Falkenberg Postat Martie 31, 2015 Share Postat Martie 31, 2015 Ce contine kit-ul? Mi se pare deja destul de ieftin - banuiesc ca nu e OEM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rapboyhed Postat Martie 31, 2015 Share Postat Martie 31, 2015 (editat) OEM era peste 100 de lei . Atasez o imagine cu kit-ul. Editat Martie 31, 2015 de rapboyhed Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Martie 31, 2015 Share Postat Martie 31, 2015 Nu include si acul de dozal si nici partea cu main jet, needle jet (nu stiu termeni in Romana). Trebuie verificat daca tine mai sunt bune piesele respective. Nu stiu de ce de obicei nu fac parte de kituri de reparatie, caci si acolo apara uzura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rapboyhed Postat Martie 31, 2015 Share Postat Martie 31, 2015 Pai o sa le curat cat mai bine si asta este , kit-ul unde il gasesc mai ieftin . » Post actualizat in 31 Mar 2015 16:16Care mi explica diferentele intre carburatoarele 89-93 vs 94 - ... ? Am gasit carbs `94 dar nimic inainte de `93 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Martie 31, 2015 Share Postat Martie 31, 2015 Diferenta o fac doar suruburile de golire de la pahare. Pana in '93 sunt pe cap surubelnita,dupa '94 sunt cu cap imbus de 4. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rapboyhed Postat Martie 31, 2015 Share Postat Martie 31, 2015 Sa inteleg ca pot sa le cumpar linistit ? Nu vreau sa dau bani pe ele sa le tin pe dulap » Post actualizat in 31 Mar 2015 18:42Conform unui site de gpzici in pagina de wiki am gasit carburatoarele la piesele interschimbabile intre prima si a doua generatie `87-`93 si `94-`09 asa ca trebuie sa ti multumesc Eugen inca o data pentru promptitudinea cu care ai raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Martie 31, 2015 Share Postat Martie 31, 2015 Cu placere. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mono77 Postat Aprilie 4, 2015 Share Postat Aprilie 4, 2015 De obicei, bataie ascutita inseamna bataie de biela, posibil cuzinet de palier cu uzura mai pronuntata. Mai poate fi din lantul primar de la vibrochen, e des intalnita la GPZ-uri, dar nu e un capat de lume asta. O intrebare am la tine: ce tip de ulei are si cand a fost inlocuit ultima data? Am desfacut motorul bucatele.... nu am gasit nimic care sa nu fie in grafic.....am masurat tot ce se poate masura....am aceeasi bataie...ulei nou motul ....ce am gasit lantul de la alternator e intins bine...dar ala sa bata in halul asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Aprilie 4, 2015 Share Postat Aprilie 4, 2015 Bataia este generata de 3 lucruri: 1 - cuzineti palier sau biela uzati 2 - lant primar uzat 3 - carburatoare nesincronizate. Le iei in ordine inversa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9470m Postat Aprilie 6, 2015 Share Postat Aprilie 6, 2015 Am alimentat pe cricul central cat de sus am putut. E posibil sa ai dreptate pentru ca la astia 10 l am avut imptresia ca am alimentat mult mai sus ca inainte. Nu am problemw cu pornirea, calda o ia la sfert Revin. Azi am gasit benzina scursa pe cadru pe stanga si pe capacul de la stator. Robinetul e ud de benzina peste tot. Rezervorul asta are un tub/orificiu de aerisire pe undeva sau respira prin gaura de cheie de la rezervor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rapboyhed Postat Aprilie 19, 2015 Share Postat Aprilie 19, 2015 Are sub sa un orificiu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comarian Postat Aprilie 19, 2015 Share Postat Aprilie 19, 2015 nu cred ca ti-a curs benzina pe teava aia de sub sa ( daca ai lasat robinetul pe pri cu motorul oprit s-ar putea sa fie asta cauza - cel putin la mine asa a facut cand avea carburatoarele pline cu benzina cu rugina dupa aia n-am mai vazut un strop de benzina care sa picure pe undeva) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9470m Postat Aprilie 19, 2015 Share Postat Aprilie 19, 2015 nu cred ca ti-a curs benzina pe teava aia de sub sa ( daca ai lasat robinetul pe pri cu motorul oprit s-ar putea sa fie asta cauza - cel putin la mine asa a facut cand avea carburatoarele pline cu benzina cu rugina dupa aia n-am mai vazut un strop de benzina care sa picure pe undeva) Nu am PRI pe robinet, doar off on si RES. Am rezolvat, era membrana facuta muci + stutul de alama din robinet nu statea etans. » Post actualizat in 23 Apr 2015 13:49 nu stiu cum ai determinat consumul dar fa-i un consum de la plin la plin daca totusi consumul este mare:desfa bujiile si uita te la culoarea lor(negre-amestec bogat),filtru de aer sa fie curat(daca este din burete sa nu fie uns cu prea mult ulei),apoi treci la carburatoare(tu spui ca merge bine):curatare,reglare,sincronizare Am facut de la plin la plin, 240 km pana la rezerva, au intrat 16.5 litri cu ea pe sidestand. Consum undeva la 6.3 , 6.5. Mers exclusiv in Bucuresti la ore de varf. Nu stiu ce sa zic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bebe19 Postat Aprilie 23, 2015 Share Postat Aprilie 23, 2015 Incearca sa ii faci si un consum extern. Consumul mediu la mine e undeva la 4.5. In extern ajung si la 3.5 la mers pe langa 100. Daca scoti tot un consum ridicat iti recomand sincronizarea dar inainte de asta curatarea carburatoarelor si eventual reglarea jocului la supape. » Post actualizat in 23 Apr 2015 16:02 Din ce an e motorul si cati km are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat Aprilie 26, 2015 Share Postat Aprilie 26, 2015 Azi am pornit motorul dupa 7 luni de iernat. Spre surprinderea mea a pornit la a trei-a cheie, iar anul trecut mai-mai sa o trag cu masina. Cred ca de vina au fost bujiile ,cele noi, caci acum le am puse pe cele vechi. Multe "facaturi " pe piata noastra . Daca iarna a fost ceva mai blanda ,m-am ocupat putin si de echiparea ei, la capitolul carat bagaje. Cuferele sunt "made in china" , dar sper sa-si faca treaba, tinand cont ca gpz-ica nu poate fi incarcat ca un catar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comarian Postat Aprilie 26, 2015 Share Postat Aprilie 26, 2015 e faina si nu-i sta rau cu gentute dupa ce primesc sidecase-urile trebuie sa vad si eu unde gasesc pe cineva sa-mi fac suportii ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 Multumesc ! Daca ai rabdare si nu tii chiar atat de mult la capitolul estetic iti trebuie o menghina, un flex si un aparat de sudura. Daca avean dispozitiv cu role ieseau mult mai bine. Eu sunt multumit de suporti,sunt foarte utili si mult mai ieftini decat cei "dedicati". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvian74 Postat Aprilie 28, 2015 Share Postat Aprilie 28, 2015 Salutare! Unde gasesc si eu un semnal stanga fata pentru GPZ ul meu? Am un gpz500s din 92, am tot cautat si nu am gasit. Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9470m Postat Aprilie 28, 2015 Share Postat Aprilie 28, 2015 Salutare! Unde gasesc si eu un semnal stanga fata pentru GPZ ul meu? Am un gpz500s din 92, am tot cautat si nu am gasit. Multumesc anticipat. http://www.romimoto-piese.ro/category/10300000000/vehicle/kawasaki-gpz-500:18442/?sr=30&show=gallery Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the gun Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 Salutari dragi forumisti si detinatori GPZ!Caut de cateva saptamani un capac negru (sau doua) de la intinzatorul de lant(bascula). Are cineva unul/doua in plus prin garaj?Model : GPZ 500 1995Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvian74 Postat Mai 6, 2015 Share Postat Mai 6, 2015 Salutare! Vreau sa mi schimb mansoanele la motoreta dar nu stiu de cati inch sunt 7 sau 8? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
erebus Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 Adica iti trebuie un motor fabricat dupa 1994 Da. Dar de preferabil ar fi unul din 2003 ptr ca pana atunci au facut astia de la kawa gpz-urile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BiroCatalin Postat Iunie 23, 2015 Share Postat Iunie 23, 2015 Salut! Am si eu o nelamurire, se potrivesc membranele din carburator de la GPZ500s din 87 la GPZ500s din 92? Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iunie 23, 2015 Share Postat Iunie 23, 2015 DA ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BiroCatalin Postat Iunie 23, 2015 Share Postat Iunie 23, 2015 Multumesc! Stii sau ai tu membrane? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.