ekkemu Postat Mai 5, 2008 Share Postat Mai 5, 2008 Intrebarea e cea din titlu. Tinand cont ca sunt cam la fel motocicletele astea doua, sunt curios cum e cu intretinerea? Chiar e adevarat mitul ca japonezele sunt fiabile si usor de intretinut? Adica se aplica si la capitolul hard enduro? Pareri de la oameni experimentati, eventual cu cifre gen: schimb de ulei la X km sau X ore de mers. Baia de ulei este de 1.2 L la KTM, la Yam nu stiu cat e, deci si asta are o relevanta. Plasticele costa mai mult la KTM decat la YAM? Ce alte consumabile sunt ? Mersi Adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Mai 5, 2008 Share Postat Mai 5, 2008 plastice mai scumpe la yamaha, capacitate ulei 1,2 l si la yamaha, un singur filtru de ulei, piese ceva mai scumpe si mai putin disponibile.fun factor mai mare la portocala.fiabilitate similara la amandoua. ciclistica destul de diferita, trebuie sa testezi pentru a vedea ce vrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rebelul Postat Mai 5, 2008 Share Postat Mai 5, 2008 preturile pieselor de wr sunt sensibil mai mari fata de ktm. este adevarat ca in afara de consumabile pe care le gasesti pe stoc la reprezentante, restul vin pe comanda cel mai devreme intr-o saptamana, asta daca alegi bine sursa.(nu recomand sa fie comandate piese prin reprezentante care sunt total neserioase si extrem de neglijente cu comenzile) yamaha este o motocicleta minunata dar foarte prost reprezentata in romania atat in reteaua de vanzari cat si la service.daca ai sa mergi in show-room la dealerul principal in otopeni ei or sa-ti prezinte la vanzare motociclete noi dar numai ca model 2005, iar daca vrei sa vezi cum arata wr-ul 2008 il vezi numai in cataloage. cu toate astea daca alegi sa-ti iei un wr ai posibilitatea sa-ti aduci piese din germania foarte repede si ai si cativa mecanici dedicati pe care te poti baza. inca ceva, daca totusi vrei yamaha nu o cumpara din tara unde preturile sunt de japca, drumul yamaha pana in romania este foarte lung! bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 nici doual tours nu aduce wr450 model 2008? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rebelul Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 (editat) orice dealer iti aduce modelul 2008, la dual tours chiar l-am vazut la inceputul anului. si daca vorbim de preturi dati un search pe forumul asta si o sa gasiti niste baieti din mures care rup gura oricarui dealer cu preturile la wr. oare de ce? Editat Mai 6, 2008 de Rebelul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ekkemu Postat Mai 6, 2008 Autor Share Postat Mai 6, 2008 orice dealer iti aduce modelul 2008, la dual tours chiar l-am vazut la inceputul anului. si daca vorbim de preturi dati un search pe forumul asta si o sa gasiti niste baieti din mures care rup gura oricarui dealer cu preturile la wr. oare de ce? ce baieti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rebelul Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 ai pm de la mine. am gresit locul: miercurea-ciuc. si gata ca am deviat de la topic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOTRU Postat Mai 16, 2008 Share Postat Mai 16, 2008 da-mi si mie te rog pm cu baietii aia ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Mai 22, 2008 Share Postat Mai 22, 2008 Ma intereseaza si pe mine o chestie pt 450exc.....daca nu faci hard enduro cu el ci ceva mai slabutz ca la inceput si nici nu participi la concurs...cam la cati km trebe schimbat uleiul si filtrele? si inafara de astea ce mai inseamna intretinerea la un exc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piti_biker Postat Mai 28, 2008 Share Postat Mai 28, 2008 (editat) ..la 8 ore de functionare se schimba uleiul si filtrele in numar de 3..asta se recomanda de oricine..daca nu vrei sa iti calezi motorul ..sau cine stie ce defectiune.. Editat Mai 28, 2008 de piti_biker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Mai 28, 2008 Share Postat Mai 28, 2008 ..la 8 ore de functionare se schimba uleiul si filtrele in numar de 3..asta se recomanda de oricine..daca nu vrei sa iti calezi motorul ..sau cine stie ce defectiune.. eu zic ca exagerezi putin. Fabricantul zice sa schimbi la 15 ore. Eu asa schimb. Insa pun pariu ca daca as schimba la 20 - 25 de ore nu ar fi nici o problema. Pe advrider am vazut grasi de americani care schimbau la 520 uleiul si filtrele la 2000 km si mergeau cu ele de 2-3 sezoane fara probleme. Nu e bine nici ca ei. Daca schimbi la 15 ore e perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Mai 28, 2008 Share Postat Mai 28, 2008 15 ore in regim de competitie si 30 ore la hobby. Asa zice cartea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nomad_shop Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 Costuri de intretinere la KTM Kit cu toate filtrele de ulei si garnituri - 80 lei Ulei motor - 2 litrii recomand Motul - undeva pe la 50 lei litru Filtru aer -55 lei Bujie NGK - 20 lei Cam astea schimb eu la 23 de ore de functionare (media ingtre race si hobby) Kit plasticui - 120 euro Iar o data pe an e bine sa schimbi bucsele de la roti si bascula spate + niste rulmenti + lichidul din furca cu semeringuri cu tot + toate lichidele din motor - (frana, racire, ambreaj) Aceast operatie te costa 300 euro fara manopera (se presupune ca o faci tu acasa). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 Costuri de intretinere la KTMKit cu toate filtrele de ulei si garnituri - 80 lei Ulei motor - 2 litrii recomand Motul - undeva pe la 50 lei litru Filtru aer -55 lei Bujie NGK - 20 lei Cam astea schimb eu la 23 de ore de functionare (media ingtre race si hobby) Kit plasticui - 120 euro Iar o data pe an e bine sa schimbi bucsele de la roti si bascula spate + niste rulmenti + lichidul din furca cu semeringuri cu tot + toate lichidele din motor - (frana, racire, ambreaj) Aceast operatie te costa 300 euro fara manopera (se presupune ca o faci tu acasa). Nu trebuie sa schimbi bujia si filtrul la fiecare revizie. Bujia merge si un sezon. Filtrul e bine sa fie spalat si dat cu spray special dupa fiecare weekend (sau chiar dupa o zi daca s-a mers mult in praf). Piesele/consumabilele la ce ai enumerat la revizia anuala nu costa mai mult de 150E. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Iunie 5, 2008 Share Postat Iunie 5, 2008 (editat) plastice am vazut setul complet la un magazin in sibiu cu 70 de euro,doar ca e facut prin germania.. 1 lichid ambreiaj magura 35 lei/merge la 2 schimburi complete.. 2 l antigel(I.G.A.T) 19 lei 1 lichid frana (mobil)20 lei toate bucsile si rulmentii (roti,bascula,etc)nu sar de 100 de euro,chiar mai putin.. filtrele cele 2 de ulei se pot schimba si pe producator si nu depaseste setul 35 de lei. in functie de uzura placute frana fata+spate/80+90 lei(ferodo) Editat Iunie 5, 2008 de atillas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashTestPilot Postat Decembrie 26, 2008 Share Postat Decembrie 26, 2008 plastice am vazut setul complet la un magazin in sibiu cu 70 de euro,doar ca e facut prin germania.. 1 lichid ambreiaj magura 35 lei/merge la 2 schimburi complete.. 2 l antigel(I.G.A.T) 19 lei 1 lichid frana (mobil)20 lei toate bucsile si rulmentii (roti,bascula,etc)nu sar de 100 de euro,chiar mai putin.. filtrele cele 2 de ulei se pot schimba si pe producator si nu depaseste setul 35 de lei. in functie de uzura placute frana fata+spate/80+90 lei(ferodo) ktm-ul are 2 filtre de ulei nu prea inteleg altceva ... eu am wr 400 si din cate stiu eu este un singur filtru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprian Postat Ianuarie 21, 2009 Share Postat Ianuarie 21, 2009 Intrebarea e cea din titlu. Tinand cont ca sunt cam la fel motocicletele astea doua, sunt curios cum e cu intretinerea? Chiar e adevarat mitul ca japonezele sunt fiabile si usor de intretinut? Adica se aplica si la capitolul hard enduro? Pareri de la oameni experimentati, eventual cu cifre gen: schimb de ulei la X km sau X ore de mers. Baia de ulei este de 1.2 L la KTM, la Yam nu stiu cat e, deci si asta are o relevanta. Plasticele costa mai mult la KTM decat la YAM? Ce alte consumabile sunt ? Mersi Adi uleiul intre 10-20 ore(depinde foarte mult de stilul de pilotaj) ulei full sintetic OFF Road 4+ 47 lei(1,2 litri), filtru ulei hyflo 30 lei(il schimb odata cu uleiul), bujia NGK 32 lei(2/sezon), plastice EUR 100, foaie+pinion+lant 130 EUR, placute frana gold fren 80 lei/set. manete frana/amreiaj 6 eur, filtru aer twin air 2-3/sezon 56 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nomad_shop Postat Ianuarie 21, 2009 Share Postat Ianuarie 21, 2009 Nu trebuie sa schimbi bujia si filtrul la fiecare revizie. Bujia merge si un sezon. Filtrul e bine sa fie spalat si dat cu spray special dupa fiecare weekend (sau chiar dupa o zi daca s-a mers mult in praf).Piesele/consumabilele la ce ai enumerat la revizia anuala nu costa mai mult de 150E. Nu am afirmat asa ceva, am enumerat cateva din piesele pe care trebuie sa le ai in vedere la o revizie. Din lista de 300 de euro am uitat kitul de lant cu pinioane si mansoanele. Mai pui in calcul si niste garnituri pentru revizie, presupunand ca se verifica starea discurilor de ambreaj. Daca trebuie schimabte kitul de placute de ambreaj cu arcuri cu tot costa in jur de 125 euro pentru modele mai vechi si in jur de 250 pentru modelele 2008 -2009 KTM de 4t la modele de 2008 -2009 au un singur filtru de ulei. la modele mai vechi sunt 2 filtre . dar amandou kiturile costa cam la fel de mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.