Roadkill_Himself Postat Aprilie 12, 2008 Share Postat Aprilie 12, 2008 Revistele si site-urile de specialitate sustin aparitia noului Triumph cruiser de 1700 ccm, inca in acest an 2008, pt. inchiderea prapastiei dintre Speedmaster / America si Rocket III. Specialistii nu sint inca siguri, dar se banuieste ceva intre 1500-1700 ccm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Max Friz's R 32 Postat Aprilie 12, 2008 Share Postat Aprilie 12, 2008 2 cilindri ca la gama bonneville? de unde-i poza? da un link catre un site despre care pomenesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Aprilie 12, 2008 Share Postat Aprilie 12, 2008 2 cilindri ca la gama bonneville? de unde-i poza? da un link catre un site despre care pomenesti. exact ca si bonevile doar cmc dubli si tehnologie moderna zic eu!matahala de motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Aprilie 12, 2008 Share Postat Aprilie 12, 2008 A aparut in MCN si in revistele germane in Ianuarie deja. Nu are legatura decat poate optic cu Bonneville America. Motorul este absolut nou, racit cu apa,intre galerii se vede radiatorul deloc mic. nu cred ca va fi lansat in acest an desi ei asa sustin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roadkill_Himself Postat Aprilie 12, 2008 Autor Share Postat Aprilie 12, 2008 (editat) Da, in MCN si alte reviste. http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/new...700haveyoursay/ Ca orice prototip arata cam nasol, de parca a fost facut prin garajul cuiva, cred ca stie toata lumea. Sa vedem ce imbunatatiri, macar de design, o sa-i aduca englezii. Sper sa am parte, in viitor, eventual si de ceva motocicleta clasica, à la Bonneville, cu motorul asta. Ar fi <small>--- Mesaj completat în 12 Apr 2008 14:40 -------------</small><br/> A aparut in MCN si in revistele germane in Ianuarie deja. Nu are legatura decat poate optic cu Bonneville America. Motorul este absolut nou, racit cu apa,intre galerii se vede radiatorul deloc mic. nu cred ca va fi lansat in acest an desi ei asa sustin. E vorba de prezentare, nu neaparat de lansare, anul asta. Asa am inteles... Editat Aprilie 12, 2008 de roadkill Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sadik69 Postat Decembrie 1, 2008 Share Postat Decembrie 1, 2008 Da, in MCN si alte reviste. http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/new...700haveyoursay/ Ca orice prototip arata cam nasol, de parca a fost facut prin garajul cuiva, cred ca stie toata lumea. Sa vedem ce imbunatatiri, macar de design, o sa-i aduca englezii. Sper sa am parte, in viitor, eventual si de ceva motocicleta clasica, à la Bonneville, cu motorul asta. Ar fi <small>--- Mesaj completat în 12 Apr 2008 14:40 -------------</small><br/> E vorba de prezentare, nu neaparat de lansare, anul asta. Asa am inteles... De lansat s-a lansat Thunderbird-ul .... 1600 cmc. Si da arata bine, ca inca nu am vazut Triumph urat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roadkill_Himself Postat Decembrie 1, 2008 Autor Share Postat Decembrie 1, 2008 (editat) De lansat s-a lansat Thunderbird-ul .... 1600 cmc. Si da arata bine, ca inca nu am vazut Triumph urat In vara lui 2009 va fi pus in vinzare, ca model 2010. http://de.youtube.com/watch?v=VRAKe1ZuAIE 2010 Triumph Thunderbird Specs: Engine: 1599cc liquid-cooled, DOHC, Parallel Twin, 270 degree firing interval Bore/Stroke: 103.8 x 94.3mm Maximum Power In excess of 80 bhp Maximum Torque In excess of 100 lb-ft Fuel System: Multipoint sequential electronic fuel injection with SAI , progressive linkage on throttle Final Drive: Toothed belt Clutch: Wet, multi-plate Gearbox: 6-speed constant mesh, helical type Frame: Tubular steel, twin spine Swingarm: Twin sided, steel Front Wheel: Cast aluminium alloy 5-spoke 19 x 3.5 inch Rear Wheel: Cast aluminium alloy 5-spoke 17 x 6 inch Front Tire: 120/70 R19 Rear Tire: 200/50 R17 Front Suspension: Showa 47mm forks Rear Suspension: Showa chromed spring twin shocks with 5-position-adjustable preload Front Brakes: Twin 310mm fixed discs. Nissin 4-piston fixed calipers Rear Brakes: Single 310mm fixed disc. Brembo 2-piston floating caliper Instrument display/functions: Tank mounted instrumentation with large speedo, integrated tacho and LCD display with odometer, twin trip counters, range-to-empty and clock. Auto-cancelling indicators Length: 2350mm (92.5 in) Width: (Handlebars) 947mm (37.2 in) (TBC) Height: 1216mm (47.9 in) (TBC) Seat Height: 702mm (27.6 in) (TBC) Wheelbase: 1641mm (64.6in) Rake/Trail: 32°/151.3mm Dry Weight TBC Fuel Tank Capacity: 21 litres (5.5 gal US) Cam asta se vorbeste despre nou T-Bird (eu am citit ceva de genul aprox. 100 hp, dar nu bag mina in foc), iar despre pret se zice ceva pe la 14.000€... Editat Decembrie 1, 2008 de Roadkill_Himself Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.