cupi_34 Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 Multumesc ! Daca ai rabdare si nu tii chiar atat de mult la capitolul estetic iti trebuie o menghina, un flex si un aparat de sudura. Daca avean dispozitiv cu role ieseau mult mai bine. Eu sunt multumit de suporti,sunt foarte utili si mult mai ieftini decat cei "dedicati". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvian74 Postat Aprilie 28, 2015 Share Postat Aprilie 28, 2015 Salutare! Unde gasesc si eu un semnal stanga fata pentru GPZ ul meu? Am un gpz500s din 92, am tot cautat si nu am gasit. Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9470m Postat Aprilie 28, 2015 Share Postat Aprilie 28, 2015 Salutare! Unde gasesc si eu un semnal stanga fata pentru GPZ ul meu? Am un gpz500s din 92, am tot cautat si nu am gasit. Multumesc anticipat. http://www.romimoto-piese.ro/category/10300000000/vehicle/kawasaki-gpz-500:18442/?sr=30&show=gallery Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the gun Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 Salutari dragi forumisti si detinatori GPZ!Caut de cateva saptamani un capac negru (sau doua) de la intinzatorul de lant(bascula). Are cineva unul/doua in plus prin garaj?Model : GPZ 500 1995Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvian74 Postat Mai 6, 2015 Share Postat Mai 6, 2015 Salutare! Vreau sa mi schimb mansoanele la motoreta dar nu stiu de cati inch sunt 7 sau 8? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
erebus Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 Adica iti trebuie un motor fabricat dupa 1994 Da. Dar de preferabil ar fi unul din 2003 ptr ca pana atunci au facut astia de la kawa gpz-urile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BiroCatalin Postat Iunie 23, 2015 Share Postat Iunie 23, 2015 Salut! Am si eu o nelamurire, se potrivesc membranele din carburator de la GPZ500s din 87 la GPZ500s din 92? Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iunie 23, 2015 Share Postat Iunie 23, 2015 DA ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BiroCatalin Postat Iunie 23, 2015 Share Postat Iunie 23, 2015 Multumesc! Stii sau ai tu membrane? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iunie 23, 2015 Share Postat Iunie 23, 2015 Cu placere. Nu am. Da o cautare pe OLX. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Iulie 1, 2015 Share Postat Iulie 1, 2015 Vand CDI de la un GPZ 500 '92-93 ... nu sunt sigur de an. L-am folosit 1 luna pe LTD ul meu pana cand am reusit sa repar CDI ul original iar acum incerc sa imi recuperez investitia. Pretul este de 250 lei usor negociabil iar daca exista vreo persoana interesata imi poate lasa mesaj pe forum ca intru apropape zilnic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat Iulie 27, 2015 Share Postat Iulie 27, 2015 Azi am desfacut toata fata cu gandul sa schimb rulmentii de la jug. Toate bune si frumoase, desfacut, gasit " sobolani" , adica nu mai aveau vaselina aproape deloc, iar putina care mai era avea consistenta aproape 0. Ma asteptam sa gasesc rulmenti conici, dar spre surprindrerea mea erau cu bile normale, ca la bicicleta. Demontat, curatat , cautat cod..... pauza, nu au nimic inscriptionat. Conform cotelor gasite pe net ar trebui sa fie 48x30x14 si 52x30x17 ,dar cand am cautat prin magazine de profil ( rulmenti) ,nu am gasit , nici macar skf !!! Singura solutie,comanda la mymoto ......si uite asa pana vin,( inca nu am dat comanda) ,stau cu mobra demontata.... De necaz m-am hotarat sa schimb si rulmentii de la roata,sper ca macar cu astia sa am noroc !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldschool Postat August 4, 2015 Share Postat August 4, 2015 salut Am un gpz din 92 Am observant ca la 100km/ora are 7000ture Este normal ? Daca nu ori turometru e busit, ori patineaza ambreiajul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonustelystu1992 Postat August 4, 2015 Share Postat August 4, 2015 (editat) salut Am un gpz din 92 Am observant ca la 100km/ora are 7000ture Este normal ? Daca nu ori turometru e busit, ori patineaza ambreiajul. 100 km/h cu ce treapta are 7000 ture...posibil sa iti mearga daca vorbim de treapta 2 sau a 3-a....si gpz cati cmc? Editat August 4, 2015 de yonustelystu1992 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldschool Postat August 4, 2015 Share Postat August 4, 2015 SCUZE , In treapa 6 Are 500 cc- mie mi se pare foarte turata -chiar daca este motocicleta Nu stiu cum as putea verifica turometrul , intrucat mai are momente in care o ia raszna . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 4, 2015 Share Postat August 4, 2015 Daca stii ce turatie are la viteza maxima, cam stii ce trebuie sa fie la 100km/ora. La 900-ele ar fi cam 250km/ora la aproximativ 10.000rpm, adica aproximativ 4000rpm la 100km/ora. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvian74 Postat August 4, 2015 Share Postat August 4, 2015 SCUZE , In treapa 6 Are 500 cc- mie mi se pare foarte turata -chiar daca este motocicleta Nu stiu cum as putea verifica turometrul , intrucat mai are momente in care o ia raszna . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat August 4, 2015 Share Postat August 4, 2015 La 100 kmh cred ca ar trebui sa ai undeva la 5000-5500, nu pot sa-ti spun exact deoarece turometrul meu merge pe pofte,cand arata normal cand dublu. Daca raspunde imediat cum bagi mana in gaz si o simti cum trage , sigur nu patineaza ambreiajul. Daca atunci cand tragi de ea , initial auzi motorul turandu-se si are un moment de intarziere, atunci este ambreiajul. De regula patineaza in treptele inferioare , cand este cuplul mai mare. Verifica si cablul de ambreiaj ,sa fie reglat corect. Am reusit sa schimb rulmentii la jug si roata fata,dupa o saptamana de asteptare . A meritat asteptarea si munca , pentru prima oara am reusit sa merg fara sa tin mainile pe ghidon. Am ramas total surprins, eram obisnuit sa intre in voblaj imediat cum luam mainile de pe comenzi, acum ramane docila pe trasa, o schimbare majora, in bine !!! » Post actualizat in 04 Aug 2015 17:47 Codul pentru rulmentii rota fata este 6202, eu am pus SKF. Pe cei de jug nu este nici un cod, am comandat pur si simplu " rulmenti jug Kawasaki GPZ 500 s ( EX 500 ) ". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bebe19 Postat August 4, 2015 Share Postat August 4, 2015 salut Am un gpz din 92 Am observant ca la 100km/ora are 7000ture Este normal ? Daca nu ori turometru e busit, ori patineaza ambreiajul. Gpz de 500 de dupa 94 are la 100 km/h 5000 de ture, si la fiecare 1000 de ture creste viteza cu 10 km. Un coleg a scris mai sus ca patinarea ambreiajului se simte daca bagi mana in gaz la trepte inferioare. Il contrazic. Se verifica mergand cu ultima treapta , bagi mana in gaz si daca viteza nu creste odata cu turatia , turatia crescand mai repede inseamna ca patineaza ambreiajul. Patinarea ambreiajului poate fi cauzata de uzura discurilor. Unii zic ca la unele mobre si uleiul folosit in general cel ful sintetic pote duce la patinarea ambreiajului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 4, 2015 Share Postat August 4, 2015 Nu are cum, 100km/ora la 5000tpm si apoi 1000tpm per 10km/ora, nu ar fi linear. Ar trebui sa fie 500 per 10. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bebe19 Postat August 4, 2015 Share Postat August 4, 2015 Nu are cum, 100km/ora la 5000tpm si apoi 1000tpm per 10km/ora, nu ar fi linear. Ar trebui sa fie 500 per 10. Imi cer scuze, asa este 500 rotatii= 10 km/h Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat August 4, 2015 Share Postat August 4, 2015 Posibil sa ma fi inselat in ce priveste ambreiajul, am comparat cu cel de la masina . Cat priveste uleiul, unii mai baga pentru auto care contine aditivi si alte chestii incompatibile cu ambreiajul umed. » Post actualizat in 04 Aug 2015 21:08 Ca sa fie omul lamurit : daca viteza nu creste concomitent cu turatia motorului rezulta breiaj obosit. Asta in cazul in care uleiul din motor este cel care trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 5, 2015 Share Postat August 5, 2015 Codul pentru rulmentii rota fata este 6202, eu am pus SKF. Pe cei de jug nu este nici un cod, am comandat pur si simplu " rulmenti jug Kawasaki GPZ 500 s ( EX 500 ) ". Deci au mers rulmenti conici fara sa faci adaptari? Interesant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat August 5, 2015 Share Postat August 5, 2015 Da,sunt exact pe cote. Eu m-am mirat cand am gasit pe motor rulmenti cu bile normale. Ma asteptam sa fie conici, de altfel peste tot, pe unde am cautat, am gasit numai conici. Tipul asta de rulmenti ,dupa ce scria pe ambalaj, se potriveste pe mai multe tipuri de motoare, el 250, ex 500, er 5 si daca nu ma insel erau si ceva motoare mari 900 ,nu am retinut decat ce ma interesa pe mine. » Post actualizat in 05 Aug 2015 07:33 Cand am luat motorul, l-am testat sa vad cat duce si la 180 kmh avea 9000 rpm ( atunci turometrul functiona normal ), deci teoria se confirma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldschool Postat August 5, 2015 Share Postat August 5, 2015 eu am bagat un semistetic dedicat pt mobra repsol 10w40, daca vreun coleg poate sa imi recomande alt ulei mai ok sunt deschis la sugestii. Apropo stiti de unde se poate cumpara stutul pe care se insurubeaza filtrul de ulei.Desteptul de la care am luat mobra l-a forta si are filetul cam dus , cand am schimbat uleiul abia am reusit sa bag la loc filtrul vechi, de cel nou nu poate fi vorba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.