Sari la conținut

Topicul atasistilor. Pagina oficiala


Aleko
 Share

Postări Recomandate

:wave: Sa incepem:

Am luat o Dnepr, Ural, Ij ,Jawa, Mz si ne-am dat seama ca e naspa sa cari totul in spate. Plus ca ar fi misto sa pleci cu familia si gratarul la drum. Solutia e simpla, acolo unde sunt prinderi de atash e musai sa existe si un atash.

post-8-1118525402_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tatal lor. BMW R 75 , "Gellande Gespann" (motocicleta cu atash de teren) proiectat sa aiba vlaga si acum la 64 de ani de la realizare.

post-8-1118526133_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Initierea in tainele atasului. Dupa cum am mai zis, am avut un IJ Festival. Cand l-am cumparat am plecat de la mosh cu motorul solo pentru ca nu aveam unde sa tin si atasul. Dupa ce mi-am mai facut curat prin curte am adus si atasul, dar cu un camion. L-am lasat pe niste buituci in curte si circulam tot cu solo, pt. ca imi place sa ma inclin in viraje. Cam dupa un an am montat atasul sa vad si eu cum e. Mentionez ca nu mai mersesem niciodata cu atas si nu stiam mai nimic despre cum se regleaza tirantii. Dupa ce am montat atashul am vazut ca motocicleta statea putin inclinata in dreapta. Si am mai lungit tirantii ca sa stea dreapta, nici prin vis nu-mi trecea motivul pentru care batranul lasase tirantii asa. Dau pedala s i incalec. Cum am iesit din curte, m-am dus direct in sant. Scot motoru din sant si mai fac o incercare. In momentul in care acul vitezometrului trecea de 10 km/h, nu mai puteam tine ghidonul in mana, il tragea in stanga. Abia atunci mi-am dat seama ce era cu tirantii aia.

 

P.S. Reglajul tirantilor pe mine m-a costat o sperietura puternica, dar poate costa mult mai mult, deci nu faceti ca mine, informati-va mai intai sau cine nu are un mosh IJ-ist sa-si cumpere.... :o :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa e. Daca iti cumperi o moto cu atash, ii dai jos atasul si dup-aia il montezi tre sa lasi la fel strangera tirantilor si te joci doar jos la strangera nucilor . Motocicleta tre sa fie aranjata ca in imaginea de mai sus, altfel trage dreapta si vibreaza mult ghidonul.

Apoi daca este prost reglat atasul sa va asteptati sa va strice rapid bucsele de la bascula motocicletei si cele de la bascula atasului.

 

La Uralul meu nu cred ca a fost dat jos vreodata atasul, este reglat perfect, cred ca din fabrica. Nu exista viteza sa traga in vreo directie sau sa joace furca. (Doar la franare trage stanga).

Pe cand la Ij ,orice i-as fi facut intre 45-50 km/h vibra furca si tragea dreapta usor.

 

Asa ca daca ati cumparat motocicleta de la un mosh atasist e bine sa lasati reglajele cum sunt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lumea se distreaza cu Zundappul de 750 ca si cand ar fi nou-nout. Binenteles ca au fost restaurate exemplar dar de la inceput au fost gandite sa aiba viata lunga.

Or fi crezut aia ca razboiul va dura 60 de ani?

Zundapp in Norvegia zilelor noastre.

post-8-1118659580_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe net am gasit odata niste filme facute de un proprietar pasionat de BMW si Zundapp. Sunt la fel de uimitoare ca si filmele de prezentare cu Ural Gear-up.

Daca le gasesc le postez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este destul de greu cu atash...mai ales daca nu esti obisnuit...la mine nu sunt probleme pentru ca eu am invatat sa merg cu atash, apoi solo... deh...asta a fost situatia...bunicul meu nu statea sa dea atashul jos ca sa merg eu..."Vrei sa mergi? Aia este motocicleta! Cu atash. Fara atash nu exista." Si asa am invatat eu sa merg cu motocicleta. Era forte ciudat pentru ca mergeam numai pe drumuri de tara, peste campii si dealuri... la inceput mi s-a parut foarte nasol si vroiam chiar sa renunt...eu incercam sa i-au viraj stanga si Ivan nu vroia (tot un Festival). Apoi am inceput si eu sa ma prind ca se conduce din acceleratie, frana spate...depinzand pe ce parte i-a virajul...apoi mi-am dat seama...normal!!!...in viraj, daca sunt doua roti ce-a de pe interior trebuie sa aiba viteza mai mica, iar ce-a de pe exterior sa aiba viteza mai mare...aha...deci asa...nu au mai fost probleme de atunci...apoi dupa un an m-am urcat pe ea solo..ha ha ha...floare la ureche...iar cand mi-am luat prima mea motocicleta, un MZ ES 250 "Gat de lup", mi s-a parut banal mersul la solo...oricum nici acum nu excelez in mersul cu atash :blbl: , dar ma descurc... :o

 

Numa' bine! :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu iubesc enorm BMW-ul si Zundapp-ul, iar Zundapp KS 750 este preferata mea. Iubesc acea motocicleta.

Daca Akeko tot s-a apucat sa puna poze cu BMW si Zundapp vechi...am cautat si eu pe calculator...si am gasit unele...de epoca...poze din timpul razboiului...

 

Prima...DKW 350...Tatal IJ-ului :wave:

post-8-1118660489_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...