florinmotoare Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 dupa cum spune si titlul topicului ,m-am pricopsit cu o aprindere electronica din aia cu senzori si magneti de la prietenul danyoldmoto,toate bune si frumoase,am luat si instalatie noua sa fiu sigur ca nu o ard din prima problema e ca are instructiuni de montare in rusa(si aprinderea si instalatia electrica),instalatia are cine o monta,la fel si aprinderea,am dibuit-o dupa niste poze de pe carticica cu instructiuni dar cum se regleaza?multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubaq Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 Deci o montezi, dureaza 15 minute si nu ai cum sa o motezi prost, asigura-te ca ai pus toate chestiile unde trebuie inclusiv ca rotorul sta cum trebuie pe axul cu came. Porneste motorul, ar trebui sa porneasca, si dupa aia joaca-te rotind aprinderea in plaja de +/- 10 grade si las-o in punctul in care turatia motorului scade brusc de la mare la mica. O sa observi ca daca lasi aprinderea in pozitia in care motorul merge mai turat functionarea acestuia nu o sa fie constanta, iar daca pui aprinderea unde trebuie o sa mearga in cadenta perfecta, ca o masina straina . Simplu ca buna ziua. Mult noroc. instructiuni_de_instalare.txt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
serjuro Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 Florin, mai adaug ceva, vezi sa ai grija cum montezi saiba aia speciala cu umeri, adica umerii intra in rotor (care apropo, nu este magnetic, magnetul e in senzorul fix de pe stator) si capatul axului pe care se monteaza rotorul are 2 testituri pe care trebuie sa blocheze gaura interioara a saibei.............. Dupa ce fixezi rotorul, desfaci piulitele de la senzorul magnetic de pe stator si reglezi distanta intre senzor si rotor cam la 0,35mm....... In rest, faci cum a zis bubaq. Sa nu uiti sa pui saiba potrivita si SUB rotor......... Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 necesarul de tehnologie care trebuie sa faca un nipru sa mearga nu inceteaza sa ma uimeasca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinmotoare Postat Martie 20, 2008 Autor Share Postat Martie 20, 2008 textul nu are continut,in principiu am inteles despre ce e vorba,dar m-ar interesa si fisierul al cu terminatia.txt --- Mesaj completat în 20 Mar 2008 16:51 -------------multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubaq Postat Martie 20, 2008 Share Postat Martie 20, 2008 continutul fisierului.txt: Sint instructiuni in limba germana pt aprindere, eu nu stiu boaba de germana si l-am tradus in google, nu a iesit perfect, dar asta e. The contactless ignition so-called Type II (KLZ) Russian production The facility consists of: 1x ignition coil 1x runners 1x electronics makers with assembly materials The ignition system is checked against the original contact ignition exchanged! Operating voltage = 6 to 16 volts. ZĂźndspannung = 16.000V The installation 1) The complete contact remove ignition. The KLZ fitted with the contact donors to bottom. (Is also different Not possible) in the long holes around the middle position. The screw has been decided yet fully dressed! 2) Assemble runners: Only the supplied washer, then the runners and then driving plate! Then Sure that this exactly in the groove of the rotor and the Ausfräsung the camshaft snaps, possibly rework. With the included M6 screw. 3) ignition coil in the space provided from the factory fitted. ! Aufstecklaschen for the cable down shoes! Do not worry, the place is good. There is no heat problems. The spark plug cables as in the original ignition mount. Black cable - to the left, secure Red cable + right (seen from the front, top view) Power supply + with a cable right shoe (for the red cable) with aufstecken. Ignition switch, check whether current to the ignition coil said. Ignition, and Durchtreten slowly cautious, watching this, that the assembled KLZ Nothing grind together! If nothing grind, turn on the ignition and start. The engine will start immediately. The carburetor so that a stable running in idle guaranteed. Now the Ignition (not with your fingers) in your long holes with the engine running gently twist that a slight Early ignition is reached. The point is reached at which the engine speed drops suddenly (slower running) the engine should not Torture! Otherwise back. The process can be repeated as to the ideal point is reached. 4) The screws tighten now the ignition, carburetor to adjust idle and ready. The further shift of ZĂźndzeitpunktes with increasing speed early on, the ignition electronics in the Ignition automatically. The ignition can be used on all Russenboxern easily be fulfilled with the Fliehkraftverstellung Equipped. Note: Attention! It is possible that the iron pins in AlukĂśrper with substantial heat load solve! The iron pins with a grain blow to the front pages, in the iron stylus against secured. The iron pins are regularly on fixed seating control! Important for improper installation is a return impossible! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Martie 21, 2008 Share Postat Martie 21, 2008 continutul fisierului.txt: Sint instructiuni in limba germana pt aprindere, eu nu stiu boaba de germana si l-am tradus in google, nu a iesit perfect, dar asta e. The contactless ignition so-called Type II (KLZ) Russian production The facility consists of: 1x ignition coil 1x runners 1x electronics makers with assembly materials The ignition system is checked against the original contact ignition exchanged! Operating voltage = 6 to 16 volts. ZĂźndspannung = 16.000V The installation 1) The complete contact remove ignition. The KLZ fitted with the contact donors to bottom. (Is also different Not possible) in the long holes around the middle position. The screw has been decided yet fully dressed! 2) Assemble runners: Only the supplied washer, then the runners and then driving plate! Then Sure that this exactly in the groove of the rotor and the Ausfräsung the camshaft snaps, possibly rework. With the included M6 screw. 3) ignition coil in the space provided from the factory fitted. ! Aufstecklaschen for the cable down shoes! Do not worry, the place is good. There is no heat problems. The spark plug cables as in the original ignition mount. Black cable - to the left, secure Red cable + right (seen from the front, top view) Power supply + with a cable right shoe (for the red cable) with aufstecken. Ignition switch, check whether current to the ignition coil said. Ignition, and Durchtreten slowly cautious, watching this, that the assembled KLZ Nothing grind together! If nothing grind, turn on the ignition and start. The engine will start immediately. The carburetor so that a stable running in idle guaranteed. Now the Ignition (not with your fingers) in your long holes with the engine running gently twist that a slight Early ignition is reached. The point is reached at which the engine speed drops suddenly (slower running) the engine should not Torture! Otherwise back. The process can be repeated as to the ideal point is reached. 4) The screws tighten now the ignition, carburetor to adjust idle and ready. The further shift of ZĂźndzeitpunktes with increasing speed early on, the ignition electronics in the Ignition automatically. The ignition can be used on all Russenboxern easily be fulfilled with the Fliehkraftverstellung Equipped. Note: Attention! It is possible that the iron pins in AlukĂśrper with substantial heat load solve! The iron pins with a grain blow to the front pages, in the iron stylus against secured. The iron pins are regularly on fixed seating control! Important for improper installation is a return impossible! am facut rusa la scoala si habar nam dar tre sa ma apuc de invatat cu cumparatul de piese ma descurc e mai simplu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan17 Postat Martie 21, 2008 Share Postat Martie 21, 2008 Merita aceasta aprindere banii sau nu? Care e pretul ei? Mentionez ca eu folosesc sistemul cu platini + aprindere tranzistorizata (cutiuta rosie) si sunt multumit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Martie 21, 2008 Share Postat Martie 21, 2008 ...merita , daca ai rezolvat si celelate probleme(presiune de ulei, supape , compresie....) Empiric se regleaza cu motorul pornit si potrivit platoul...dar e riscant...pentru ca distantza recomandata intre rotor si senzor e foarte mica.... Eu am folosit un stroboscop, si am constatat cu uimire , ca, cu noua axa cu came , reglajul difera mult fatza de vechea axa! Am pus si o garnitura de carton si hostafan in spate, pentru ca nu stiu ce racire poate avea elementul de comutatie din aprindere , lipit pe blocul motor care ajunge lejer la 80 de grade(vara ce sa mai povestim!) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinmotoare Postat Martie 21, 2008 Autor Share Postat Martie 21, 2008 multumesc ,acum m-am lamurit cu reglajul,cat despre treaba cu temperatura motorului nu cred ca afecteza pentru ca si la uralul nou e la fel si nu au fost probleme cu aprinderea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Martie 21, 2008 Share Postat Martie 21, 2008 (editat) ...eu zic ca merita! Daca mai stepti putin timp o sa postez parerea mea. Pt moment pot sa spun ca.. "(cutiuta rosie)"este o comanda tranzistorizata, superioara prin faptul ca scinteia este mai buna chiar la tensiune mai mica iar aprinderea clasica, datorita scinteilor de la platina produce mici erori mai ales la cresterea turatiei(doua avantaje mari). Insa uzurile mecanice ale camei, pltinei si precizia de executie(al camei) produc decalaje de avans intre un cilindru si altul, deasmeni si decalibrarea si uzura in timp a centrifugaluli, ori aceste neajunsuri nu sunt ilaturate de "(cutiuta rosie)". Aprinderea de fabrica ridica doar problema preciziei de executie a rotorului iar uzura este doar cea provenita de la lulmentii axei cu came(dupa cum vezi doar doua). Curba avansului este prestabilita de fabricant dupa teste laborioase si care in acest caz este legat doar de turatie, nu si de sarcina... dar asta nu mai conteaza. Editat Martie 21, 2008 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinmotoare Postat Martie 22, 2008 Autor Share Postat Martie 22, 2008 eu am luat-o ,am montat-o,motocicleta este inca in service,pentru resuscitare dupa terminarea lucrarilor voi reveni cu pareri. multumesc inca o data pentru ajutor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mrbicepsz Postat Aprilie 22, 2008 Share Postat Aprilie 22, 2008 eu am luat-o ,am montat-o,motocicleta este inca in service,pentru resuscitaredupa terminarea lucrarilor voi reveni cu pareri. multumesc inca o data pentru ajutor! cand revii cu pareri sa ne zici si pretul....te rugam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat August 30, 2008 Share Postat August 30, 2008 ...eu zic ca merita! Daca mai stepti putin timp o sa postez parerea mea. Pt moment pot sa spun ca.. "(cutiuta rosie)"este o comanda tranzistorizata, superioara prin faptul ca scinteia este mai buna chiar la tensiune mai mica iar aprinderea clasica, datorita scinteilor de la platina produce mici erori mai ales la cresterea turatiei(doua avantaje mari). Insa uzurile mecanice ale camei, pltinei si precizia de executie(al camei) produc decalaje de avans intre un cilindru si altul, deasmeni si decalibrarea si uzura in timp a centrifugaluli, ori aceste neajunsuri nu sunt ilaturate de "(cutiuta rosie)".Aprinderea de fabrica ridica doar problema preciziei de executie a rotorului iar uzura este doar cea provenita de la lulmentii axei cu came(dupa cum vezi doar doua). Curba avansului este prestabilita de fabricant dupa teste laborioase si care in acest caz este legat doar de turatie, nu si de sarcina... dar asta nu mai conteaza. ...editie de seara... Avansul este fix! ...ceva , ceva se vedea si la mine pe stroboscop dar nu concludent... Intre timp a fatat, probabil de la tempertaura, si umbland prin ea sa-i fac resuscitarea , plangandu-ma pe tot felul de site-uri rusesti , am gasit ceva referintze.... Este un simplu controler pentru unghiul de conductie , care are ca scop obtinerea unei energii maxime pentru scanteie in toate regimurile... Nu are nici un fel de compensare de avans... Am tot cautat cu osciloscoapele vreo diferentza de faza intre intrare si iesire , de la 1Hz la 200Hz dar transferul e liniar... l497.pdf k1055hp2r.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krokodilu Postat August 30, 2008 Share Postat August 30, 2008 ...editie de seara... Avansul este fix! ...ceva , ceva se vedea si la mine pe stroboscop dar nu concludent... Intre timp a fatat, probabil de la tempertaura, si umbland prin ea sa-i fac resuscitarea , plangandu-ma pe tot felul de site-uri rusesti , am gasit ceva referintze.... Este un simplu controler pentru unghiul de conductie , care are ca scop obtinerea unei energii maxime pentru scanteie in toate regimurile... Nu are nici un fel de compensare de avans... Am tot cautat cu osciloscoapele vreo diferentza de faza intre intrare si iesire , de la 1Hz la 200Hz dar transferul e liniar... Iti dai seama cum ar merge nepra daca ar avea si avans variabil!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat August 30, 2008 Share Postat August 30, 2008 ...editie de seara... Avansul este fix!............................. Aha.. interesant, posibil sa ai dreptate, chiar m-ai facut curios! La vremea respectiva trebuia sa fac un test de osciloscop pt a inchide subictul mult discutat de avans al acestei aprinderi, urmand apoi sa postez rezultatul. Nu am facut acest test pt. ca @florinmotoare mi-a spus ca l-a facut el si ca a vazut ca are avansul variabil functie de turatie, l-am crezut, m-am mirat totusi ca nu a postat diagrama testului sau. Din comoditate eu n-am mai efectuat acest test. M-am uitat cu atentie pe pdf-urile tale si intradevar de acolo nu reiese nimic legat de avans, nici nu ar putea specifica informatii de avans fiind o prezentare a celor doua integrate iar schema data find o aplicatie informativa a integratului, dar inca nu sunt sigur ca aprinderea pe care o am, contine unul din cele doua integrate prezentate. Din ce-mi aduc aminte, parca am vazut(aproape sigur), pe una din fetele placii un microprocesor, posibil sa fie plasat pe partea opusa impreuna cu darlington-ul… nu stiu!!! In concluzie m-ai pus serios pe ganduri si am sa fac un test simplu cu o lampa stroboscopica. Totusi, stau si ma intreb de ce ar fii mintit @florinmotoare? ..ai reusit sa-mi "zdruncini siguranta" in privinta temperaturii generata de motor, cu toate ce eu am incinso zdravan de multe ori, fara a face nimic pt. racirea modulului de aprindere . Voi revenii cu informatii! dupa 7 scari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat August 31, 2008 Share Postat August 31, 2008 ...PDF-urile contin datele despre circuitul folosit si in aceasta aprindere...si aplicatia specifica....Particular la ea este folosirea unui senzor inductiv si nu a unuia Hall...in rest cine are curiozitatea poate verifica identiatea dintrea aplicatia teoretica si ce este in troaca... O varianta analogica de compensare a avansului nu e o mare filozofie, complexitatea ar fi asemanatoare..... Asteptam si alte pareri ca sa putem supune la vot ... Lucrul castigat indiscutabil, este simetria momentelor in care se da scanteiea,si, precizia care altfel cu platina nu se poate obtine ...si se pare ca circuitul nu este ceva exotic si sunt reparabile.... Eu am sa o tai in doua, electronica afara la racoare, si platoul cu senzorul inauntru! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.