ivan pedala Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 Nu-ti face probleme, n-o sa cer drepturi de autor...iubesc motoarele la fel ca si voi, asa ca am postat pozele ca sa le poata vedea oricine si sa poata bucura privirea oricui. Ma bucur ca ti-au placut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 Foarte frumoase pozele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silviu.tomica Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 Inca putin si e gata de drum.... Parerea mea e ca a iesit bine....sa vad cu parbrizul cum o sa fac ceva frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
etarulescu Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 Inca putin si e gata de drum.... Parerea mea e ca a iesit bine....sa vad cu parbrizul cum o sa fac ceva frumos Frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 Foarte frumos.bravo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silviu.tomica Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 O sa revin cu poze montat pe moto.... saptamana asta sper sa fie gata...Am tot ce imi trebuie decat timpul imi lipseste .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Mai 2, 2012 Autor Share Postat Mai 2, 2012 @silviu.tomica sper ca vii la intrunirea de atase si comuniste. O sa se bucure si nea Liche, ce vine negresit cu Jawa cu atas Velorex. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silviu.tomica Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 O sa incerc sa vin sa vad cum lucrez ca e cam nasol cu liberele la mine.....Oricum pana acum nu am mai venit si chiar as fi curios..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorebel_ijzf Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 Salutare tuturor. Am si eu ceva cu atas prin curte( tras pe dreapta) ma bucur sa vad ca mai sunt inca unii care au dragoste pt atas, mie unul mi-e dor de o tura. Intrebarea mea este: a mai omologat cineva atas pe moto de viteza? in afara vad ca sunt multe( si scumpe) la noi au ramas doar comunistele. Am un yzf la care as pune atas, dar am auzit ca la RAR costa mult. Ma tot gandesc sa pun ij-ul pe picioare, dar e prea vechi si prea stricat si necesita ceva investitii, poate va veni si ziua lui sa iasa la asfalt dar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 O data pe luna mai apare cineva cu o asfel de intrebare... daca ai timp cauta si vei gasi discutii interesante despre acest subiect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorebel_ijzf Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 daca ai timp cauta si vei gasi discutii interesante despre acest subiect. Pai asta e problema........Timpul. E chiar asa mare deranj pt o intrebare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 (editat) multumesc frumos pentru apreciere, imi doresc ca gandul sa-mi devina fapta. Astazi am adus, cu chin/cu vai, motocicleta acasa. Ce simt? Pai... Este greu de crezut pentru orice om normal ca va fi posibil in continuare proiectul meu, anume acela de a parcurge drumul Romania-Ucraina-Polonia-Tarile Baltice-Finland_Rusia-Ukraine_Romania, un drum de 6 mii de km, cu aceasta motocicleta, aceasta IJ planeta5 cu atas achizitionata de la Husi gratie Vulpoiului si reparata de mesterul Pedros in vederea acestei calatorii. In tot cazul, nu in acest an. Poate niciodata cu aceasta motocicleta (nu ma refer in general la Ij Planeta 5, ci la exemplarul meu). Dupa un drum de doar 6 (sase) km - nu sase mii- anume cat am adus-o de la atelierul lui Pedros pana acasa la mine, ei bine: cazura, mai oameni buni, suruburi din ea... asta dupa excesiv de mult timp cheltuit si costuri totale (de pana acum - ca mai urmeaza pana sa fie ok - asadar costuri de 1.700 de euro). Motocicleta este deci intr-o stare absolut jenanta, dupa atata timp si atatia bani investiti in ea. Acum vad urmatoarele 5 variante de mers mai departe: 1. dat foc pe camp motocicletei (la propriu); 2. vanduta, asa cum este, cu o pierdere estimata de 80% ; 3. radiata si vanduta, pe piese. cu o pierdere estimata de 60%; 4. continuat lucrul, cu o investitie estimata de alti cca 500 de euro minim, cine stie cat timp si cu rezultate incerte. Mizerabile. In tot cazul, in aceasta varianta piesele le voi cumpra personal si doar direct din Rusia, fari intermediari/vanzatori de piese de nici un fel. De asemenea, reparata fara "priceputi". De nici un fel. 5. depozitata in aceasta stare pe termen nedefinit. Am sa-mi acord un ragaz de cateva zile; spre a ma scutura -sper- de starea ce acum ma indeamna sa-i dau foc mormanului de fiare. Mi-as dori sa iau o decizie corecta dupa aceasta pauza. Daca sunt intrebari? Editat Mai 5, 2012 de Festina Lente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 Scoate jivina periodic la plimbare,încrederea se clădeÂşte încet. Pentru depresie recomand berea,face minuni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 (editat) Scoate jivina periodic la plimbare, asta daca ar fi intr-o stare de functionare decenta, desigur. dar nu este. acceleratia se blocheaza si motorul zbiara la relanti, cablul de acceleratie se invarte aiurea, nefiind fixat; farul cade, suruburile cazute pe drumul parcurs de la mecanic pana acasa trebuie cumparate si repuse la loc, fumul iese pe la toate incheieturile tobei. astea toate dupa doar 6 km, de la atelierul expertului si pana acasa. dupa atata vreme si atatia bani, motocicleta nu intruneste un minimum de functionare decenta. nu este posibil in acest moment a se parcurge cu aceasta motocicleta -in conditii de minima siguranta- un drum. indiferent de distanta. Editat Mai 5, 2012 de Festina Lente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CUXI Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 acceleratia se blocheaza si motorul zbiara la relanti, cablul de acceleratie se invarte aiurea, nefiind fixat; farul cade, suruburile cazute pe drumul parcurs de la mecanic pana acasa trebuie cumparate si repuse la loc, fumul iese pe la toate incheieturile tobei. astea toate dupa doar 6 km, de la atelierul expertului si pana acasa. dupa atata vreme si atatia bani, motocicleta nu intruneste un minimum de functionare decenta. nu este posibil in acest moment a se parcurge cu aceasta motocicleta -in conditii de minima siguranta- un drum. indiferent de distanta. nenea?inainte sa te dai cu motocicleta..??ai avut bicicleta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 (editat) nenea?inainte sa te dai cu motocicleta..??ai avut bicicleta? nu inteleg. poti te rog sa detaliezi? daca poti, in cuvinte potrivite. multumesc. Editat Mai 5, 2012 de Festina Lente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 wă omule... hai să vorghim vorba ceia, ca în fundu' moldovei .. Ci bătaie tre' să-ți phoot io ție... la propriu Âşi numa' cu pălmi Âşi kicioare! Păi ci praznavaieț credeai tu că obții de la o comunistă? Asta una la mînă. Păi ci fel di om.. motociclist..călăreț eÂşti tu? Ata a doua la măna? Pui di avicola di oraÂş ce ne eÂşti !!!!!!!! Calitatea pieselor n-are nici o legătură, de oriunde le-ai achiziționa. Intermediari, mama Rusie, calitate.... beÂşini măi băiete, aiestea-s beÂşini. Asta e calitatea acolo, țapănă, inflexibilă, cum mai vrei să-i zici. Asta e farmecul motocicletelor sovietice: un cîcat ambulant! Ăsta e farmecul lor: pleci, dar nu Âştii că ajungi, sau cum! Dacă nu erai conÂştient de treaba asta... mnezău ne ierte, d-apoi vezi a doua linie ce-am scris. Vezi diferența între Planeta 5 Âşi MZ ETZ. AceiaÂşi categorie, dar ... altceva. Greu mi-e să cred cît de superficial eÂşti! Sau cel puțin ai analizat problema. ÂŞtii a ce-mi sună atitudinea asta? A puțoi de ntiÂşpe ani, care Âştie el că Frst Baic e o panaramă. Că chică Âşuruburi din ea. Că japonezele ieste frate. Fără să Âştie ce-i ăla jigler, ferodou, sită.... Uite, dă-mi mie fondurile Âşi motocicleta Âşi plec eu în călătoria spre Nord. Eu plec 100% relaxat. Te bagi? Ai înțeles ideea? Omul sfințeÂşte locul ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 (editat) Te bagi? Inainte de orice, te-as ruga sa folosesti un limbaj si un mod de apelare decent. Ce zici? Te bagi? Iti e -cred- evident ca la postul de mai sus imi e greu a raspunde. Nu ca n-as putea. As spune sa nu ma incerci. Incearca doar sa ma apelezi civilizat, ok? Editat Mai 5, 2012 de Festina Lente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 vaaaleuuuu.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 Fa-o ca pe o japoneza, foloseste blocator de filet - Permatex sau altele, si suruburile incep sa nu mai cada. Suruburile moi de 8.8 se inlocuiesc cu suruburi 10.7 sau 12 unde e nevoie, nu mai apleca urechea la povesti cu tolerante mari si lucreaza cu tolerante mici si ai sa vezi ca se schimba treaba. 6km e curat ghinion, sau altceva. 6000km merge orice IJ pregatit bine. Cum ziceam la inceputuri, de investitie nu scapi. Ori investesti in tine, sa stii sa te descurci bine si mai ieftin, ori investesti in altii ca sa-ti vanda servicii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CUXI Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 (editat) nenea?inainte sa te dai cu motocicleta..??ai avut bicicleta? nu inteleg. poti te rog sa detaliezi? daca poti, in cuvinte potrivite. multumesc. Reformulez Inainte sa cumperi IJ-ul??Ai aut bicicleta?Si daca raspunsul este afirmativ astept doua raspunsuri: 1.Ce tip-marca? 2.de cat timp? P.S. In caz de nevoie pot sa si desenez intrebarile de mai sus Editat Mai 5, 2012 de CUXI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 (editat) P.S. In caz de nevoie pot sa si desenez intrebarile de mai sus da, deseneaza. daca poti. incearca in culori, ca sa nu te-ncurci. incepi -doar daca poti- prin a te desena pe tine. Ori investesti in tine, sa stii sa te descurci bine si mai ieftin, ori investesti in altii ca sa-ti vanda servicii. o sa caut o cale... cumva, trebuie rezolvat ... multumesc mult pentru opinie, esti sufletist. asfalt curat! Editat Mai 5, 2012 de Festina Lente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 (editat) ...nenea?inainte sa te dai cu motocicleta..??ai avut bicicleta? Da! ..la fel m-am intrebat si eu! ...poti te rog sa detaliezi?... ...acceleratia se blocheaza si motorul zbiara la relanti, cablul de acceleratie se invarte aiurea, nefiind fixat; farul cade, suruburile cazute pe drumul parcurs de la mecanic pana acasa trebuie cumparate si repuse la loc, fumul iese pe la toate incheieturile tobei. astea toate dupa doar 6 km... Am sa detailez eu... o fac pentru ca pana acum chiar am crezut ca esti un tip serios, ca poti incerca sa pui in practica ceeace-ti propui. Sper sa continui... Ai un motor scos de la reparat si care scoate fum... si se desfac suruburi de la far... si cablul se blocheaza... si bla bla bla...?? Ok si ce-i cu asta? De ce esti disperat? Pune mana si pune-ti singur suruburile la loc, verifica, tot ce gasesti slab strangi si daca se slabesc din nou, le poti asigura cu solutie de blocat suruburi! Si ce daca scoate fum un motor ce abea a fost reparat? ..peste 1000 km o sa-si dea drumul, peste 2000 km v-a fi alt motor, v-a avea alt mers la relanti, toba se arde si nu mai scoare fum, surubul ala al naibi acum nu se mai desface, etc.. iar tu deja ai mai invatat ceva, fleacurile nu mai conteaza... Urca-te pe ia si fa un drum pana la Pitesti sau aiurea cu un prieten... inveti sa o cunosti... verifici lantul, roti, tot ce este legat de frane si directie, etc... Apoi pleci intr-un weekend pana la Lacul Rosu, iti iei cortul si ramai peste noapte pe cheile Bicazului... a doua zi te intorci pe la Oituz catre Brasov si faci la stanga la Intorsura Buzaului unde ramai peste noapte in zona Siriului, iar a doua zi prin Valeni spre casa... exact 1000 km sefu'!!! Timp berechet sa o cunosti, sa sti ce poate... sa tot verifici, sa schimbi ce nu-ti place... Abea atunci poti spune ceva, evident daca intre timp nu ti-ai schimbat parerea... poate descoperi o tovarase de drum de care ai sa te indragostesti, care nu te lasa pentru ca tu o cunosti si sti ce vrea... Sefu' termina cu vaietele! Un posesor de comunista isi face singur motorul, nu plange niciodata si nimic nu il opreste sa aunga unde vrea! Editat Mai 5, 2012 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CUXI Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 (editat) da, deseneaza. daca poti. incearca in culori, ca sa nu te-ncurci. incepi -doar daca poti- prin a te desena pe tine. promit sa nu rad. m-am desenat de mai multe ori...mai multe ori decat ai putea tu sa intelegi,din asta nici nu insist,surubul care de desface dupa 6 km cedeaza primul. Ai evitat raspunsul la intrebarea mea..printr-o eschivare de 2 lei..deci clar ai avut o bicicleta de hartie..rosie sa zicem Incearca mai multe pe www.miorlaiala.ro,nu cred ca motocicleta te merita.DICLIT Editat Mai 5, 2012 de CUXI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 Fa-o ca pe o japoneza, foloseste blocator de filet - Permatex sau altele, si suruburile incep sa nu mai cada. Suruburile moi de 8.8 se inlocuiesc cu suruburi 10.7 sau 12 unde e nevoie, nu mai apleca urechea la povesti cu tolerante mari si lucreaza cu tolerante mici si ai sa vezi ca se schimba treaba. 6km e curat ghinion, sau altceva. 6000km merge orice IJ pregatit bine. Cum ziceam la inceputuri, de investitie nu scapi. Ori investesti in tine, sa stii sa te descurci bine si mai ieftin, ori investesti in altii ca sa-ti vanda servicii. Nu e nevoie sa puna suruburi mai dure, eu am pus la ivanul meu majoritatea suruburilor cu cap imbus 8.8 stranse cu simt de raspundere, sant mult mai comode la montaj cat si la demontare, la cele cu duritate mai mare risca sa strice filetul in bloc, cartere, capace, daca insista peste puterea de rezistenta a aluminiului. Un IJ bine pregatit duce mai mult, tu ai fost destul de indulgent dar iti spun din propie experienta ca poate mai mult si ca viteza si ca nr de km. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.