"Fanes" Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 Ajung sigur in vama! Cand pleci? plec vineri, dar nu stiu exact ora! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzestos Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 plec vineri, dar nu stiu exact ora! pai tot cam pe vineri zic si eu...eu sper ca pana in 12...poate facem o grupare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cezarzanf Postat Aprilie 25, 2010 Share Postat Aprilie 25, 2010 Am dat cu greu becul din fata jos. Am incercat sa pun altul la loc dar nu prea am loc. Trebuie sa dau carena jos ca sa il pot pune? Sau trebuie sa mai incerc incet si sigur si se poate punela loc usor? Multumesc. Maile pun si bujiile cu iridium si va spun ce si cum Mesaj completat Am rezolvat si cu becul si cu bujiile. La bec se simte ca e mai putenic dar nu stiu de ce imprastie lumina nu e focalizata doar in fata. Bujiile sunt ok. Se simte la pornire. La consum nu stiu inca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
keloo579 Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 Salutare gepezisti. La inceput de sezon, il bag pe gepezache la vanzare, din cauza unor probleme tahnice(cu meniscul...) si financiare... moto Kawasaki GPZ 500s,60cp,anul fabricatiei 1995, 33000 km, itp facut(expira in iunie 2011), placute frana, bujii noi, cauciuc fata 70%, adus din germania in 2005, prima inmatriculare apr 1996, tobe si carena fata stanga putin zgariate. Pentru detalii sunati/SMS 0722930885/0765532590 Pret 1200 euro... Daca auziti pe cineva doritor, puteti sa-i transmiteti, va multumesc anticipat. Asfalt uscat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gramy Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 e cineva interesat de o carena spate sau cea de jos la modelul dupa 94'? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shinkansen Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 Salut, tuturor, si distractie placuta celor care de 1 mai sunt calare pe undeva, Revin cu detalii legate de GPZ900r, in cazul in care altcineva are acelasi neam de pitici pe creier pe care il am eu, adica - modificari, imbunatatiri sau tunning de orice fel. Spuneam candva ca la motorul de 120 cp m-as simti mai in siguranta cu o roata mai lata de 130 pe spate. Zis si facut - am gasit o roata de zzr de 600, de 160, pe care am fixat-o in bascula destul de ingusta a gpz-ului. De aici au inceput problemele. In primul rand roata era incompleta, adica ii lipseau cauciucurile dinauntru si una dintre bucsele de la rulment. Am comandat fagurele de cauciuc pentru zzr 600, dar difera ce am primit de ce aveam nevoie, modelul motorului donator fiin D iar eu primind piesa pentru alta litera a alfabetului. Tipul de la care am luat roata mi-a adus un fagure de cauciuc, dar a trebuit reparat, pentru ca era tocit rau de tot pe partea aferenta franei de motor. Bucsa era de negasit, asa ca am dat 100 lei sa fie facuta la strung. Pana aici totul pare ok, dar a venit problema etrierului, si a modalitatii de prindere. Suportul de etrier original era prea inalt, iar cel de zzr prea gros. O placere sa iei cu flexul 4 mm, norocul e ca aluminiul e destul de moale. Cu suportul rezolvat, ramanea numai problema fixarii in pozitie. Cristi de la Kaore MOtors, cel mai tare tip cand vine vorba despre motoare, sugera o sudura pe bascula - aluminiu pe aluminiu, dar s-a rezolvat mai usor prin folosirea tijei ce fixa etrierul de zzr pe motocicleta originala, tija care trebuie, evident, taiata si usor intarita. Buuuun. Bun pe naiba - etrierul era blocat, pistoanele ruginite rau, toata puterea compresorului de aer si a diferitor zmahozuri antirugina sau wd-40 nereusind sa convinga unul dintre pistoane sa iasa. In plus unul dintre aerisitoare era rupt in pozitie... Concluzia logica - la gunoi si alt etrier de zzr. Mancarimile in unele zone ale corpului au continuat, deci mi-am comandat din Japonia pompa de ambreiaj Nissin si pompa de frana radiala produsa de aceeasi firma. Pompa de ambreiaj a venit cu furtun racing si a fost o placere de montat - mai putin de fixat pe ghidon fiind de un diametru putin mai mare, dar partea urata a fost la pompa de frana. Pompa de frana originala de Kawasaki are intrarea pentru furtun - furtune - undeva in fata, iar pompa noua are intrarea dedesubt. Cum sa faci sa prinzi cele doua furtune de frana de la etrierii fata pe dedesubt cand ai tot acolo firele de la comenzi, plus cablurile de acceleratie? Pai foarte simplu - iei comenzile de la o Yamaha, care ocolesc zona cu probleme, si le implantezi pe semighidonul dreapta. Usor de zis, greu de facut. Comenzile de kawa au 10 fire, in timp ce alea de Yamaha, doar 9. Stai cu pixul in mana si cu ambele comenzi desfacute, si vezi ce combinatie de culori iti trebuie si ce fir e in plus sau in minus. Recunosc ca dupa "run", "start" si frana, m-am pierdut, asa ca, din nou, Cristi mi-a sarit in ajutor, dupa ce ideea de simplificare a montarii conductelor de frana a venit tot de la el. A tras din pompa o singura conducta la unul dintre etriere, din acelasi etrier o alta conducta a ajuns la al doi-lea. Cu partea electrica a comenzilor rezolvata si conductele de frana, au mai ramas cablurile de acceleratie. Problema este ca cele de yamaha sunt prea scurte pentru kawa, asa ca au trebuit facute altele care sa foloseasca doar capetele de yamaha si camasile de kawasaki. Acum sunt gata, mai trebuie doar sa le prind pe carburatoare si sa pun carburatoarele la loc, pentru ca, evident, au trebuit scoase. Povestea despre carene, decuparea unui spatiu mai mare pentru radiatorul de ulei custom-made, acoperirea gaurilor de semnal pe spate si vopsirea tuturor plasticurilor modificate ar mai dura inca o data pe atat, asa ca va spun numai ca au fost facute. Mai trebuie doar prinsa carena fata pe motor si dedesubt. In plus am schimbat uleiul si filtrul, lichidul de frana si antigelul. Ma gandesc cu un zambet amar in coltul gurii ca va trebui sa comand doua chituri de lant - unul de gpz, altul de zzr, iar aseara, uitandu-ma la frana fata, m-a muscat alt pitic, care ma pune sa-i schimb etrierii originali cu unii nissin cu 4 pistoane. Mai am saua de imbracat in doua culori - negru si gri - ca sa para monoseater. Am decupat deja buretele si am facut sablonul pentru piele. Cam atat pentru moment. Daca pot ajuta pe cineva cu ceva piese ramase, dati-mi de stire. Asfalt uscat si atentie la bizoni! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cezarzanf Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 Salut. De unde pot sa cumpar si eu placute de frana pentru Kawa GPZ 500s din 1995? Am inteles ca sunt in magazin undeva la 80 lei. Care sunt ai bune? Pe ceramica sau normale? Am inteles ca cele pe cereamica uzeaza mai repede discul. Doresc sa iau ceva mediu. Nici cele mai slabe dar nici cele mai bune ca nu ma dau pe pista si nu gonesc cu ea. Multumesc si sper sa am noroc sa primesc vreun raspuns. Mesaj completat P.S. Si ce firme sunt mai ok la placutele de frana. Doresc si firma sa fie ok sa am baza in ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dordecer Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 Salut tuturor. M-am uitat pe acest forum, la discutii. E interesant, instructiv ce se discuta. As avea si eu o intrebare, respectiv rugaminte : am in plan sa cumpar un gpz 500 si nu sunt lamurit cu un lucru si anume- cu motocicleta asta se poate merge si pe drumuri mai putin bune de ex. gauri in asfalt, drum comunal nemodernizat, cu pietris ? Ma uit ca are garda cam jos si la gropi... ar putea agata carena( partea de jos a ei ) sau ar putea arunca pietris pe ea , fapt ar produce fisuri in ea. Imi place sa fac drumetii in natura, nu ma refer aici la o motocicleta pt. teren off road, enduro ci pentru trasee, de ex. Transfagarasan unde conditiile de drum sunt relevante pt. ceea ce vreau sa spun. Rog pe cei ce au umblat pe astfel de conditii de drum cum e sau eventual sa-mi recomande altceva cu consum nu prea mare de combustibil si capacitate de 500 cc. M-am uitat la Aprilia Pegaso 650 insa nu-mi convine consumul mare, cam 6,5l respectiv faptul ca are peste 500 cc si am inteles ca piesele de schimb se gasesc cam greu , sunt scumpe, si in general e problematica in anumite privinte. Multumesc mult si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut pn Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 Salut. De unde pot sa cumpar si eu placute de frana pentru Kawa GPZ 500s din 1995? Am inteles ca sunt in magazin undeva la 80 lei. Care sunt ai bune? Pe ceramica sau normale? Am inteles ca cele pe cereamica uzeaza mai repede discul. Doresc sa iau ceva mediu. Nici cele mai slabe dar nici cele mai bune ca nu ma dau pe pista si nu gonesc cu ea. Multumesc si sper sa am noroc sa primesc vreun raspuns. Mesaj completat P.S. Si ce firme sunt mai ok la placutele de frana. Doresc si firma sa fie ok sa am baza in ele. Eu am placute de frână de la www.powermotors.ro Âşi au costat cele două seturi ptr. față 150 ron. Ar fi de la firma NAGANO(nu am auzit de ea). Deocamdată sunt noi deci nu Âştiu ce să zic de ele. Succes. Mesaj completat Salut tuturor. M-am uitat pe acest forum, la discutii. E interesant, instructiv ce se discuta. As avea si eu o intrebare, respectiv rugaminte : am in plan sa cumpar un gpz 500 si nu sunt lamurit cu un lucru si anume- cu motocicleta asta se poate merge si pe drumuri mai putin bune de ex. gauri in asfalt, drum comunal nemodernizat, cu pietris ? Ma uit ca are garda cam jos si la gropi... ar putea agata carena( partea de jos a ei ) sau ar putea arunca pietris pe ea , fapt ar produce fisuri in ea. Imi place sa fac drumetii in natura, nu ma refer aici la o motocicleta pt. teren off road, enduro ci pentru trasee, de ex. Transfagarasan unde conditiile de drum sunt relevante pt. ceea ce vreau sa spun. Rog pe cei ce au umblat pe astfel de conditii de drum cum e sau eventual sa-mi recomande altceva cu consum nu prea mare de combustibil si capacitate de 500 cc. M-am uitat la Aprilia Pegaso 650 insa nu-mi convine consumul mare, cam 6,5l respectiv faptul ca are peste 500 cc si am inteles ca piesele de schimb se gasesc cam greu , sunt scumpe, si in general e problematica in anumite privinte. Multumesc mult si asfalt uscat. Salut. Întradevăr eu cu pasager Âşi pe drumuri cu denivelări ceva mai mari sau cu gropi ating cu carena. Eu am evacuarea modificată Âşi cred că a coborât un pic garda. Motoru trage bine dar ptr. drumuri ceva mai grele nu este cel mai indicat. E genul de motor CIOLĂNOS cum zice un prieten. E foarte bun ptr. oraÂş fiid uÂşor Âşi manevrabil Âşi are un consum mic. Asta nu înseamnă că nu merge Âşi pe drumuri mai grele, dar nu e tocmai potrivit ptr. astea. Părerea mea. Ptr. Aprilia Pegaso...... mai bine nu. E un motor stricăcios. ÂŞi eu am fost interesat de acest motor Âşi am fost oprit la timp. Baftă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mosu_gpz Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 (editat) Salut tuturor. M-am uitat pe acest forum, la discutii. E interesant, instructiv ce se discuta. As avea si eu o intrebare, respectiv rugaminte : am in plan sa cumpar un gpz 500 si nu sunt lamurit cu un lucru si anume- cu motocicleta asta se poate merge si pe drumuri mai putin bune de ex. gauri in asfalt, drum comunal nemodernizat, cu pietris ? Ma uit ca are garda cam jos si la gropi... ar putea agata carena( partea de jos a ei ) sau ar putea arunca pietris pe ea , fapt ar produce fisuri in ea. Imi place sa fac drumetii in natura, nu ma refer aici la o motocicleta pt. teren off road, enduro ci pentru trasee, de ex. Transfagarasan unde conditiile de drum sunt relevante pt. ceea ce vreau sa spun. Rog pe cei ce au umblat pe astfel de conditii de drum cum e sau eventual sa-mi recomande altceva cu consum nu prea mare de combustibil si capacitate de 500 cc. M-am uitat la Aprilia Pegaso 650 insa nu-mi convine consumul mare, cam 6,5l respectiv faptul ca are peste 500 cc si am inteles ca piesele de schimb se gasesc cam greu , sunt scumpe, si in general e problematica in anumite privinte. Multumesc mult si asfalt uscat. se pot face drumetii in liniste cu gpz 500. eu am fost si pe transfagarasan am mers si pe drumuri pietruite si merg la pescuit prin padure si gropi la tot pasul.trebuie sa fii atent,sa mai ocolesti cate o groapa mai adanca dar e destul de usor de manevrat si docil. si la consum sta bine.cu a2a persoana trebuie reglat amortizorul spate daca ai si bagaje dar se face relativ usor. si chiar am de vanzare gpz din '95,stare fb,kit lant nou,lant distributie nou,consumabile schimmbate de 1000km,genti laterale givi 45l,kit xenon la doar 1400euro.tel 0765215134 Editat Mai 2, 2010 de mosu_gpz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 Salut, tuturor, si distractie placuta celor care de 1 mai sunt calare pe undeva, Revin cu detalii legate de GPZ900r, in cazul in care altcineva are acelasi neam de pitici pe creier pe care il am eu, adica - modificari, imbunatatiri sau tunning de orice fel. Dar nu ti-ai crutat deloc nervii si perii albi, vad! De bani nu mai vorbesc. Felicitari! Sunt convins ca a meritat efortul, asa ca rogu-te, pune si niste poze cu modificarile facute. Multam'! Toate bune! Mesaj completat Salut tuturor. M-am uitat pe acest forum, la discutii. E interesant, instructiv ce se discuta. As avea si eu o intrebare, respectiv rugaminte : am in plan sa cumpar un gpz 500 si nu sunt lamurit cu un lucru si anume- cu motocicleta asta se poate merge si pe drumuri mai putin bune de ex. gauri in asfalt, drum comunal nemodernizat, cu pietris ? Ma uit ca are garda cam jos si la gropi... ar putea agata carena( partea de jos a ei ) sau ar putea arunca pietris pe ea , fapt ar produce fisuri in ea. Imi place sa fac drumetii in natura, nu ma refer aici la o motocicleta pt. teren off road, enduro ci pentru trasee, de ex. Transfagarasan unde conditiile de drum sunt relevante pt. ceea ce vreau sa spun. Rog pe cei ce au umblat pe astfel de conditii de drum cum e sau eventual sa-mi recomande altceva cu consum nu prea mare de combustibil si capacitate de 500 cc. M-am uitat la Aprilia Pegaso 650 insa nu-mi convine consumul mare, cam 6,5l respectiv faptul ca are peste 500 cc si am inteles ca piesele de schimb se gasesc cam greu , sunt scumpe, si in general e problematica in anumite privinte. Multumesc mult si asfalt uscat. Salutare, GPZ-ul nu e motor de mers pe drumuri "nemodernizate" si cu pietris, indiferent ce mai zice cate unul pe aici care "intamplator" are unul de vanzare... Suspensiile rigide si garda la sol iti vor pune probleme. Se poate merge si cu R1 prin gropi, dar nu e nici o placere. Uita-te mai degraba catre un KLE 500, are acelasi motor cu GPZ-ul (bun pentru strada) si suspensii mai adecvate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neutral Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 Are cineva o pompa de benzina buna de vanzare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dordecer Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 Multumesc tuturor pt. sfaturi. GPZ-ul e bun pt. drumuri mai bune si viteza. Am studiat motociclete dual purpose si am gasit mai potrivit nevoilor, dorintelor mele klr 650, chiar daca e monocilindru si are motorul ceva mai mare decat gpz- urile sau eventual kle 500. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 Salutare gepezisti. La inceput de sezon, il bag pe gepezache la vanzare, din cauza unor probleme tahnice(cu meniscul...) si financiare...moto Kawasaki GPZ 500s,60cp,anul fabricatiei 1995, 33000 km, itp facut(expira in iunie 2011), placute frana, bujii noi, cauciuc fata 70%, adus din germania in 2005, prima inmatriculare apr 1996, tobe si carena fata stanga putin zgariate. Pentru detalii sunati/SMS 0722930885/0765532590 Pret 1200 euro... Daca auziti pe cineva doritor, puteti sa-i transmiteti, va multumesc anticipat. Asfalt uscat... eu nush ce inseamna tahnic si menisc(nu stiu ce componenta a motorului se numeste menisc) ... nu prea ma pricep! lumineaza-ma! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cezarzanf Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 Dordecer am un gpz de vanzare daca te intereseaza. Vezi la sectiunea vanzari. Mesaj completat Dordecer am un gpz de vanzare daca te intereseaza. Vezi la sectiunea vanzari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 Dar nu ti-ai crutat deloc nervii si perii albi, vad! De bani nu mai vorbesc. Felicitari! Sunt convins ca a meritat efortul, asa ca rogu-te, pune si niste poze cu modificarile facute. Multam'! Toate bune! Mesaj completat Salutare, GPZ-ul nu e motor de mers pe drumuri "nemodernizate" si cu pietris, indiferent ce mai zice cate unul pe aici care "intamplator" are unul de vanzare... Suspensiile rigide si garda la sol iti vor pune probleme. Se poate merge si cu R1 prin gropi, dar nu e nici o placere. Uita-te mai degraba catre un KLE 500, are acelasi motor cu GPZ-ul (bun pentru strada) si suspensii mai adecvate. Suspensii rigide? ce garda la sol? Mesaj completat Salut. De unde pot sa cumpar si eu placute de frana pentru Kawa GPZ 500s din 1995? Am inteles ca sunt in magazin undeva la 80 lei. Care sunt ai bune? Pe ceramica sau normale? Am inteles ca cele pe cereamica uzeaza mai repede discul. Doresc sa iau ceva mediu. Nici cele mai slabe dar nici cele mai bune ca nu ma dau pe pista si nu gonesc cu ea. Multumesc si sper sa am noroc sa primesc vreun raspuns. Mesaj completat P.S. Si ce firme sunt mai ok la placutele de frana. Doresc si firma sa fie ok sa am baza in ele. placute de frana poti sa comanzi si de pe louis(nu platesti transportul) ! am fost multumit de ale mele ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucimoto Postat Mai 8, 2010 Share Postat Mai 8, 2010 Buna seara! Am si eu o problema cu GPZ-ul: se opreste in timpul mersului si nu stiu de ce. Eu o pornesc corespunzator, o las 7-10 minute sa se incalzeasca, plec cu ea la drum, si dintr-o data 'da in nas'. Si desi incerc sa accelerez, se opreste. De obicei, o lasam 10-12 minute, apoi pornea ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic. Dar astazi, dupa ce s-a oprit, nu a mai pornit sub nici o forma. Am scos bujiile, erau in regula. Dupa aproximativ o ora de stat pe langa ea, a pornit. Dar nu prea ma mai incumet sa circul asa cu ea. Daca a mai patit cineva acelasi lucru, va rog sa-mi raspundeti . Daca nu, macar un sfat, pana ajung la mecanic. Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei111 Postat Mai 8, 2010 Share Postat Mai 8, 2010 Si eu caut un mecanic bun pentru gpz-ul meu...stiu ca nu este un topic de service...dar o sugestie ar fi utila, nu de alta dar pe unde am dus-o mi s-a spus ca "asa mege motorul de gpz cu tacanituri... " Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Mai 8, 2010 Share Postat Mai 8, 2010 (editat) Si eu caut un mecanic bun pentru gpz-ul meu...stiu ca nu este un topic de service...dar o sugestie ar fi utila, nu de alta dar pe unde am dus-o mi s-a spus ca "asa mege motorul de gpz cu tacanituri... " Pai asa merge...nu am auzit pana acum unul care sa nu tacane ! Poate imi arati tu! si eu vreau sa ma uit la al meu...sa ii reglez jocul la tacheti ca si la mine fac aia ca toti dracii! Mesaj completat Buna seara! Am si eu o problema cu GPZ-ul: se opreste in timpul mersului si nu stiu de ce. Eu o pornesc corespunzator, o las 7-10 minute sa se incalzeasca, plec cu ea la drum, si dintr-o data 'da in nas'. Si desi incerc sa accelerez, se opreste. De obicei, o lasam 10-12 minute, apoi pornea ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic. Dar astazi, dupa ce s-a oprit, nu a mai pornit sub nici o forma. Am scos bujiile, erau in regula. Dupa aproximativ o ora de stat pe langa ea, a pornit. Dar nu prea ma mai incumet sa circul asa cu ea. Daca a mai patit cineva acelasi lucru, va rog sa-mi raspundeti . Daca nu, macar un sfat, pana ajung la mecanic. Multumesc anticipat! 7-10 minute de incalzire? mie sincer mi se pare mult! Se incalzeste cumva repede? Adica se incinge tare? Editat Mai 8, 2010 de "Fanes" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei111 Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 Pai asa merge...nu am auzit pana acum unul care sa nu tacane ! Poate imi arati tu! si eu vreau sa ma uit la al meu...sa ii reglez jocul la tacheti ca si la mine fac aia ca toti dracii! Mesaj completat Nu ma deranjeaza faptul ca nu merge rotund motorul la relanti. Dar mi se aude un tacanit metalic si ma gandesc sa nu fie ceva grav...cand turez motorul nu se mai aude ce-i drept.La service mi-au spus ca e e ceva uzat la oala de ambreiaj dar ca nu merita schimbat pt ca pretul respectivei piese este de aprox 200e...cica nu ar avea cum sa ma lase dar de auzit o sa se tot auda...Cunostintele mele de mecanica sunt limitate, dar daca era de la ambreiaj, nu ar fi trebuit sa inceteze tacanitul atunci cand strang maneta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 Nu ma deranjeaza faptul ca nu merge rotund motorul la relanti. Dar mi se aude un tacanit metalic si ma gandesc sa nu fie ceva grav...cand turez motorul nu se mai aude ce-i drept.La service mi-au spus ca e e ceva uzat la oala de ambreiaj dar ca nu merita schimbat pt ca pretul respectivei piese este de aprox 200e...cica nu ar avea cum sa ma lase dar de auzit o sa se tot auda...Cunostintele mele de mecanica sunt limitate, dar daca era de la ambreiaj, nu ar fi trebuit sa inceteze tacanitul atunci cand strang maneta? nu imi place cum suna "tacanit metalic" ...tare as vrea sa il aud! Faptul ca nu merge rotund la relanti ar putea avea drept cauza functionarea incorecta a carburatoarelor. adik trebuiesc sincronizate! si iar nu imi place faptul ca la tine la turatii mari nu se mai aude nimic! am auzit un caz de genul asta si era vorba de ceva grav! tu ai cazut vreodata cu ea? sau fostul proprietar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucimoto Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 Pai asa merge...nu am auzit pana acum unul care sa nu tacane ! Poate imi arati tu!si eu vreau sa ma uit la al meu...sa ii reglez jocul la tacheti ca si la mine fac aia ca toti dracii! Mesaj completat 7-10 minute de incalzire? mie sincer mi se pare mult! Se incalzeste cumva repede? Adica se incinge tare? Am sa o las mai putin sa se incalzeasca, desi nu cred ca ar fi o problema. Totusi, motorul nu se incalzeste repede si nici nu se incinge in timpul mersului, functioneaza in parametrii normali. Singura problema este ca se opreste pur si simplu in timpul mersului, indiferent de viteza. Parca nu se mai alimenteaza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 Am sa o las mai putin sa se incalzeasca, desi nu cred ca ar fi o problema. Totusi, motorul nu se incalzeste repede si nici nu se incinge in timpul mersului, functioneaza in parametrii normali. Singura problema este ca se opreste pur si simplu in timpul mersului, indiferent de viteza. Parca nu se mai alimenteaza... daca ai impresia ca nu se alimenteaza verifica robinetul vacuumatic. ai grija sa functioneze corect! si eu am avut o gramada de probleme din cauza lui! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei111 Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 Maine ii curat si sincronizez carburatoarele.Asta ma poate ajuta ca sa-mi mearga motorul cat de cat rotund motorul dar tacanitul ...Motocicleta porneste fara probleme, chiar si la temperaturi scazute(soc tras).De cazut nu am cazut cu ea si nici fostul proprietar nu a cazut. Schimbul de ulei i l-am facut la aproape 3000 km...Am gasit un pic de benzina in cutia filtrului de aer deci sigur trebuie facuta carburatia .Pareri am auzit o gramada de la diversi "mecanici" -pareri gen :"e kawa ce sa-i faci..."asa ca nu prea stiu ce sa fac...Orucum ignorand problema asta eu sunt multumit de ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 Andrei, vezi ca se poate sa-ti ramana pe inchis cuiul pontou si de aici problema cu faptul ca nu se mai alimenteaza. Ca sa te convingi ca nu e vacumul de vina anuleaza-l si pune alimentarea pe direct, adica prin cadere. Se mai poate sa faca vid in rezervor in cazul in care gauricea de aerisire de la busonul rez ervorului este infundata de mizerie. Am si eu aceeasi problema si e de vina cuiul pontou. Trebuie schimbat , se dau la set si sunt scumpusoare. Carburatia completa s-ar putea sa rez treaba, deoarece daca este mizerie prin ele pot pricinui probleme de felul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.