ionut5 Postat Aprilie 25, 2008 Share Postat Aprilie 25, 2008 salut, mi-am luat o moto yamaha, din `99, un YZF R6, am schimbat ulei, filtre bujii, am intins lantul putin, verificat frane,lumini totul ok. imi place foarte mult, sunt multumit de moto dar, dupa ce am inceput sa o turez mai mult, am observat ca in treapta a doua, pe la 6 mii de ture, altadata pe la 8 mii de ture, are un fel de "scapare", ca si atunci cand lasi in frana de motor, si accelerezi din nou dar cu rapiditate.numai in treapta a doua, uneori pe la 8 mii, si la 9 mii, una dupa alta. oare ce sa fie? nu ma deranjeaza tare, ca i-am prins schema dar totusi, daca as putea remedia problema, m-as simti mai bine. e ciudat cand depasesc, trag de acceleratie, si simt rateul asta... daca ridic turatia cu calm, nu apare rateul, sau nu intotdeauna Hai cu parerile Multumesc numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leonard Postat Aprilie 26, 2008 Share Postat Aprilie 26, 2008 Cele doua pinioane treapta a II-A... schimbate. Boala cunoscuta in special la viteza. Nu este vina motorului ci a celui care a exploatat-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutza Postat Aprilie 26, 2008 Share Postat Aprilie 26, 2008 nu-i adevarat, e vina constructorilor care au pus 1-n-2 in loc de n-1-2. a doua chiar si la schimbari normale e mai abuzata decat celelalte viteze. si a-ntaia daca ai obiceiul sa schimbi in mers si sa mergi cu 80... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 26, 2008 Share Postat Aprilie 26, 2008 nu-i adevarat, e vina constructorilor care au pus 1-n-2 in loc de n-1-2. a doua chiar si la schimbari normale e mai abuzata decat celelalte viteze. si a-ntaia daca ai obiceiul sa schimbi in mers si sa mergi cu 80... Intrebare: Daca constructori au gresit, crezi ca, in atitia ani de dezvoltare a motoarelor pina in 2008 inclusiv nu ar fi remediat problema! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MUSASHI R6 Postat Aprilie 26, 2008 Share Postat Aprilie 26, 2008 (editat) te doare capul de la cum i'si dau unii cunoscatori cu parerea despre defectele de fabricatie pe care sute de ingineri nu le-au putut da de cap Editat Aprilie 26, 2008 de MUSASHI R6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Aprilie 26, 2008 Share Postat Aprilie 26, 2008 ..nu sant defecte...asa trebuie sa fie, sa se strice un pic(sau de tot dupa 30.000), sa se frustreze cetateanul si , compulsiv sa tot cumpere altele , sa tot schimbe carenele , culorile, kiturile de 'racing'....lucrurile merg , afacerile se invart , si specialistii bine platiti isi freaca manile fericiti ca le-a mai iesit o galeata care cedeaza la fix cam atunci cand i se duce supergarantia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Aprilie 27, 2008 Share Postat Aprilie 27, 2008 (editat) A cam trecut asa vremea cand costau 2-3000$, finisajele erau perfecte si generoase, motoarele duceau si sute de mii de km. Editat Aprilie 27, 2008 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Messner Postat Aprilie 27, 2008 Share Postat Aprilie 27, 2008 Acelasi fenomen apare des si la cutia de pe yzf-r1 98-99. Din punctul meu de vedere fenomenul asta este favorizat 100% de cum este pilotat motorul. "nu-i adevarat, e vina constructorilor care au pus 1-n-2 in loc de n-1-2." ... asta e o mare prostie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut5 Postat Aprilie 27, 2008 Autor Share Postat Aprilie 27, 2008 eu asa am luat motorul, e prima mea japoneza, sigur nu am bulit-o eu iar "felul cum pilotezi motorul", ce inseamna? daca e motor cu 18 mii de ture, si e motor de viteza , cum altfel poti pilota motorul? anyway, cam cat ma costa sa remediez problema? pinioanele alea, si unde le gasesc? ce altceva mai am nevoie sa schimb daca desfac sa inlocuiesc treapta a doua? multumesc de raspunsuri numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Aprilie 27, 2008 Share Postat Aprilie 27, 2008 eu asa am luat motorul, e prima mea japoneza, sigur nu am bulit-o eu iar "felul cum pilotezi motorul", ce inseamna? daca e motor cu 18 mii de ture, si e motor de viteza , cum altfel poti pilota motorul? anyway, cam cat ma costa sa remediez problema? pinioanele alea, si unde le gasesc? ce altceva mai am nevoie sa schimb daca desfac sa inlocuiesc treapta a doua? multumesc de raspunsuri numai bine presupun ca daca schimbi a 2 a pana in maxim 4000 nu face asa urat( cel putin asa patesc eu la cbr) cand schimb in turatii mari nu cupleaza si mi-o scoate pe liber(urat mai face ) probleme la schimbat a 2-a dintr-antaia atat. in rest pot sa le schimb si in 13000 nu face nici un fel de figura. bine k nu sare din viteza in mers sau mai stiu eu cum k atuci chiar trebuiau schimbate pinioanele. problema asta e intalnita la toate motocicletele pt ca tr. 1 si a 2-a sunt cele mai des folosite si nah normal ca se uzeaza ca nimic nu dureaza la infinit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leonard Postat Aprilie 28, 2008 Share Postat Aprilie 28, 2008 nu-i adevarat, e vina constructorilor care au pus 1-n-2 in loc de n-1-2. a doua chiar si la schimbari normale e mai abuzata decat celelalte viteze. si a-ntaia daca ai obiceiul sa schimbi in mers si sa mergi cu 80... Inginerii e prosti.... presupun ca daca schimbi a 2 a pana in maxim 4000 nu face asa urat Omul a intrebat ce este cu cutia, am incercat sa ii dau un raspuns pertinent. Da daca este exploatata in regim de ture inalte, mers cu treapta a I-A in jur de 8-10000 rot/min si apoi schimbat brusc ( cu debraiere rapida deci timp foarte scurt de folosire a ambreiajului) a II-a apare in timp fenomenul uzurii pinioanelor- aici motorul are aproape puterea maxima ce este cedata prin cele doua pinioane spre roata. De ce nu in a I-a, deoarece se foloseste mai mult regimul patinat al ambreiajului la plecarea de pe loc si uzura este mai mica. Mai poate apare cu timpul si la a III-a dar mai rar. Raman la parerea ca fostul proprietar a fost umbra lui Rossi... Rezolvarea este cum am spus schimbarea pinioanelor dar nu asta este problema caci ele sunt ieftine, ci reparatia in sine , trebuie dat jos motorul desfacut cutia, ceva timp si bani din cate aam auzit in jur de 700-1000lei. Sper sa ma insel eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
masterus Postat Aprilie 28, 2008 Share Postat Aprilie 28, 2008 Intrebare:Daca constructori au gresit, crezi ca, in atitia ani de dezvoltare a motoarelor pina in 2008 inclusiv nu ar fi remediat problema! pai treb sa apara si motocilistele-mecanic, dupa aparitia motociclistelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut5 Postat Aprilie 29, 2008 Autor Share Postat Aprilie 29, 2008 mersi de lamuriri, daca e pana in 10 milioane, astept sa vina toamna oricum, i-am prins schema, nu ma mai speriu cand se intampla, dar vreau sa o rezolv. multumesc inca o data, va salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.