Sari la conținut

Detinatori de GPZ.


Ablenick
 Share

Postări Recomandate

Salut, am o problema la gpz-ul meu. I-am schimbat motorul, l-am pornit, dar nu vrea sa intre in viteza. M-ati putea ajuta cu o idee, doua ce as putea sa fac sa intre in viteza si sa continue. Multumesc.

 

Din cate am inteles eu ai schimbat motorul GPZ-ului tau cu alt motor! Intrebarea este de unde ai motorul ala? Ai intrebat persoana de la care l-ai luat daca functioneaza corect? De pornit este usor sa il faci sa porneasca... mai dificil este sa il faci sa funcioneze corect(relanti constant, fara rateuri, sa intre in treptele de viteza fara probleme etc)

 

Singurul lucru la care pot sa ma gandesc este ca are probleme la cutia de viteze si chiar nu am idee cum ai putea sa rezolvi problema fara sa desfaci motorul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

In ce constau aceste probleme ? Mie imi sta la relanti pe la 1300 rmp dar vibreaza destul de puternic ...

 

nu are o turatie constanta la relanti, vibratii...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu imi intra in viteza, nici cu motorul pornit, nici cu el oprit. Motocicleta de la care a provenit motorul nu a circulat in Romania. A stat mai mult pe dreapta fiind adusa doar pentru piese de schimb. Ma gandesc ca s-ar putea sa fie discurile uscate si de asta sa nu cupleze, sau sa fi montat eu aiurea parghia de la schimbator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor,

 

Eu, din pacate, nu mai am GPZ-ul dar va pot spune ca am o sumedenie de amintiri frumoase traite cu motocicleta aceea si va doresc tuturor multe, multe zile insorite alature de ele. Doresc sa donez o anvelopa de spate cui este interesat, eu ne mai avand pe ce s-o mai montez. Modelul pana in 90 deci pe 16". Nu este noua ..dar decat pe pana ..sau ptr un burnout :)

post-55036-1274528513_thumb.jpg

 

post-55036-1274528542_thumb.jpg

 

Sorry ptr offtopic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

 

Am citit mai sus ceva de relanti si vroiam sa va intreb si eu cam pe la cit trebuie sa fie , eu l-am reglat cam pe la 900 (ca la masina) ,dupa ce se incalzeste motorul merge destul de rotund.

Este cam mic ? ce ziceti

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor,

 

Eu, din pacate, nu mai am GPZ-ul dar va pot spune ca am o sumedenie de amintiri frumoase traite cu motocicleta aceea si va doresc tuturor multe, multe zile insorite alature de ele. Doresc sa donez o anvelopa de spate cui este interesat, eu ne mai avand pe ce s-o mai montez. Modelul pana in 90 deci pe 16". Nu este noua ..dar decat pe pana ..sau ptr un burnout :)

post-55036-1274528513_thumb.jpg

 

post-55036-1274528542_thumb.jpg

 

Sorry ptr offtopic.

 

vreau eu guma asta daca nu s-a dat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

 

Am citit mai sus ceva de relanti si vroiam sa va intreb si eu cam pe la cit trebuie sa fie , eu l-am reglat cam pe la 900 (ca la masina) ,dupa ce se incalzeste motorul merge destul de rotund.

Este cam mic ? ce ziceti

 

Bafta

 

La Kawasaki GPz 500S pana in 1993 turatia la ralanti este 1150-1250 rpm. (se regleaza cu motorul cald)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu, din pacate, nu mai am GPZ-ul dar va pot spune ca am o sumedenie de amintiri frumoase traite cu motocicleta aceea si va doresc tuturor multe, multe zile insorite alature de ele. Doresc sa donez o anvelopa de spate cui este interesat, eu ne mai avand pe ce s-o mai montez. Modelul pana in 90 deci pe 16". Nu este noua ..dar decat pe pana ..sau ptr un burnout :lol:

post-55036-1274528513_thumb.jpg

 

am luat guma de la Octavian ...sunt foarte multumit de cum arata si abia astept sa vad cum merge GPZ-ul meu cu o anvelopa de dimensiuni normale pe spate! ;)

 

Multumesc mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare pentru voi. La modelul meu de gpz(1994), se potrivesc si bujiile NGkcr9ea sau numai NGKdr8es?si care este defapt diferenta intre ele?.Daca am pus o intrebare idioata, nu azvarliti cu bolovani... :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. ÂŞtie cineva cum se schimbă becurile(sau ce are acolo) de la ceasurile din bord. Merci. Numai bine.

 

 

Salut

Pentru a putea schimba becurile de la ceasurile din bord, dai carena jos (e prinsa in 4 suruburi de obicei si inca 4 suruburi la oglinzi si nu uita sa scoti mufele de la far, pozitie si semnalizari) si apoi desfaci bordul (alte 4 suruburi) si ai acces la beculete (sunt 3 becuri de 7W si 5 becuri de 5W).

Alea de 7W sunt becurile de la ceasuri (daca cumperi 2 seturi de leduri iti ramane unul pentru pozitie).

Alea de 5W sunt becurile de la semnalizari, liber...etc

Ledurile le gasesti la orice auto moto (alea mai mari costa 8 - 16 lei set/2 bucati si alea mai mici pana in 25 lei 5 bucati)

Ai grija cand scoti soclurile din bord SA NU TRAGI DE FIRE.

In locul becurilor eu mi-am pus leduri ALBE (initial am incercat colorate dar nu se vede bine deloc).

Dupa ce le-ai schimbat, NU UITA SA VERIFICI DACA MERG (daca nu merg le intorci invers in soclu :wave: ).

[Poti sa-ti schimbi si becul de pozitie din far tot cu led alb] :D

Apoi montezi totul la loc si gata...

 

Sper ca ti-am fost de ajutor :lol:

O zi buna

Mesaj completat

Salutare. ÂŞtie cineva cum se schimbă becurile(sau ce are acolo) de la ceasurile din bord. Merci. Numai bine.

 

 

Salut

Pentru a putea schimba becurile de la ceasurile din bord, dai carena jos (e prinsa in 4 suruburi de obicei si inca 4 suruburi la oglinzi si nu uita sa scoti mufele de la far, pozitie si semnalizari) si apoi desfaci bordul (alte 4 suruburi) si ai acces la beculete (sunt 3 becuri de 7W si 5 becuri de 5W).

Alea de 7W sunt becurile de la ceasuri (daca cumperi 2 seturi de leduri iti ramane unul pentru pozitie).

Alea de 5W sunt becurile de la semnalizari, liber...etc

Ledurile le gasesti la orice auto moto (alea mai mari costa 8 - 16 lei set/2 bucati si alea mai mici pana in 25 lei 5 bucati)

Ai grija cand scoti soclurile din bord SA NU TRAGI DE FIRE.

In locul becurilor eu mi-am pus leduri ALBE (initial am incercat colorate dar nu se vede bine deloc).

Dupa ce le-ai schimbat, NU UITA SA VERIFICI DACA MERG (daca nu merg le intorci invers in soclu :kiss: ).

[Poti sa-ti schimbi si becul de pozitie din far tot cu led alb] :D

Apoi montezi totul la loc si gata...

 

Sper ca ti-am fost de ajutor ;)

O zi buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Marius, da-mi voie sa te contrazic. Pentru a schimba becurile de la bord nu e nevoie sa dai carena jos. Dai jos doar aparartoarea de pe bord, are 3 suruburi, apoi desfaci bordul de pe cadru, 2 suruburi pentru cheie de 10, scoti mufele, sunt2, schimbi becurile si apoi pui toate la loc. Pentru becurile de la far dai jos carena.

Becurile de la bord, eu am de 5W si m-a costat 1Ron bucata.

Nmai bine si ASFALT USCAT.

P.S. Am rezolvat-o cu problema, nu montasem ca lumea prinderea la cutie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Marius, da-mi voie sa te contrazic. Pentru a schimba becurile de la bord nu e nevoie sa dai carena jos. Dai jos doar aparartoarea de pe bord, are 3 suruburi, apoi desfaci bordul de pe cadru, 2 suruburi pentru cheie de 10, scoti mufele, sunt2, schimbi becurile si apoi pui toate la loc. Pentru becurile de la far dai jos carena.

Becurile de la bord, eu am de 5W si m-a costat 1Ron bucata.

Nmai bine si ASFALT USCAT.

P.S. Am rezolvat-o cu problema, nu montasem ca lumea prinderea la cutie.

 

 

 

Salut

La modelul din '98 daca nu dai carena jos nu ai acces la becurile din bord (nu poti sa desfaci bordul... in spate e prins cu trei surube) :lol:

 

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

voi unde ati gasit in bucuresti placute de frana pentru kawa gpz 500s pana in 93 ,pe stock ?(modelul cu 2 discuri pe fata)

 

eu gasisem pe undeva...kawamotors parca dar mi s-au parut scumpe si nici nu aveam de ales. De la louis aveam 3 optiuni cand le-am luat eu 14 eu, 17,95 eu si 27,95 eu... acum vad ca mai sunt decat alea la 17,95 eu si 27,95.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare pentru voi. La modelul meu de gpz(1994), se potrivesc si bujiile NGkcr9ea sau numai NGKdr8es?si care este defapt diferenta intre ele?.Daca am pus o intrebare idioata, nu azvarliti cu bolovani... :lol:

 

 

E bine sa folosesti bujiile recomandate pentru modelul tau, NGKdr8es. Diferenta este in ceea ce priveste temperatura de lucru. Nu sunt nici mai scumpe nici mai greu de gasit, asa ca...

 

Bafta si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine are un gpz 500 model 94 in sus ... gri b-12-kwa ? il stie cineva ? a facut accident pe iuliu maniu in noaptea asta

motorul nu era sifonat rau ,insa si pilotul si pasagera erau mai grav

 

numarul imi pare cunoscut... sigur era gri motorul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

La modelul din '98 daca nu dai carena jos nu ai acces la becurile din bord (nu poti sa desfaci bordul... in spate e prins cu trei surube) :lol:

 

Numai bine

S-a rezolvat cu becurile. Nu am dat carena jos la al meu din 96. S-a demontat numai bordul pe partea de deasupra, destul de uÂşor. Mulțumesc la toți. Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ajutorrrrr,azi dimineata cand am plecat la munca dupa aprox un km de mers la primu stop a inceput sa bata motorul, zhomot puternic de fier pe fier,se aude numai in sarcina, dar motorul trage ok adica nu ia scazut puterea sau altceva.helppppp plssssss urgent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...