Sari la conținut

Campionatul National De Enduro Etapa I Transilvania 2 Race


Postări Recomandate

Super cursa la Baisoara in 17 si 18 mai. Vom prezenta in curand regulamentul particular al cursei, o harta cu accesul la locul de desfasurare, alta harta cu traseul de concurs si restul conditiilor de participare.

Dan Morar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super cursa la Baisoara in 17 si 18 mai. Vom prezenta in curand regulamentul particular al cursei, o harta cu accesul la locul de desfasurare, alta harta cu traseul de concurs si restul conditiilor de participare.

Dan Morar

 

Asteptam detalii.

Ajutati-ne si cu ceva contacte pentru cazare cat mai aproape de start please. Si cum ajungem acolo ca eu nu reusesc sa o gasesc.

Editat de ionut73
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In legatura cu cazarea noi am inchiriat deja tot hotelul Alpin din statiunea Baisoara. Pretul, la conditii bune, este de 60 ron de persoana inclusiv micul dejun. Hotelul se afla exact in vecinatatea startului.

Accesul se face din Cluj spre Oradea, la postul de control de dupa localitatea Floresti se face la stanga, se merge inainte pana in localitatea Baisoara unde, la a 2-a intersectie, se face la dreapta si de acolo se merge inainte pana la hotel Alpin.

 

Dan Morar 0745 128385 sau 0731 996700.

Editat de MOD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In legatura cu cazarea noi am inchiriat deja tot hotelul Alpin din statiunea Baisoara. Pretul, la conditii bune, este de 60 ron de persoana inclusiv micul dejun. Hotelul se afla exact in vecinatatea startului.

Dan Morar 0745 128385 sau 0731 996700.

 

Merci. Inseamna ca o sa aflam tel pentru rezervari din regulamentul particular.

Eu am gasit alta Baisoara :). Din Turda spre Campeni, dreapta la Buru si am ajuns :moto: http://www.hartionline.ro/ro/harta/e4.html

Editat de ionut73
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da se poate si prin Buru. Inca nu stiu daca drumul prin Buru este ok. De fapt conteaza mai putin pentru ca, din cauza lucrarilor la autostrada, drumul, in general este cu probleme. Asa ca... sper sa ne vedem acolo. Merita suta la suta.

Dan morar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

drumul de la buru e in aceeasi stare nu mergeti pe acolo..

 

Piti eu vin de la Bucuresti si pentru mine ar fi mai scurt pe-acolo. Ce inseamna "e in aceeasi stare". Cat de rau e? E asfaltat? Cati Km sunt din drumul judetean?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sint ffff mari denivelari de asfalt ultima data cand am mers pe acolo cu masina era sa raman suspendat si nu cred ca exagerez, pe langa asta drumul e dea dreptul bombardat , mai bine faci inca vreo 20 de km in plus decat sa iti rupi masina acolo, asta e parerea mea..acuma fiecare cum crede..numai bine..

 

..e asfalt cam peste tot dar cum am zis mai sus e vai de el, daca vrei eu stiu un drum e cu ceva mai bun decat ala e pe drumul de chei ..iti las numarul meu si pot sa te indrum 0740310477 sau 0730909965..si daca mergi pe partea cealalta pe la Floresti, Luna de Sus, Vlaha ,Savadisla....etc. tot cam aceeasi treaba e drumul aprox., pe drumul care il stiu eu e ceva mai scurt dar e drum de tara parerea mea e ca e mai bun decat cel de asfalt..astept sa ma suni daca crezi ca mergi pe mana mea.. :)

Editat de piti_biker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa 4 zile pe traseu, va prezentam ultimele noutati:

ACCESUL : pe un asfalt spart, dar fara probleme.

Coordonate:N46 32.193 E23 18.684-Statiunea Muntele Baisorii

TRASEUL :

altitudine : 900-1700 m:

clasa A : 3 ture/zi x 48km = 144km/zi

clasa B : 2 ture/zi x 52 km = 104km/zi

clasa C : 2 ture/zi x 33 km = 66km/zi

 

ZAPADA : DA , sunt cateva limbi de zapada pe traseu( 20-30 cm x 10-20m ) , dar nu ridica nici o problema , toate traseele au fost parcurse.

SEMNAL GSM: DA , pe durata competitiei , pe intreg traseul !.

!

 

 

 

va asteptam , inscrieri si cazare la : dan morar

?nu va fi usor,ca sa fie frumos!"

TRANSILVANIA 2RACE ?

CLUJ-Statiunea Muntele Baisorii

17-18 mai 2008

 

 

 

 

 

 

 

 

REGULAMENTUL PARTICULAR

al ETAPEI 1 -Campionatul National de ENDURO TRANSILVANIA 2RACE:

 

PLIANTUL DE ANUL ACESTA ,SI

CATEVA POZE DE ANUL TRECUT.......

post-13916-1210089856_thumb.jpg

post-13916-1210089874_thumb.jpg

regulament_particular_enduro_baisoara__cluj__2008.doc

post-13916-1210109127_thumb.jpg

post-13916-1210109189_thumb.jpg

post-13916-1210109230_thumb.jpg

post-13916-1210109584_thumb.jpg

post-13916-1210109602_thumb.jpg

post-13916-1210109656_thumb.jpg

Editat de ktmoldboy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci Piti.

O sa te sun inainte sa plec din Bucuresti. Eu car motorul cu o camioneta 4x4 asa ca daca e cat de cat drum nu e problema.

 

Eu zic ca e ok si prin Buru, mai ales daca ai 4x4. Io am fost cu Loganu in toamna si n-am avut treaba si cu moto anu asta de vreo 2 ori. E puscat, intr-adevar, dar numa din Buru in Baisoara, si aia nu e asa de mult ca distanta, si nu tre sa-i dai blana oricum. Daca ar fi sa ocoliti prin Cluj - Floresti, tot prindeti o bucata de drum naspa (inca si mai naspa) din Lita (acolo vin tirurile din stanga) in Baisoara, asa ca ghiseftul nu-i deloc mare :rolleyes:. Iar daca mergeti prin Turda - Petrestii de Jos - Lita, apai acolo sunt bucati unde nu mai este drum deloc, acolo e CEL mai puscat, pt ca e fix in dreptul autostrazii. Cu XT-ul e fain :kali: Eventual daca mai vii cu cineva, dai motoru jos in turda si vii pe el :banana:

 

Bafta

Adi

 

PLIANTUL DE ANUL ACESTA ,SI

CATEVA POZE DE ANUL TRECUT.......

 

Se poate cumva o poza mai mare (cat de mare) la hartulica aia din colt dreapta jos? Poate nu toti care vin ca spectatori au GPS si am vrea sa vedem cam pe unde e traseul

 

post-24812-1210148035_thumb.jpg

Editat de ekkemu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Harta detaliata va fi la secretariatul cursei , la Hotel ALPIN . Aveti in atasament un exemplu.

In ea apar detaliat posibilitatile de acces al spectatorilor , cu masina , cu moto , a masinilor de interventie.

 

 

mentionez , comform REGULAMENTULUI CAMPIONATULUI INTERN DE ENDURO:

RECUSOASTEREA pe PROBA SPECIALA = DESCALIFICAREA !

 

 

 

Penalizari si Descalificari:

PENALIZĂRI ENDURO

A. PENALIZĂRI DE TIMP

 

- Pornirea motorului în zona de start înaintea semnalului 60 sec.

- Neparcurgerea a 20 m după start într-un minut după semnal 10 sec.

- Pentru fiecare minut întârziere la linia de start 60 sec.

- Oprirea între steagul galben Âşi masa arbitrilor la C.O. 60 sec.+orice penalizare

- Intrarea în C.O. în avans sau întârziere 60 sec./min.

- IeÂşirea involuntară din traseul test Âşi neintrarea prin acelaÂşi loc 180 sec.+timp probă

 

B. DESCALIFICARI

- DepăÂşirea nivelului maxim de zgomot:

- la prima abatere 60 sec.

- la a doua abatere descalificare

- Lipsa marcajului sau a înlocuitorului oficial al marcajului piesei descalificare

- Debarasarea de o piesă schimbată, în afara zonei permise descalificare

- Primirea de ajutor neautorizat descalificare

- Utilizarea de combustibili nonconform descalificare

- Intrarea neautorizată, alimentarea, lucrul în parcul închis descalificare

- Atingerea unei motociclete străine sau personale în parcul închis, exceptând împingerea la intrarea sau ieÂşirea din parc descalificare

- Pornirea motorului în parcul închis descalificare

- Fumatul în parcul închis, zona de lucru sau zona de start descalificare

- Reparații în zona de start înaintea semnalului de start descalificare

- Pornirea motorului în zona de lucru descalificare

- Întârzierea pe linia de start peste 30 de min. descalificare – nu se

permite startul

- Alimentarea cu carburanți în afara zonelor prevăzute descalificare

- Plasarea motocicletei sau a pieselor marcate schimbate în locuri inaccesibile oficialilor pe durata concursului descalificare

- Transportarea combustibilului în afara rezervoarelor descalificare

- Alimentarea cu motorul pornit descalificare

- Efectuarea de suduri în zona de alimentare descalificare

- Utilizarea unei forțe externe pentru deplasarea motocicletei (alta decât puterea motorului, forța fizică a pilotului, gravitație, cauze naturale) descalificare

- Acceptarea ajutorului străin descalificare

- Acompanierea unui pilot descalificare

- Comunicații radio de orice fel Âşi în orice sens descalificare

- Acompanierea unui pilot de un pilot retras din cursă descalificare+suspendare

- Încălcarea marcajelor Âşi deplasarea în sens invers pe traseu descalificare

- Nerespectarea legilor de circulație pe drum public descalificare

- Nepredarea carnetului de bord descalificare

- Modificări în carnetul de bord sau martor sau utilizarea carnetului de bord al altui pilot descalificare

- Ratarea unui control orar descalificare

- Întârzierea la un control orar cu peste 60 min. descalificare

- Neoprirea la control de trecere descalificare

- RecunoaÂştere pe proba specială cu vehicule cu roți descalificare

- Părăsirea traseului sau scurtarea lui descalificare

- Cilindree superioară celei declarate descalificare

- Întârzierea demontării motorului peste 30 min. în cazul contestației descalificare

 

La revizia tehnică, pentru a fi introduse în parcul închis, motocicletele trebuie să aibă:

 

1.- Cric

2.- Protecție peste pinionul de atac

3.- EÂşapamentul original (poate fi Âşi after market recunoscut)

4.- Surdina trebuie să fie orizontală pe minimum 30 cm cu un capăt de max.5 mm ce nu

depăÂşeÂşte tangenta verticală pe anvelopa spate

5.- Ghidonul (nesudat) între 600 – 850 mm cu protecție pe transversală sau pe bride, capete

închise, opritoare ce asigură minimum 30 mm între rezervor Âşi manete

6.- Manete cu bilă de minimum 16 mm diametru, pe suport sau ax independent (valabil Âşi

pentru frâna de spate)

7.- Accelerația să aibă ax independent Âşi să revină singură

8.- Opritor sau contact (scurt circuit) funcțional

9.- Scărițe rabatabile, revin singure, raza minimă la extremități 8 mm.

10.- Aripa față să acopere 100˚, aripa spate să acopere 120˚

11.- Carenele integrale sunt interzise

12.- Anvelope comerciale – cuie, lanțuri ataÂşate pneului, interzise

13.- Trei plăci numere de concurs 285 x 235 mm cifre – înălțime 140 mm; lățime 80 mm; între cifre 15 mm; grosime cifre 25 mm

14.- Culoarea fondului:

- categoria A – galben;

- categoria B – alb;

- categoria C – roÂşu

- cifrele – culoare neagră

TRANSILVANIA_2RACE_harta.pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa fac o precizare importanta: pentru acest concurs este nevoie, obligatoriu, de analize medicale facute de catre un medic de medicina sportiva. Va rog sa nu neglijati acest lucru. Nu vreau sa ne aflam in situatia nasoala in care sa nu pot sa va dau start in cursa dintr-un motiv asa de neinsemnat.

Dan Morar Transilvania 2 Race.

 

Deja sunt 40 de concurenti inscrisi la aceasta cursa. Pana la start cred ca vor fi toti. Sper sa existe cazari in Baisoara pentru toata lumea.

Cum zice Liviu: Va fi greu ca sa fie frumos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce parere aveti de extrem test la enduro?

aveti aici un exemplu :

(daca nu l-ati vazut inca)

 

Sigur , acestea sunt imaginile funny .

Pentru spectatori insa sunt deliciul cursei....

Va asteptam!

Editat de ktmoldboy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce parere aveti de extrem test la enduro?

aveti aici un exemplu :

(daca nu l-ati vazut inca)

 

Sigur , acestea sunt imaginile funny .

Pentru spectatori insa sunt deliciul cursei....

Va asteptam!

 

eu zic sa-i lasi pe meseriasii de la A sa ne arate jmekerii de-astea. Astea nu sunt pentru oameni care abia si-au pus oasele in ordine si au copii mici pe-acasa.

Acu serios - vor fi multi (inclusiv subsemnatul) care nu o sa vrea sa-si riste pielea pentru a distra spectatorii. Exista un loc special pentru distractii - circul de stat! Prefer sa iau penalizare :(

 

Am vazut ca in ultimul timp toti organizatorii vor sa distreze spectatorii si media pe pielea sportivilor si mi se pare cel putin aberant. Nu uitati ca toti facem sportul asta de hobby. Si mai e o chestie - trecerea obstacolelor artificiale cere un antrenament specific pe care majoritatea nu il au - in padure nu gasesti gramezi de cauciucuri; si copacii de 1 metru pot fi aproape tot timpul ocoliti.

Editat de ionut73
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu zic sa-i lasi pe meseriasii de la A sa ne arate jmekerii de-astea. Astea nu sunt pentru oameni care abia si-au pus oasele in ordine si au copii mici pe-acasa.

Acu serios - vor fi multi (inclusiv subsemnatul) care nu o sa vrea sa-si riste pielea pentru a distra spectatorii. Exista un loc special pentru distractii - circul de stat! Prefer sa iau penalizare :(

 

Am vazut ca in ultimul timp toti organizatorii vor sa distreze spectatorii si media pe pielea sportivilor si mi se pare cel putin aberant. Nu uitati ca toti facem sportul asta de hobby. Si mai e o chestie - trecerea obstacolelor artificiale cere un antrenament specific pe care majoritatea nu il au - in padure nu gasesti gramezi de cauciucuri; si copacii de 1 metru pot fi aproape tot timpul ocoliti.

 

 

Mare adevar.

In paranteza fie spus si fara vada sau sa ne asculte cineva, am imbatranit !!?? :) :moto:

Editat de ketemeu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot veni vorba de astfel de obstacole, imi aduc aminte de cursa de endurocross de anul trecut de la lazarea unde organizatorii s-au chinuit foarte mult sa amenajeze niste obstacole cu cauciucuri de camion, busteni de jumatate de metru diametru, etc.. pentru a se putea distra localnicii din sat in timp ce noi ne rupeam motoarele. Insa dupa tura de antrenament proba speciala a fost scoasa pentru ca nici cei de la A nu au reusit sa treaca de acele obstacole, spre disperarea spectatorilor si organizatorilor.. :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-ar place sa vin sa-i vad pe enduristi in actiune, dar ma mai gandesc daca sa-mi bag inca odata masina prin nenorocirea aia de drum care e Luna-Baisoara. Am fost week-end-ul trecut si am facut 45min pe aia 20 de km. Pacat de drumul asta, ar veni mult mai multi spectatori din CJ daca ar fi OK. Mai prin primavara am facut tot drumul de la Buru la Luna si as zice ca partea dinspre CJ nu e cu nimic mai buna decat cea dinspre Valea Ariesului.

In Mt Baisorii am stat la Pensiunea Nicoleta si a fost OK. E la 100m de Hotel Alpin.

 

Tare as veni sa fac cateva poze la enduristi. Daca merge cineva sambata din CJ si se si intoarce si are un loc in masina, mailul meu e robotwolf[at]yahoo.com.

Editat de nordic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

particip si eu la C(sper) sa ne vedem cu bine :( multumim Ktmoldboy pentru informatii si bafta multa la cursa o sa fiu cu obiewctivul pe tine :) sa fac cat mai multe poze

Editat de solo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va prezentam lista celor inscrisi si numarul de locuri de cazare solicitate pana acum.

daca nu va gasiti pe lista va rugam sa ne contactati

danmoraroctavian@yahoo.com

 

1. Ionut Lutas 1 camera cu 2 paturi

2. Ionut Mosteanu 1 camera cu 2 paturi

3. Elek Andras 1 camera cu 1 pat dublu

4. Horea Balan 1 camera cu 2 paturi

5. Raduli Imre 1 camera cu 1 pat dublu

6. Avramescu Eduard 1 camera cu 2 paturi

7. Olah Laslo 1 camera cu 2 paturi

8. Dominic si Peter Sereday 1 camera cu 2 paturi

9. O tto Vizer 1 camera cu pat dublu

10. Hamar Laslo 1 camera cu 2 paturi

11. Copos Radu 1 camera cu 2 paturi

12. Fabian Daniel 1 camera cu 2 paturi

13. Rudi Simpf 1 camera cu 2 paturi

14. Csaki Ferencz 1 camera cu 2 paturi

15. Molnar Gyla 1 camera cu 2 paturi

16. Ada Tuca 1 camera cu 1 paturi (eventual va trebui combinata cu cineva)

23. Marascu Anca 1 camera cu 1 pat (eventual va trebui combinata cu cineva)

17. Butuza Marcel 2 camere cu cate 2 paturi

18. Garbacea Alexandru 1 camera cu 2 paturi

19. Duicu Radu 1 camera cu 2 paturi

20. Duicu Romeo 1 camera cu 2 paturi

21. Marius si Andrei Lupu 1 camera cu 2 paturi

22. Babes Cristi si Ciprian Popescu 1 camera cu 2 paturi

24. Barbu Razvan 1 camera cu 2 paturi

25. Covaci Ciprian 1 camera cu 2 paturi

26. Dani ??? 1 camera cu 2 paturi

27. Hosu Ioan, Iancu Ionut si Hiriczo Sandor 1 camera cu 3 paturi

28. Pe numele Raduli Imre mai trebui facuta inca o rezervare de un loc

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

28. Zegrean Gheorghe 1 pat

29. Osvat Laslo 2 paturi

30. Gabor Islic 1 pat

31. Simon Andrei 2 paturi

32. Farcas Alpar 1 pat

33. Osvat Mihai 1 pat

34. Cristea Tudor 2 paturi

35. Gorog Aron 2 paturi

36. Vendramini Giovani 2 paturi

37. Satmari Zoltan 2 paturi

38. Pastorkai Armand 1 pat

39. Conopan Daniel 2 paturi

40. Fanatan Mircea 2 paturi

41. Sandu Sorina 1 pat

42. Costin Ludovic 2

43. Chiriac Mihai 2

44. Barbos Gica 2

45. Peter Alex 2

46. Silvester Marton 2

47. Nagy Cristian 2

48. Gyenes Emanuel 2

 

 

 

multumim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

16. Ada Tuca 1 camera cu 1 paturi (eventual va trebui combinata cu cineva)

23. Marascu Anca 1 camera cu 1 pat (eventual va trebui combinata cu cineva)

 

om batran si te tii te golanii ;)

maine pe la 11 sper sa ies din Bucuresti. Abia astept sa ne vedem!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...