"Fanes" Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 Salut, am o problema la gpz-ul meu. I-am schimbat motorul, l-am pornit, dar nu vrea sa intre in viteza. M-ati putea ajuta cu o idee, doua ce as putea sa fac sa intre in viteza si sa continue. Multumesc. Din cate am inteles eu ai schimbat motorul GPZ-ului tau cu alt motor! Intrebarea este de unde ai motorul ala? Ai intrebat persoana de la care l-ai luat daca functioneaza corect? De pornit este usor sa il faci sa porneasca... mai dificil este sa il faci sa funcioneze corect(relanti constant, fara rateuri, sa intre in treptele de viteza fara probleme etc) Singurul lucru la care pot sa ma gandesc este ca are probleme la cutia de viteze si chiar nu am idee cum ai putea sa rezolvi problema fara sa desfaci motorul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rapboyhed Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 Daca sunt nesincronizate carburatoarele ai probleme la relanti! In ce constau aceste probleme ? Mie imi sta la relanti pe la 1300 rmp dar vibreaza destul de puternic ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 In ce constau aceste probleme ? Mie imi sta la relanti pe la 1300 rmp dar vibreaza destul de puternic ... nu are o turatie constanta la relanti, vibratii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RADAR Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 Nu imi intra in viteza, nici cu motorul pornit, nici cu el oprit. Motocicleta de la care a provenit motorul nu a circulat in Romania. A stat mai mult pe dreapta fiind adusa doar pentru piese de schimb. Ma gandesc ca s-ar putea sa fie discurile uscate si de asta sa nu cupleze, sau sa fi montat eu aiurea parghia de la schimbator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klauze Postat Mai 22, 2010 Share Postat Mai 22, 2010 Salut tuturor, Eu, din pacate, nu mai am GPZ-ul dar va pot spune ca am o sumedenie de amintiri frumoase traite cu motocicleta aceea si va doresc tuturor multe, multe zile insorite alature de ele. Doresc sa donez o anvelopa de spate cui este interesat, eu ne mai avand pe ce s-o mai montez. Modelul pana in 90 deci pe 16". Nu este noua ..dar decat pe pana ..sau ptr un burnout Sorry ptr offtopic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibiph Postat Mai 23, 2010 Share Postat Mai 23, 2010 Salutare Am citit mai sus ceva de relanti si vroiam sa va intreb si eu cam pe la cit trebuie sa fie , eu l-am reglat cam pe la 900 (ca la masina) ,dupa ce se incalzeste motorul merge destul de rotund. Este cam mic ? ce ziceti Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rapboyhed Postat Mai 23, 2010 Share Postat Mai 23, 2010 Eu citisem prin zona ( forum ) undeva la 1000-1200 dar nu pot baga mana in foc . La mine e la 1300 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Mai 23, 2010 Share Postat Mai 23, 2010 Salut tuturor, Eu, din pacate, nu mai am GPZ-ul dar va pot spune ca am o sumedenie de amintiri frumoase traite cu motocicleta aceea si va doresc tuturor multe, multe zile insorite alature de ele. Doresc sa donez o anvelopa de spate cui este interesat, eu ne mai avand pe ce s-o mai montez. Modelul pana in 90 deci pe 16". Nu este noua ..dar decat pe pana ..sau ptr un burnout Sorry ptr offtopic. vreau eu guma asta daca nu s-a dat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
k-10 Postat Mai 23, 2010 Share Postat Mai 23, 2010 Salutare Am citit mai sus ceva de relanti si vroiam sa va intreb si eu cam pe la cit trebuie sa fie , eu l-am reglat cam pe la 900 (ca la masina) ,dupa ce se incalzeste motorul merge destul de rotund. Este cam mic ? ce ziceti Bafta La Kawasaki GPz 500S pana in 1993 turatia la ralanti este 1150-1250 rpm. (se regleaza cu motorul cald) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibiph Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 Multumesc baieti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Dezmembrez kawasaki gpz500s '88-'93 perfect functionabil,toate piesele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 Eu, din pacate, nu mai am GPZ-ul dar va pot spune ca am o sumedenie de amintiri frumoase traite cu motocicleta aceea si va doresc tuturor multe, multe zile insorite alature de ele. Doresc sa donez o anvelopa de spate cui este interesat, eu ne mai avand pe ce s-o mai montez. Modelul pana in 90 deci pe 16". Nu este noua ..dar decat pe pana ..sau ptr un burnout am luat guma de la Octavian ...sunt foarte multumit de cum arata si abia astept sa vad cum merge GPZ-ul meu cu o anvelopa de dimensiuni normale pe spate! Multumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei111 Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 Am si eu o intrebare pentru voi. La modelul meu de gpz(1994), se potrivesc si bujiile NGkcr9ea sau numai NGKdr8es?si care este defapt diferenta intre ele?.Daca am pus o intrebare idioata, nu azvarliti cu bolovani... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MariusD911 Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 Salutare. ÂŞtie cineva cum se schimbă becurile(sau ce are acolo) de la ceasurile din bord. Merci. Numai bine. Salut Pentru a putea schimba becurile de la ceasurile din bord, dai carena jos (e prinsa in 4 suruburi de obicei si inca 4 suruburi la oglinzi si nu uita sa scoti mufele de la far, pozitie si semnalizari) si apoi desfaci bordul (alte 4 suruburi) si ai acces la beculete (sunt 3 becuri de 7W si 5 becuri de 5W). Alea de 7W sunt becurile de la ceasuri (daca cumperi 2 seturi de leduri iti ramane unul pentru pozitie). Alea de 5W sunt becurile de la semnalizari, liber...etc Ledurile le gasesti la orice auto moto (alea mai mari costa 8 - 16 lei set/2 bucati si alea mai mici pana in 25 lei 5 bucati) Ai grija cand scoti soclurile din bord SA NU TRAGI DE FIRE. In locul becurilor eu mi-am pus leduri ALBE (initial am incercat colorate dar nu se vede bine deloc). Dupa ce le-ai schimbat, NU UITA SA VERIFICI DACA MERG (daca nu merg le intorci invers in soclu ). [Poti sa-ti schimbi si becul de pozitie din far tot cu led alb] Apoi montezi totul la loc si gata... Sper ca ti-am fost de ajutor O zi buna Mesaj completat Salutare. ÂŞtie cineva cum se schimbă becurile(sau ce are acolo) de la ceasurile din bord. Merci. Numai bine. Salut Pentru a putea schimba becurile de la ceasurile din bord, dai carena jos (e prinsa in 4 suruburi de obicei si inca 4 suruburi la oglinzi si nu uita sa scoti mufele de la far, pozitie si semnalizari) si apoi desfaci bordul (alte 4 suruburi) si ai acces la beculete (sunt 3 becuri de 7W si 5 becuri de 5W). Alea de 7W sunt becurile de la ceasuri (daca cumperi 2 seturi de leduri iti ramane unul pentru pozitie). Alea de 5W sunt becurile de la semnalizari, liber...etc Ledurile le gasesti la orice auto moto (alea mai mari costa 8 - 16 lei set/2 bucati si alea mai mici pana in 25 lei 5 bucati) Ai grija cand scoti soclurile din bord SA NU TRAGI DE FIRE. In locul becurilor eu mi-am pus leduri ALBE (initial am incercat colorate dar nu se vede bine deloc). Dupa ce le-ai schimbat, NU UITA SA VERIFICI DACA MERG (daca nu merg le intorci invers in soclu ). [Poti sa-ti schimbi si becul de pozitie din far tot cu led alb] Apoi montezi totul la loc si gata... Sper ca ti-am fost de ajutor O zi buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RADAR Postat Mai 30, 2010 Share Postat Mai 30, 2010 Marius, da-mi voie sa te contrazic. Pentru a schimba becurile de la bord nu e nevoie sa dai carena jos. Dai jos doar aparartoarea de pe bord, are 3 suruburi, apoi desfaci bordul de pe cadru, 2 suruburi pentru cheie de 10, scoti mufele, sunt2, schimbi becurile si apoi pui toate la loc. Pentru becurile de la far dai jos carena. Becurile de la bord, eu am de 5W si m-a costat 1Ron bucata. Nmai bine si ASFALT USCAT. P.S. Am rezolvat-o cu problema, nu montasem ca lumea prinderea la cutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Mai 30, 2010 Share Postat Mai 30, 2010 voi unde ati gasit in bucuresti placute de frana pentru kawa gpz 500s pana in 93 ,pe stock ?(modelul cu 2 discuri pe fata) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MariusD911 Postat Mai 30, 2010 Share Postat Mai 30, 2010 Marius, da-mi voie sa te contrazic. Pentru a schimba becurile de la bord nu e nevoie sa dai carena jos. Dai jos doar aparartoarea de pe bord, are 3 suruburi, apoi desfaci bordul de pe cadru, 2 suruburi pentru cheie de 10, scoti mufele, sunt2, schimbi becurile si apoi pui toate la loc. Pentru becurile de la far dai jos carena. Becurile de la bord, eu am de 5W si m-a costat 1Ron bucata. Nmai bine si ASFALT USCAT. P.S. Am rezolvat-o cu problema, nu montasem ca lumea prinderea la cutie. Salut La modelul din '98 daca nu dai carena jos nu ai acces la becurile din bord (nu poti sa desfaci bordul... in spate e prins cu trei surube) Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Mai 30, 2010 Share Postat Mai 30, 2010 voi unde ati gasit in bucuresti placute de frana pentru kawa gpz 500s pana in 93 ,pe stock ?(modelul cu 2 discuri pe fata) eu gasisem pe undeva...kawamotors parca dar mi s-au parut scumpe si nici nu aveam de ales. De la louis aveam 3 optiuni cand le-am luat eu 14 eu, 17,95 eu si 27,95 eu... acum vad ca mai sunt decat alea la 17,95 eu si 27,95. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Mai 30, 2010 Share Postat Mai 30, 2010 Am si eu o intrebare pentru voi. La modelul meu de gpz(1994), se potrivesc si bujiile NGkcr9ea sau numai NGKdr8es?si care este defapt diferenta intre ele?.Daca am pus o intrebare idioata, nu azvarliti cu bolovani... E bine sa folosesti bujiile recomandate pentru modelul tau, NGKdr8es. Diferenta este in ceea ce priveste temperatura de lucru. Nu sunt nici mai scumpe nici mai greu de gasit, asa ca... Bafta si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Mai 30, 2010 Share Postat Mai 30, 2010 cine are un gpz 500 model 94 in sus ... gri b-12-kwa ? il stie cineva ? a facut accident pe iuliu maniu in noaptea asta motorul nu era sifonat rau ,insa si pilotul si pasagera erau mai grav Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 cine are un gpz 500 model 94 in sus ... gri b-12-kwa ? il stie cineva ? a facut accident pe iuliu maniu in noaptea asta motorul nu era sifonat rau ,insa si pilotul si pasagera erau mai grav numarul imi pare cunoscut... sigur era gri motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut pn Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 SalutLa modelul din '98 daca nu dai carena jos nu ai acces la becurile din bord (nu poti sa desfaci bordul... in spate e prins cu trei surube) Numai bine S-a rezolvat cu becurile. Nu am dat carena jos la al meu din 96. S-a demontat numai bordul pe partea de deasupra, destul de uÂşor. Mulțumesc la toți. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 numarul imi pare cunoscut... sigur era gri motorul? argintiu ...gri ..ceva de genu ... combinatie cu negru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rapboyhed Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 Am schimbat azi o semnalizare si am dat peste 2 cabluri albastre ? Ce rol au ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balazsfi Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 ajutorrrrr,azi dimineata cand am plecat la munca dupa aprox un km de mers la primu stop a inceput sa bata motorul, zhomot puternic de fier pe fier,se aude numai in sarcina, dar motorul trage ok adica nu ia scazut puterea sau altceva.helppppp plssssss urgent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.