Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Cele mai tari sunt topicurile astea de consum...turometrele alea sunt facute sa urce in 8500.. e pacat sa schimbi in 3000-3500 ca sa scoti 4% :cheers: . Btw, de la plin la plin 80% autostrada cu 130 si 20% oras agresiv in acceleratie 5.3 %, mult mai decent decat ma asteptam.

 

 

Dupa parerea me, fiecare este liber sa mearga dupa cum considera de cuviinta!

 

Referitor la consumul tau, am o nedumerire; pt. GSA, producatorul da urmatorul consum:

- 4,6l la mers constanta 90km/h

- 6,1 l la mers constant 120km/h

 

Avand in vedere conditiile date de tine, chiar nu inteleg cum e posibil un asemenea rezultat? Mai ales ca zici ca mergi agresiv in oras!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dupa parerea me, fiecare este liber sa mearga dupa cum considera de cuviinta!

 

Referitor la consumul tau, am o nedumerire; pt. GSA, producatorul da urmatorul consum:

- 4,6l la mers constanta 90km/h

- 6,1 l la mers constant 120km/h

 

Avand in vedere conditiile date de tine, chiar nu inteleg cum e posibil un asemenea rezultat? Mai ales ca zici ca mergi agresiv in oras!

 

Pai probail o medie intre cele doua. Agresiv in oras pana acum inseamna 0-50km/h accelerat tare in treapta 1, apoi se face de a doua ca sunt radare....daca as putea sa ajung la 80km/h consumu ar creste sigur. 5.3 este testat plin la plin pt ca media de pe bord comp. in 1600km este de 5.7% (doar eu, fara cutii laterale)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si nu o mai da cotita. Ai sugerat clar ca am falsificat afisajul.

 

Nu am sugerat nimic, daca am ceva de zis, zic, nu mi-e rusine. Tu nu ai priceput ca doar i-am spui lui Aurelian ca tehnic este usor de realizat. Nu habar n-ai ce-i aia relaxare sau gluma... stai imbufnat, asa cum esti tu din fire, in alta parte!

Este un lucru cert ca din pacate eu cu tine nu pot comunica firesc si amical; de logica si/sau obiectivitate nu mai vorbim. Asa ca mai bine hai sa renuntam; nu vii cu nimic nou, bati campii mereu cat de prost este BMW si ne omori atat cu recordurile astea penibile de consum, de parca ii pasa cuiva ca imi consuma cu 0,2L maimult sau mai putin, ca d-aia mi-am luat motor, sa scot record la consum si sa bat apoi campii pe forum. Consumul de 5,2% pe care il scot mergand pe pasuri mi se pare mai mult decat decent avand in vedere clasa motocicletei si felul in care merg asa ca haideti naibii sa ramanem on-topic. Este topic de GS nu de consum iar posesorii de GS stiu bine cat le consuma motocicleta. Fa-ti topic de consum si scuteste-ne te rog.

@ Aurelian, te rog mult, nu-i mai da apa la moara. Sau nu aici... :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Aurelian, te rog mult, nu-i mai da apa la moara. Sau nu aici... :wink:

 

:D

 

Intrucat mai devreme vorbeai de relaxare, atunci ... Relax man, relax!

 

Din punctul meu de vedere Bogdan nu are nicio vina ca ne intarata si ne provoaca - doar il cunoastem!

 

"Vina" o poarta cel ce-i pica-n plasa si ii raspunde la provocari - adica eu, tu, si ceilalti!

 

Ce farmec ar mai avea acest topic fara el?

 

Personal consider ca atat timp ca se pastreaza o nota de civilizatie si nu ne aducem - in mod voit sau fara voie - jignirii, ironii sau rautati ce ne pot deranja, totul ramane decat ... UN FORUM - unde fiecare se baga mai mult sau mai putin in seama, isi da cu presupusu', mai afla sau impartaseste niste informatii (bune sau rele), chestii, socoteli, etc!

 

Pe de alta parte insa, asa cum am mai spus si in posturile anterioare, eu unul nu vreau sa demonstrez nimic; vreau doar sa ma conving de niste afirmatii facute de unii si / sau altii - informatii care mi se par ciudate / bizare!

 

Nu fac pe nimeni mincinos, ci doar cer argumete la afirmatiile care se fac si pe care nu le pot lua de bune.

Daca le primesc, multumesc celui care mi le-a dat si ma bucur ca am aflat ceva nou!

Daca nu le primesc, sau daca in locul lor primesc altceva, consider ca e vina mea intracat nu stiu cu cine am de-a face - si-mi spun ... "deh, asta-i romanu' "

 

Ca ST-ul consuma mai mult sau mai putin, ca e mai usor sau mai greu decat GS / GSA-ul ... credeti-ma, putin imi pasa!

Stiu ce mi-am luat si nu regret niciodata alegerea facuta!

 

Urmatoarea motocicleta pe care o voi lua - daca imi ajuta Dumnezue, va fi .... Toyota Land Cruiser - caci ea face cu 4 roti ce face GSA-ul cu doua!

 

In momentul de fata, de la GSA, NIMIC SI NIMENI NU MA POATE DESPARTI SAU FACE SA-MI SCHIMB IMPRESIA DESPRE EA - indiferent de consum, greutate, facilitati, performante, etc.

 

Eu unul ii asimilez pe cei care spus rautati despre aceasta marca si modele ei cu ... "vulpea ce nu ajunge la struguri"!

 

Asta nu inseamna ca nu pot accepta unele adevaruri atunci cand imi sunt demonstrate!

Editat de tau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu unul ii asimilez pe cei care spus rautati despre aceasta marca si modele ei cu ... "vulpea ce nu ajunge la struguri"!

 

Asta nu inseamna ca nu pot accepta unele adevaruri atunci cand imi sunt demonstrate!

 

Musai sa ma exclud din aceasta categorie, deoarece intrebarea mea a fost fara pic de rautate

Ideea era ca din punctul meu de vedere interesul major al unei persoane care da 10-15.000 euro (sau mai mult) pe o motocicleta de top, nu este consumul, ci tocmai puterea, cuplul, ciclistica si altele (care oricum converg catre un consum rezonabil)

Am inteles din posturile tale care e filosofia ta legata de motocicleta si te asigur ca nu sunt omul care sa ia in deradere un alt modus vivendi

 

Desigur, nu m-ar deranja sa am in garaj si un BMW, dar asta e departe, cel putin financiar :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am sugerat nimic, daca am ceva de zis, zic, nu mi-e rusine. Tu nu ai priceput ca doar i-am spui lui Aurelian ca tehnic este usor de realizat. Nu habar n-ai ce-i aia relaxare sau gluma... stai imbufnat, asa cum esti tu din fire, in alta parte!

Este un lucru cert ca din pacate eu cu tine nu pot comunica firesc si amical; de logica si/sau obiectivitate nu mai vorbim. Asa ca mai bine hai sa renuntam; nu vii cu nimic nou, bati campii mereu cat de prost este BMW si ne omori atat cu recordurile astea penibile de consum, de parca ii pasa cuiva ca imi consuma cu 0,2L maimult sau mai putin, ca d-aia mi-am luat motor, sa scot record la consum si sa bat apoi campii pe forum. Consumul de 5,2% pe care il scot mergand pe pasuri mi se pare mai mult decat decent avand in vedere clasa motocicletei si felul in care merg asa ca haideti naibii sa ramanem on-topic. Este topic de GS nu de consum iar posesorii de GS stiu bine cat le consuma motocicleta. Fa-ti topic de consum si scuteste-ne te rog.

@ Aurelian, te rog mult, nu-i mai da apa la moara. Sau nu aici... :wink:

Valadut, tata, in cazul tau numai de obiectivitate nu poate fi cazul, iar cu consumul a inceput Aurelian eu doar l-am sustinut. Evident ca mi se rupe de consum in general dar daca tot s-a adus vorba hai sa fim obiectivi si corecti pana la cap.

 

Normal ca se poate... a resetat computerul la Sinaia iar poza a facut-o la intoarcere, pe la Ploiesti. La coborare, este posibil. Asa ca mergi la culcare :wink:

Uite postul tau daca nu il mai gasesti. Normal ca-s inbufnat. Cine a resetat comp-ul in Sinaia? Si cine a facut poza la Ploiesti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Musai sa ma exclud din aceasta categorie, deoarece intrebarea mea a fost fara pic de rautate

Ideea era ca din punctul meu de vedere interesul major al unei persoane care da 10-15.000 euro (sau mai mult) pe o motocicleta de top, nu este consumul, ci tocmai puterea, cuplul, ciclistica si altele (care oricum converg catre un consum rezonabil)

Am inteles din posturile tale care e filosofia ta legata de motocicleta si te asigur ca nu sunt omul care sa ia in deradere un alt modus vivendi

 

 

Imi pare rau ca ai interpretat asa - departe de mine sa fi facut referire la tine; chiar am apreciat modul elegant si civilizat in care ai intrebat!

 

Remarcile mele erau la modul general; sincer, chiar nu am avut in vedere o persoana sau un post anume!

Banuiesca ca ai observat ca de fiecare data cand afirm ceva, incerc sa vin cu argumente la cele spuse - sau daca ma refer la o anumita persoana, dau reply la postul acesteia.

 

Imi pare rau ca acest forum este "la liber" - in sensul ca atunci cand ai o interventie necivilizata / ironica / rautacioasa, sau cand esti offtopic ... niciun moderator nu ia nicio masura!

Sunt foarte surprins de acest lucru, intrucat in alte locuri - a se interpreta forumuri - daca ai calcat stramb ... ramai doar cu cititu'!

 

Am mai observat - si cred ca nu gresesc - un lucru de care imi pare foarte rau si pe care chiar nu il inteleg: posesorii de motociclte bmw in general si cei de GS / GSA in special, sunt priviti destul de ... "altfel" - caci nu gasesc un cuvant potrivit - de catre restul motociclistilori.

Este un fel de invidie rautacioasa, si nu-mi dau seama de ce?!

Editat de tau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chestii mai "serioase", tocmai mi a amortit mana dreapta dupa 300km de autostrada, cauza probabila identificata empiric este frecventa vibratiei lui boxerila, resimita mai ales pe partea dreapta (multa lume se plange de treaba asta pe alte forumuri, se pare ca unii sunt mai sensibili, altii mai putin).

 

Fata de mobrele detinute anterior nu am remarcat o vibratie mai pronuntata, mai ales ca nu simt in mod real nimic, doar ca dupa 30 40 de min imi amorteste mana. Ce mi s a mai parut interesat este ca daca strangi f tare ghidonul, in antebratul drept se simte clar o "bataie" :)

 

Nu e cazu de discutat benzina, reglaje etc deoarece, spre deosebire de topicuri asemanatoare de pe alte forumuri, nu simt o vibratie iesita din comun, iar Africana la 160 vibra mult mai tare dar nu amortea mana.

 

Tocmai am comandat niste capete de ghidon speciale de pe http://www.vibranator.com/SearchResults.asp?Search=boxer&Search.x=0&Search.y=0 , sa vedem cum o sa se simta dupa montaj.

 

Luati-va scuter breh. 1 la suta. Pixda! BTW, BMW o sa faca si un commuter. Copiat de la Yamaha.

 

La scuterica scot 3% in oras :)). Au facut astia niste teste in oras pe aici si cu bicicleta a iesit cel mai rapid pe o distanta de 10km, considerand ca scuterica se baga pe banda de autobuz si bicicleta trece si pe rosu sau pe la pietoni :D, pentru o planeta mai curata pedalati in oras :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bmw de 1200 mi.am luat

si doar 2% el mi.a luat

iar de fericit ce eram

pana la 90 mergeam

 

la turat nu.l chinuiam

consumu.l scadeam

si pe harea

la computer/de bord il cautam :banana:

 

ia mai manati mai falacaiiiiii

si ii luati de zurgalaiiiiii

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai observat - si cred ca nu gresesc - un lucru de care imi pare foarte rau si pe care chiar nu il inteleg: posesorii de motociclte bmw in general si cei de GS / GSA in special, sunt priviti destul de ... "altfel" - caci nu gasesc un cuvant potrivit - de catre restul motociclistilori.

Este un fel de invidie rautacioasa, si nu-mi dau seama de ce?!

Aureliane, nu este nici o invidie, sunteti priviti altfel intradevar, dar prin prizma lipsei de obiectivitate pe care marea majoritate o aveti, si sincer nu am inteles de ce. De exemlu daca eu fac afirmatia GS consuma mult ulei, desi in fapt spun un adevar stiut de orice BMW-ist, el este imediat catalogat ca injurie adresata marcii. Nu am auzit nici un KTM-ist sa eticheteze la fel afimatia ca are saua ingusta, de se infige-n cu.r, sau ca vibreaza, sau un haiabusist ca nu are ABS si TC. La voi oricine nu se pleaca regulamentar in fata marcii este paria. Generalizez si nu este cazul pt ca multi prieteni BMW-isti se comporta normal dapdv. In acelasi fel si cam din aceleasi motive, sunt priviti si posesorii de Harley, ei considerandu-se de asemenea o elita in tagma moto. Incercati sa salutati un grup mai mare de 3 Harley-uri si vedeti cine va raspunde. Probat si in Romania si in Grecia de nenumarate ori. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aureliane, nu este nici o invidie, sunteti priviti altfel intradevar, dar prin prizma lipsei de obiectivitate pe care marea majoritate o aveti, si sincer nu am inteles de ce. De exemlu daca eu fac afirmatia GS consuma mult ulei, desi in fapt spun un adevar stiut de orice BMW-ist, el este imediat catalogat ca injurie adresata marcii.

 

Ca sa-l citesc pe colegu' Budd: "'ai de steaua ta"!

 

Chiar eu am deschis subiectul zilele trecute despre mancat ulei, deci nu s-a ferit nimeni, discutam pe "topicul nostru" si ghici cine s-a bagat ca musca-n lapte pe topic sa zica "E de tot rasul!" apoi sa ne tina teorii cu ce revizii ieftine face el samd.

Cred ca in general posesorii de BMW sunt impacati cu ideea, asta fiind fix un rahat in comparatie cu restul lucrurilor pozitive.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai pus-o pe cricu' central ca sa te dai mare ca mergi fara maini iar inainte ai lasat-o pe cilindrul din stanga sa scoata fum tzava la pornire. Smecher! Nu-i bemeveu ca yamaha si nici gs ca xteul. De 1200, se intelege!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si de la mine cateva cu cei 2L de ulei consumat :grinbandit:

 

Tu chiar faci poante... alea 4 poze desi sunt off-the-road nu par prea departe de asfalt... nu de alta, dar stiu cum arata un cauciuc care a mers un pic pe pamant :)...

 

@Bogdan - stai linistit ca si Yamaha papa ulei... de fapt, cred ca orice motoret papa daca il faci sa pape...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am vrut sa pretind nimic, nici nu ma cred endurist nici nu fac poante, asa s-au nimerit; insa doar la prima ai dreptate si oricum pe iarba aia nu s-ar fi vazut prea diferit. Iar la 2 si 4 chiar am mers km buni pe drum pietruit in padure respectiv printre vitele de vie. De obicei am vazut ca jegul mare pe cauciuc se vede daca te bagi si in ceva noroi ceea ce nu a fost cazul ca nu am cauciucuri enduro si nici nu intentionez. Insa cand vad un forestier sau pietruit care nu este explicit interzis, imi place sa ma bag. :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Bogdan - stai linistit ca si Yamaha papa ulei... de fapt, cred ca orice motoret papa daca il faci sa pape...

Asa este si am recunoscut si eu, in 10000km 300ml cu Yamalube. Acum au trecut-o pe Rockoil si parca nivelul ramane constant, dar nu am decat 3500km cu el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...