->Bullet<- Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 http://www.flickr.com/photos/ddexhaust/page3/ saru' mana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 saru' mana http://www.greasykulture.com/Not%20See%20Run.html http://www.greasykulture.com/SF%20BIKE%20SHOW.html http://www.greasykulture.com/Sinners%204th%20July.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 CATE CEVA FRUMOS : http://www.choppercityusa.com/BobberPRBlk.htm (pentru fiecare ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XXXL! Postat Ianuarie 14, 2009 Share Postat Ianuarie 14, 2009 dupa ce am facut RAR ul saptamana trecuta,am inceput un mic proiect bobber la un vn 800 clasic,anvelopa spate avon lata de 160,modificat aripa spate,sa solo pe arcuri,urmeaza schimbat roata fata si muuult mai tarziu rezervorul.am sa revin cu cateva poze cand o sa fie cat de cat gata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Ianuarie 14, 2009 Share Postat Ianuarie 14, 2009 cum ai facut cu prinderile pentru shaua pe arcuri? dupa ce am facut RAR ul saptamana trecuta,am inceput un mic proiect bobber la un vn 800 clasic,anvelopa spate avon lata de 160,modificat aripa spate,sa solo pe arcuri,urmeaza schimbat roata fata si muuult mai tarziu rezervorul.am sa revin cu cateva poze cand o sa fie cat de cat gata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roadkill_Himself Postat Ianuarie 15, 2009 Share Postat Ianuarie 15, 2009 FOTOS FOTOS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XXXL! Postat Ianuarie 15, 2009 Share Postat Ianuarie 15, 2009 (editat) cum ai facut cu prinderile pentru shaua pe arcuri? seaua este de la o nepra,sunt suruburi pentru prindere pe ea iar pe motor, am prins o tabla groasa de gaurile existente si gaurita unde trebuia! pun ceva poze cu inceputul, pun ceva poze cu inceputul,am dat jos aripa veche,am cumparat de la un amic o aripa,pe care,usor si cu rabdare, am taiat o si i am dat o forma ,care, mie imi place.apoi cu ajutorul unui spaclu mic si o tipla, am aplicat ceva chit, pentru a acoperi din vechile gauri de la prinderi.Am pus aripa langa o aeroterma pentru a se usca mai bine.Am frecat de mi au iesit ochii,cu glaspapir granulatie mai mare, apoi cu unul de apa,gaurile nu s au acoperit in totalitate asa ca am mai dat o mana de chit,frecat din nou,rezulata pozitiv!A urmat sprit- chitul,de doua ori,intre ele executand ceva miscari cu glaspapirul! multumesc fratelui CRISTI80,pentru ajutorul care mi la dat! :crack: Editat Ianuarie 15, 2009 de mihaisarghe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulysse Postat Ianuarie 15, 2009 Share Postat Ianuarie 15, 2009 foarte frumoase cele doua bijuteri numai ca din nou revenim la statul roman chiar daca platim impozit si ne vedem de treaba daca oameni care construesc asemenea piese si ne-ar prinde astea pe sosea parnaie chiar cu toate la zi nu ne dau voie mare pacat ar mai face statul niste bani si noi am fi fericitii cu fiarele noastre daca era fabrica de motociclete dacia inteleg ne rupea tariceanu dar asa ce au cu noi orcum multumesc frumoase piese numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Ianuarie 15, 2009 Share Postat Ianuarie 15, 2009 http://www.thebeachcruiser.com/blog/2006/1...velen-pics.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Ianuarie 15, 2009 Share Postat Ianuarie 15, 2009 nice, dar sfatul meu era sa cauti o aripa spate de naked, cum ar fi de sv650. e din metal, se preteaza la perfectie pt roata spate a VN-ului 800 si scapi de tot chinul asta. sa nu mai spun de look, subsemnatul stie! o sa fac cateva poze pun ceva poze cu inceputul,am dat jos aripa veche,am cumparat de la un amic o aripa,pe care,usor si cu rabdare, am taiat o si i am dat o forma ,care, mie imi place.apoi cu ajutorul unui spaclu mic si o tipla, am aplicat ceva chit, pentru a acoperi din vechile gauri de la prinderi.Am pus aripa langa o aeroterma pentru a se usca mai bine.Am frecat de mi au iesit ochii,cu glaspapir granulatie mai mare, apoi cu unul de apa,gaurile nu s au acoperit in totalitate asa ca am mai dat o mana de chit,frecat din nou,rezulata pozitiv!A urmat sprit- chitul,de doua ori,intre ele executand ceva miscari cu glaspapirul! multumesc fratelui CRISTI80,pentru ajutorul care mi la dat! :crack: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Ianuarie 15, 2009 Share Postat Ianuarie 15, 2009 Pai, mai vulpe desertificata, te dai in stamba p-acilea si nu pui poze chiar cu Vulcanul tau bobberit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Ianuarie 15, 2009 Share Postat Ianuarie 15, 2009 da da! bine zici mai Sorinavram! poze vulpe a desertului! pozezzzzzze! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Ianuarie 15, 2009 Share Postat Ianuarie 15, 2009 POPORUL VREA POZEEEEE ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat Ianuarie 16, 2009 Share Postat Ianuarie 16, 2009 nice, dar sfatul meu era sa cauti o aripa spate de naked, cum ar fi de sv650. e din metal, se preteaza la perfectie pt roata spate a VN-ului 800 si scapi de tot chinul asta. sa nu mai spun de look, subsemnatul stie! o sa fac cateva poze eu sunt de parere ca e mai ,,cool'' sa construiesti cat mai multe de pe motorul tau-drive what you build! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XXXL! Postat Ianuarie 16, 2009 Share Postat Ianuarie 16, 2009 am incercat pe cat posibil sa fac cu manutele mele cat mai multe pt reusita acestui bobber!Urmeaza confectionarea unor risere si a unui ghidon! poate pui o poza ceva sa vedem si noi. D ajuta! nice, dar sfatul meu era sa cauti o aripa spate de naked, cum ar fi de sv650. e din metal, se preteaza la perfectie pt roata spate a VN-ului 800 si scapi de tot chinul asta. sa nu mai spun de look, subsemnatul stie! o sa fac cateva poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Ianuarie 17, 2009 Share Postat Ianuarie 17, 2009 am incercat pe cat posibil sa fac cu manutele mele cat mai multe pt reusita acestui bobber!Urmeaza confectionarea unor risere si a unui ghidon!poate pui o poza ceva sa vedem si noi. D ajuta! tu faci riserele ? adica cu manutele tale proprii si personale ? si ghidonul la fel ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XXXL! Postat Ianuarie 17, 2009 Share Postat Ianuarie 17, 2009 (editat) da tu faci riserele ? adica cu manutele tale proprii si personale ? si ghidonul la fel ? Editat Ianuarie 17, 2009 de mihaisarghe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Ianuarie 17, 2009 Share Postat Ianuarie 17, 2009 da te pomeni ca ai strung acasa de vrei sa faci tu rieserele, altfel nu vad cum! ai si freza? ghidonul da! ala se poate face, da niste riesere bune calitativ fara strung nu vad cum ai putea face o treaba buna... tinene la curent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XXXL! Postat Ianuarie 22, 2009 Share Postat Ianuarie 22, 2009 exact,la strung,dar nu acasa,la cineva la atelier! te pomeni ca ai strung acasa de vrei sa faci tu rieserele, altfel nu vad cum! ai si freza?ghidonul da! ala se poate face, da niste riesere bune calitativ fara strung nu vad cum ai putea face o treaba buna... tinene la curent am facut si prinderi aripei,urmeaza pictura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Ianuarie 22, 2009 Share Postat Ianuarie 22, 2009 am facut si prinderi aripei,urmeaza pictura intrebarea mea este vei schimba tevile de esapament????? Pt ca astea care le ai acum nu au nimic de a face cu un bobber Cumva pozele sunt facute cu telefonul...daca este posibil fa niste poze mai de calitate sa se vada mai clar..pt ca merita salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat Ianuarie 22, 2009 Share Postat Ianuarie 22, 2009 hehehe,incet, incet prinde forma!!!bravo frate mihai! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XXXL! Postat Ianuarie 23, 2009 Share Postat Ianuarie 23, 2009 incet le fac pe toate,astept vesti bune de la tine frate cristache! hehehe,incet, incet prinde forma!!!bravo frate mihai! nu le schimb,le voi taia si apoi imbraca cu banda termica! intrebarea mea este vei schimba tevile de esapament????? Pt ca astea care le ai acum nu au nimic de a face cu un bobber Cumva pozele sunt facute cu telefonul...daca este posibil fa niste poze mai de calitate sa se vada mai clar..pt ca merita salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satana pe mobra Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 honda vt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XXXL! Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 aripa e la locul ei,ghidonul si riserele puse si ele,a mai ramas de invelit seaua si modificat ceva tobe dar intai trebie sa mi ajunga o banda din fibra pe care o astept de o saptamana... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat Februarie 17, 2009 Share Postat Februarie 17, 2009 sa vin cu aparatul sa facem niste poze mai clare! bravo domnule!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.