Angi Postat Octombrie 17, 2008 Share Postat Octombrie 17, 2008 din pacate (familie mare) nu am putut ajunge azi in Bikers. S-a dicutat ceva in leg cu scrisoarea? Pana am plecat eu, nu. Dar tinand cont de faptul ca am plecat primul, e posibil sa se fi discutat dupa. Dar, ca sa nu se mai piarda timp, ia tu atitudine si fa un rezumat al tuturor problemelor semnalate pe site. Concepe scrisoarea si data viitoare o semnam toti. Hai, spor la treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Octombrie 17, 2008 Autor Share Postat Octombrie 17, 2008 avand in vedere ca frigiderul lui angi e plin anunt si eu locatie de VARA DN1 bikers locatie de iarna posibilitati apasu , pui de urs si mai asteptam propuneri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat Octombrie 17, 2008 Share Postat Octombrie 17, 2008 Salut!!! m-am uitat la bmw-ul meu si cred ca poate fii mutat dar cu conditia sa dai o noua gaura in ghidon ,deoarece piesa este tinuta de un surub(holtzsurub)!!!asta la o privire sumara !am sa desfac si o sa vad in amanunt ca vreau sa-l dau si eu mai jos ca schimb destul de greu fazele !! poate sa fie un surub sau o nervura in ghidon ?!? daca are nervura nu are rost sa ma mai apuc ca nu am ce sa ii fac daca are un surub pentru ala pot da o alta gaura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barbarossa Postat Octombrie 17, 2008 Share Postat Octombrie 17, 2008 o alta gaura slabeste rezistenta ghidonului in acel loc. poate iti convine sa modifici tot unghiul ghidonului cu scrisoarea ne-am relaxat... chiar nu e nimeni care sa stie sa scrie o scrisoare la obiect in termeni corecti? macar o ciorna si mai corectam aici din ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Octombrie 23, 2008 Share Postat Octombrie 23, 2008 Guys... Cine e din Bucuresti si ma poate ajuta cu un regulator de tensiune de la un R 1100 (e acelasi la toate 1100, presupun ca si la cele mai noi)? Vreau sa-l pun pe mobra, sa masor tensiunea de incarcare si sa vad daca problema mea electrica vine de la regulator. Multumesc Breaking news. Cred ca-s doar eu un mare bou. Un incomensurabil bou. Am luat bateria sus. Am incarcat-o frumos la un redresor de pe vremea lui ceasca. Bun, de altfel. Singura are 12V (normal ). Pe motor, la relanti si cu toate pornite (dupa ce o turez prima data si se stinge butonul de baterie), 13.7V. In turatie, cu tot pornit... Ta-da-da... 14V. La orice turatie. Ce am facut de data asta? Am strans cat am putut de tare surubul de prindere de la [+]. Sunt curios cum de nu mi-a dat prin cap mai devreme. Nu de alta, dar imi mai patise o data asa imediat ce am luat bateria noua si mi-a murit tot la relanti. Am pornit-o doar dupa ce am reinsurubat acelasi lucru. Sunt bou. Iar m-a luat gura pe dinainte. Am lasat mobra la Crangasi din aceleasi cauze, s-a oprit motorul in mers si n-a mai vrut sa porneasca. N-o mai inteleg, sa mor. Sheez... Probabil o sa ma injurati de cat am editat postul asta. M-am intors la ea si a pornit din prima. Pana acum nu am legat temperatura motorului de taierile astea inexplicabile in mijlocul traficului. Dar acum o voi face, tinand cont ca am citit din nou tensiunea la borne si e in intervalul dat in manual (este 13.9, intervalul fiind 13.7 - 14.4). Deci singurul motiv pt care s-ar putea opri la temperatura mare (RID-ul arata 7 bare, deci undeva la 110-120 de grade temperatura in ulei, iar rosu este la a 9-a si a 10-a bara), scotand din calcul probleme de alimentare sau baterie/incarcare, este pierderea compresiei. Cu alte cuvinte, una sau mai multe valve foarte dereglate. Atunci cand se incalzesc tachetii se extind si nu mai inchid valvele cum trebuie. Vreau sa mai adaug faptul ca stiam de problema cu valvele de cand am luat-o. Alea de evacuare pe pistonul stang bateau si motorul mergea inegal, cu vibratii la relanti. Deci maine reglez valve. Si ultimul reply din saga "GSu' lui uzunu". Sper Reglat jocul supapelor (cu un set de lere cumparat). Poate n-am facut-o 100% perfect si o sa le mai verific din cand in cand, la fiecare 5000-6000km. Cert e ca toate zgomotele pe care le avea s-au dus, merge asa cum o masinarie nemteasca ar trebui sa o faca si nici nu mai are golul ala de cuplu intre 3000 si 4000 rpm. The beast is revived Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barbarossa Postat Octombrie 23, 2008 Share Postat Octombrie 23, 2008 Pt ca ne-am linistit cu scrisorica va propun spre studiu un alt link: http://www.advrider.com/forums/showthread....ight=motul+12gs Uite ca numai noi o reparam pe trotuar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Octombrie 23, 2008 Autor Share Postat Octombrie 23, 2008 Pt ca ne-am linistit cu scrisorica va propun spre studiu un alt link:http://www.advrider.com/forums/showthread....ight=motul+12gs Uite ca numai noi o reparam pe trotuar... super tare frate ne mai ramane sa gasim un loc caldut si cu scule dvd il pun eu la dispozitie si hai sa dam drumul la treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Octombrie 23, 2008 Share Postat Octombrie 23, 2008 Peste cateva luni o sa am loc caldut si cu scule. Nu multa experienta, dar tocmai d'asta n-o sa fie atelier de reparatii. Singura regula: vii, reparam, ne imbatam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Octombrie 23, 2008 Autor Share Postat Octombrie 23, 2008 (editat) tocmai ce am schimbat placutele frana spate 42000 km al patrulea set de placute primul original 2 luate de la KTM fata adica ferodo premium parca au papat ceva discul 3 wunderlich 4 italienesti ceva ciudat placuta de interior atat noua cat si uzata mult mai subtire decat cea exterioara oare de ce??????????????????? uzura pe placute este egala atat pe partea de fata cat si ce de spate adica pistonasele apasa egal placutele fata sunt inca cele originale toata distractia max 30 min scule elementare deci salvat 80 ron in service Editat Octombrie 23, 2008 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barbarossa Postat Octombrie 27, 2008 Share Postat Octombrie 27, 2008 reglat tacheti dupa linkul de mai sus. mobra merge excelent, n8u mai are caderi la relanti iar motorul merge mult mai lin. resincronizat cilindri (chiar era nevoie) toate cu sculele mele si cu indrumare de la advrider maine schimb ulei in cutie si daca imi fac curaj la final drive voi folosi motul 300 75w90 sintetic de transmisie. trebuia sa-mi zici ca vrei placute caci am nijte ferodo foarte faine. nu papa discul si sunt si pt off. eu mi-am pus initial pe spate si cand am vazut cum tin le-am schimbat si pe cele de fta care erau de la bmw cu uzura 10%. btw alea sunt la vanzare... mai completez cu alt link foarte interesant pentru cei carora le place surubaiala. http://www.r1200gs.info/howto/ Azi, 27-10-2008 la 34 500 km am schimbat uleiul la final drive si la cutie. A intrat fix 1L. Am pus Mobil 75W90 Sintetic. 220ml la final drive si restul la cutie. Operatia a luat 3 ore. La final drive e mai complicat dar abordabil. jonctiunea cu caneluri era plina de mizerie si rugina, chiar si apa. UĂśeiul putzea a gaz metan si era negru vascos rau. Am facut bine ca am schimbat. Probabil ca nu se va simti la mers dar la viata mobrei cu siguranta. Cine e amator se sfaturi sau ajutor sa zica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 27, 2008 Admin Share Postat Octombrie 27, 2008 Servus.. Am inteles eu bine..trei ore?? Trei ore sa schimbi uleiul la cutie si la diferential? Pot intreba de ce a durat atata? Luigi Vicol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Octombrie 28, 2008 Autor Share Postat Octombrie 28, 2008 Servus..Am inteles eu bine..trei ore?? Trei ore sa schimbi uleiul la cutie si la diferential? Pot intreba de ce a durat atata? Luigi Vicol o fi confundat bidoanele cu cutiile de bere rau esti ma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 28, 2008 Admin Share Postat Octombrie 28, 2008 Da,la asta nu m-am gandit!! Bafta la toti.. Luigi Vicol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 28, 2008 Share Postat Octombrie 28, 2008 Servus..Am inteles eu bine..trei ore?? Trei ore sa schimbi uleiul la cutie si la diferential? Pot intreba de ce a durat atata? Luigi Vicol Parerea mea e ca a avut mult de curatat la final drive A scris ca "La final drive e mai complicat dar abordabil. jonctiunea cu caneluri era plina de mizerie si rugina, chiar si apa." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barbarossa Postat Octombrie 28, 2008 Share Postat Octombrie 28, 2008 pai cam asta am gasit acolo. de ce a durat atat? pur si simplu nu ma grabesc si imi place sa fac treaba bine. evident daca era vorba sa fac concurs probabil ca as fi excluus multe din operatiuni si as fi terminat in juma de ora. avand in vedere ca am scos pacura si nu ulei de acolo am simtit nevoia sa unga cardanul si sa curat piesa cu piesa tot ce era pe acolo, asta incluzand si etrierul, janta, burduful. uleiul l-am bagat cu seringa de 20ml, 11 seringi cate putin pe la senzorul de viteza. a fost o treaba migaloasa pentru final drive, uleiul la cutie a fost joaca de copil caci acolo se scoate busonu de evacuare si apoi de puna pe la busonul de umplere pana la nivel si gata. de baut nu am baut nimik caci a fost racoare si numa la asta nu mi-a stat gandul. acum intra bine in viteza chiar si in -a unde nu prea intra din prima, in rest nu ma asteptam sa se simta mare diferenta. diferenta notabila a fost la reglajul de tacheti. uite, am mai gasit ceva fain pe net: http://bmwr1200gsservicehistory.blogspot.com/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Octombrie 28, 2008 Autor Share Postat Octombrie 28, 2008 pai cam asta am gasit acolo. de ce a durat atat? pur si simplu nu ma grabesc si imi place sa fac treaba bine. evident daca era vorba sa fac concurs probabil ca as fi excluus multe din operatiuni si as fi terminat in juma de ora. avand in vedere ca am scos pacura si nu ulei de acolo am simtit nevoia sa unga cardanul si sa curat piesa cu piesa tot ce era pe acolo, asta incluzand si etrierul, janta, burduful. uleiul l-am bagat cu seringa de 20ml, 11 seringi cate putin pe la senzorul de viteza. a fost o treaba migaloasa pentru final drive, uleiul la cutie a fost joaca de copil caci acolo se scoate busonu de evacuare si apoi de puna pe la busonul de umplere pana la nivel si gata. de baut nu am baut nimik caci a fost racoare si numa la asta nu mi-a stat gandul. acum intra bine in viteza chiar si in -a unde nu prea intra din prima, in rest nu ma asteptam sa se simta mare diferenta. diferenta notabila a fost la reglajul de tacheti. uite, am mai gasit ceva fain pe net: http://bmwr1200gsservicehistory.blogspot.com/ cand mai aveti initiative de genul asta ziceti si voi din timp macar cu 2 zile ca venim mai multi o mana de ajutor o idee etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 28, 2008 Admin Share Postat Octombrie 28, 2008 Da,asa am inteles.. Am crezut ca ai avut doar de schimbat uleiul in diff. Totusi nu inteleg,ai dat cardanul jos,din poza nu-mi dau seama..? Luigi Vicol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barbarossa Postat Octombrie 30, 2008 Share Postat Octombrie 30, 2008 hehehe aici e parte interesanta: http://bmwr1200gsservicehistory.blogspot.c...;max-results=32 la jumatatea paginii, daca aveti rabdare... pai la mine sunt 2 bai de ulei la tranmisie. una e cutia in sine si cealalta e asa zisa final drive. la FD e bibileala, asta ziceam. e ulei la transmisia aia in 90 grade, 220 ml, tre demontata si scurs, apoi pus inapoi cu seringa pe la senzorul de viteza. am dat un link mai devreme. de alfel kestii faine sunt la www.r1200gs.info incep sa strang bani pt un tester. cred ca incepe sa merite. ma gandesc ca daca ma apuc sa fac revizii ca la carte celor nemultumiti de la bavaria o sa-mi scot banii e pe scule si imi castig si prieteni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Octombrie 30, 2008 Share Postat Octombrie 30, 2008 (editat) Tester o sa-mi iau si eu in 3-4 luni. Sigur, cine va avea nevoie de el, va putea sa-si testeze mobra fara probleme, insa nu ma pot asocia la cumpararea unuia din cauza ca o sa-l vreau tot timpul la mine, mai ales ca am niste ture in cap. BTW, unde fac si eu o sincronizare de injectoare? E 11GS, deci se face ca la carburi. Editat Octombrie 30, 2008 de uzunu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Octombrie 31, 2008 Autor Share Postat Octombrie 31, 2008 bai ROMANI sunt INCREDIBILI am testat un 'tester" super ok dar e undeva la 2500 de euro suntem cel putin 20 de moto care avem nevoie de tester 2 dintre voi intentioneaza sa.si cumpere unul PERSONAL in lOc sa ne asociem sa luam unu pt toata gasca BMW voi faceti vanzare la fabricant in loc sa punem bani sa luam si upgrade ce apar voi in speranta ca o sa.l luati la TURE etc ii bagati fabricantului bai in buzunar aiurea DA PANA LA URMA ASA E ROMANUL SI UITE CA DISPRET SI SUPARARE EU O SA.MI IAU 2 UNUL PT TURE SCURE SI UNUL PT TURE LUNGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 iana, nu cred ca trebuie sa o iei asa dur. In momentul asta nu am incredere in mobra sa ajung pana in Otopeni. 600E la TouraTech nu sunt chiar atat de multi bani. Daca se strang bani pentru un GT1 + syncrotester + alte nebunii, I'm in. Nu ma astept ca testerul ala sa fie Sfantul Graal, dar pentru linistea mea sufleteasca, trebuie sa fie in trusa cu mine, langa cablurile de start, setul de chei si kitul de cabluri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Octombrie 31, 2008 Autor Share Postat Octombrie 31, 2008 iana, nu cred ca trebuie sa o iei asa dur. In momentul asta nu am incredere in mobra sa ajung pana in Otopeni. 600E la TouraTech nu sunt chiar atat de multi bani. Daca se strang bani pentru un GT1 + syncrotester + alte nebunii, I'm in. Nu ma astept ca testerul ala sa fie Sfantul Graal, dar pentru linistea mea sufleteasca, trebuie sa fie in trusa cu mine, langa cablurile de start, setul de chei si kitul de cabluri. fiecare isi cunoaste nevoile man ma ref la ROMANI in general Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DR HOUSE Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 VAND PARBRIZ FUMURIU MODEL ADVENTURE 700 RON NOU NOUTZ VAND EVACUARE SI TOBA ORIGINALA ..............NOU NOUTZE.........NEGOCIABIL VAND PRTECTOARE REZERVOR........NEGOCIABIL VAND OGLINZI ORIGINALE 80 EU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bill Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 VAND PARBRIZ FUMURIU MODEL ADVENTURE 700 RON NOU NOUTZ VAND EVACUARE SI TOBA ORIGINALA ..............NOU NOUTZE.........NEGOCIABIL da un nr de tel. as fi interesat de evacuare ca vad ca e cromata, m-ar interesa si parbrizu de adv daca e original Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Noiembrie 2, 2008 Share Postat Noiembrie 2, 2008 testeru e doar tester, este 250 usd. cred ca merita. citeste parametri si codurile de eroare stocate in history si poate sa le stearga. atat. nu face upgrade de soft sa reglaje la motor. de ex poti sa vezi daca un injector a avut intreruperi. se numeste GS-911 cautati pe goolge 600 la tutatec? ce e ala? vreau si eu link eu iau testerul ca sa evit bavaria cat se poate rel la noi romanii eu sunt dezamagit ca nu am concretizat nimik cu scrisoarea. Sunt Barbarossa, am scris de pe laptopul lui Foxbat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.