11, 2005 bun ieri am reusit sa ma uit putin la el cu un prieten am masurat incarcarea bateria dupa 1 zi si 1 noapte de stat la incarcat arata 12 am pornit motorul, a ramas la 12 am turat si incarcarea merge brici, 14-15 deci releu de incarcare si restu functioneaza ramane doar faza ca fie am un scurt intre elementi din baterie fie bateria originala e pe moarte am vb si cu prietenul meu si la united motors si mi sa recomandat ca cea mai buna alegere o baterie Youasa unde gasesc cel mai ieftin asa ceva ? daca aveti alta recomandare va rog sa bagatzi din top va multumesc pt efort si ajutor cu consumul m-am prins ca am mers 2 oameni si turat, cauza care a dus la ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fidelio Postat Mai 11, 2005 Share Postat Mai 11, 2005 Prea simplu....la fel mi-au spus si mie.BATERIA. Am luat baterie Yuasa 4.400.000 asta inainte de SMAEB. unde cand am vizitat salonul am gasit Varta 2.300.000, si mai in fata gasisem alta firma cu 1.300.000. Sa-mi ma dau cu capu de pereti ( Nici pana acum nu mi-am achitat bateria) . Eu zic sa te gandesti de doua ori. SAU. cauta un prieten cu o baterie asemanatoare in caracteristici si dimensiuni si mergi cu ea. Vezi ce se intampla ! Te salut si numa bine.! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Smeagol Postat Mai 11, 2005 Autor Share Postat Mai 11, 2005 astan vroiam sa zic si eu m-am interesat putin si Yuasa sunt f scumpe Varta sunt mai eftine am primit si alte propuneri dar nu stiu ce sa aleg sato(saito) sau hq(hiq) ce preturi au si cat de mult de tzin ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Mai 11, 2005 Share Postat Mai 11, 2005 (editat) bateria dupa 1 zi si 1 noapte de stat la incarcat arata 12 O baterie incarcata nu-ti arata 12V decat daca e varza. Tensiunea normala pt o baterie incarcata 100% este ~ 12.6, deci baterie iti trebe si e posibil sa fie singura problema. Parca pe site la Wizzie este ceva gen "Yuasa Battery guide" PS... am pus si tabelul. Editat Mai 11, 2005 de Bulinu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Mai 11, 2005 Share Postat Mai 11, 2005 Saito (cu gel) sint in jur de 30 Euro la Louis (sau prin Paula's Bikershop). Si eu am Saito si nu pot sa ma pling. Doar ca la incarcare cele cu gel sint mai pretentioase (tensiune constanta 17 V, nu curent constant). E posibil ca totul sa fie din baterie. Instalatia pe xenon nu cred sa consume mai mult ca un halogen (ba chiar ar trebui sa consume ami putin, ca de-asta a fost conceputa - economie de curent la luminozitate mai mare). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fidelio Postat Mai 11, 2005 Share Postat Mai 11, 2005 Te tog sa ne(imi) spui si noua(mie) dupa ce ai pus bateria noua daca mai face probleme? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.