Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Tau@, ST-ul are 261kg cu plinurile facute plus accesorii (scut, suport bagaje si cutii laterale). Din cate stiu eu GSA este cantarit fara accesorii. Si nu o mai lua personal ca vorbim despre motoare :friends:

 

Asta cu " cu plinurile facute plus accesorii (scut, suport bagaje si cutii laterale)" sa i-o spui lu' Mutu - daca o vrea sa te creada!

Referitor la greutate, aici: http://www.super-tenere.co.za/homepage.htm scrie clar: "weight with fuel"! - deci ... "las-o moarta ca macane"!

Da' poate a ta e comanda speciala si atunci e explicabila diferenta!

Dupa cum se stie, greutatea oricarei motociclete este data in configuratia de baza! Ca vrei tu sa accepti sau nu acest lucru, e treaba ta!

 

Ca atare, GS-ul are 229kg, iar GSA-ul are 256kg, ambele "FULLY FUELLED/ ROAD READY" - orice alt comentariu este de prisos!

 

Concluzia - conform specifiactiilor oficiale pe cere le gasesti aici http://www.bavaria-bmw-motorrad.ro/motorcycles/enduro/bmw-r-1200-gs-adventure/technical-data-6.html aici http://www.yamaha-motor.eu/eu/products/motorcycles/adventure/xt1200z-super-tenere.aspx?view=techspecs respectiv aici

http://www.super-tenere.co.za/homepage.htm atat GS-ul cat si GSA-ul sunt mai usoare decat ST-ul!

 

Cat despre consumul pe care-l afisezi tu - 3,7l /100km - ... da-mi voie sa am o FOARTE MARE INDOIALA!

 

O motocicleta cu un motor asa mare nu poate consuma cat una cu motor de 650, SUB NICIO FORMA!

La un asemenea consum, avantajul concurential fata de oricare alt model din aceeasi clasa, ar fi fost definitoriu.

 

Atat timp cat nici pe site-ul oficial nu este specifiact nimic referitor la consum ... retinerile mele le consider intemeiate si mi le mentin!

 

Daca tu vrei sa spui ca ST-ul tau a consumat pe traseul descris de tine si la vitezele specificate, cu doar 300g mai mult decat cel al un F650GS (monocilindru) ... eu am o mare problema in a accepta acest fapt.

 

Si nu pentru ca am ceva cu tine, ci pur si simplu pentru faptul ca in mod oficial sunt date alte cifre - si am venit cu argumente in acest sens: http://www.super-tenere.co.za/homepage.htm

 

Ca atare, personal am sa ma conving de ceea ce spui tu, doar daca mergem impreuna si folosim metoda " de la plin, la plin".

 

Ba mai mult, ii rog pe cei care citesc acest post, sa confirme daca au mai intalnita astfel de situatii! Repet, vorbim de un motor de 1200cc si o motocicleta adventure-touring care sa consume 3,7l / 100km?!

 

Pana si RT-ul 1200, care este mai usor si mai aerodinamic decat ST-ul 1200 are un consum de 4,1l/100km: http://www.bmw-motorrad.com/com/en/index.html?content=http://www.bmw-motorrad.com/com/en/bike/tour/r1200rt/r1200rt_overview.html

 

Daca imi vor veni confirmari ca se poate un consum de 3,7l pe un adventure touring ....accept ca m-am imbatat si ma duc sa ma culc; pana atunci insa ... ?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Aureliane, imi esti prea prieten ca sa te mint. Cum am mai spus experimentul il putem repeta cand vrei tu, pana unde vrei tu si daca am dreptate platesti benzina. Daca indoielile tale se adeveresc platesc eu. OK? Legat de greutate la fel. Vin-o cu motorul in ce configuratie vrei cu sau fara bagaje, la mine, le cantarim pe o rampa aflata la 200 m departare si ne lamurim.Platim in bere diferenta de greutate. OK? :friends: A si sa nu uit! Iti pui si cenusa-n cap pt ca voalat ma faci mincinos. :banana: Aici pe forum!

 

bai

ma omorati cu cacatul asta de consum

si care merge mai incet cu motocicleta

 

aprope ca nu imi mai vine sa ma uit la peisaje

si stau cu ochii pe comp de bord ca sa bat recordul la mimim de consum

 

ati dat amandoi peste 14000 euro pe bijuteriile astea si ca cramponati la 2 l /100km

 

ca.cat

de parca ati face inconjurul lumii si dif de 2 l ar insemna 5000 euro

va miscati poponeata pana la sinaia si muscati din frane la 100 km/h

 

amandoi sunteti personaje haioase si cu bogate

cunostiinte tehnice de ce nu va bagati la

drum decat sa va dati tari la consum si greutate

Consumul in sine este neimportant pt mine. Am mai mers o singura data asa incet in prima mie si atunci a iesit 3,9. Astazi m-am plimbat si m-am bucurat de o zi superba, admirand peisajul din fotoliu. :moto:

 

Pt lamurire am gasit asta legat de greutate. Sper sa mearga!

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=545850&page=159

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca imi vor veni confirmari ca se poate un consum de 3,7l pe un adventure touring ....accept ca m-am imbatat si ma duc sa ma culc; pana atunci insa ... ?!

 

Normal ca se poate... a resetat computerul la Sinaia iar poza a facut-o la intoarcere, pe la Ploiesti. La coborare, este posibil. Asa ca mergi la culcare :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Normal ca se poate... a resetat computerul la Sinaia iar poza a facut-o la intoarcere, pe la Ploiesti. La coborare, este posibil. Asa ca mergi la culcare :wink:

Altul care ma judeca dupa propriile criterii. Vlade tu asa ai face? Poza este facuta in fata garajului acasa. In Sinaia bordul arata 3,8 iar pana acasa a sazut la 3,7. Mai mult ce sa zic! Oricad vreti repetam plimbarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cert este ca sunt aceleasi discutii interminabile, aceleasi pareri re-re-repetate etc.

Fiind oameni diferiti, avem asteptari si gusturi diferite. Important este sa ne respectam unii pe altii.

 

Un singur lucru mi se pare incorect dar m-am obisnuit cu ideea si nu ma afecteaza: daca aduci argumente pro-BMW si/sau gasesti defecte sau lucruri care nu-ti plac la alta motocicleta, esti imediat "fanatic BMW". Daca insa bati la infinit campii anti-BMW sau daca proslavesti ceva ce nu are nimic deosbit "de spus", nu-i nicio problema, esti "de-al nostru".

 

Eu ma numar printre acei "fraieri" (cateva zeci de mii) care am dat destui bani pt. un GS si nu ma deranjeaza ca mai adaug niste ulei din cand in cand. Nici macar nu trebuie sa-l verific, imi arata computerul cand trebuie sa pun. Dar pe langa tot ceea ce inseamna tehnic GS-ul, recunosc ca ma fascineaza si faptul ca nu trebuie sa-mi verific nici presiunea in pneuri, ca am stopul, semnalizatoare si proiectoare LED, ca imi reglez suspensia cum vreau eu in 15 moduri doar dintr-un buton, ca am manere incalzite in 2 trepte (daca nu ma insel, ST nu are manere incalzite, de bun simt pt un tourer!), ca nu imi trebuie scule sa-mi reglez parbrizul, ca pot deconecta ABS si total sau partial controlul tractiunii, ca gasesc o multitudine de accesorii fie orignale BMW fie de la alte firme, ca stiu mereu ce autonomie mai am sau cate grade sunt afara etc etc. Asadar, pe langa toate astea, completatul ocazional cu ulei mi se deja fix un rahat.

Fiecare cu (ne)placerile lui! :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Repet, personal , in acest moment daca as avea de ales ( bugetul sa nu fie un parametru) ci doar ce vreau sa " calaresc" , stiu ce as alege. si nu e nici una din cele de mai sus.

Evident ai alege Multistrada, te-am mirosit eu de mult! :haha:

 

Cert este ca sunt aceleasi discutii interminabile, aceleasi pareri re-re-repetate etc.

Fiind oameni diferiti, avem asteptari si gusturi diferite. Important este sa ne respectam unii pe altii.

 

Un singur lucru mi se pare incorect dar m-am obisnuit cu ideea si nu ma afecteaza: daca aduci argumente pro-BMW si/sau gasesti defecte sau lucruri care nu-ti plac la alta motocicleta, esti imediat "fanatic BMW". Daca insa bati la infinit campii anti-BMW sau daca proslavesti ceva ce nu are nimic deosbit "de spus", nu-i nicio problema, esti "de-al nostru".

 

Eu ma numar printre acei "fraieri" (cateva zeci de mii) care am dat destui bani pt. un GS si nu ma deranjeaza ca mai adaug niste ulei din cand in cand. Nici macar nu trebuie sa-l verific, imi arata computerul cand trebuie sa pun. Dar pe langa tot ceea ce inseamna tehnic GS-ul, recunosc ca ma fascineaza si faptul ca nu trebuie sa-mi verific nici presiunea in pneuri, ca am stopul, semnalizatoare si proiectoare LED, ca imi reglez suspensia cum vreau eu in 15 moduri doar dintr-un buton, ca am manere incalzite in 2 trepte (daca nu ma insel, ST nu are manere incalzite, de bun simt pt un tourer!), ca nu imi trebuie scule sa-mi reglez parbrizul, ca pot deconecta ABS si total sau partial controlul tractiunii, ca gasesc o multitudine de accesorii fie orignale BMW fie de la alte firme, ca stiu mereu ce autonomie mai am sau cate grade sunt afara etc etc. Asadar, pe langa toate astea, completatul ocazional cu ulei mi se deja fix un rahat.

Fiecare cu (ne)placerile lui! :blbl:

Evident clasic BMW, cand nu ai argumente la discutie bati campii! Ma mir ca nu ai facut inca referiri la istoria BMW si nu ai pomenit, in trecere, de farurile care lumineza dupa colt ale lui K1600.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Evident clasic BMW, cand nu ai argumente la discutie bati campii!

 

Mda... interesanta si mai ales noua discutia anterioara :rusinica: Ma scuzati ca am intrerupt-o batand campii.

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cert este ca sunt aceleasi discutii interminabile, aceleasi pareri re-re-repetate etc.

Fiind oameni diferiti, avem asteptari si gusturi diferite. Important este sa ne respectam unii pe altii.

 

Un singur lucru mi se pare incorect dar m-am obisnuit cu ideea si nu ma afecteaza: daca aduci argumente pro-BMW si/sau gasesti defecte sau lucruri care nu-ti plac la alta motocicleta, esti imediat "fanatic BMW". Daca insa bati la infinit campii anti-BMW sau daca proslavesti ceva ce nu are nimic deosbit "de spus", nu-i nicio problema, esti "de-al nostru".

 

Eu ma numar printre acei "fraieri" (cateva zeci de mii) care am dat destui bani pt. un GS si nu ma deranjeaza ca mai adaug niste ulei din cand in cand. Nici macar nu trebuie sa-l verific, imi arata computerul cand trebuie sa pun. Dar pe langa tot ceea ce inseamna tehnic GS-ul, recunosc ca ma fascineaza si faptul ca nu trebuie sa-mi verific nici presiunea in pneuri, ca am stopul, semnalizatoare si proiectoare LED, ca imi reglez suspensia cum vreau eu in 15 moduri doar dintr-un buton, ca am manere incalzite in 2 trepte (daca nu ma insel, ST nu are manere incalzite, de bun simt pt un tourer!), ca nu imi trebuie scule sa-mi reglez parbrizul, ca pot deconecta ABS si total sau partial controlul tractiunii, ca gasesc o multitudine de accesorii fie orignale BMW fie de la alte firme, ca stiu mereu ce autonomie mai am sau cate grade sunt afara etc etc. Asadar, pe langa toate astea, completatul ocazional cu ulei mi se deja fix un rahat.

Fiecare cu (ne)placerile lui! :blbl:

 

pervers mic

ai tu toate astea si noua nu ne ai zis nimic.......

RUSINICA

pai bun butonul ala de reglezi amortizorul in n.spe mii

 

dupa un pranz austriac copios inchis cu un strudel in sos de vanilie

chiar ca trebuie sa modifici "subspensa"

 

iar la voi acolo chiar ai nevoie de manere incalzite

la vale +24 iar pe culme -2 in nici 45 de minute

 

si cat de naspa e in alpii aia .....

abia astept sa ma las iar pe curbele alea de care NU ma satur

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aureliane, imi esti prea prieten ca sa te mint. Cum am mai spus experimentul il putem repeta cand vrei tu, pana unde vrei tu si daca am dreptate platesti benzina. Daca indoielile tale se adeveresc platesc eu. OK? Legat de greutate la fel. Vin-o cu motorul in ce configuratie vrei cu sau fara bagaje, la mine, le cantarim pe o rampa aflata la 200 m departare si ne lamurim.Platim in bere diferenta de greutate. OK? :friends: A si sa nu uit! Iti pui si cenusa-n cap pt ca voalat ma faci mincinos. :banana: Aici pe forum!

 

 

Bogdan, sunt de acord cu ambele propuneri!

 

Cenusa in cap nu o sa-mi pun DAR - tot pe forum - voi recunoaste ca ai avut /sau nu dreptate!

 

Faptul ca nu sunt de acord cu ceea ce spui tu nu inseamna ca te-am facut mincinos! Ma cunostii si stii ca nu jignesc - si ai observat ca nu raspund la aberatiile celor care se baga-n seama aiurea!

 

Daca consumul va fi cel mentionat de tine si aratat pe bord, NU POT AVEA DECAT ADMIRATIE SI FATA DE ACEST MODEL, pentru ca din punctul meu de vedere reprezinta inca o motocicleta aproape ideala!

 

Atentie insa: faptul ca ar avea un consum mai mic nu inseamna ca as "trada" sigla alb-albastra! Motivele care ma tin legat de ea sunt prea multe si nu vreau sa le reiau!

 

Repet insa, m-ar bucura enorm sa vad 1ca 1200cc si o putere asa mare pot lucra cu asa putina benzina - asta inseamna ca suntem pe drumul cel bun!

Stii foarte bine ce consumuri aveam prin anii ' 85 la Jawa / CZ / IJ si asta la (doar) 175 / 250 / 350cc!

 

Toata aceasta polemica nu reprezinta decat rezolvarea unor aspecte pe care nu le inteleg si de care vreau sa ma conving.

 

Ca atare nu ramane decat sa tragem o plimbare impreuna - sa moara dusmanii de ciuda!

 

:ok:

 

Normal ca se poate... a resetat computerul la Sinaia iar poza a facut-o la intoarcere, pe la Ploiesti. La coborare, este posibil. Asa ca mergi la culcare :wink:

 

Vlad, gresesti!

 

Din contra, dupa ce ai resetat calculatorul, consumul este foarte mare! - sau cel putin asa am vazut la mine!

 

Poza este facuta in fata garajului acasa. In Sinaia bordul arata 3,8 iar pana acasa a sazut la 3,7. Mai mult ce sa zic! Oricad vreti repetam plimbarea.

 

Uite, aici spre exemplu iar am o dilema: cum naiba de ti-a scazut consumul avand in vedere ca ai mers - si nu putin, caci de la intrarea in Bucuresti pana la tine ... e cale lunga si sunt o gramada de stopuri?!

 

Logic mi se pare ca atunci cand ai intrat / circuli in oras, consumul sa creasca, nu sa scada! Pai nu?

 

:what:

 

Personal - si nu mi-o lua in nume de rau - suspectez ca indicatia calculatorului tau nu este chiar corecta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aurelian, sunt disponibil saptamana asta oricand vrei, dimineata sau dupa amiaza. Mergem cand vrei tu, numai anunta-ma. Daca m-am bagat in discutia asta a fost pt ca tu si in general BMW-isti cand anunta date sau caracteristici ale propriului motor o fac ca si cand ar fi unice pe pamant si de neegalat. O sa fii surprins ca mai exista si alte marci sau motoere care egaleaza sau depasesc performantele propriului motor. Legat de consum ai sa fii surprins de exemplu de VTX-ul de 1300 pe carburatie al lui Popescu care consuma 4 si ceva cand merge cuminte cu mine si peste 7 cand trage singur de el. Marea majoritate a motociclistilor nu au rabdare sau chef sa merga atat de incet ca noi, dar daca ar face-o cei mai multi ar avea surprize dpadv, mai ales cei cu injectie de generatie noua. La greutate ai vazut, una este prospectul si alta realitate. Dupa cantarirea respectiva cei mai mincinosi tot cei de la BMW cu 13-14 kg in plus si fara catalizator, care mai atarna si ala ceva. In concluzie suna-ma, sunt liber. Acum am citit finalul. Nu am intrat prin oras, ci prin Corbeanca, Mogosoaia, Chitila, Centura, Rosu si acasa. Pana acum am verificat acuratetea indicatiilor calculatorului de 10-15 ori in diferite situatii. Eroarea a fost si pe plus si pe minus, dar nu mai mare de 0,2-0,3 L/% Ma astept ca consumul real la pompa sa fie mai mare, dar probabil la fel va fi si la tine. :wave:

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aurelian, sunt disponibil saptamana asta oricand vrei, dimineata sau dupa amiaza. Mergem cand vrei tu, numai anunta-ma. Daca m-am bagat in discutia asta a fost pt ca tu si in general BMW-isti cand anunta date sau caracteristici ale propriului motor o fac ca si cand ar fi unice pe pamant si de neegalat. O sa fii surprins ca mai exista si alte marci sau motoere care egaleaza sau depasesc performantele propriului motor. Legat de consum ai sa fii surprins de exemplu de VTX-ul de 1300 pe carburatie al lui Popescu care consuma 4 si ceva cand merge cuminte cu mine si peste 7 cand trage singur de el. Marea majoritate a motociclistilor nu au rabdare sau chef sa merga atat de incet ca noi, dar daca ar face-o cei mai multi ar avea surprize dpadv, mai ales cei cu injectie de generatie noua. La greutate ai vazut, una este prospectul si alta realitate. Dupa cantarirea respectiva cei mai mincinosi tot cei de la BMW cu 13-14 kg in plus si fara catalizator, care mai atarna si ala ceva. In concluzie suna-ma, sunt liber. Acum am citit finalul. Nu am intrat prin oras, ci prin Corbeanca, Mogosoaia, Chitila, Centura, Rosu si acasa. :wave:

 

 

ok!

 

Legat de consum ai sa fii surprins de exemplu de VTX-ul de 1300 pe carburatie al lui Popescu care consuma 4 si ceva cand merge cuminte cu mine si peste 7 cand trage singur de el. Marea majoritate a motociclistilor nu au rabdare sau chef sa merga atat de incet ca noi, dar daca ar face-o cei mai multi ar avea surprize dpadv, mai ales cei cu injectie de generatie noua. La greutate ai vazut, una este prospectul si alta realitate. Dupa cantarirea respectiva cei mai mincinosi tot cei de la BMW cu 13-14 kg in plus si fara catalizator, care mai atarna si ala ceva. In concluzie suna-ma, sunt liber. Acum am citit finalul.

 

 

Pai chiar sunt surprins ca VTX-ul care nu are - conform bikez.com - decat minim 307kg, sa consume "4 si ceva"!

 

Cat este acel si ceva? 4,1 sau 4,9 - caci in procente diferenta este mare, iar daca vorbim de 4,9 l/100km, carburatie, si considerand cele (minim) 307kg, mi se pare un consum corect.

 

Legat de greutate, chiar nu am vazut / nu stiu despre ce vorbesti; ca atare, daca imi poti trimite ceva - link, articol, .pdf, film - ca sa ma pot convinge, ar fi ok.

 

Sincer ... ma cam indoiesc ca neamtu' minte ...!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

citesc si ma minunez. ce naiba au ultimele discutii in comun cu 1200 gs(a)?

discutii interminabile despre acelasi lucru. cat e de rahat bmw si cat de bune sunt altele.

am un 1150 gsa pentru ca m-am indragostit de modelul asta si ma bucur in fiecare zi de el. intru aici pentru a afla noutati si pentru ca-mi place f mult si 1200 gsa. in schimb gasesc tot felul de aberatii care nu au nici o legatura cu modelul amintit. si daca cineva doreste sa afle informatii despre acest model, trebuie sa citeasca n pagini de offtopic si batut campii.

domnilor, de ce nu iesiti voi la o bere sa va satisfaceti orgoliile?

si pentru bogdan harea> din cate stiu este topic pt st. de ce nu laudati acolo motocicleta? nu prea intra lumea sa va ridice in slavi pt alegerea facuta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bogdan si Aurelian, vad ca voua va arde de joaca si mie de plimbari. Mai stau vreo doua saptamani pe la Campina si stiu niste drumuri foarte frumoase prin zona, asfaltate toate. Asa ca, pentru testele voastre, daca aveti drum pe aici dati-mi un semn :scooter:

 

 

 

ps- doar joia sau vinerea asta sa nu fie, ca atunci ma insor :pow: si n-am timp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am zis 4 si ceva pt ca nu tineam minte exact cifra. L-am intrebat pe Popescu si mi-a confirmat 4,6 masurati la pompa ca nu are calculator. Articolul cu cantarirea il gasesti pe pagina anterioara (254) si este din Advrider. Apar niste poze cu afisajul cantarului si exact metoda in care s-a facut cantarirea la GSA, GS, KTM si ST. Si nu mai baga mana-n foc pt nemti. De cand fac motoare-n China nu mai sant aia pe care-i cunosti tu!

 

citesc si ma minunez. ce naiba au ultimele discutii in comun cu 1200 gs(a)?

discutii interminabile despre acelasi lucru. cat e de rahat bmw si cat de bune sunt altele.

am un 1150 gsa pentru ca m-am indragostit de modelul asta si ma bucur in fiecare zi de el. intru aici pentru a afla noutati si pentru ca-mi place f mult si 1200 gsa. in schimb gasesc tot felul de aberatii care nu au nici o legatura cu modelul amintit. si daca cineva doreste sa afle informatii despre acest model, trebuie sa citeasca n pagini de offtopic si batut campii.

domnilor, de ce nu iesiti voi la o bere sa va satisfaceti orgoliile?

si pentru bogdan harea> din cate stiu este topic pt st. de ce nu laudati acolo motocicleta? nu prea intra lumea sa va ridice in slavi pt alegerea facuta?

Si unde am spus eu ca GS(A)este de rahat. Si ce nu ai inteles? Aici se discuta de ST, iar la rubrica ST de BMW. Si ce ai vrea sa comparam GSA cu GSA, sau GS cu GSA? Asa mai aflam si noi ca GS-ul nou consuma mai mult ulei decat cel vechi, ca fara proiectoare cu led nu vezi nimic noapte si din discutii de aste mai invata si poporul cate ceva. :lol:

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vlad, gresesti!

 

Din contra, dupa ce ai resetat calculatorul, consumul este foarte mare! - sau cel putin asa am vazut la mine!

 

Io ti-am zis sa mergi sa te culci... dar acum nu mai e in gluma. :rolleyes:

Inainte sa-i spui cuiva ca greseste (asa, cu hotarare) mai bine te gandesti putin logic. Asta bineinteles dupa ce ai inteles bine despre ce era vorba, ai analizat in mod logic si daca cu logica nu iese, faci un test propriu.

In final, daca tot nu-ti iese, profita ca ai inca garantie si fa ceva cu computerul ala :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Amandoi aveti dreptate. Daca resetarea o faci pe loc cum este cazul meu, ca nu am butoanele calculatorului pe ghidon, cand pornesti din nou, consumul afisat este mare 5-7, functie de cat de tare pleci si treptat se micsoreaza,fiind nivelat de consumul din timpul deplasarii, facand ca dupa cateva zeci de km demarajul initial sa nu mai conteze. Daca demarezi si resetezi computerul in mers, sari peste perioada consumului mare afisat dat de plecarea de pe loc. Dar cine poate fi atat de marlan sa faca mizerii de astea? :angryfire:

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca resetarea o faci pe loc cum este cazul meu ...

 

In primul rand, eu nu am zis ca ai fi facut tu asta; am spus doar, mai in gluma mai in serios, ca tehnic este foarte usor de realizat.

 

Apoi... faptul ca o faci pe loc sau in mers este fix egal! Nu stiu de ce naiba lumea nu citeste contextul care este foarte clar dar, cum spui tu, bate campii.

Am spus clar: de exemplu de la Sinaia la Ploiesti. Pe o distanta de 60km deja se vorbeste de o medie (d-aia e total irelevant daca in mers sau pe loc) iar drumul fiind la vale in aceasta situatie, este evident ca si consumul va fi mai mic fata de mersul la ducere sau fata de media dus-intors. Nu stiu ce este asa de complicat de inteles (si nu ma refer acum la tine) :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bogdan si Aurelian, vad ca voua va arde de joaca si mie de plimbari. Mai stau vreo doua saptamani pe la Campina si stiu niste drumuri foarte frumoase prin zona, asfaltate toate. Asa ca, pentru testele voastre, daca aveti drum pe aici dati-mi un semn :scooter:

 

 

 

ps- doar joia sau vinerea asta sa nu fie, ca atunci ma insor :pow: si n-am timp

 

 

Pai ... CASA DE PIATRA, SA FITI SANATOSI SI FERICITI!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand, eu nu am zis ca ai fi facut tu asta; am spus doar, mai in gluma mai in serios, ca tehnic este foarte usor de realizat.

 

Apoi... faptul ca o faci pe loc sau in mers este fix egal! Nu stiu de ce naiba lumea nu citeste contextul care este foarte clar dar, cum spui tu, bate campii.

Am spus clar: de exemplu de la Sinaia la Ploiesti. Pe o distanta de 60km deja se vorbeste de o medie (d-aia e total irelevant daca in mers sau pe loc) iar drumul fiind la vale in aceasta situatie, este evident ca si consumul va fi mai mic fata de mersul la ducere sau fata de media dus-intors. Nu stiu ce este asa de complicat de inteles (si nu ma refer acum la tine) :scratch:

Si contextul lui Aurelian este la fel de clar si de asta am spus ca fiecare aveti dreptate. Si nu o mai da cotita. Ai sugerat clar ca am falsificat afisajul. Nu se face! Cu valea ai dreptate 3,8 in Sinaia 3,7 in Campina si asa a ramas pana acasa. Aseara am mai fost prin oras si deja a crescut la 3,8. Vaaiii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si nu mai baga mana-n foc pt nemti. De cand fac motoare-n China nu mai sant aia pe care-i cunosti tu!

asa mai aflam si noi ca GS-ul nou consuma mai mult ulei decat cel vechi, ca fara proiectoare cu led nu vezi nimic noapte si din discutii de aste mai invata si poporul cate ceva. :lol:

 

 

1. Mai Bogdan, noi aici ne razboim pe GS / GSA - si stii foarte bine unde sunt facute; ce naiba pomenesti de China?!

OK, intrucat pentru mine nemtii raman nemti, imi rezerv dreptul de a verifica personal acest lucru; pana atunci ... iau de bun tot ce spun ei!

 

2. Nu mai spune rautati si ironii la adresa lui Vlad - ca-ti scad nota la purtare! Si nici nu e frumos!

 

Trebuie acceptat de toata lumea, ca fiecare isi lauda ce are!

Daca insa constat ca - in cazul nostru - ST-ul are consum mai bun decat GS-ul - caci cu el este normal sa-l comparam, si nu cu GSA-ul - admit ca este un lucru demn de lauda, il accept si ma bucur in continuare de alegerea pe care am facut-o!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cele mai tari sunt topicurile astea de consum...turometrele alea sunt facute sa urce in 8500.. e pacat sa schimbi in 3000-3500 ca sa scoti 4% :cheers: . Btw, de la plin la plin 80% autostrada cu 130 si 20% oras agresiv in acceleratie 5.3 %, mult mai decent decat ma asteptam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Amandoi aveti dreptate. Daca resetarea o faci pe loc cum este cazul meu, ca nu am butoanele calculatorului pe ghidon, cand pornesti din nou, consumul afisat este mare 5-7, functie de cat de tare pleci si treptat se micsoreaza,fiind nivelat de consumul din timpul deplasarii, facand ca dupa cateva zeci de km demarajul initial sa nu mai conteze. Daca demarezi si resetezi computerul in mers, sari peste perioada consumului mare afisat dat de plecarea de pe loc.

 

da, asa este!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cele mai tari sunt topicurile astea de consum...turometrele alea sunt facute sa urce in 8500.. e pacat sa schimbi in 3000-3500 ca sa scoti 4% :cheers: . Btw, de la plin la plin 80% autostrada cu 130 si 20% oras agresiv in acceleratie 5.3 %, mult mai decent decat ma asteptam.

Hai ca am vazut si noi cum se circula la voi. Vino in Buc, circula agresiv si sa vezi atunci consum. Sigur incepe cu 7. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...