Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

 

grupul incercuit cu rosu din imagine- ma intereseaza daca poate fi mutat in sus sau in jos

Salut!!! m-am uitat la bmw-ul meu si cred ca poate fii mutat dar cu conditia sa dai o noua gaura in ghidon ,deoarece piesa este tinuta de un surub(holtzsurub)!!!asta la o privire sumara !am sa desfac si o sa vad in amanunt ca vreau sa-l dau si eu mai jos ca schimb destul de greu fazele !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din pacate (familie mare) nu am putut ajunge azi in Bikers. S-a dicutat ceva in leg cu scrisoarea?

Pana am plecat eu, nu. Dar tinand cont de faptul ca am plecat primul, e posibil sa se fi discutat dupa.

Dar, ca sa nu se mai piarda timp, ia tu atitudine si fa un rezumat al tuturor problemelor semnalate pe site. Concepe scrisoarea si data viitoare o semnam toti.

Hai, spor la treaba :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!!! m-am uitat la bmw-ul meu si cred ca poate fii mutat dar cu conditia sa dai o noua gaura in ghidon ,deoarece piesa este tinuta de un surub(holtzsurub)!!!asta la o privire sumara !am sa desfac si o sa vad in amanunt ca vreau sa-l dau si eu mai jos ca schimb destul de greu fazele !!

 

 

poate sa fie un surub sau o nervura in ghidon ?!?

daca are nervura nu are rost sa ma mai apuc ca nu am ce sa ii fac daca are un surub pentru ala pot da o alta gaura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o alta gaura slabeste rezistenta ghidonului in acel loc.

poate iti convine sa modifici tot unghiul ghidonului

 

cu scrisoarea ne-am relaxat...

chiar nu e nimeni care sa stie sa scrie o scrisoare la obiect in termeni corecti?

macar o ciorna si mai corectam aici din ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Guys... Cine e din Bucuresti si ma poate ajuta cu un regulator de tensiune de la un R 1100 (e acelasi la toate 1100, presupun ca si la cele mai noi)? Vreau sa-l pun pe mobra, sa masor tensiunea de incarcare si sa vad daca problema mea electrica vine de la regulator.

 

Multumesc

 

Breaking news. Cred ca-s doar eu un mare bou. Un incomensurabil bou. Am luat bateria sus. Am incarcat-o frumos la un redresor de pe vremea lui ceasca. Bun, de altfel. Singura are 12V (normal :)). Pe motor, la relanti si cu toate pornite (dupa ce o turez prima data si se stinge butonul de baterie), 13.7V. In turatie, cu tot pornit... Ta-da-da... 14V. La orice turatie.

 

Ce am facut de data asta? Am strans cat am putut de tare surubul de prindere de la [+]. Sunt curios cum de nu mi-a dat prin cap mai devreme. Nu de alta, dar imi mai patise o data asa imediat ce am luat bateria noua si mi-a murit tot la relanti. Am pornit-o doar dupa ce am reinsurubat acelasi lucru. Sunt bou.

 

Iar m-a luat gura pe dinainte. Am lasat mobra la Crangasi din aceleasi cauze, s-a oprit motorul in mers si n-a mai vrut sa porneasca. N-o mai inteleg, sa mor.

 

Sheez...

 

Probabil o sa ma injurati de cat am editat postul asta. M-am intors la ea si a pornit din prima. Pana acum nu am legat temperatura motorului de taierile astea inexplicabile in mijlocul traficului. Dar acum o voi face, tinand cont ca am citit din nou tensiunea la borne si e in intervalul dat in manual (este 13.9, intervalul fiind 13.7 - 14.4). Deci singurul motiv pt care s-ar putea opri la temperatura mare (RID-ul arata 7 bare, deci undeva la 110-120 de grade temperatura in ulei, iar rosu este la a 9-a si a 10-a bara), scotand din calcul probleme de alimentare sau baterie/incarcare, este pierderea compresiei. Cu alte cuvinte, una sau mai multe valve foarte dereglate. Atunci cand se incalzesc tachetii se extind si nu mai inchid valvele cum trebuie. Vreau sa mai adaug faptul ca stiam de problema cu valvele de cand am luat-o. Alea de evacuare pe pistonul stang bateau si motorul mergea inegal, cu vibratii la relanti. Deci maine reglez valve.

 

Si ultimul reply din saga "GSu' lui uzunu". Sper :) Reglat jocul supapelor (cu un set de lere cumparat). Poate n-am facut-o 100% perfect si o sa le mai verific din cand in cand, la fiecare 5000-6000km. Cert e ca toate zgomotele pe care le avea s-au dus, merge asa cum o masinarie nemteasca ar trebui sa o faca si nici nu mai are golul ala de cuplu intre 3000 si 4000 rpm. The beast is revived :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt ca ne-am linistit cu scrisorica va propun spre studiu un alt link:

http://www.advrider.com/forums/showthread....ight=motul+12gs

Uite ca numai noi o reparam pe trotuar...

 

 

super tare frate

ne mai ramane sa gasim un loc caldut si cu scule

dvd il pun eu la dispozitie

si hai sa dam drumul la treaba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Peste cateva luni o sa am loc caldut si cu scule. Nu multa experienta, dar tocmai d'asta n-o sa fie atelier de reparatii. Singura regula: vii, reparam, ne imbatam :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tocmai ce am schimbat placutele frana spate

 

42000 km

al patrulea set de placute

 

primul original

2 luate de la KTM fata adica ferodo premium parca au papat ceva discul

3 wunderlich

4 italienesti

 

ceva ciudat

placuta de interior atat noua cat si uzata mult mai subtire decat cea exterioara

oare de ce???????????????????

 

uzura pe placute este egala atat pe partea de fata cat si ce de spate adica pistonasele apasa egal

 

placutele fata sunt inca cele originale

 

 

toata distractia max 30 min

scule elementare

deci salvat 80 ron in service

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

reglat tacheti dupa linkul de mai sus.

mobra merge excelent, n8u mai are caderi la relanti iar motorul merge mult mai lin.

resincronizat cilindri (chiar era nevoie)

toate cu sculele mele si cu indrumare de la advrider

 

maine schimb ulei in cutie si daca imi fac curaj la final drive :rusinica:

voi folosi motul 300 75w90 sintetic de transmisie.

 

 

trebuia sa-mi zici ca vrei placute caci am nijte ferodo foarte faine. nu papa discul si sunt si pt off. eu mi-am pus initial pe spate si cand am vazut cum tin le-am schimbat si pe cele de fta care erau de la bmw cu uzura 10%. btw alea sunt la vanzare...

 

mai completez cu alt link foarte interesant pentru cei carora le place surubaiala.

 

http://www.r1200gs.info/howto/

 

Azi, 27-10-2008 la 34 500 km am schimbat uleiul la final drive si la cutie.

 

A intrat fix 1L. Am pus Mobil 75W90 Sintetic. 220ml la final drive si restul la cutie.

 

Operatia a luat 3 ore. La final drive e mai complicat dar abordabil. jonctiunea cu caneluri era plina de mizerie si rugina, chiar si apa. UĂśeiul putzea a gaz metan si era negru vascos rau. Am facut bine ca am schimbat. Probabil ca nu se va simti la mers dar la viata mobrei cu siguranta.

 

Cine e amator se sfaturi sau ajutor sa zica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Servus..

Am inteles eu bine..trei ore??

Trei ore sa schimbi uleiul la cutie si la diferential?

Pot intreba de ce a durat atata?

Luigi Vicol

 

 

o fi confundat bidoanele cu cutiile de bere

 

rau esti ma

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Servus..

Am inteles eu bine..trei ore??

Trei ore sa schimbi uleiul la cutie si la diferential?

Pot intreba de ce a durat atata?

Luigi Vicol

Parerea mea e ca a avut mult de curatat la final drive

A scris ca "La final drive e mai complicat dar abordabil. jonctiunea cu caneluri era plina de mizerie si rugina, chiar si apa."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-12757-1225219750_thumb.jpg

 

pai cam asta am gasit acolo.

 

de ce a durat atat? pur si simplu nu ma grabesc si imi place sa fac treaba bine. evident daca era vorba sa fac concurs probabil ca as fi excluus multe din operatiuni si as fi terminat in juma de ora.

 

avand in vedere ca am scos pacura si nu ulei de acolo am simtit nevoia sa unga cardanul si sa curat piesa cu piesa tot ce era pe acolo, asta incluzand si etrierul, janta, burduful.

 

uleiul l-am bagat cu seringa de 20ml, 11 seringi cate putin pe la senzorul de viteza.

 

a fost o treaba migaloasa pentru final drive, uleiul la cutie a fost joaca de copil caci acolo se scoate busonu de evacuare si apoi de puna pe la busonul de umplere pana la nivel si gata.

 

de baut nu am baut nimik caci a fost racoare si numa la asta nu mi-a stat gandul.

 

acum intra bine in viteza chiar si in -a unde nu prea intra din prima, in rest nu ma asteptam sa se simta mare diferenta.

 

diferenta notabila a fost la reglajul de tacheti.

 

 

uite, am mai gasit ceva fain pe net: http://bmwr1200gsservicehistory.blogspot.com/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-12757-1225219750_thumb.jpg

 

pai cam asta am gasit acolo.

 

de ce a durat atat? pur si simplu nu ma grabesc si imi place sa fac treaba bine. evident daca era vorba sa fac concurs probabil ca as fi excluus multe din operatiuni si as fi terminat in juma de ora.

 

avand in vedere ca am scos pacura si nu ulei de acolo am simtit nevoia sa unga cardanul si sa curat piesa cu piesa tot ce era pe acolo, asta incluzand si etrierul, janta, burduful.

 

uleiul l-am bagat cu seringa de 20ml, 11 seringi cate putin pe la senzorul de viteza.

 

a fost o treaba migaloasa pentru final drive, uleiul la cutie a fost joaca de copil caci acolo se scoate busonu de evacuare si apoi de puna pe la busonul de umplere pana la nivel si gata.

 

de baut nu am baut nimik caci a fost racoare si numa la asta nu mi-a stat gandul.

 

acum intra bine in viteza chiar si in -a unde nu prea intra din prima, in rest nu ma asteptam sa se simta mare diferenta.

 

diferenta notabila a fost la reglajul de tacheti.

 

 

uite, am mai gasit ceva fain pe net: http://bmwr1200gsservicehistory.blogspot.com/

 

 

cand mai aveti initiative de genul asta

ziceti si voi din timp

macar cu 2 zile

ca venim mai multi

o mana de ajutor

o idee

 

etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hehehe aici e parte interesanta: http://bmwr1200gsservicehistory.blogspot.c...;max-results=32

 

la jumatatea paginii, daca aveti rabdare...

 

pai la mine sunt 2 bai de ulei la tranmisie.

una e cutia in sine si cealalta e asa zisa final drive.

la FD e bibileala, asta ziceam. e ulei la transmisia aia in 90 grade, 220 ml, tre demontata si scurs, apoi pus inapoi cu seringa pe la senzorul de viteza.

am dat un link mai devreme.

de alfel kestii faine sunt la www.r1200gs.info

 

incep sa strang bani pt un tester.

cred ca incepe sa merite.

ma gandesc ca daca ma apuc sa fac revizii ca la carte celor nemultumiti de la bavaria o sa-mi scot banii e pe scule si imi castig si prieteni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tester o sa-mi iau si eu in 3-4 luni. Sigur, cine va avea nevoie de el, va putea sa-si testeze mobra fara probleme, insa nu ma pot asocia la cumpararea unuia din cauza ca o sa-l vreau tot timpul la mine, mai ales ca am niste ture in cap.

 

BTW, unde fac si eu o sincronizare de injectoare? E 11GS, deci se face ca la carburi.

Editat de uzunu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai ROMANI sunt INCREDIBILI

 

am testat un 'tester" super ok dar e undeva la 2500 de euro

 

suntem cel putin 20 de moto care avem nevoie de tester

2 dintre voi intentioneaza sa.si cumpere unul PERSONAL

in lOc sa ne asociem sa luam unu pt toata gasca BMW voi faceti vanzare la fabricant

in loc sa punem bani sa luam si upgrade ce apar voi

in speranta ca o sa.l luati la TURE etc ii bagati fabricantului bai in buzunar aiurea

 

DA PANA LA URMA ASA E ROMANUL

 

SI UITE CA DISPRET SI SUPARARE EU O SA.MI IAU 2 UNUL PT TURE SCURE SI UNUL PT TURE LUNGI :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iana, nu cred ca trebuie sa o iei asa dur. In momentul asta nu am incredere in mobra sa ajung pana in Otopeni. 600E la TouraTech nu sunt chiar atat de multi bani. Daca se strang bani pentru un GT1 + syncrotester + alte nebunii, I'm in. Nu ma astept ca testerul ala sa fie Sfantul Graal, dar pentru linistea mea sufleteasca, trebuie sa fie in trusa cu mine, langa cablurile de start, setul de chei si kitul de cabluri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...