Sari la conținut

Detinatori de GPZ.


Ablenick
 Share

Postări Recomandate

I-am facut plinul, am mers 116km pe trip meter, am alimentat din nou si au intrat 10l in ea

Cred ca nu ai alimentat bine adica in partea de sus este mai lat rezervorul si intra benzina multa. Ca sa fiu sigur las numai cam 2 cm de aer in rezervor amNormal verificat de mai multe ori am consumul de 3,9 daca sunt serpentine si 3,6 pe drum drept.Nurmal depinde mult si de stilul de conducere ( zicea unul ca schimba numai la 11000 de ture). La consumul tau nu ar mai trebui sa porneasca ar fii bujiile umede

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am alimentat pe cricul central cat de sus am putut. E posibil sa ai dreptate pentru ca la astia 10 l am avut imptresia ca am alimentat mult mai sus ca inainte. Nu am problemw cu pornirea, calda o ia la sfert

Editat de 9470m
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor ,caut un kit reparatie carburator pt Gpzica A5 `91 500 cmc . Cel mai ieftin pret gasit pana acuma 67.99Lei , daca aveti surse mai ieftine astept un PM ! De asemenea daca se impiedica cineva de o pereche de semnalizari fata sau oglinzi sunt dispus sa le iau de pe capul lor.

 

later: Daca stiti prin zona Cluj-Napoca sau Baia Mare cu atat mai bine , asta daca nu s magazine online :D

Editat de rapboyhed
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu include si acul de dozal si nici partea cu main jet, needle jet (nu stiu termeni in Romana). Trebuie verificat daca tine mai sunt bune piesele respective.

Nu stiu de ce de obicei nu fac parte de kituri de reparatie, caci si acolo apara uzura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai o sa le curat cat mai bine si asta este , kit-ul unde il gasesc mai ieftin .


» Post actualizat in 31 Mar 2015 16:16

Care mi explica diferentele intre carburatoarele 89-93 vs 94 - ... ? Am gasit carbs `94 dar nimic inainte de `93

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa inteleg ca pot sa le cumpar linistit ? Nu vreau sa dau bani pe ele sa le tin pe dulap :)


» Post actualizat in 31 Mar 2015 18:42

Conform unui site de gpzici in pagina de wiki am gasit carburatoarele la piesele interschimbabile intre prima si a doua generatie `87-`93 si `94-`09 asa ca trebuie sa ti multumesc Eugen inca o data pentru promptitudinea cu care ai raspuns.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De obicei, bataie ascutita inseamna bataie de biela, posibil cuzinet de palier cu uzura mai pronuntata. Mai poate fi din lantul primar de la vibrochen, e des intalnita la GPZ-uri, dar nu e un capat de lume asta.

O intrebare am la tine: ce tip de ulei are si cand a fost inlocuit ultima data?

Am desfacut motorul bucatele.... nu am gasit nimic care sa nu fie in grafic.....am masurat tot ce se poate masura....am aceeasi bataie...ulei nou motul ....ce am gasit lantul de la alternator e intins bine...dar ala sa bata in halul asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bataia este generata de 3 lucruri:

 

1 - cuzineti palier sau biela uzati

2 - lant primar uzat

3 - carburatoare nesincronizate.

 

Le iei in ordine inversa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am alimentat pe cricul central cat de sus am putut. E posibil sa ai dreptate pentru ca la astia 10 l am avut imptresia ca am alimentat mult mai sus ca inainte. Nu am problemw cu pornirea, calda o ia la sfert

Revin. Azi am gasit benzina scursa pe cadru pe stanga si pe capacul de la stator. Robinetul e ud de benzina peste tot. Rezervorul asta are un tub/orificiu de aerisire pe undeva sau respira prin gaura de cheie de la rezervor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

nu cred ca ti-a curs benzina pe teava aia de sub sa ( daca ai lasat robinetul pe pri cu motorul oprit s-ar putea sa fie asta cauza - cel putin la mine asa a facut cand avea carburatoarele pline cu benzina cu rugina dupa aia n-am mai vazut un strop de benzina care sa picure pe undeva)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cred ca ti-a curs benzina pe teava aia de sub sa ( daca ai lasat robinetul pe pri cu motorul oprit s-ar putea sa fie asta cauza - cel putin la mine asa a facut cand avea carburatoarele pline cu benzina cu rugina dupa aia n-am mai vazut un strop de benzina care sa picure pe undeva)

 

Nu am PRI pe robinet, doar off on si RES. Am rezolvat, era membrana facuta muci + stutul de alama din robinet nu statea etans.

» Post actualizat in 23 Apr 2015 13:49

nu stiu cum ai determinat consumul dar fa-i un consum de la plin la plin

daca totusi consumul este mare:desfa bujiile si uita te la culoarea lor(negre-amestec bogat),filtru de aer sa fie curat(daca este din burete sa nu fie uns cu prea mult ulei),apoi treci la carburatoare(tu spui ca merge bine):curatare,reglare,sincronizare

 

Am facut de la plin la plin, 240 km pana la rezerva, au intrat 16.5 litri cu ea pe sidestand. Consum undeva la 6.3 , 6.5. Mers exclusiv in Bucuresti la ore de varf. Nu stiu ce sa zic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca sa ii faci si un consum extern. Consumul mediu la mine e undeva la 4.5. In extern ajung si la 3.5 la mers pe langa 100. Daca scoti tot un consum ridicat iti recomand sincronizarea dar inainte de asta curatarea carburatoarelor si eventual reglarea jocului la supape.

» Post actualizat in 23 Apr 2015 16:02

Din ce an e motorul si cati km are?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am pornit motorul dupa 7 luni de iernat. Spre surprinderea mea a pornit la a trei-a cheie, iar anul trecut mai-mai sa o trag cu masina. Cred ca de vina au fost bujiile ,cele noi, caci acum le am puse pe cele vechi. Multe "facaturi " pe piata noastra . Daca iarna a fost ceva mai blanda ,m-am ocupat putin si de echiparea ei, la capitolul carat bagaje. Cuferele sunt "made in china" , dar sper sa-si faca treaba, tinand cont ca gpz-ica nu poate fi incarcat ca un catar.

 

post-65982-0-64346300-1430044481_thumb.jpg

post-65982-0-07840100-1430044502_thumb.jpg

post-65982-0-35901600-1430044518_thumb.jpg

post-65982-0-16665600-1430044534_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc ! Daca ai rabdare si nu tii chiar atat de mult la capitolul estetic iti trebuie o menghina, un flex si un aparat de sudura. Daca avean dispozitiv cu role ieseau mult mai bine. Eu sunt multumit de suporti,sunt foarte utili si mult mai ieftini decat cei "dedicati".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari dragi forumisti si detinatori GPZ!

Caut de cateva saptamani un capac negru (sau doua) de la intinzatorul de lant(bascula). Are cineva unul/doua in plus prin garaj?
Model : GPZ 500 1995

Multumesc!

post-89748-0-72795500-1430726654_thumb.jpg

post-89748-0-00791100-1430726675_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Adica iti trebuie un motor fabricat dupa 1994 ;)

Da. Dar de preferabil ar fi unul din 2003 ptr ca pana atunci au facut astia de la kawa gpz-urile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...