memecz Postat Noiembrie 27, 2011 Share Postat Noiembrie 27, 2011 Asa este, modelele 450 si 477 au alezajul de 58, si modelul 487 il are de 59, cel mai usor se recunosc cilindrii de 487 dupa continuitatea elementilor de racire, pe cand la modelul 477 se intrerup pe laterale. Eu folosisem acest cilindru pentru a creste puterea motorului, modelul 450 avand doar 10 caiuti, dar am renuntat la idee cand am vazut ca difera constructia cilindrului de la cele doua modele, cel de 487 e putin mai inalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Noiembrie 27, 2011 Share Postat Noiembrie 27, 2011 Asa este, modelele 450 si 477 au alezajul de 58, si modelul 487 il are de 59, cel mai usor se recunosc cilindrii de 487 dupa continuitatea elementilor de racire, pe cand la modelul 477 se intrerup pe laterale. Eu folosisem acest cilindru pentru a creste puterea motorului, modelul 450 avand doar 10 caiuti, dar am renuntat la idee cand am vazut ca difera constructia cilindrului de la cele doua modele, cel de 487 e putin mai inalt. Am 2 cilindrii acasa cu aripioarele fara "fragmentarea " aia in zig-zag......care au fost de 58 ( actual la 58,75...si ceva uzura )...deci nu e aceiasi regula ( cele originale erau asa, cele luata ca piese erau cu aripioare intregi ) Am montat cilindru de 175 pe bloc de 125.....dar nu se merita ( modificat blocul-largit si alezajul pt. cilindru si ferestrele de transfer ) In poze sunt 2 cilindrii diferiti dar tot de alezaj 58 mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memecz Postat Noiembrie 27, 2011 Share Postat Noiembrie 27, 2011 Cam periculoasa modificarea ta, puteai strica foarte usor blocul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Noiembrie 28, 2011 Share Postat Noiembrie 28, 2011 Cam periculoasa modificarea ta, puteai strica foarte usor blocul. asa este.......dar un motor stricat, pentru "exercitiu de stil " face , nu ?! blocul motor de la 125 e la fel de inalt ca si cel de cz 175 sport, ambielajele identice, cilindrii au aceiasi inaltime....trebuia modificat doar alezajul pt. cilindru in bloc....si transferul largit la limita. Freza....rabdare, si functioneaza. oricum nu l-am folosit eu, intre timp am gasit un motor de cz Sport / 477.01 de pe un moto triciclu ( pt. cei cu handicap ) Inca mai am talonul ( din ala vechi ). ..e tot ce a mai ramas din acel CZ 125. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memecz Postat Decembrie 4, 2011 Share Postat Decembrie 4, 2011 (editat) Alte piese de vanzare, pozele nu sunt prea bune sunt facute cu telefonul, nu aveam aparatul la mine. Motor complet cz 175, model 450, are magnetou de mobra. L-am pornit ieri, dupa 2 luni de stat afara, la 10 grade, dupa doar 2 pedale, motorul are pinioane noi, refacut in septembrie. Carburator jikov 2924 SB14 Doi cilindri cz 175 cel din stanga e de 58,8 cel din dreapta e bucsat, nu a fost folosit niciodata de 58,3 Trei pistoane, de la stanga la dreapta 57,7 57,6 57,5 Toba nichelata cz 175 sport Cilindru, piston, chiuloasa si segmenti cz 175 sport, diametru 58,1 Si restul ce se mai vede in poza, ambreiaj, segmenti etc. Editat Decembrie 4, 2011 de memecz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexenescu Postat Decembrie 10, 2011 Share Postat Decembrie 10, 2011 (editat) Am demontat motorul . Are cota 59,4 , cursa nu am masurat-o . Cert e ca trebuie neaparat segmenti , cilindru si piston. 2 dintre segmenti erau rupti , cilindrul zgariat. Si m-ar mai interesa si un ambielaj, are un mic joc m poate de acolo vine si vibratia aia de care am mai vb. Editat Decembrie 10, 2011 de alexenescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat Decembrie 13, 2011 Share Postat Decembrie 13, 2011 Salut oameni buni . Caut spre cumparare o aripa spate pt. CZ 175 SPORT , 477-4, in stare cat mai buna . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexenescu Postat Decembrie 14, 2011 Share Postat Decembrie 14, 2011 am eu o aripa spate de cz 175 din '92 , se potriveste? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Decembrie 14, 2011 Share Postat Decembrie 14, 2011 Se potriveste sigur, chiar daca-i model mai nou! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat Decembrie 14, 2011 Share Postat Decembrie 14, 2011 Salut ! Daca poti sa pui si o poza cu aripa, si daca se potriveste intocmai, pune si un pret si o cumpar.Pe langa asta mai am nevoie de contactele de pe ghidon: alea pt. claxon, faze si semnalizari.De asemenea as mai avea nevoie si de o pereche de oglinzi pt.CZ 175 SPORT din 1976..., sau daca nu se mai gaseste deloc, o peche de oglinzi metalice, cromate de pe ceva motor clasic...Acesta este CZ-ul meu : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Decembrie 14, 2011 Share Postat Decembrie 14, 2011 Salut ! Daca poti sa pui si o poza cu aripa, si daca se potriveste intocmai, pune si un pret si o cumpar.Pe langa asta mai am nevoie de contactele de pe ghidon: alea pt. claxon, faze si semnalizari.De asemenea as mai avea nevoie si de o pereche de oglinzi pt.CZ 175 SPORT din 1976..., sau daca nu se mai gaseste deloc, o peche de oglinzi metalice, cromate de pe ceva motor clasic...Acesta este CZ-ul meu : felicitari !.....si bun venit printre noi. am povestit o gramada la hunedoara.....eu, tu, ivan......si cz-urile aripa se potriveste, chiar daca nu e exact ca cea din '76....dar in 92 au facut din ambele ( din poze )... dar, oare care o are ? sa nu va luati de mine ca unul e de 125......sunt identice, doar acea diferenta de cilindree. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Decembrie 14, 2011 Share Postat Decembrie 14, 2011 Frumoasa "albitura" ta, s-o calaresti sanatos, mult si bine! In mod sigur se potriveste pe ea orice aripa spate de CZ Sport de orice capacitate cilindrica, fabricatie dupa '70, mai putin astea pline de plastic facute dupa '90... sau mai noi. Si cred ca si astea s-ar potrivi cu minime modificari. Zic sa vezi totusi oferta lui @alexenescu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat Decembrie 14, 2011 Share Postat Decembrie 14, 2011 (editat) Ok domnilor, am sa astept poza de la alexenescu sa vad in ce stare e aripa.Apropo : mai este un user pe acest forum, Csaky e numele lui de user..., are si el un CZ identic cu al meu..., galben..., are putin de lucru pana la repunerea pe picioare, dar pe anu viitor in vara va iesi si el la intruniri cu el...Despre asta e vorba...., se afla langa Zalau : Editat Decembrie 14, 2011 de judas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexenescu Postat Decembrie 16, 2011 Share Postat Decembrie 16, 2011 (editat) Poza o sa o pun in seara aceasta. Aripa este gri Editat Decembrie 16, 2011 de alexenescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Decembrie 17, 2011 Share Postat Decembrie 17, 2011 Ma primiti si pe mine in randul vostru? Tocmai m-am intors acasa cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Decembrie 17, 2011 Share Postat Decembrie 17, 2011 Esti binevenit, vad ca-i tare frumoasa jucaria achizitionata de tine si culmea, este si originala in proportie de 99%. Felicitari de achizitie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Decembrie 17, 2011 Share Postat Decembrie 17, 2011 Am sa revin cu poze detaliate si poate ma ajutati sa-mi spuneti ce nu mai e original la ea. Ce se vede la suprafata e bobina de inductie de Dacia (cea originala cica e arsa) si crashbar-urile home made . Un lucru bun este ca are acte vechi, proprietarul din acte este chiar vanzatorul, impozitul este platit, deci din punctul asta de vedere nu sunt probleme. Franele sunt varza, probabil va trebui sa schimb sabotii sau sa-i incalt. In alta ordine de idei, are cineva de vanzare un airbox pentru CZ250 cross model 513? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Decembrie 17, 2011 Share Postat Decembrie 17, 2011 Pai, pe linga cele enumerate de tine, ar mai fi oglinda care provine de la vreun autocamion Bucegi si saua care a fost redusa la jumatate. Saua poate fi refacuta daca ai tabla de dedesubt intreaga. In rest, arata bestial. Si mai este si completa pe deasupra! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Decembrie 17, 2011 Share Postat Decembrie 17, 2011 cstelia, vezi că am eu niÂşte bucăți pentru ce ai tu. Preț de fier vechi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexenescu Postat Decembrie 18, 2011 Share Postat Decembrie 18, 2011 Pozele cu aripa spate de Cz 175 : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RzVan Postat Decembrie 19, 2011 Share Postat Decembrie 19, 2011 La fel. CZ 175 Intreaga sau pe bucati !(nu mai are: cilindru, piston ,chiuloasa.si acte) . Tel: 0721 91 92 10 ; corneliu.tecu@gmail.com aripa fata o mai ai?stima salutari.primiti'ma si pe mine .tocmai ce am achizitionat acest superb cz 175 1960 fabricatie.cam totu la el original numai aripa fata am nevoie si roata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Decembrie 19, 2011 Share Postat Decembrie 19, 2011 aripa fata o mai ai?stima salutari.primiti'ma si pe mine .tocmai ce am achizitionat acest superb cz 175 1960 fabricatie.cam totu la el original numai aripa fata am nevoie si roata. bun venit! normal ca esti primit / doar nu e forumul unora ...... bravo tie !...si ma bucur ca se ingroase grupul Cz si JAWA. vezi doar ca aripa de cz sport nu e ca la al tau ( cz sport are roata de 18 " ). Al tau e cu roata pe 16"... daca ai rabdare in cautari, sigur e ceva pe forum.....erau cateva la "donatori".... cauta @corneliutecu....tin minte ca avea unul de dat pe bucati. poti incerca si pe celalalt forum, pro-bike.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RzVan Postat Decembrie 19, 2011 Share Postat Decembrie 19, 2011 http://i1232.photobucket.com/albums/ff363/RzVan/19122011178.jpg http://i1232.photobucket.com/albums/ff363/RzVan/19122011171.jpg exact aceasta e .este intr'o stare extraordinara.observati si cromu de pe ea.are piele pe rezervor deasupra.tre so iau la curatat tot si vopsit.partea mecanica se ocupa tata.trebe numai asamblata si pornita.dar am envoie de roata fata si aripa ffata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexenescu Postat Decembrie 20, 2011 Share Postat Decembrie 20, 2011 Am aripa fata, in aceeasi stare ca aripa spate. Se potriveste pe cz-ul tau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RzVan Postat Decembrie 20, 2011 Share Postat Decembrie 20, 2011 Am aripa fata, in aceeasi stare ca aripa spate. Se potriveste pe cz-ul tau? o poza daca te rog?si mai am nevoie si de stopul original de pe spate.dar daca e.sa stiti ca mai cumpar si un cz intreg daca are cineva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.