Sari la conținut

CZ


ShereKhan
 Share

Postări Recomandate

Asa este, modelele 450 si 477 au alezajul de 58, si modelul 487 il are de 59, cel mai usor se recunosc cilindrii de 487 dupa continuitatea elementilor de racire, pe cand la modelul 477 se intrerup pe laterale. Eu folosisem acest cilindru pentru a creste puterea motorului, modelul 450 avand doar 10 caiuti, dar am renuntat la idee cand am vazut ca difera constructia cilindrului de la cele doua modele, cel de 487 e putin mai inalt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Asa este, modelele 450 si 477 au alezajul de 58, si modelul 487 il are de 59, cel mai usor se recunosc cilindrii de 487 dupa continuitatea elementilor de racire, pe cand la modelul 477 se intrerup pe laterale. Eu folosisem acest cilindru pentru a creste puterea motorului, modelul 450 avand doar 10 caiuti, dar am renuntat la idee cand am vazut ca difera constructia cilindrului de la cele doua modele, cel de 487 e putin mai inalt.

Am 2 cilindrii acasa cu aripioarele fara "fragmentarea " aia in zig-zag......care au fost de 58 ( actual la 58,75...si ceva uzura :) )...deci nu e aceiasi regula ( cele originale erau asa, cele luata ca piese erau cu aripioare intregi )

Am montat cilindru de 175 pe bloc de 125.....dar nu se merita ( modificat blocul-largit si alezajul pt. cilindru si ferestrele de transfer )

In poze sunt 2 cilindrii diferiti dar tot de alezaj 58 mm.

post-15613-0-48172500-1322422234_thumb.jpg

post-15613-0-28163700-1322422312_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam periculoasa modificarea ta, puteai strica foarte usor blocul.

:) asa este.......dar un motor stricat, pentru "exercitiu de stil " face , nu ?!

blocul motor de la 125 e la fel de inalt ca si cel de cz 175 sport, ambielajele identice, cilindrii au aceiasi inaltime....trebuia modificat doar alezajul pt. cilindru in bloc....si transferul largit la limita. Freza....rabdare, si functioneaza. oricum nu l-am folosit eu, intre timp am gasit un motor de cz Sport / 477.01 de pe un moto triciclu ( pt. cei cu handicap )

Inca mai am talonul ( din ala vechi ). ..e tot ce a mai ramas din acel CZ 125.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alte piese de vanzare, pozele nu sunt prea bune sunt facute cu telefonul, nu aveam aparatul la mine.

 

 

Motor complet cz 175, model 450, are magnetou de mobra. L-am pornit ieri, dupa 2 luni de stat afara, la 10 grade, dupa doar 2 pedale, motorul are pinioane noi, refacut in septembrie.

 

Carburator jikov 2924 SB14

 

Doi cilindri cz 175 cel din stanga e de 58,8 cel din dreapta e bucsat, nu a fost folosit niciodata de 58,3

 

Trei pistoane, de la stanga la dreapta 57,7 57,6 57,5

 

Toba nichelata cz 175 sport

 

Cilindru, piston, chiuloasa si segmenti cz 175 sport, diametru 58,1

 

 

Si restul ce se mai vede in poza, ambreiaj, segmenti etc.

 

post-68276-0-57067900-1322986512_thumb.jpg

post-68276-0-37898500-1322986520_thumb.jpg

post-68276-0-43334900-1322986535_thumb.jpg

post-68276-0-54223000-1322986548_thumb.jpg

post-68276-0-78785900-1322986557_thumb.jpg

post-68276-0-21549300-1322986602_thumb.jpg

post-68276-0-92769300-1322986610_thumb.jpg

Editat de memecz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am demontat motorul . Are cota 59,4 , cursa nu am masurat-o . Cert e ca trebuie neaparat segmenti , cilindru si piston.

2 dintre segmenti erau rupti , cilindrul zgariat.

Si m-ar mai interesa si un ambielaj, are un mic joc m poate de acolo vine si vibratia aia de care am mai vb.

Editat de alexenescu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:cheers: Salut ! Daca poti sa pui si o poza cu aripa, si daca se potriveste intocmai, pune si un pret si o cumpar.Pe langa asta mai am nevoie de contactele de pe ghidon: alea pt. claxon, faze si semnalizari.De asemenea as mai avea nevoie si de o pereche de oglinzi pt.CZ 175 SPORT din 1976..., sau daca nu se mai gaseste deloc, o peche de oglinzi metalice, cromate de pe ceva motor clasic...Acesta este CZ-ul meu :

post-22318-0-99589000-1323875945_thumb.jpg

post-22318-0-80316000-1323875979_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:cheers: Salut ! Daca poti sa pui si o poza cu aripa, si daca se potriveste intocmai, pune si un pret si o cumpar.Pe langa asta mai am nevoie de contactele de pe ghidon: alea pt. claxon, faze si semnalizari.De asemenea as mai avea nevoie si de o pereche de oglinzi pt.CZ 175 SPORT din 1976..., sau daca nu se mai gaseste deloc, o peche de oglinzi metalice, cromate de pe ceva motor clasic...Acesta este CZ-ul meu :

felicitari !.....si bun venit printre noi.

am povestit o gramada la hunedoara.....eu, tu, ivan......si cz-urile :)

aripa se potriveste, chiar daca nu e exact ca cea din '76....dar in 92 au facut din ambele ( din poze )... dar, oare care o are ?

sa nu va luati de mine ca unul e de 125......sunt identice, doar acea diferenta de cilindree.

post-15613-0-75811100-1323880108_thumb.jpg

post-15613-0-03262200-1323880121_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumoasa "albitura" ta, s-o calaresti sanatos, mult si bine! In mod sigur se potriveste pe ea orice aripa spate de CZ Sport de orice capacitate cilindrica, fabricatie dupa '70, mai putin astea pline de plastic facute dupa '90... sau mai noi. Si cred ca si astea s-ar potrivi cu minime modificari. Zic sa vezi totusi oferta lui @alexenescu. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:bigstar: Ok domnilor, am sa astept poza de la alexenescu sa vad in ce stare e aripa.Apropo : mai este un user pe acest forum, Csaky e numele lui de user..., are si el un CZ identic cu al meu..., galben..., are putin de lucru pana la repunerea pe picioare, dar pe anu viitor in vara va iesi si el la intruniri cu el...Despre asta e vorba...., se afla langa Zalau :

post-22318-0-96154300-1323897324_thumb.jpg

Editat de judas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am sa revin cu poze detaliate si poate ma ajutati sa-mi spuneti ce nu mai e original la ea. Ce se vede la suprafata e bobina de inductie de Dacia (cea originala cica e arsa) si crashbar-urile home made :wink: .

Un lucru bun este ca are acte vechi, proprietarul din acte este chiar vanzatorul, impozitul este platit, deci din punctul asta de vedere nu sunt probleme. Franele sunt varza, probabil va trebui sa schimb sabotii sau sa-i incalt.

 

In alta ordine de idei, are cineva de vanzare un airbox pentru CZ250 cross model 513?

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai, pe linga cele enumerate de tine, ar mai fi oglinda care provine de la vreun autocamion Bucegi si saua care a fost redusa la jumatate. Saua poate fi refacuta daca ai tabla de dedesubt intreaga. In rest, arata bestial. Si mai este si completa pe deasupra! :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La fel. CZ 175 Intreaga sau pe bucati !(nu mai are: cilindru, piston ,chiuloasa.si acte) . Tel: 0721 91 92 10 ; corneliu.tecu@gmail.com

post-54408-1294665360_thumb.jpg

post-54408-1294665405_thumb.jpg

post-54408-1294665466_thumb.jpg

post-54408-1294665562_thumb.jpg

post-54408-1294665605_thumb.jpg

post-54408-1294665659_thumb.jpg

post-54408-1294665689_thumb.jpg

aripa fata o mai ai?stima

 

salutari.primiti'ma si pe mine .tocmai ce am achizitionat acest superb cz 175 1960 fabricatie.cam totu la el original numai aripa fata am nevoie si roata.

19122011171.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aripa fata o mai ai?stima

 

salutari.primiti'ma si pe mine .tocmai ce am achizitionat acest superb cz 175 1960 fabricatie.cam totu la el original numai aripa fata am nevoie si roata.

bun venit!

normal ca esti primit / doar nu e forumul unora ...... :) bravo tie !...si ma bucur ca se ingroase grupul Cz si JAWA.

vezi doar ca aripa de cz sport nu e ca la al tau ( cz sport are roata de 18 " ). Al tau e cu roata pe 16"...

daca ai rabdare in cautari, sigur e ceva pe forum.....erau cateva la "donatori".... cauta @corneliutecu....tin minte ca avea unul de dat pe bucati. poti incerca si pe celalalt forum,

pro-bike.ro

post-15613-0-00556100-1324312994_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://i1232.photobucket.com/albums/ff363/RzVan/19122011178.jpg

http://i1232.photobucket.com/albums/ff363/RzVan/19122011171.jpg

exact aceasta e .este intr'o stare extraordinara.observati si cromu de pe ea.are piele pe rezervor deasupra.tre so iau la curatat tot si vopsit.partea mecanica se ocupa tata.trebe numai asamblata si pornita.dar am envoie de roata fata si aripa ffata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am aripa fata, in aceeasi stare ca aripa spate. Se potriveste pe cz-ul tau?

o poza daca te rog?si mai am nevoie si de stopul original de pe spate.dar daca e.sa stiti ca mai cumpar si un cz intreg daca are cineva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...