CzCustoms Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 (editat) am citit acum ce ai zis mai sus. dar intre timp l-am mai pornit m-am dat cateva ture prin curte.. si mi-a descarcat bateria noua. de 2 zile bateria.. si pana la urma s-a oprit ca deadea scanteia prea slaba. acum am sa studiez schema si sa vad ce reusesc. daca mai ai ceva cheme de reglaj, electrice,, orice schema in legatura cu motocicleta pune-le aici . eu nu am decat schema din cartea tehnica. si nu am gasit nici pe net. mentionez ca am demontat tot ce mai consuma curent de pe ea. mai are decat firele necesare sa mearga. am dat jos stop spate, far, indicator de neutru. si mai am o intrebare: cum sunt vitezele?? la fel ca la simson? adica prima in jos si inca 3 in sus??? Editat Iulie 3, 2008 de TheIceman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 am citit acum ce ai zis mai sus. dar intre timp l-am mai pornit m-am dat cateva ture prin curte.. si mi-a descarcat bateria noua. de 2 zile bateria.. si pana la urma s-a oprit ca deadea scanteia prea slaba. acum am sa studiez schema si sa vad ce reusesc. daca mai ai ceva cheme de reglaj, electrice,, orice schema in legatura cu motocicleta pune-le aici . eu nu am decat schema din cartea tehnica. si nu am gasit nici pe net. mentionez ca am demontat tot ce mai consuma curent de pe ea. mai are decat firele necesare sa mearga. am dat jos stop spate, far, indicator de neutru. si mai am o intrebare: cum sunt vitezele?? la fel ca la simson? adica prima in jos si inca 3 in sus??? Prima in sus cala Jawa dar le dibuiesti nu-i prb. Cu bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Iulie 16, 2008 Share Postat Iulie 16, 2008 k ms, acu am intzeles dc pleaca asa de greu ca bagam a 2-a m-am apucat de reconditionat la cz fratilor. am schimbat rulmentii din motor, semeringuri, segmentzi, instalatie electrica. acum vopsesc la aripi, cutii laterale... si restul pieselor. l-am pornit deja . merge super bine caut niste piele , ceva imitatie orice. bun pt imbracat shaua. o sa masor sa vad cat imi trebuie. daca aveti vreunul.... zice-ti aici. ca platesc.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gedan Postat Iulie 18, 2008 Share Postat Iulie 18, 2008 Salut, am si eu aceeasi problema cu cz-ul, perneste rece si merge 30 min, dupa care nu se tureaza, se opreste si nu mai pleaca pana nu se raceste si incarc bateria. HELP!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Iulie 18, 2008 Share Postat Iulie 18, 2008 trebuie aranjat releul de incarcare. sau poate schimbat daca nu mai e bun. vezi ca e o schema de reglaj prin paginile trecute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ShereKhan Postat Iulie 19, 2008 Autor Share Postat Iulie 19, 2008 @ TheIceman : Imi place ce faci . Voi incepe aceeasi lucrare imediat ce trec jawa pe numele meu si fac rost de cateva piese de care mai am nevoie . @Calin Cz : Acum am vazut postul tau, imi cer scuze, dar nu eu vand piese, am cumparat de la Mircea Simson, poate asta te-a derutat . @gedan : Becul tau de incarcare cum sta aprins ? Normal e sa stea aprins doar la relanti si pe masura ce cresti turatia sa se stinga. Cumpar orice table si accesorii de jawa/cz de 175 daca sunt in stare buna . Am nevoie in special de aparatoarea fata, de far, stop si de cadrul ala mic de sub sa, dar orice e binevenit. Am mare nevoie de ele ca sa ma apuc si eu de reconditionat jawa mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Iulie 20, 2008 Share Postat Iulie 20, 2008 (editat) o sa imi ramana si mie niste piese in plus de la cz. unul il fac de deal si nu ii mai pun aparatori si mai multe chestii, am si un rezervor in plus dar e cam lovit. greu de reparat ... cum ramane ceva ce nu imi mai trebuie te anunt. Editat Iulie 20, 2008 de TheIceman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ShereKhan Postat Iulie 20, 2008 Autor Share Postat Iulie 20, 2008 (editat) o sa imi ramana si mie niste piese in plus de la cz. unul il fac de deal si nu ii mai pun aparatori si mai multe chestii, am si un rezervor in plus dar e cam lovit. greu de reparat ... cum ramane ceva ce nu imi mai trebuie te anunt. Ok, atunci te rog sa nu uiti de mine. Rezervor mai am si eu usor lovit dar care se poate indrepta, aparatori si alte chestii chiar imi trebuie. Si sa ne tii la curent cu tot ce lucrezi la cz. Spor la treaba ! Editat Iulie 20, 2008 de ShereKhan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Iulie 27, 2008 Share Postat Iulie 27, 2008 deocamdata astea sunt de dat. nu am facut inca un pret. >>>id: iulica_leordeni aripa de fata se da fara numar de inmatriculare s-au dat : - aripa fata - aripa spate - cadrul ala mic de sub sha - farul Pleaca maine spre >>>ShereKhan cumpar geam si oglinda de la far. pt cz 450. !!!!! urgent. ca vreau sa il inscriu/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dumy Postat Iulie 27, 2008 Share Postat Iulie 27, 2008 foarte buna treaba ce faci tu acolo iceman.tine-o tot asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Iulie 27, 2008 Share Postat Iulie 27, 2008 astazi am progresat mult. am pus-o pe roti, montat lant, cutii laterale, mai am de pus shaua, farul. si cam atat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ShereKhan Postat Iulie 27, 2008 Autor Share Postat Iulie 27, 2008 astazi am progresat mult. am pus-o pe roti, montat lant, cutii laterale, mai am de pus shaua, farul. si cam atat mai pune poze ca ne faci curiosi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Iulie 28, 2008 Share Postat Iulie 28, 2008 acu nu e bun claxonu.. trebuie altul. trebuie geam si oglinda de la far, trebuie reparata shaua si vopsit rezervorul tre'sa vina si o pereche de cauciucuri noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ShereKhan Postat Iulie 29, 2008 Autor Share Postat Iulie 29, 2008 Frumoasa iese Cromul de la rezervor ai reusit sa-l scoti fara pete de rugina ? Jantele sunt vopsite sau ai reusit sa le cureti ? Cauciucuri de unde iei ? Am gasit si eu rusesti noi dar am inteles ca-s mai bune alea japoneze chiar si semiuzate, faza e ca din alea nu gasesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Iulie 29, 2008 Share Postat Iulie 29, 2008 rezervoru am sa il vopsesc. ca nu e bun cromu, si nici nu am unde sa il cromez din nou. jantele sunt cromate si doar le-am curatat. cauciucuri am comandat de la danytunky rusesti. io am la simson de vrun an si sunt multumit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 (editat) Salut Am recuperat si eu de la fier vechi o jawa 175 din 1960.Starea ei generala e neasteptat de buna(altfel nu bagam banii in ea).Printre lipsuri sunt saua,stopul,comenzile frana-ambreiaj cu cablurile aferente ,vitezometrul si cablul sau.O problema pe care am constatat-o(deoarece motorul se rotea foarte usor) este ca segmentii sunt intepeniti in locasuri(nu am reusit sa scot boltul din piston pentru a-i debloca). Vreau sa o reconditionez,chiar daca nu am acte pentru ea(oricum nu vreau sa circul cu ea,am luat-o pentru a o salva de la furnal-la fel ca si IJ-ul si Carpatiul).O sa studiez oferta de piese existenta pe site,poate reusesc sa gasesc ce imi lipseste.Maine o sa pun si nista fotografii. Revin si cu fotografiile. M-a surprins cand am vazut lipsa ruginei(nichelul trebuie refacut),farul,al carui geam pare original si tobele nelovite.Ce mai,mie mi se pare super... Am si o nelamurire.De ce pe placuta de identificare scrie in germana? Editat Iulie 30, 2008 de bachus_21 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 SalutAm recuperat si eu de la fier vechi o jawa 175 din 1960.Starea ei generala e neasteptat de buna(altfel nu bagam banii in ea).Printre lipsuri sunt saua,stopul,comenzile frana-ambreiaj cu cablurile aferente ,vitezometrul si cablul sau.O problema pe care am constatat-o(deoarece motorul se rotea foarte usor) este ca segmentii sunt intepeniti in locasuri(nu am reusit sa scot boltul din piston pentru a-i debloca). Vreau sa o reconditionez,chiar daca nu am acte pentru ea(oricum nu vreau sa circul cu ea,am luat-o pentru a o salva de la furnal-la fel ca si IJ-ul si Carpatiul).O sa studiez oferta de piese existenta pe site,poate reusesc sa gasesc ce imi lipseste.Maine o sa pun si nista fotografii. Revin si cu fotografiile. M-a surprins cand am vazut lipsa ruginei(nichelul trebuie refacut),farul,al carui geam pare original si tobele nelovite.Ce mai,mie mi se pare super... Am si o nelamurire.De ce pe placuta de identificare scrie in germana? Cauta mai in spate " piese de Jawa 250 si .." sunt o multime de piese multe noi si toate originale. Spor la r3econditionat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ShereKhan Postat Iulie 30, 2008 Autor Share Postat Iulie 30, 2008 SalutAm recuperat si eu de la fier vechi o jawa 175 din 1960.Starea ei generala e neasteptat de buna(altfel nu bagam banii in ea).Printre lipsuri sunt saua,stopul,comenzile frana-ambreiaj cu cablurile aferente ,vitezometrul si cablul sau.O problema pe care am constatat-o(deoarece motorul se rotea foarte usor) este ca segmentii sunt intepeniti in locasuri(nu am reusit sa scot boltul din piston pentru a-i debloca). Vreau sa o reconditionez,chiar daca nu am acte pentru ea(oricum nu vreau sa circul cu ea,am luat-o pentru a o salva de la furnal-la fel ca si IJ-ul si Carpatiul).O sa studiez oferta de piese existenta pe site,poate reusesc sa gasesc ce imi lipseste.Maine o sa pun si nista fotografii. Revin si cu fotografiile. M-a surprins cand am vazut lipsa ruginei(nichelul trebuie refacut),farul,al carui geam pare original si tobele nelovite.Ce mai,mie mi se pare super... Am si o nelamurire.De ce pe placuta de identificare scrie in germana? Arata ok sa o stapanesti sanatos ! E exact acelasi model cu a mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 mai imi trebuie si 2 robineti buni.. sau din ce as putea face o garnitura buna. ca sunt duse amandoua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 Arata ok sa o stapanesti sanatos ! E exact acelasi model cu a mea Multumesc mai imi trebuie si 2 robineti buni.. sau din ce as putea face o garnitura buna. ca sunt duse amandoua. Chiar Mircea Simson avea la un momentdat printre piesele de vanzare doi robineti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 da e departe de mine si nu trimite nici prin posta:( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dixi Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 da e departe de mine si nu trimite nici prin posta:( Ai vorbit cu el si a spus ca nu-ti trimite prin posta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 SalutAm recuperat si eu de la fier vechi o jawa 175 din 1960.Starea ei generala e neasteptat de buna(altfel nu bagam banii in ea).Printre lipsuri sunt saua,stopul,comenzile frana-ambreiaj cu cablurile aferente ,vitezometrul si cablul sau.O problema pe care am constatat-o(deoarece motorul se rotea foarte usor) este ca segmentii sunt intepeniti in locasuri(nu am reusit sa scot boltul din piston pentru a-i debloca). Vreau sa o reconditionez,chiar daca nu am acte pentru ea(oricum nu vreau sa circul cu ea,am luat-o pentru a o salva de la furnal-la fel ca si IJ-ul si Carpatiul).O sa studiez oferta de piese existenta pe site,poate reusesc sa gasesc ce imi lipseste.Maine o sa pun si nista fotografii. Revin si cu fotografiile. M-a surprins cand am vazut lipsa ruginei(nichelul trebuie refacut),farul,al carui geam pare original si tobele nelovite.Ce mai,mie mi se pare super... Am si o nelamurire.De ce pe placuta de identificare scrie in germana? salut!ce ai tu acolo e de fapt o Jawa de 125 cm3[model 355,cum scrie si pe placuta].Jawa 175 e model 356.pe placuta scrie in germana pentru ca este o versiune pentru piata germana[export]. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
miha_hoe Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 salutare reconditionez un Cz de 175 modelul Sport si am nevoie de amortizoarele de pe fata, care sa tina uleiul.se potrivesc si de la jawa daca ma poate ajuta cineva va rog dati'mi un pm. am si eu cateva poze dar o sa le urc cand or fii mai multe. salutari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 salut!ce ai tu acolo e de fapt o Jawa de 125 cm3[model 355,cum scrie si pe placuta].Jawa 175 e model 356.pe placuta scrie in germana pentru ca este o versiune pentru piata germana[export]. M-am documentat putin si intradevar 355 ar fi de 125 dar motorul meu are alezaj de 58 si cursa de 65,ceea de am vazut ca ar corespunde cu 175 cmc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.