Jump to content

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Recommended Posts

Am citit articolul si k de obicei suna bine k intr-o reclama dar cert e ca DE SERIE noul motor de R1, al tau, nu trage sus, nu rupe nici la plecare, la start in schimb are o iesire frumoasa din viraj si acolo reuseste sa tina totusi punctele.

 

Imi doresc sa isi tina yamaha modelul R1 la varf dar dupa cum stau lucrurile acum la vanzari nu prea e bine k pe vremuri...

 

Nu se stie AMA ce a facut in motor si ciclistica, regulamentele AMA sunt mult mai flexibile k ale noastre...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

2009+ nu are probleme de ciclistica ci de greutate si putere.

Pentru mine (si as zice si multi altii), un 2009 e ok. Pana la urma, chiar daca la anul voi ajunge la mai multe etape RoSBK, nu am cum sa depasesc nivelul de rookies. Pentru asta imi ajunge. Cand o sa vina momentul, o sa vad ce-i mai pot face sa-i scad greutatea/creste puterea dar realitatea este ca e mult mai ieftin sa dau jos inca 5kg de pe mine decat de pe motor :D

Link to comment
Share on other sites

2009+ nu are probleme de ciclistica ci de greutate si putere.

Pentru mine (si as zice si multi altii), un 2009 e ok. Pana la urma, chiar daca la anul voi ajunge la mai multe etape RoSBK, nu am cum sa depasesc nivelul de rookies. Pentru asta imi ajunge. Cand o sa vina momentul, o sa vad ce-i mai pot face sa-i scad greutatea/creste puterea dar realitatea este ca e mult mai ieftin sa dau jos inca 5kg de pe mine decat de pe motor :D

Deci, nu o vinzi!!

Link to comment
Share on other sites

http://www.google.ro/imgres?um=1&hl=ro&sa=N&biw=1024&bih=509&tbm=isch&tbnid=HXBlPbduphpoOM:&imgrefurl=http://www.sportrider.com/bikes/146_0907_2009_yamaha_yzf_r1/photo_06.html&docid=xInff31dSdMueM&imgurl=http://image.sportrider.com/f/17462024/146_0907_07_z%252B2009_yamaha_YZF-R1%252Bdyno.jpg&w=1600&h=1200&ei=SNalUPuqB8vptQbBv4CwDg&zoom=1&iact=rc&dur=0&sig=109517356948479233776&page=1&tbnh=139&tbnw=201&start=0&ndsp=8&ved=1t:429,r:0,s:0,i:66&tx=91&ty=63

 

 

Sunt sigur ca ciclistica e ok (pe circuit) si sunetul e altfel.

Designul (cu niste tobe mici) se schimba si se apropie de MotoGP.

Fitzelle cu cadrul colorat.

Jugul si alte mici detalii ce ma atrag la noul model.

 

Insa:

 

Pierderea puterii sus.

Carenajul din ce in ce mai dezvelit.

Greutatea.

Carenele deosebit de subtirele-fragile

Si faptul k nu mai tine pasul cu 1000 Japan-stradal ci se bate cu Panigale, o bate...

 

Inca nu ma lasa sa cred k defapt asta e o alegere desteapta R1.

 

Una peste alta (vazand k AMA poate schimba regimul motor) as cumpara SI modelul 09 probabil ptr circuitele mai stranse si probabil ptr mersul cu 2 persoane la drum lung...

 

Pot spune acum k 35% sunt atras de noul model k o provocare tehnologica in schimbari dar daca Yamaha va scoate in curand un nou model R1, prefer sa astept pana atunci si sa atac direct viitorul model...

 

Pana una alta (conform graficului afisat) excluzand k m-am intrecut cu 3 pe strada si cu mai multe pe pista (si le-am depasit fara probleme) totusi ma gandesc k graba Yamaha de a scoate ceva nou sa fie ea prima nu-i doar sacrificiu ci si istorie. Sa fie ea prima...Pe banii ostirii...

 

Orice info despre viitorul R1 si despre data lansarii ma intereseaza.

 

Pana atunci Zircon, daca ai timp sa treci cu ea pana la mine sa probam 2 randuri de tobe finale k sunet si design, te astept.

 

Sau daca te intereseaza cum arata si pret, am 2 2012 in garaj si as putea sa-ti fac o poza cu ce am la vanzare cu 300 si 500euro...Tobele finale doar.

 

Numai bine.

 

Fug in munti sa dau jos din greutatile vietzii. Enduroooooooo.

 

Ne vedem Luni.

Link to comment
Share on other sites

In extra-sezonul asta o sa-i schimb interioarele la tobe si o sa-i resoftez centrala.

Am rezolvat prima treaba. Am golit catalizatoarele, am scurtat tobele cu 3 cm si am schimbat interioarele cu unele de la A&R. Urmeaza resoftarea. :rolleyes:

 

http://www.youtube.com/watch?v=kl_ISi_BnrE

 

post-28093-0-67319300-1353088019_thumb.jpg

Edited by Stau-De-6
Link to comment
Share on other sites

Am rezolvat prima treaba. Am golit catalizatoarele, am scurtat tobele cu 3 cm si am schimbat interioarele cu unele de la A&R. Urmeaza resoftarea. :rolleyes:

 

http://www.youtube.com/watch?v=kl_ISi_BnrE

 

post-28093-0-67319300-1353088019_thumb.jpg

Ai golit si catalizatorul (Y-ul) sau doar ai schimbat interiorul finalelor?

Daca da, cum ai golit catalizatorul? Taiat, curatat, re-sudat?

Stima

Link to comment
Share on other sites

Da, am golit si catalizatorul. Procedura e cea prezentata de tine (taiat, curatat, re-sudat). Vezi in poza atasata unde am taiat.

N-am facut eu operatiunea asta pt ca sunt atehnic. :haha: Trebuie cineva cu rabdare si mana fina. :)

post-28093-0-21560500-1353100662_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

6, cit te-a costat golirea catalizatorului? Cam cit dureaza? Ai taiat din sitele AR? Sau ti-ai comandat sitele gata scurtate?

 

Am de vinzare un set de tobe ca ale lui Stau de 6, nu sint scurtate, site race A&R, 200euro.

Link to comment
Share on other sites

Eu am facut toata treaba la un prieten, deci costul nu este relevant.

A durat cateva ore, in doua seri. Am comandat sitele scurtate, dar au venit intregi. Le-am taiat noi. Dar a fost mai bine pt prietenul meu, cu R1 2005. Daca veneau scurtate cu 4 cm, se ascundeau de tot sub codita la modelul lui. Eu puteam sa mai tai 1-2 cm fara probleme.

Edited by Stau-De-6
Link to comment
Share on other sites

Ai folosit niturile care ti le-a trimis la pachet? Ai facut exact cum au specificat ei in instructiuni la prinderea niturilor? Intreb pentru ca mie mi-au venit doar jumate din nituri si a trebuit sa folosesc unele din comert, iar cele originale A&R dupa cateva mii de km au inceput sa se desprinda si sa vibreze. Culmea cele cumparate din magazin au tinut mai bine decat cele dupa net.

Link to comment
Share on other sites

La modelul meu a venit un set de suruburi si cleme. Amicul meu cu '05 a cumparat un set de nituri bune, pt ca cele care i-au erau de calitate proasta. Am primit sfatul asta de la Jagi (multumesc!).

O sa vedem cum se comporta in timp.

 

Link to comment
Share on other sites

Da, am golit si catalizatorul. Procedura e cea prezentata de tine (taiat, curatat, re-sudat). Vezi in poza atasata unde am taiat.

N-am facut eu operatiunea asta pt ca sunt atehnic. :haha: Trebuie cineva cu rabdare si mana fina. :)

Merci de raspuns Sase!

Am dus si eu tobele la chiuretat, ma gandeam sa-mi iau un "Y" dar pana la urma golesc catalizatorul si mai vedem

Uite ce mai vinde lumea :))

http://shop.mjsperformance.com/product.sc;jsessionid=7752529225995598D4C0A6988498355D.qscstrfrnt01?productId=109&categoryId=2

Link to comment
Share on other sites

Merci! :cheers:

Nu cred ca pot sa simt eu vreo crestere de putere. Si daca exista, cred ca e insesizabila. In schimb mi s-a parut ca raspunde mai rapid la accelerare. Sau poate e doar psihologic. :P

Am mers doar 2 km cu ea si sunetul tobelor cu motorul in sarcina e foarte placut. :rolleyes:

Edited by Stau-De-6
Link to comment
Share on other sites

Dupa eliberarea tonelor si scoaterea catalizatorului se pierde un 5% din puterea in turatii joase (max 4000rpm) si se castiga un flux (o crestere de putere) la peste 7000rpm.

 

Dar nu asta e castigul cel mai important. Excluderea tobelor ajuta la eliberarea gazelor ceea ce va scade temperatura motorului in toate genurile de aplicatii.

 

Prin aceasta lucrare ai lungit viatza motorului.

Link to comment
Share on other sites

Da ,clar, suna mult mai bine fata de stock si mult mai bine decat aici in filmare....felicitari 6! O sa vezi ,dupa resoftare o sa ai alt motor!

Ap. ce "nituri de calitate" ai folosit si de unde ? Probabil o sa scurtez si eu finalele cu 1-2 cm

Link to comment
Share on other sites

Multumesc! :friends:

Pt modelul '07-'08, cei de la A&R trimit suruburi cu cleme.

Prietenul meu cu '05 si-a cumparat nituri de inox. Le-a luat de la Fabory (www.fabory.ro).

Si eu am folosit tot fabory la toba. Sunt puse de 2 ani si nu au nici o problema.Si au dif lungimi si grosimi...ai de unde sa alegi.

Link to comment
Share on other sites

Eu mi-am luat nituri inox direct de pe ebay.co.uk, mi le-a adus postarita direct pe birou. Problema e ca trebuie sa aveti si cleste pt nituri inox, eu l-am gasit in Dedeman, vreo 50ron.

Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

Donez carena de pe partea dreapta de la un R1 din 2004-2005(cred).

 

Am un prieten mai sarac care tocmai s-a insurat si e somer, nu e o gluma, are R1 2004. Mi-o dai sa i-o fac cadou?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...