Sari la conținut

Un Nou Proiect Ij 56 1960


ioneld
 Share

Postări Recomandate

Salut , acesta este noul meu proiect de aducere la viata a acestui venerabil ij 56 din 1960 , de aceea rog pe toti cei care au avut asemenea motor sa ma ajute cu sfaturi, poze si documentatie despre acest model . Am o dilema ASA ARATA EL ORIGINAL s-au i s-a schimbat furca pt. ca aripa fata arata diferit fata de cum sti eu :rusinica:

post-29942-1209746872_thumb.jpg

post-29942-1209746914_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut , acesta este noul meu proiect de aducere la viata a acestui venerabil ij 56 din 1960 , de aceea rog pe toti cei care au avut asemenea motor sa ma ajute cu sfaturi, poze si documentatie despre acest model . Am o dilema ASA ARATA EL ORIGINAL s-au i s-a schimbat furca pt. ca aripa fata arata diferit fata de cum sti eu :rusinica:
Gasesti poze cu ij 56 pe forum cred ca aripa fata si scaunele sunt modificate

spor la munca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Al meu e din '61 ,are aripa la fel insa pentru pilot are o sa din cauciuc asemanatoare cu cea de bicicleta,iar pentru pasager o sa scurta,rectangulara,capitonata.

Arata bine masinaria.Functioneaza?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[Anca nu am avut timp sa ancerc sa-l pornesc , dar din spusele fostului propietar cica ar functiona dar stiti cum este toti asi lauda fiarele vechi :blbl: , am sa va anunt si de ce am nevoie la momentul oportun :rolleyes: . Pentru moment m-ar interesa o carte tehnica a acestui model , multumesc anticipat tuturor binevoitorilor . El este viitorul meu motociclist deja este annebunit dupa motociclete :rusinica:

post-29942-1209812276_thumb.jpg

post-29942-1209812307_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

greu de gasit carte tehnica. cel putin eu nu am vazut deecat pentru planeta 5 -- urmasul mult mai nou.

 

 

 

ce pot sa iti spun e ca daca ai carburator si filtru de aer original atunci butonul ala cu 3 pozitii de pe laterala capacelor este reglajul de altitudine pentru motor.

 

 

fiecare gradatie se pune la o crestere a altitudinii cu 1000m - deci poti urca pana la 3000m fara sa schimbi setarile carburatorului :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[Anca nu am avut timp sa ancerc sa-l pornesc , dar din spusele fostului propietar cica ar functiona dar stiti cum este toti asi lauda fiarele vechi :kiss: , am sa va anunt si de ce am nevoie la momentul oportun :rolleyes: . Pentru moment m-ar interesa o carte tehnica a acestui model , multumesc anticipat tuturor binevoitorilor . El este viitorul meu motociclist deja este annebunit dupa motociclete :rusinica:

 

caute pe net poze cu el nu neaprat pe forum, eu cred ca doar saua e schimbata in rest e la linia originala spor la restaurare :blbl:

Editat de swartelf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Curios dar saua pare originala are prinderile si blocajul ei de langa rezervor cu cui cu arc nemodificate . Am zis ca aripa mi se pare modificata deoarece seamana cu acest MODEL DE IJ .

post-29942-1209831818_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai acel model de Ij si e, din cate ma pricep eu, nu e Ij 56. E o Planeta 1 cred. Tablaria si buretele de la sea se prea poate sa fie originale, tapiteria nu este.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai acel model de Ij si e, din cate ma pricep eu, nu e Ij 56. E o Planeta 1 cred. Tablaria si buretele de la sea se prea poate sa fie originale, tapiteria nu este.

OK dar poate a-mi explici si mie de ce scrie pe placuta de identicare IJ 56, poate treci pe la mine prin CHITILA cu RABINU cand ai timp ALEKULE :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai acel model de Ij si e, din cate ma pricep eu, nu e Ij 56. E o Planeta 1 cred. Tablaria si buretele de la sea se prea poate sa fie originale, tapiteria nu este.

e un model de trecere

 

diferente cea mai vizibila intre planeta 1 si ij 56 e rezervorul --- mai ascutit la ij 56 asa cum am eu si mai rotunjit la modelul din poza de pe autosoviet

 

 

 

 

tapiteria e schimbata la ea si imi tre si mie cineva sa imi faca unca calumea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cartea tehnica o am eu...chiar pe cea in limba romana....numai trebuie sa asteptati putin sa-i fac poze pagina cu pagina si dupaia o pun pe forum:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cartea tehnica o am eu...chiar pe cea in limba romana....numai trebuie sa asteptati putin sa-i fac poze pagina cu pagina si dupaia o pun pe forum:cheers:

MERCI mult , nu e nici-o graba deocamdata , vreau sa ancerc sa al pornesc zilele astea , abia dupa aceea am sa ancep sa lucrez la el an functie de cum se comporta :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ij56 sint 2 modele cel cu sacun lung si aripa ridicata si cel cu 2 sacune si cu aripa coborita pe roata.

in foto nu este sacunul pasagerului

Dany,daca ai acces la motoarele alea te rog sa pui mai multe fotografii ca imi curg balele si nu pot sa le mai opresc.

Bach nu te mai chinui pt ca am gasit cartea gata.manual_ij_2.pdf

Din pacate prima parte are 1,01 Mb si nu ma lasa sa o atasez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dany,daca ai acces la motoarele alea te rog sa pui mai multe fotografii ca imi curg balele si nu pot sa le mai opresc.

Bach nu te mai chinui pt ca am gasit cartea gata.manual_ij_2.pdf

Din pacate prima parte are 1,01 Mb si nu ma lasa sa o atasez.

Salut., super cartea ,merci ,ancearca totusi daca o poti da an doua partea antai , probabil acolo sant si desenele tehnice (figuri ,etc ) m-ar interesa mult si acelea :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dany,daca ai acces la motoarele alea te rog sa pui mai multe fotografii ca imi curg balele si nu pot sa le mai opresc.

Bach nu te mai chinui pt ca am gasit cartea gata.manual_ij_2.pdf

Din pacate prima parte are 1,01 Mb si nu ma lasa sa o atasez.

 

sint a lui fratmiu astea deci nui problea am si eu ij56 si ij49

voi pune mai multe foto curind paote reusesc so scot afara din gramada de fiare pe aia cu atas :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cartile pe care le aveti explica cumva cum se regleaza avansul pt motoarele ce au bujia montata inclinat pe lateral?(Ij 49, Ij56)

cu surubelnita bagata pe la bujie - cel mai rapid si sigur

 

 

daca vreti metoda completa ziceti si o scriu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

[salut abia acum am reusit sa ma ocup putin de ij si dupa schimbarea citorva fire din inst. el. si curatarea carburatorului si a filtrului am reusit sa al pornesc binenteles cu un pic de benzina an capul pistonului , motorul porneste imediat asa dar dupa cateva sec. se opreste ca si cum nu s-ar alimenta corect . Poate sa ami spuna cineva ce ar putea avea . va multumesc . La iarna sper sa am timp mai mult pt. a maocupa de el .

 

chiar nu-mi poate da nimeni un raspuns o parere pe aceasta tema . As mai avea nevoie de o pereche de tobe an stare buna de ij. 56 si un carburator daca are cineva astept un raspuns ,un pret , si o poza pe forum s-au la tel.0740376555 . :rolleyes: :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuie vazut dece se opreste - se inneaca sau nu are benzina suficienta

 

 

eu am pe al meuu tobe de jupiter si carburator k68 - nou. nu sunt originale pentru ca e o motocicleta folosita frecvent

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...