Falkenberg Postat Mai 11, 2014 Share Postat Mai 11, 2014 Da, dar nu o mai folosesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maricughe Postat Mai 15, 2014 Share Postat Mai 15, 2014 salut Eugen, eu mai plimb mobra din cind in cind .... cind nu ploua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Mai 17, 2014 Share Postat Mai 17, 2014 (editat) Da, dar nu o mai folosesc Poate vi luna viitoare la intrunirea de la mare.. salut Eugen, eu mai plimb mobra din cind in cind .... cind nu ploua Aha, la ce vreme avem, merge doar cu costum de ploaie, ca in Anglia Nu mai retin, tu locuiesti in Aviatiei, cu GPZ albastru? My mistake, acum mi-am adus aminte, tu ai RX-ul de 1000 cu fostele probleme la carburatoare / rezervor...din Drumul Taberei. Ai rezolvat-o pana la urma? Editat Mai 17, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 Poate vi luna viitoare la intrunirea de la mare.. Luna viitoare e SW? Vedem, nu stiu nici ce fac maine. Ai rezolvat-o pana la urma? Din ce stiu eu, s-a rezolvat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 Luna viitoare e SW? Vedem, nu stiu nici ce fac maine. Din ce stiu eu, s-a rezolvat. Da, intrunirea este in perioada 13 - 15 Iunie. In alta ordine de idei, mai este vreun posesor de GPZ 500, model pana in `94, din Bucuresti? Am mai multe piese de care vreau sa scap si vreau sa fac o donatie. Printre ele sunt: un set complet de roti, sa retapitata si nefolosita de atunci, comenzi electrica, semighidoane, set de contact cu cheie, 2 rezervoare, pedala schimbator si frana, doua stopuri spate, bobine inductie.. Nu vreau sa le trimit prin curier, ci vreau ca eventualul posesor sa vina sa le ia din Zona Oras Pantelimon. Vreau doar o sticla de suc, asa, simbolic. Vreau sa le dau cuiva care chiar le va folosi, nu sa le vanda, pentru ca o parte din ele le-am primit si eu la randul meu, mie nu imi sunt necesare pentru ca am trecut de un an la o superba Aprilia Pegaso Garda din `99. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maricughe Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 Salutare,da Eugen am pus pe roate GPZ 1000rx, la un momentdat nu mai credeam ca o voi rezolva, Am dus-o la Florin V,Cesar si Adi nu in ultimul rind Bart (Falkenberg) care au facut ca Gpzica sa zburde din nou, le multumesc si pe aceasta cale ca ma-u ajutat,sa iti stapinest noua motocicleta sanatos,citi mai multi Km fara evenimente. multam pentru incurajari, am un prieten care calareste un Gpz de 500 am sa ii dau Nr tau de tel sa vorbiti nu are cont aici,cit despre intrunire mai vorbim,chiar nu stiu ce fac pina atunci.numai bine si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 Salut. Am inteles. In caz de probleme poti sa apelezi cu incredere si pe performance solutions sau TNG, te vor ajuta cu sfaturi. Da-i nr meu de telefon din anunturile afisate in semnatura. Eu voi Sambata de dimineata pana la pranz in Pantelimon, ca am ceva de lucru la mobra. Da, intrunirea este in perioada 13 - 15 Iunie. In alta ordine de idei, mai este vreun posesor de GPZ 500, model pana in `94, din Bucuresti? Am mai multe piese de care vreau sa scap si vreau sa fac o donatie. Printre ele sunt: un set complet de roti, sa retapitata si nefolosita de atunci, comenzi electrica, semighidoane, set de contact cu cheie, 2 rezervoare, pedala schimbator si frana, doua stopuri spate, bobine inductie.. Nu vreau sa le trimit prin curier, ci vreau ca eventualul posesor sa vina sa le ia din Zona Oras Pantelimon. Vreau doar o sticla de suc, asa, simbolic. Vreau sa le dau cuiva care chiar le va folosi, nu sa le vanda, pentru ca o parte din ele le-am primit si eu la randul meu, mie nu imi sunt necesare pentru ca am trecut de un an la o superba Aprilia Pegaso Garda din `99. 10246545_726140434113588_1982048982141301071_n.jpg Bun, vad ca nu s-a inghesuit nimeni din Bucuresti, pentru piese. Acestea vor ajunge la Andrei, din Berceni, cu GPZ alb/albastru, amic cu maricughe. Cu ocazia asta, am scapat si de fiarele inutile pentru mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 Frumos gestul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 Multumesc, Bart. Eu mi-am facut treaba, mi-am recuperat din investitie, iar o parte din piese le-am primit si eu la randul meu de la Andrei111. Sper sa ii fie de folos lui Andrei din Berceni, care asteapta de mult timp sa i se activeze contul pe motociclism.ro. Culmea e ca atunci cand m-a sunat din partea lui Maricughe, amandoi aveam nr de telefon in agenda, pentru ca m-a mai sunat acum ceva timp pentru sfaturi. Oricum, GPZ-urile vor avea mereu un loc special in inima mea. Prima mea japoneza a fost un GPX 600R, urmat de GPZ 600R, apoi de cele doua GPZ 500. La vremea lor, dadeau clasa la multe motociclete din segmentul lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 GPZ500 mi s-a parut cam micut, pare un fel de bicicleta mai mare, dar am mers doar un pic pe modelul respectiv, si asta imediat dupa ce m-am dat jos de pe GPZ900. Cel de 900 este inca o motocicleta foarte capabila si versatila si azi. In anii pe care o detin, am mers in companie de mai multe motociclete si nu a fost o situatie in care am simtit ca nu face fata. Exlus off-road, desigur, acolo greutate mare pe roata fata si garda la sol redus pun probleme. 1000RX.. o stiu doar din vedere, e si mai mare, mai carenat, mai umflat asa, nu stiu daca mi-ar placea sau nu. Alte variante de GPZ nu am vazut in the flesh. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Darco Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 ce parere aveti? http://olx.ro/oferta/vand-kawasaki-gpz-500s-IDS8PB.html#d672467db8;promoted as vrea sa merg sa il vad, ce sa am in vedere? ca sincer , nu prea ma pricep. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Mai 25, 2014 Share Postat Mai 25, 2014 @ Darco: In poze arata bine, dar cand mergi la proba, te intereseaza pornirea la rece, eventuale scurgeri de ulei, sa nu aiba batai pronuntate in motor, seriile de la cadru si motor sa corespunda cu ce scrie in acte (in cartea de identitate), sa functioneze instalatia electrica si sa nu fiarba motorul daca o lasi pornita in ralanti mai mult de 10 minute. Ai grija sa fie propietar in acte sau macar sa fie inmatriculata la financiar pe numele lui + fiscalul de la propietarul din acte. Restul sunt consumabile care se schimba. In legatura cu piesele de GPZ 500, acestea au ajuns la user-ul PIXI, facusem eu confuzie. Super baiat, sa ii fie de folos. Daca e cineva interesat de un ansamblu de spate de Kawasaki GPZ 600 R, cumpus din bascula + roata + etrier + scarita dreapta cu pompa de frana si pedala + amortizor + cuplaj roata , ax, pinion..sa dea de stire. Pretul il facem impreuna. Am dat ceva bani pe ele, dar nu o sa cer cat e pe piata. Il cumparasem sa fac un swap la fostul meu GPZ 500, dar am vandut motocicleta intre timp si nu mai am ce face cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Mai 28, 2014 Share Postat Mai 28, 2014 (editat) ziua buna! la un GPZ de 750 ”83 are simtomele urmatoare. la apasarea contactului de pornire da sa invarta da ceva il opreste ceva impiedica, e ca si cum nu ar avea curent suficient bateria , ea defapt e ok!, verificata 13 volti si ceva in gol, invarte(sacadat) ea asa chinuita daca o tin asa de 2 -3 reprize tot impiedicat si cumva scapa undeva si porneste. motorul merge bine,odata pornit. sfaturi, sugesti va rog, multumesc! Editat Mai 28, 2014 de mas oyama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Mai 28, 2014 Share Postat Mai 28, 2014 Cauze pot fi mai multe si trebuiesc luate prin eliminare: electromotor murdar,bendix pornire obosit, contact imperfect la instalatia electrica sau buton pornire, releu pornire obosit, ulei prea gros (asta doar cand e rece afara).. Spor la surubarit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 electromotor nui, bendix-ul se pare..... si posibil contact imperfect multumesc de sfaturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonustelystu1992 Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 Cauze pot fi mai multe si trebuiesc luate prin eliminare: electromotor murdar,bendix pornire obosit, contact imperfect la instalatia electrica sau buton pornire, releu pornire obosit, ulei prea gros (asta doar cand e rece afara).. Spor la surubarit! am si eu o mare rugaminte ca nu stiu unde sa mai caut, ai idee se potriveste ca am gasit pe la cineva prin satu mare o pompa de apa la un kawasaki gpz 600... ma intereseaza pentru gpx meu de 600 daca s-ar potrivi pompa de apa ca am vazut ca ai avut si 600 gpx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 am si eu o mare rugaminte ca nu stiu unde sa mai caut, ai idee se potriveste ca am gasit pe la cineva prin satu mare o pompa de apa la un kawasaki gpz 600... ma intereseaza pentru gpx meu de 600 daca s-ar potrivi pompa de apa ca am vazut ca ai avut si 600 gpx Salut. Pompa de apa se potriveste 100 %. Diferenta intre cele doua motoare consta in capacele exterioare de la alternator si cititor, diametrul bolturilor de la pistoane si putin raportul de transmisie al cutiei de viteze. In principiu, daca vrei sa montezi pe GPX 600 un motor de GPZ 600, se potriveste fara probleme, inclusiv instalatia electrica. Estetic, difera cadrul si carenajul, inclusiv bordul. Functional, e cam aceeasi ciorba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 electromotor nui, bendix-ul se pare..... si posibil contact imperfect multumesc de sfaturi! cit de dificil e sa ajung la bendix? cu un manual ”electronic” pt GPZ 750 din 83 ma poate ajuta careva?multumesc! intre timp cîrpeli in aluminiu,capacul aprinderii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 Incearca aici: http://www.manualedereparatie.info/categorii/kawasaki.html Mai aveam o lista pe undeva cu modele clasice, dar nu stiu pe unde e.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzestos Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 ...Si ceva magic s-a intamplat la mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 Si inca functioneaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 Incearca aici: http://www.manualedereparatie.info/categorii/kawasaki.html Mai aveam o lista pe undeva cu modele clasice, dar nu stiu pe unde e.. multumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 Cu placere. Nu stiu cum e la modelul tau,dar la 500S bendixul e in spatele volantei. Are un surub cu filet invers (frantuzesc). Se demonteaza surubul cu pistol de impact si se scoate volanta cu presa facuta la strungar. Bendixul este prins pe spatele volantei in 3 suruburi cu cap inbus la care e musai sa pui Loctite albastru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 ziua buna! la un GPZ de 750 ”83 are simtomele urmatoare. la apasarea contactului de pornire da sa invarta da ceva il opreste ceva impiedica, e ca si cum nu ar avea curent suficient bateria , ea defapt e ok!, verificata 13 volti si ceva in gol, invarte(sacadat) ea asa chinuita daca o tin asa de 2 -3 reprize tot impiedicat si cumva scapa undeva si porneste. motorul merge bine,odata pornit. sfaturi, sugesti va rog, multumesc! Nu e cuma un cilindru plina cu benzina cand se intample asa? Lovitura de berbec cam tot asa se manifesteaza. Robinet de benzina nu scapa benzina prin furtunas de vacuum (daca are)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzaviola46 Postat Iunie 4, 2014 Share Postat Iunie 4, 2014 salut, ce parere aveti? http://olx.ro/oferta/kawasaki-gpz-500s-ID13zf5.html#09462d30bf vreau sa mi cumpar un GPZ 500, ma pricep prea putin la ce sa fiu atent in afara de acte.. multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.