george05 Postat Decembrie 15, 2017 Share Postat Decembrie 15, 2017 Coteț ! ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RRS Postat Decembrie 15, 2017 Share Postat Decembrie 15, 2017 Asta înseamnă ca e scumpă. În coteț stau găinile care fac ouă. Și Cum în ziua de azi dacă ai un cofrag de ouă Îți cumperi o mașină. ..Cu doua sau trei poți lua și un r1. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Decembrie 25, 2017 Share Postat Decembrie 25, 2017 Salutare colegi! Am lasat motocicleta cam de izbeliste anul acesta, nu prea am avut timp deloc. Am nevoie de un service/mecanic bun, am ceva probleme la motor(tind sa dau vina pe simeringurile de la supape, curge mult ulei pe la galeria de evacuare a cilindrului 2, si merge in 3) Vreau un mecanic/service cat se poate de serios, care sa imi faca o constatare cap-coada a motorului, si reparatia aferenta. Daca imi puteti recomanda, va sunt recunoscator! Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 26, 2017 Share Postat Decembrie 26, 2017 Te deplasezi la Bucuresti cu motocicleta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Decembrie 26, 2017 Share Postat Decembrie 26, 2017 Te deplasezi la Bucuresti cu motocicleta? Da! Asta era si ideea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 27, 2017 Share Postat Decembrie 27, 2017 Call me. Ai nr la avatarul meu. E iarna, atelierele cam someaza acum, nu e cu programare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Ianuarie 9, 2018 Share Postat Ianuarie 9, 2018 Am rezolvat problema motocicletei, multumesc mult @Jagi! Numai bine, si toate cele bune in noul an! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slg-motorcycles Postat Ianuarie 30, 2018 Share Postat Ianuarie 30, 2018 Salutare. Vreau sa adaptez un set de etriere fata de la R1 04/06 la alta furca pt un proiect.. ce distanta este intre prezoane/ raport calitate franare.. pt modelul asta de etrier? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dori_x Postat Februarie 5, 2018 Share Postat Februarie 5, 2018 Va salut! Ce ulei mai puneti in motociclete? Ultima data, am pus Shell Advance Ultra 15W50 si in 4500 km nu a trebuit sa completez deloc. Acum as vrea sa incerc ceva cu 10w..., dar nu stiu ce anume. A folosit cineva Eneos? Motocicleta este cea din semnatura, R1 din 2003 cu aproximativ 54000 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanyes Postat Februarie 5, 2018 Share Postat Februarie 5, 2018 Daca nu iti place 15w50, baga ce zice cartea Eu am folosit Eneos atat pe pista cat si pe strada. Nimic de obiectat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Februarie 6, 2018 Share Postat Februarie 6, 2018 (editat) Va salut! Ce ulei mai puneti in motociclete? Ultima data, am pus Shell Advance Ultra 15W50 si in 4500 km nu a trebuit sa completez deloc. Acum as vrea sa incerc ceva cu 10w..., dar nu stiu ce anume. A folosit cineva Eneos? Motocicleta este cea din semnatura, R1 din 2003 cu aproximativ 54000 km. 15w50 de la cativa producători am testat si eu cu batranul Gremlin(2003) si in afara de Bel Ray pe care l-a papat/scuipat si "topit" un ambreiaj(da, uleiul a fost vinovat), cu restul nici cea mai mica problema. Cu 10w nu ma impac nici eu nici motorul. Repsol, Motorex, Bardahl(ce el ne înțelegem cel mai bine), Silkolene, Yamalube(impresionat de linistea motorului cu acest ulei). Motul? Nope, nici o sansa. Are 61.000km in bord, peste 30.000 facuti de mine si inca poate. Uleiurile schimbate undeva intre 4-6k km in functie de regimurile de mers. Singurul pe care l-am scos negru ca taciunele din motor a fost Motorexul. In rest, relativ curate. Sfatul meu? Nu schimba uleiul daca mobra se comporta bine si nici nu-l mananca/scuipa. Editat Februarie 6, 2018 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Februarie 7, 2018 Share Postat Februarie 7, 2018 Sfatul meu? Nu schimba uleiul daca mobra se comporta bine si nici nu-l mananca/scuipa. +1 Ciudat... eu folosesc bel ray exs de cativa ani si nu am nicio problema cu el si am tot r1 2003. Inainte foloseam motul 300v si mi se pare o idee mai buna bel ray(posibil sa fie doar in mintea mea imbunatatirea) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 7, 2018 Share Postat Februarie 7, 2018 (editat) liqui moly 10w60 a incercat cineva ? Editat Februarie 7, 2018 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Februarie 7, 2018 Share Postat Februarie 7, 2018 +1 Ciudat... eu folosesc bel ray exs de cativa ani si nu am nicio problema cu el si am tot r1 2003. Inainte foloseam motul 300v si mi se pare o idee mai buna bel ray(posibil sa fie doar in mintea mea imbunatatirea) Nu contest, eu am avut probleme cu doua motoare(Hornet 600 si R-ul actual) cu Bel Ray-ul exs 15w50,plus spuma aferenta de care stie lumea. Cine stie? » Post actualizat in 07 Feb 2018 08:49 liqui moly 10w60 a incercat cineva ? 1525_1474280956670_ctx-1.jpg Avand in vedere ca de cate ori am bagat LM in masina nu mi-a placut de nici o culoare, am renuntat sa fac testul pe motor desi am amic ce vinde LM la un pret aberant de mic(intre prieteni). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Februarie 10, 2018 Share Postat Februarie 10, 2018 Salut, aveti idee daca se potrivesc jantele de pe r1 99-01 pe modelul 02-03? Sau daca nu un atelier unde pot sa le indrept? Sunt foarte putin afectate dar besecita aceasta operatiunr. Ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dori_x Postat Februarie 10, 2018 Share Postat Februarie 10, 2018 (editat) As vrea sa trec de la 15w la ceva mai subtire pentru ca daca este ceva mai rece vremea afara, ori trebuie sa astept mai muuuult sa se incalzeasca motorul, ori cand vreau sa plec de pe loc si cuplez treapta I, se simte un soc foarte puternic in cutie. Nu este din cauza ambreiajului, pentru ca dupa aceea, daca las pe liber si cuplez iarasi a I-a, nu se mai aude si nu se mai simte absolut nimic. Deci practic, dupa o perioada mai lunga de timp (mai mult de o zi sa zic), la prima pornire de pe loc, ori o las mult sa se incalzeasca, ori se simte acel soc. Mi s-a intamplat chiar sa plece de pe loc putin, cu ambreiajul tras, cand am cuplat treapta I prima data (era mai frig afara si nu am lasat-o sa se incalzeasca foarte mult). Precizez ca nu am plecat cu ea niciodata cu apa pe L0 iar dupa prima cuplare de viteza, ambreiajul se comporta exemplar. Cutia schimba fara nici un zgomot iar ambreiajul nu patineaza deloc. Numai prima data face acel zgomot, ca si cum AR RAMANE PLACILE DE AMBREIAJ LIPITE. Asta este explicatia pe care am gasit-o si cred ca ar fi din cauza uleiului prea gros. Stiu ca la majoritatea motocicletelor se aude si se simte cand cuplezi treapta 1, dar la nici una din cele pe care le-am avut pana acum, nu s-a simtit atat de puternic. Uleiul are acum 4500 de km si vreau sa-l schimb. De asta as incerca si 10w30. In cei 4500 de km nu a trebuit sa completez nici un gram Editat Februarie 10, 2018 de dori_x Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 10, 2018 Share Postat Februarie 10, 2018 Ce RPM ai atunci cand se aude zgomotul de cuplare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dori_x Postat Februarie 10, 2018 Share Postat Februarie 10, 2018 (editat) Nu o turez deloc. La ralanti. Dar nu e numai zgomot. Se transmite si in transmisie - roata spate. Dar imediat dupa ce cuplez prima data, fara sa plec de pe loc, daca scot din viteza si cuplez din nou, nu se mai aude absolut nimic Editat Februarie 10, 2018 de dori_x Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 11, 2018 Share Postat Februarie 11, 2018 Nu am intrebat daca o accelerezi...am intrebat ce turatie ai cand vrei sa bagi in viteza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dori_x Postat Februarie 11, 2018 Share Postat Februarie 11, 2018 Am zis ca nu o turez deloc, in ideea ca este turatia de ralanti, adica pe la 1200-1300 rpm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 11, 2018 Share Postat Februarie 11, 2018 Intreb de turatie, pentru ca motorul mai are si shoc, unde turatia este destul de ridicata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dori_x Postat Februarie 11, 2018 Share Postat Februarie 11, 2018 Mi-am dat seama ca la asta va referiti, dar, asa cum am specificat de la inceput, nu am plecat niciodata cu motocicleta cand apa este la temperatura mica. Dupa ce incepe sa arate temperatura pe bord, atunci plec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calimero2003 Postat Februarie 11, 2018 Share Postat Februarie 11, 2018 Salut baieti. Am nevoie de ajutorul vostru ( in special al lui TNG si JaGi si CMD)in rezolvarea unei probleme la un R1 2005. Treaba pe scurt este asa : Un prieten a facut marea prostie sa lase un amic al lui sa dea o tura cu motorul (scurta) ... tura s-a terminat foarte repede ... a cazut cu motorul la prima intersectie si a izbit motorul violent (motorul era deja culcat) prima data de botul unei masini (care ii iesise in fata fara sa dea prioritate) dupa care a ricosat in bordura de la pavimentul ce despartea benzile de circulatie. Am luat motorul de jos si cand am vrut sa-l pornim la garaj nu mai porneste... invarte motorul dar nu porneste. Din ce am vazut : nu mai licare becul rosu din bord de la imobilizator si nu se aude pompa cand pui contactul (nu se mai amorseaza). Ce credeti ca ar putea fi? Cititorul are o crapatura pe el la baza (cel de la contact). Imobilizatorul este inseriat (cheie > cititor > calculator)? .... merge probat cu alt imobilizator (cititor)? Mai exista vre-o protectie de sock? ... ne-am uitat la acel senzor de inclinare si pare ok. Si inca o chestie - daca cunoasteti pe cineva care are la vanzare urmatoarele piese de R1 2005: - jug superior - jug inferior -semi - ghidon stanga - bloc lumini - tub furca dreapta ( cel de jos ... cel nichelat) - carena frontala ( carena cu farurile) - scarita stanga - sau daca are cineva o furca completa Telefon 0767.395.394 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 11, 2018 Share Postat Februarie 11, 2018 Ai PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Februarie 12, 2018 Share Postat Februarie 12, 2018 (editat) Referitor la cuplajul in treapta inti. Si eu am avut pe mina un R1 2000. Oricit incercam sa debreiez, avea tendinta sa se puna motocicleta in miscare, putin. Printr-o pura intimplare, eram cu ea la Brno, un coleg care era dealer de Metabond, m-a frecat o zi intreaga la cap referitor la aditivul lui. Mi-a dat gratis o cutie de Metabond, am pus aditivul in ulei. Motorul a mers absolut la fel (spre dezamagirea prietenului), dar cutia a functionat perfect dupa numai 3-4 ture de circuit. Cind uleiul se subtiaza mult la temp inalte, schimbarea treptelor devine uneori problematica, citeodata nu mai cupleaza deloc. Deci, prefer uleiul ma gros, care cupleaza putin de tot nedorit cutia de viteze pina acel ulei se mai subtiaza, decit un ulei care blocheaza cutia cind e prea fierbinte. Unde-i Sokatu cind ai nevoie de el? El avea ceva piese de R1 2004. Including faruri. Editat Februarie 12, 2018 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.