Falkenberg Postat August 5, 2015 Share Postat August 5, 2015 Codul pentru rulmentii rota fata este 6202, eu am pus SKF. Pe cei de jug nu este nici un cod, am comandat pur si simplu " rulmenti jug Kawasaki GPZ 500 s ( EX 500 ) ". Deci au mers rulmenti conici fara sa faci adaptari? Interesant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat August 5, 2015 Share Postat August 5, 2015 Da,sunt exact pe cote. Eu m-am mirat cand am gasit pe motor rulmenti cu bile normale. Ma asteptam sa fie conici, de altfel peste tot, pe unde am cautat, am gasit numai conici. Tipul asta de rulmenti ,dupa ce scria pe ambalaj, se potriveste pe mai multe tipuri de motoare, el 250, ex 500, er 5 si daca nu ma insel erau si ceva motoare mari 900 ,nu am retinut decat ce ma interesa pe mine. » Post actualizat in 05 Aug 2015 07:33 Cand am luat motorul, l-am testat sa vad cat duce si la 180 kmh avea 9000 rpm ( atunci turometrul functiona normal ), deci teoria se confirma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldschool Postat August 5, 2015 Share Postat August 5, 2015 eu am bagat un semistetic dedicat pt mobra repsol 10w40, daca vreun coleg poate sa imi recomande alt ulei mai ok sunt deschis la sugestii. Apropo stiti de unde se poate cumpara stutul pe care se insurubeaza filtrul de ulei.Desteptul de la care am luat mobra l-a forta si are filetul cam dus , cand am schimbat uleiul abia am reusit sa bag la loc filtrul vechi, de cel nou nu poate fi vorba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat August 5, 2015 Share Postat August 5, 2015 Vezi la dezmembrari, este cea mei ieftina solutie. "Ady fycus" si "sportzone"aveau unele dezmembrate. Deasemenea pe olx ,prin Pitesti erau cateva. Bafta la cautari! Eu am in ea tot repsol, dar 15w50 si sunt multumit de cum se comporta. » Post actualizat in 05 Aug 2015 08:12 0740163397 incearca la nr. asta, eu em luat piese de la el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldschool Postat August 5, 2015 Share Postat August 5, 2015 Stutul pe care se infileteaza filtrul de ulei , un parbriz original si niste semnalizatoare fata originale - Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bebe19 Postat August 5, 2015 Share Postat August 5, 2015 eu am bagat un semistetic dedicat pt mobra repsol 10w40, daca vreun coleg poate sa imi recomande alt ulei mai ok sunt deschis la sugestii. Eu am motul 5100 10w40, e tot semisintetic dar dupa 1500 km nu imi mai place cum schimba, se aude uneori cam tare la schimbatul vitezelor. Deci astept si eu sugestii pt ceva mai bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 5, 2015 Share Postat August 5, 2015 900-ele cu motorex parca a fost cel mai putin nefericit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat August 9, 2015 Share Postat August 9, 2015 A facut cineva reglajul la supape ? Care ar fi distantele pr admisie si evacuare, specifice gpz 500 ? Are aproape 6000 de cand este in posesia mea si nu le-an reglat niciodata . Am incercat candva sa le verific cu un coleg motorist,mai priceput si mi- a zis cs ar fi ok. Totusi saptama viitoare o programez la cardiolog, sa stiu sigur cum sunt. Am patit-o cu nova , cand nu-i mai dadeam de cap cu mersul motorului, dereglasem total instalatia gpl si buba era din amaratele de supape. M-as baga si la moto,dar prefer sa "fur" intai ceva meserie si apoi s-o fac singur . Daca a facut cineva operatiunea si are rabdare s-o explice pe intelesul tuturor , rog sa posteze, cu multumirile anticipate aferente ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bebe19 Postat August 9, 2015 Share Postat August 9, 2015 A facut cineva reglajul la supape ? Care ar fi distantele pr admisie si evacuare, specifice gpz 500 ? Are aproape 6000 de cand este in posesia mea si nu le-an reglat niciodata . Am incercat candva sa le verific cu un coleg motorist,mai priceput si mi- a zis cs ar fi ok. Totusi saptama viitoare o programez la cardiolog, sa stiu sigur cum sunt. Am patit-o cu nova , cand nu-i mai dadeam de cap cu mersul motorului, dereglasem total instalatia gpl si buba era din amaratele de supape. M-as baga si la moto,dar prefer sa "fur" intai ceva meserie si apoi s-o fac singur . Daca a facut cineva operatiunea si are rabdare s-o explice pe intelesul tuturor , rog sa posteze, cu multumirile anticipate aferente ! Admisie: 0,13-0,18 , evacuare 0,18-0,23. In rest e la fel ca la auto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat August 9, 2015 Share Postat August 9, 2015 Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bebe19 Postat August 9, 2015 Share Postat August 9, 2015 Multumesc ! Pe partea stanga la alternator ai doua capace de plastic. Unul e pt a roti arborele cu o tubulara iar celalalt e pt a te uita la semnul de pe alternator in vederea reglarii supapelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat August 9, 2015 Share Postat August 9, 2015 Eei acolo este buba, cum se pune la semn ! La dacia este simplu , un singur ax cu came, doua supape pe cilindru. La moto sunt doua axe si patru supape pe cilindru. Inca nu am evoluat intr-atat sa reglez supapele la auto ,16v. Am umblat eu pe la capacele respective , dar nu mi-am dat seama ce si cum ! Inca o intrebare : cum fac acel 0.13 adm si 0.18 ev ? Nu este mai simplu sa pun 0.15 cu 0.20 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bebe19 Postat August 10, 2015 Share Postat August 10, 2015 Eei acolo este buba, cum se pune la semn ! La dacia este simplu , un singur ax cu came, doua supape pe cilindru. La moto sunt doua axe si patru supape pe cilindru. Inca nu am evoluat intr-atat sa reglez supapele la auto ,16v. Am umblat eu pe la capacele respective , dar nu mi-am dat seama ce si cum ! Inca o intrebare : cum fac acel 0.13 adm si 0.18 ev ? Nu este mai simplu sa pun 0.15 cu 0.20 ? Normal ca asa vei face. 0,15 admisie si 0,2 evacuare. Lerele sunt in general din 0,05 in 0,05. Cele doua supape pe admisie si se deschid simultan, nu ai deschidere pe supapa stanga sau pe dreapta. La fel si pe evacuare. La semn vei regla admisia la un cilindru si evacuarea la celalalt, apoi invarti arborele o tura si reglezi invers respectiv evacuarea si admisia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat August 11, 2015 Share Postat August 11, 2015 Reglat supape, sincronizat carburatoare, masurat compresie. Rezultatul: motorul merge mult mai bine. Supapele pe cilindrul din stanga aveau joc extrem de mic, aproape inchise.Reglat admisie 0.15 evacuare 0.20. Rezultatul la test compresie : cilindrul drept 3,8 bari Stangul 2,5 bari , nu prea mi se pare in regula ! A mai verificat cineva compresia? Ce valori ar fi normale? Multumesc bebe 19 pentru informatii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 11, 2015 Share Postat August 11, 2015 Probabil nu ai masurat bine, sub 6 nici nu prea mai porneste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat August 12, 2015 Share Postat August 12, 2015 Asa sper si eu. Mecanicul nu a avut reductie pentru tipul de bujie de pe gpz si a fost nevoit sa confectioneza una. De pornit porneste la " sfert" si trage bine, aseara am testat-o , sa dus la 160 fara probleme, echipata cu toate cutiile. Ulei nu consuma, cel putin vizibil.Din cate am mai citit pe net compresia ar trebui sa fie peste 8 bari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 12, 2015 Share Postat August 12, 2015 Eu cred ca poti sa stai linistit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat August 12, 2015 Share Postat August 12, 2015 Sunt doar curios, undeva este o eroare . In alta ordine de idei.... aseara a fost cat pe ce sa fac parte din categoria celor care au cazut. Cand am testat-o pe o portiune de drum cunoscuta, dupa prima trecere la 160 kmh s-a comportat bine, la intoarcere ,pe sensul celalalt, stiam ca sunt cateva denivelari, dar in prostia mea , nu am redus si m-am trezit cu un voblaj de toata frumusetea, tot la 160 kmh. Ca sa fie treaba completa , nu aveam nici echipamentul pe mine . Nu va spun senzatiile ... Am reusit sa stapanesc ghidonul , am redus treptat viteza cu frana de motor si foarte putin frana spate. Va dati seama , eram ca un cocalar, in pantaloni scurti si tricou, dar aveam bocanci de protectie in picioare . Nici nu vreu sa ma gandesc cum as fi aratat dupa tavaleala... Deci...viteza ucide!!!!! Mie mi-a fost de ajuns, cred ca am avut doar noroc! Probabil greseala a fost ca , drumul fiind liber, am mers chiar pe mijloc, unde se imbina covoarele de asfalt si de aici totul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 12, 2015 Share Postat August 12, 2015 Ai grija.. gpz500 nu cred ca a fost gandit pentru extreme de genul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat August 12, 2015 Share Postat August 12, 2015 Perfect de acord cu tine ! La 90-100 viteza de croaziera se comporta excelent . Oricum, mi-am primit lectia!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maricughe Postat August 18, 2015 Share Postat August 18, 2015 Salutare tuturor, am un GPZ 1000rx baterie veche, nu prea mai tine curent, ma gindesc sa o tin pina in toamna ..... in fine problema e alta in bord am un buton ce imi arata voltajul, am apasat azi pe el si arata aproape 13v, azi dimineata am scos-o de pe redresor, cind aceleram crestea faza la far si totodata voltajul de incarcare se ducea in 14 si unpic, acum sta cuminte la 13v, intrebarea este daca e normal si nu afecteaza releul de incarcare , sau poate deja am reusit sa il busesc, citeva sfaturi ar fi binevenite. multumesc. porneste usor impinsa chiar si cind scade putin sub 12 v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 19, 2015 Share Postat August 19, 2015 14 si un pic e o valoare buna pentru incarcare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maricughe Postat August 19, 2015 Share Postat August 19, 2015 salut Bart, nu mam facut inteles, cind acceleram acul urvasi lumina la far prindea putere , cin lasam gazu scadea lumina si acum volmetrului scadea acum ramine constant nu mai fluctueaza, sa fie din cauza bateriei ca nu mai poate sau releul de incarcare face fenta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 19, 2015 Share Postat August 19, 2015 Ideal e sa fie un voltaj constant si bun indiferent de turatie si de sarcina. Nu stiu ce cauzeaza fluctuatie. Al meu face asa de cativa ani, adica, pe ralanti incarca mai putin decat in turatie mai mari unde sta frumos la 14 si un pic. Baterie e noua acuma, dar si cu cea veche facea. Cat timp incarca bine in mers nu mi-am batut capul. La mine o fi o pamantare, dioda, regulator, nu stiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maricughe Postat August 19, 2015 Share Postat August 19, 2015 Multumesc Bart, inseamna ce e bine, dupa ce voi schimba bateria voi sti precis acum bateria e pe duca, ultimele dati l-am pornit impins si ma gindeam ca poate a afectat ceva. multumesc incaodata, numai bine si drumuri curate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.