ioneld Postat Mai 2, 2008 Share Postat Mai 2, 2008 Salut , acesta este noul meu proiect de aducere la viata a acestui venerabil ij 56 din 1960 , de aceea rog pe toti cei care au avut asemenea motor sa ma ajute cu sfaturi, poze si documentatie despre acest model . Am o dilema ASA ARATA EL ORIGINAL s-au i s-a schimbat furca pt. ca aripa fata arata diferit fata de cum sti eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Mai 2, 2008 Share Postat Mai 2, 2008 Salut , acesta este noul meu proiect de aducere la viata a acestui venerabil ij 56 din 1960 , de aceea rog pe toti cei care au avut asemenea motor sa ma ajute cu sfaturi, poze si documentatie despre acest model . Am o dilema ASA ARATA EL ORIGINAL s-au i s-a schimbat furca pt. ca aripa fata arata diferit fata de cum sti eu Gasesti poze cu ij 56 pe forum cred ca aripa fata si scaunele sunt modificatespor la munca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutza Postat Mai 2, 2008 Share Postat Mai 2, 2008 E original. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Mai 2, 2008 Share Postat Mai 2, 2008 Al meu e din '61 ,are aripa la fel insa pentru pilot are o sa din cauciuc asemanatoare cu cea de bicicleta,iar pentru pasager o sa scurta,rectangulara,capitonata. Arata bine masinaria.Functioneaza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 2, 2008 Share Postat Mai 2, 2008 e original si pare un stare buna. e un motor foarte misto. Intreaba ce vrei sa stii pe la el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Mai 3, 2008 Autor Share Postat Mai 3, 2008 [Anca nu am avut timp sa ancerc sa-l pornesc , dar din spusele fostului propietar cica ar functiona dar stiti cum este toti asi lauda fiarele vechi , am sa va anunt si de ce am nevoie la momentul oportun . Pentru moment m-ar interesa o carte tehnica a acestui model , multumesc anticipat tuturor binevoitorilor . El este viitorul meu motociclist deja este annebunit dupa motociclete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 3, 2008 Share Postat Mai 3, 2008 greu de gasit carte tehnica. cel putin eu nu am vazut deecat pentru planeta 5 -- urmasul mult mai nou. ce pot sa iti spun e ca daca ai carburator si filtru de aer original atunci butonul ala cu 3 pozitii de pe laterala capacelor este reglajul de altitudine pentru motor. fiecare gradatie se pune la o crestere a altitudinii cu 1000m - deci poti urca pana la 3000m fara sa schimbi setarile carburatorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Profile Deleted Postat Mai 3, 2008 Share Postat Mai 3, 2008 (editat) [Anca nu am avut timp sa ancerc sa-l pornesc , dar din spusele fostului propietar cica ar functiona dar stiti cum este toti asi lauda fiarele vechi , am sa va anunt si de ce am nevoie la momentul oportun . Pentru moment m-ar interesa o carte tehnica a acestui model , multumesc anticipat tuturor binevoitorilor . El este viitorul meu motociclist deja este annebunit dupa motociclete caute pe net poze cu el nu neaprat pe forum, eu cred ca doar saua e schimbata in rest e la linia originala spor la restaurare Editat Mai 3, 2008 de swartelf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Mai 3, 2008 Autor Share Postat Mai 3, 2008 Curios dar saua pare originala are prinderile si blocajul ei de langa rezervor cu cui cu arc nemodificate . Am zis ca aripa mi se pare modificata deoarece seamana cu acest MODEL DE IJ . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Mai 3, 2008 Share Postat Mai 3, 2008 Pai acel model de Ij si e, din cate ma pricep eu, nu e Ij 56. E o Planeta 1 cred. Tablaria si buretele de la sea se prea poate sa fie originale, tapiteria nu este. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Mai 3, 2008 Autor Share Postat Mai 3, 2008 Pai acel model de Ij si e, din cate ma pricep eu, nu e Ij 56. E o Planeta 1 cred. Tablaria si buretele de la sea se prea poate sa fie originale, tapiteria nu este. OK dar poate a-mi explici si mie de ce scrie pe placuta de identicare IJ 56, poate treci pe la mine prin CHITILA cu RABINU cand ai timp ALEKULE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 3, 2008 Share Postat Mai 3, 2008 Pai acel model de Ij si e, din cate ma pricep eu, nu e Ij 56. E o Planeta 1 cred. Tablaria si buretele de la sea se prea poate sa fie originale, tapiteria nu este. e un model de trecere diferente cea mai vizibila intre planeta 1 si ij 56 e rezervorul --- mai ascutit la ij 56 asa cum am eu si mai rotunjit la modelul din poza de pe autosoviet tapiteria e schimbata la ea si imi tre si mie cineva sa imi faca unca calumea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 ij56 sint 2 modele cel cu sacun lung si aripa ridicata si cel cu 2 sacune si cu aripa coborita pe roata. in foto nu este sacunul pasagerului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 Cartea tehnica o am eu...chiar pe cea in limba romana....numai trebuie sa asteptati putin sa-i fac poze pagina cu pagina si dupaia o pun pe forum:cheers: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Mai 4, 2008 Autor Share Postat Mai 4, 2008 Cartea tehnica o am eu...chiar pe cea in limba romana....numai trebuie sa asteptati putin sa-i fac poze pagina cu pagina si dupaia o pun pe forum:cheers: MERCI mult , nu e nici-o graba deocamdata , vreau sa ancerc sa al pornesc zilele astea , abia dupa aceea am sa ancep sa lucrez la el an functie de cum se comporta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 ij56 sint 2 modele cel cu sacun lung si aripa ridicata si cel cu 2 sacune si cu aripa coborita pe roata.in foto nu este sacunul pasagerului Dany,daca ai acces la motoarele alea te rog sa pui mai multe fotografii ca imi curg balele si nu pot sa le mai opresc. Bach nu te mai chinui pt ca am gasit cartea gata.manual_ij_2.pdf Din pacate prima parte are 1,01 Mb si nu ma lasa sa o atasez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Mai 5, 2008 Autor Share Postat Mai 5, 2008 Dany,daca ai acces la motoarele alea te rog sa pui mai multe fotografii ca imi curg balele si nu pot sa le mai opresc.Bach nu te mai chinui pt ca am gasit cartea gata.manual_ij_2.pdf Din pacate prima parte are 1,01 Mb si nu ma lasa sa o atasez. Salut., super cartea ,merci ,ancearca totusi daca o poti da an doua partea antai , probabil acolo sant si desenele tehnice (figuri ,etc ) m-ar interesa mult si acelea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Mai 5, 2008 Share Postat Mai 5, 2008 din ce am vazut eu e cu totu` alta carte decat ce am eu...maine primesc aparatu si bag si versiunea ce o am eu cu tot cu desene tehnice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 (editat) Sa vedem merge asa?Merge! Bach,langa manual pune si fotografii cu motoarele alea.Eventual trimitemi-le pe mail la dimensiune mai mare. Editat Mai 6, 2008 de bachus_21 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 Dany,daca ai acces la motoarele alea te rog sa pui mai multe fotografii ca imi curg balele si nu pot sa le mai opresc.Bach nu te mai chinui pt ca am gasit cartea gata.manual_ij_2.pdf Din pacate prima parte are 1,01 Mb si nu ma lasa sa o atasez. sint a lui fratmiu astea deci nui problea am si eu ij56 si ij49 voi pune mai multe foto curind paote reusesc so scot afara din gramada de fiare pe aia cu atas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Mai 7, 2008 Share Postat Mai 7, 2008 In cartile pe care le aveti explica cumva cum se regleaza avansul pt motoarele ce au bujia montata inclinat pe lateral?(Ij 49, Ij56) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 7, 2008 Share Postat Mai 7, 2008 In cartile pe care le aveti explica cumva cum se regleaza avansul pt motoarele ce au bujia montata inclinat pe lateral?(Ij 49, Ij56) cu surubelnita bagata pe la bujie - cel mai rapid si sigur daca vreti metoda completa ziceti si o scriu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Septembrie 7, 2008 Autor Share Postat Septembrie 7, 2008 [salut abia acum am reusit sa ma ocup putin de ij si dupa schimbarea citorva fire din inst. el. si curatarea carburatorului si a filtrului am reusit sa al pornesc binenteles cu un pic de benzina an capul pistonului , motorul porneste imediat asa dar dupa cateva sec. se opreste ca si cum nu s-ar alimenta corect . Poate sa ami spuna cineva ce ar putea avea . va multumesc . La iarna sper sa am timp mai mult pt. a maocupa de el . chiar nu-mi poate da nimeni un raspuns o parere pe aceasta tema . As mai avea nevoie de o pereche de tobe an stare buna de ij. 56 si un carburator daca are cineva astept un raspuns ,un pret , si o poza pe forum s-au la tel.0740376555 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 7, 2008 Share Postat Septembrie 7, 2008 trebuie vazut dece se opreste - se inneaca sau nu are benzina suficienta eu am pe al meuu tobe de jupiter si carburator k68 - nou. nu sunt originale pentru ca e o motocicleta folosita frecvent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Septembrie 8, 2008 Autor Share Postat Septembrie 8, 2008 Merci , dar eu vreau sa al fac cu piese originale asa cum a fost el , nu vreau sa fac din el un hibrid cu piese din toata gama modelelor IJ de pana acum . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.