Thomas Postat August 2, 2005 Share Postat August 2, 2005 Un topic cu istorie deja Bravos Ingere pt reusita P.S. Pt pasionati de zbor sau pt cei care vor sa vada un film frumos si montat la fel - DOWNLOAD AICI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
knightrider Postat August 3, 2005 Share Postat August 3, 2005 Frumos filmuletul! Poate si niste acrobatii aeriene alta data? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat August 4, 2005 Share Postat August 4, 2005 Daca am bani sa ajung in wk la Ploiesti sa sar, iau si aparatul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZORRO Postat August 5, 2005 Share Postat August 5, 2005 Daca am bani sa ajung in wk la Ploiesti sa sar, iau si aparatul 217252[/snapback] Pai ai facut cursul de parasutisti sau e cu dubla? Asta imi doresc si eu, salt liber cu deschidere dupa ceva cadere. Eu m-am dat cu parapanta cam pe unde se putea in apropiere de Buc, pe o raza de 300 km. E super misto dar cred ca un salt liber e mult mai fain. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat August 5, 2005 Share Postat August 5, 2005 Ti-am dat si PM cu raspunsul la intrebari, dar poate mai intereseaza si pe altcineva: "Turbofinist-ul zoboara sigur intre 4 si 7 August la Ploiesti. Oricine este interesat poate veni. Se fac si salturi in tandem si salturi normale, toate de la 4000m. In principiu zborurile incep dupa ora 12AM" Daca nu ai brevetul, cred ca se fac si tandemuri contra-cost, undeva pe la 120-125 E/salt . In rest, se sare normal la 12-18-20 E, depinde cum se hotarasc aia. Media e la 15 E. Ca idee de bani, poti sa te lamuresti pe site-ul TOTAL AIR de la Ploiesti Dai un ban dar stii ca merita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZORRO Postat August 5, 2005 Share Postat August 5, 2005 Mi-ar placea foarte mult dar 120 de E e cam multisor pt mine. De la 4000 e bine. Eu inteleg ca platesti omul care sare cu tine dar e diferenta mare de la 12-18 E. Multam inca o data Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 5, 2005 Share Postat August 5, 2005 promit ca m apuc de munca si fac rost de bani sa vin si eu la ploiesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat August 6, 2005 Share Postat August 6, 2005 Din cauza conditiilor meteo n-a mai sarit nimeni. Tot nu facusem rost de bani oricum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZORRO Postat August 8, 2005 Share Postat August 8, 2005 Din cauza conditiilor meteo n-a mai sarit nimeni. 218280[/snapback] pacat, asta e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
knightrider Postat August 8, 2005 Share Postat August 8, 2005 Nu-i nimic, vara nu s-a sfirsit! Sunt sigur ca vor mai apare ocazii, cu cer albastru si niste cumulusi aruncati pe cer! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZORRO Postat August 10, 2005 Share Postat August 10, 2005 Sansele ca anul asta sa apuc si eu sa sar cu parasuta scad simtitor, mai ales ca m-am trezit prea tarziu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat August 10, 2005 Share Postat August 10, 2005 Strangi bani si sari la dubla Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remyx Postat August 10, 2005 Share Postat August 10, 2005 Imi doresc sa zbor si am sa o fac intr-un fel sau altul. Am tot cautat pe net si nu gasesc nicaieri cateva informatii: 1. Unde se pot face cursuri de pilotaj (motorizat si planor) si de parasutism (pentru obtinerea de brevet)? (Nu e vorba de armata, liceu, etc, ci cursuri private pentru obtinere brevet). Ce am gasit pana acum : a. Aeroclubul Romaniei. Am sunat acolo, ca site-urile lor sunt de tot .... si mi-a raspuns o tanti suparata ca o deranjez si care nu a stiut ce sa-mi raspunda : "Cred ca si la noi se pot face, insa mai reveniti cu un telefon saptamana viitoare, ..." bla bla bla... habar nu avea. b. http://www.regional-air.ro/romana/se_sc.htm care au afisata o programa dar cam ies din calcul (sunt la Tuzla) 2. Care ar fi preturile estimative ? Pentru pilotaj : De pe un forum pe care l-am gasit doar intr-un cache google citez : http://64.233.183.104/search?q=cache:k7fL4...centa+PPL&hl=en "Permisul de aviator, care se cheama licenta de zbor se obtine dupa un curs teoretic de aproximativ 320h si un curs practic in zbor de 45h. Dupa finalizarea cursurilor se da un examen cu Autoritatea Aeronautica Civila Romana si se obtine licenta. Nu este un curs ieftin, toata pregatirea costa aprox.8000E iar licenta obtinuta este cea mai elementara - PPL (private pilot licence). Urmatoarea licenta este CPL (comercial pilot licence) pentru care se mai fac inca 6 luni de teorie si trebuie adunate 200h de zbor experienta practica. Ultima licenta este ATPL (airline transport pilot licence) pentru care trebuie experienta de zbor de 1000h si pregatire teoretica specifica zborului fara vizibilitate (instrumental). De asemenea pentru fiecare tip de aeronava pe care urmeaza sa zboare, indiferent de licenta detinuta, pilotii trebuie sa faca un curs de cunoastere a aeronavei si ceva ore de zbor in functie de tipul aeronavei. Catalin Prunariu " Pretul mi se pare fabulos Are cineva un pret estimativ pentru brevet de parasutism ? Dar pentru unul de pilot planor ? Un link, nr de telefon, ceva ar fi de folos... Mercik, Remi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat August 10, 2005 Share Postat August 10, 2005 In caz ca ai sub 21 ani - incepand cu luna noiembrie alergi la Aeroclubul Romaniei sa pui mana pe fisa medicala de inscriere si apoi ai de alergat dupa vizele medicale. Iti recomand sa ti le faci pe bune, ca te trezesti ca ai cine stie ce boala, diabet, etc (nu e de gluma, s-au intamplat cazuri) - in ianuarie-februarie 2006 te inscrii tot la Aeroclub, te apuci de cursuri teoretice (destule) si practice - educatie fizica si sport, la inceput. Apoi se mai dau examene intermediare, se ajunge sa se sara de la Turn si abia in vara din avion. Si numai cei care stiu Se sare la inceput la automat (adik tu doar te lansezi, simulezi ca tragi de coarda ca se uita instructorul la tine, parasuta se deschide automat datorita unui cablu si a unui "carlig" care o deschide cand esti pe la 10-15 m de avion) apoi individual - iei brevetul apoi (sari la greu pana sa-l iei) si ai dreptul sa sari la orice intrunire/intalnire sau cand auzi ca zboara Turbofinist-ul (e avionul cel mai bun din RO la ora actuala pt parasutism. INSA se plateste saltul (cam 15 E). Daca vrei sa clatesti ochii, wk asta au program de salturi la Ploiesti. Adresa aerodromului - sediul Total Air. www.totalair.ro In caz ca ai peste 21 ani - te cam costa vreo 100-200 E (nu mai stiu preturile de acum) - Te duci la Aeroclub (sau si mai bine la Clinceni, la Aerodrom) si discuti din toamna asta cu instructorii de acolo. In functie de grupa fiecaruia, te poate primi sau te poate refuza (esti oricum un outsider) Nu scapi de vizita medicala, programul sportiv, teorie, examene, etc. Daca ii place de tine, iti pune si o vb buna - acelasi program il ai, iei brevetul, platesti fiecare salt dupa aia. Daca vrei sa sari individual de capul tau NU AI CUM Sari cel mult la dublu si costa 120 E/saltul (am scris si in paginile trecute) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dkz Postat August 10, 2005 Share Postat August 10, 2005 (editat) In caz ca ai sub 21 ani- incepand cu luna noiembrie alergi la Aeroclubul Romaniei sa pui mana pe fisa medicala de inscriere si apoi ai de alergat dupa vizele medicale. Iti recomand sa ti le faci pe bune, ca te trezesti ca ai cine stie ce boala, diabet, etc (nu e de gluma, s-au intamplat cazuri) - in ianuarie-februarie 2006 te inscrii tot la Aeroclub, te apuci de cursuri teoretice (destule) si practice - educatie fizica si sport, la inceput. Apoi se mai dau examene intermediare, se ajunge sa se sara de la Turn si abia in vara din avion. Si numai cei care stiu Se sare la inceput la automat (adik tu doar te lansezi, simulezi ca tragi de coarda ca se uita instructorul la tine, parasuta se deschide automat datorita unui cablu si a unui "carlig" care o deschide cand esti pe la 10-15 m de avion) apoi individual - iei brevetul apoi (sari la greu pana sa-l iei) si ai dreptul sa sari la orice intrunire/intalnire sau cand auzi ca zboara Turbofinist-ul (e avionul cel mai bun din RO la ora actuala pt parasutism. INSA se plateste saltul (cam 15 E). Daca vrei sa clatesti ochii, wk asta au program de salturi la Ploiesti. Adresa aerodromului - sediul Total Air. www.totalair.ro In caz ca ai peste 21 ani - te cam costa vreo 100-200 E (nu mai stiu preturile de acum) - Te duci la Aeroclub (sau si mai bine la Clinceni, la Aerodrom) si discuti din toamna asta cu instructorii de acolo. In functie de grupa fiecaruia, te poate primi sau te poate refuza (esti oricum un outsider) Nu scapi de vizita medicala, programul sportiv, teorie, examene, etc. Daca ii place de tine, iti pune si o vb buna - acelasi program il ai, iei brevetul, platesti fiecare salt dupa aia. Daca vrei sa sari individual de capul tau NU AI CUM Sari cel mult la dublu si costa 120 E/saltul (am scris si in paginile trecute) 221145[/snapback] pentru zbor te pot lumina eu pentru zbor cu motor ai 2 variante viabile ... fie Aeroclubul Romaniei (pasii sunt aproximativ la fel ca la parasutism, singura exceptie ca nu ai probe fizice) ... si varsta maxima e de 22 de ani, nu 21 varianta 2 - cea costisitoare - Scoala Superioara de Aviatie Civila (fosta Academie Romana de Aviatie) la care poti face un curs PPL (avantajul fiind ca e recunoscut international spre deosebire de licenta de aeroclub care se poate utiliza doar national pe aeronavele aeroclubului) .. costul fiind de 152 ore teorie x 4.5 euro = 684 Euro si 45 ore zbor x 125 euro = 5625 Euro + 100 euro (manuale) = 6409 Euro ar mai fi si varianta 3 dar nu prea e rentabila - cursuri platite la Aeroclubul Romaniei, spun ca nu e rentabila pentru ca ora de zbor de 180 de euro in loc de 125 cum e la SSAvC iar cu licenta obtinuta nu poti face nimic afara sau pe aeronave particulare. Pentru planor singura optiune ramane aeroclubul ... Editat August 10, 2005 de dkz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
knightrider Postat August 11, 2005 Share Postat August 11, 2005 As vrea sa reiau cursurile , pentru licenta de zbor, din pacate virsta nu mai imi permite la Aeroclub, iar preturile la SSAvC sunt cam mari. Dar poate o sponsorizare ar rezolva problema. Oricum "Viteza mare, viata lunga", si Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dkz Postat August 11, 2005 Share Postat August 11, 2005 As vrea sa reiau cursurile , pentru licenta de zbor, din pacate virsta nu mai imi permite la Aeroclub, iar preturile la SSAvC sunt cam mari. Dar poate o sponsorizare ar rezolva problema. Oricum "Viteza mare, viata lunga", si Asfalt uscat! 221463[/snapback] cu o sponsorizare se poate rezolva in ambele locatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
knightrider Postat August 11, 2005 Share Postat August 11, 2005 Ai vreo sugestie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hoinar Postat August 14, 2005 Share Postat August 14, 2005 Dar imi poate si mie cineva un forum in care se discuta numai despre avioane? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dkz Postat August 14, 2005 Share Postat August 14, 2005 www.aviatia.ro au un grup de discutii pe yahoo (in ultima vreme cam plicticos insa) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat August 15, 2005 Share Postat August 15, 2005 (editat) @dkz, intrebare.... Eu am zburat cativa ani la Sanpetru cu B2-ul in dubla.N-am apucat sa ies la simpla pt ca erau alte prioritati pe acolo,plus ca am prins o perioada a dracu' de nefasta in care mai mult s-a stat decat s-a zburat. Cert e ca acum am facut 25 ani. Si vreau sa fac ceva cu toata pasiunea asta pt zbor, am facut si o facult de constr aero,dar asta e altceva.. intrebarea ar fi: ai idee ca un total cat m-ar ajunge sa am brevetul? am aflat ca taxele sunt enorme, dar incerc si eu marea cu degetul...vorba aia..poate prind si eu vreo sponsorizare babana.. - ma refer la Aeroclubul Romaniei, ca la Civila am vazut,cam mult pt mine... Multam ! Aporpo: intrebarea era fie pt planor fie pt motor.Preferabil ar fi planor,acolo chiar e frumos zborul,insa ture de pista de 3 minute bagi de iti sar ochii.... Editat August 15, 2005 de skywalker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
knightrider Postat August 15, 2005 Share Postat August 15, 2005 La Clinceni se da cu sapatul santurilor! Nu am inteles insa de ce?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dkz Postat August 15, 2005 Share Postat August 15, 2005 knightrider ... pentru ca nu vrem sa traim in mizerie ... trebuie facute si mici amenajari, neavand cine le facem noi ... pe noi nu ne deranjeaza sa muncim pentru noi, cine e deranjat nici nu prea face mare branza in general in aviatie asa ca nu e nici o pierdere daca se lasa ... skywalker ... da un telefon la aeroclubul romaniei - 3123619 sau fa o vizita pina la sediu (Bd. Lascar Catargiu, nr.54) si afla cat sunt cursurile, iti trebuie minim 45 de ture in dubla pentru simpla comanda si minim 10 ore pentru brevet (asta la planor) ... la motor e un pic mai complicat adica iti trebuie 45 de ore care sunt cam scumpe. Varianta ocolitoare e sa iti iei brevetul de planor si sa dai examen in iarna urmatoare pentru motor (nu mai conteaza varsta si nu de bati pe aceleasi locuri cu cei care dau admitere atunci, iti trebuie doar minim 7.50 la examen) ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat August 15, 2005 Share Postat August 15, 2005 @ dkz : saru'mana boierule ! Daca te vad pe cerul patriei, te salut cu aripile...... O sa incerc, mai fac o incercare. Sa iti spun sincer, am fost crunt dezamagit de Aeroclubul Romaniei (ca si organizare in teritoriu...).La Sanpetru cand nu erau suficienti instructori ( erau 2 si se mai intampla ca unul din ei sa nu fie prezent), cand nu era benzina, cand batea vantu' perpendicular pe pista sau , de ce nu, nu era chef..nu mai zic de mosor...cat am rulat tamburii aia cu palmele cand schimbam cablurile.... Intr-un an am stat o luna pe tusa ca au dat foc la un extra la voi ( doar n-oi fi fost tu... ), daca nu ma insel era in acelasi an cu alti destepti de la Craiova care au dat VIT -ul peste cap - lipsa de combustibil, apoi am mai prins si accidentul unui coleg de-al tatalui meu, mihai pal si uite asa se statea mai mult pe tusa. Si au mai fost de-aste enorm de multe, accid cu cei care mergeau la Iasi parca, si cate inca...Clar motive de securitate si era la fel peste tot. Doar ca poate in rest,fiind activitatea mult mai hotarata,se recupera intr-un fel.Aici era mai greu... Dar mersi mult pt info, mai incerc.Nu ma dau batut, dar sa stii ca mi-a fost greu. Ca sa te conving ca am avut vointa,sa stii ca faceam zilnic 27 km dus 27 km intors pe bicicleta de la Codlea la Sanpetru.Uneori mai mergeam cu microbuze+troleu+ocazie, dar dura mult mai mult...si alti au aerodromul la usa si ei stau sa asculte manele mancand semnite pe treptele magazinelor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat August 15, 2005 Share Postat August 15, 2005 Intrebare - tot pt dkz... daca ma apuc de asta din nou, de planorism mai exact, in cele 45 de zboruri le pot include si pe cele care le am deja ? ca n-as mai avea multe deloc....si cu putina vointa s-ar putea realiza....Asta m-ar interesa mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.