Sari la conținut

Topicul atasistilor. Pagina oficiala


Aleko
 Share

Postări Recomandate

Nu-ti face probleme, n-o sa cer drepturi de autor...iubesc motoarele la fel ca si voi, asa ca am postat pozele ca sa le poata vedea oricine si sa poata bucura privirea oricui. Ma bucur ca ti-au placut! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Inca putin si e gata de drum....rolleyes.gif

 

Parerea mea e ca a iesit bine....sa vad cu parbrizul cum o sa fac ceva frumos

Frumos. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@silviu.tomica sper ca vii la intrunirea de atase si comuniste. O sa se bucure si nea Liche, ce vine negresit cu Jawa cu atas Velorex.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor.

Am si eu ceva cu atas prin curte( tras pe dreapta) ma bucur sa vad ca mai sunt inca unii care au dragoste pt atas, mie unul mi-e dor de o tura. Intrebarea mea este: a mai omologat cineva atas pe moto de viteza? in afara vad ca sunt multe( si scumpe) la noi au ramas doar comunistele. Am un yzf la care as pune atas, dar am auzit ca la RAR costa mult. Ma tot gandesc sa pun ij-ul pe picioare, dar e prea vechi si prea stricat si necesita ceva investitii, poate va veni si ziua lui sa iasa la asfalt dar...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

multumesc frumos pentru apreciere, imi doresc ca gandul sa-mi devina fapta.

 

  • post-30032-0-41619900-1335799814_thumb.jpg

 

Astazi am adus, cu chin/cu vai, motocicleta acasa. Ce simt? Pai...

 

Este greu de crezut pentru orice om normal ca va fi posibil in continuare proiectul meu, anume acela de a parcurge drumul Romania-Ucraina-Polonia-Tarile Baltice-Finland_Rusia-Ukraine_Romania, un drum de 6 mii de km, cu aceasta motocicleta, aceasta IJ planeta5 cu atas achizitionata de la Husi gratie Vulpoiului si reparata de mesterul Pedros in vederea acestei calatorii. In tot cazul, nu in acest an. Poate niciodata cu aceasta motocicleta (nu ma refer in general la Ij Planeta 5, ci la exemplarul meu).

 

Dupa un drum de doar 6 (sase) km - nu sase mii- anume cat am adus-o de la atelierul lui Pedros pana acasa la mine, ei bine: cazura, mai oameni buni, suruburi din ea... asta dupa excesiv de mult timp cheltuit si costuri totale (de pana acum - ca mai urmeaza pana sa fie ok - asadar costuri de 1.700 de euro). Motocicleta este deci intr-o stare absolut jenanta, dupa atata timp si atatia bani investiti in ea.

 

 

Acum vad urmatoarele 5 variante de mers mai departe:

 

1. dat foc pe camp motocicletei (la propriu);

2. vanduta, asa cum este, cu o pierdere estimata de 80% ;

3. radiata si vanduta, pe piese. cu o pierdere estimata de 60%;

4. continuat lucrul, cu o investitie estimata de alti cca 500 de euro minim, cine stie cat timp si cu rezultate incerte. Mizerabile. In tot cazul, in aceasta varianta piesele le voi cumpra personal si doar direct din Rusia, fari intermediari/vanzatori de piese de nici un fel. De asemenea, reparata fara "priceputi". De nici un fel.

5. depozitata in aceasta stare pe termen nedefinit.

 

Am sa-mi acord un ragaz de cateva zile; spre a ma scutura -sper- de starea ce acum ma indeamna sa-i dau foc mormanului de fiare. Mi-as dori sa iau o decizie corecta dupa aceasta pauza. Daca sunt intrebari?

Editat de Festina Lente
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

Scoate jivina periodic la plimbare,

 

asta daca ar fi intr-o stare de functionare decenta, desigur. dar nu este.

 

acceleratia se blocheaza si motorul zbiara la relanti, cablul de acceleratie se invarte aiurea, nefiind fixat; farul cade, suruburile cazute pe drumul parcurs de la mecanic pana acasa trebuie cumparate si repuse la loc, fumul iese pe la toate incheieturile tobei. astea toate dupa doar 6 km, de la atelierul expertului si pana acasa.

 

dupa atata vreme si atatia bani, motocicleta nu intruneste un minimum de functionare decenta. nu este posibil in acest moment a se parcurge cu aceasta motocicleta -in conditii de minima siguranta- un drum. indiferent de distanta.

Editat de Festina Lente
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acceleratia se blocheaza si motorul zbiara la relanti, cablul de acceleratie se invarte aiurea, nefiind fixat; farul cade, suruburile cazute pe drumul parcurs de la mecanic pana acasa trebuie cumparate si repuse la loc, fumul iese pe la toate incheieturile tobei. astea toate dupa doar 6 km, de la atelierul expertului si pana acasa.

 

dupa atata vreme si atatia bani, motocicleta nu intruneste un minimum de functionare decenta. nu este posibil in acest moment a se parcurge cu aceasta motocicleta -in conditii de minima siguranta- un drum. indiferent de distanta.

 

 

nenea?inainte sa te dai cu motocicleta..??ai avut bicicleta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

nenea?inainte sa te dai cu motocicleta..??ai avut bicicleta?

 

nu inteleg. poti te rog sa detaliezi? daca poti, in cuvinte potrivite. multumesc.

Editat de Festina Lente
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU

wă omule... hai să vorghim vorba ceia, ca în fundu' moldovei ..

 

Ci bătaie tre' să-ți phoot io ție... la propriu Âşi numa' cu pălmi Âşi kicioare!

 

Păi ci praznavaieț credeai tu că obții de la o comunistă? Asta una la mînă.

Păi ci fel di om.. motociclist..călăreț eÂşti tu? Ata a doua la măna?

 

Pui di avicola di oraÂş ce ne eÂşti !!!!!!!!

 

Calitatea pieselor n-are nici o legătură, de oriunde le-ai achiziționa. Intermediari, mama Rusie, calitate.... beÂşini măi băiete, aiestea-s beÂşini. Asta e calitatea acolo, țapănă, inflexibilă, cum mai vrei să-i zici. Asta e farmecul motocicletelor sovietice: un cîcat ambulant! Ăsta e farmecul lor: pleci, dar nu Âştii că ajungi, sau cum!

Dacă nu erai conÂştient de treaba asta... mnezău ne ierte, d-apoi vezi a doua linie ce-am scris.

Vezi diferența între Planeta 5 Âşi MZ ETZ. AceiaÂşi categorie, dar ... altceva.

 

Greu mi-e să cred cît de superficial eÂşti! Sau cel puțin ai analizat problema.

 

ÂŞtii a ce-mi sună atitudinea asta? A puțoi de ntiÂşpe ani, care Âştie el că Frst Baic e o panaramă. Că chică Âşuruburi din ea. Că japonezele ieste frate. Fără să Âştie ce-i ăla jigler, ferodou, sită....

 

Uite, dă-mi mie fondurile Âşi motocicleta Âşi plec eu în călătoria spre Nord. Eu plec 100% relaxat. Te bagi?

 

Ai înțeles ideea? Omul sfințeÂşte locul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

Te bagi?

 

Inainte de orice, te-as ruga sa folosesti un limbaj si un mod de apelare decent. Ce zici? Te bagi?

 

Iti e -cred- evident ca la postul de mai sus imi e greu a raspunde. Nu ca n-as putea. As spune sa nu ma incerci.

 

Incearca doar sa ma apelezi civilizat, ok?

Editat de Festina Lente
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fa-o ca pe o japoneza, foloseste blocator de filet - Permatex sau altele, si suruburile incep sa nu mai cada. Suruburile moi de 8.8 se inlocuiesc cu suruburi 10.7 sau 12 unde e nevoie, nu mai apleca urechea la povesti cu tolerante mari si lucreaza cu tolerante mici si ai sa vezi ca se schimba treaba. 6km e curat ghinion, sau altceva. 6000km merge orice IJ pregatit bine.

 

Cum ziceam la inceputuri, de investitie nu scapi. Ori investesti in tine, sa stii sa te descurci bine si mai ieftin, ori investesti in altii ca sa-ti vanda servicii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nenea?inainte sa te dai cu motocicleta..??ai avut bicicleta?

 

nu inteleg. poti te rog sa detaliezi? daca poti, in cuvinte potrivite. multumesc.

 

Reformulez

 

Inainte sa cumperi IJ-ul??Ai aut bicicleta?Si daca raspunsul este afirmativ astept doua raspunsuri:

 

1.Ce tip-marca?

2.de cat timp?

 

P.S. In caz de nevoie pot sa si desenez intrebarile de mai sus

Editat de CUXI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

P.S. In caz de nevoie pot sa si desenez intrebarile de mai sus

da, deseneaza. daca poti. incearca in culori, ca sa nu te-ncurci. incepi -doar daca poti- prin a te desena pe tine.

 

Ori investesti in tine, sa stii sa te descurci bine si mai ieftin, ori investesti in altii ca sa-ti vanda servicii.

 

o sa caut o cale... cumva, trebuie rezolvat ... multumesc mult pentru opinie, esti sufletist. :cheers: asfalt curat!

Editat de Festina Lente
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...nenea?inainte sa te dai cu motocicleta..??ai avut bicicleta?

Da! ..la fel m-am intrebat si eu!

 

...poti te rog sa detaliezi?...

...acceleratia se blocheaza si motorul zbiara la relanti, cablul de acceleratie se invarte aiurea, nefiind fixat; farul cade, suruburile cazute pe drumul parcurs de la mecanic pana acasa trebuie cumparate si repuse la loc, fumul iese pe la toate incheieturile tobei. astea toate dupa doar 6 km...

Am sa detailez eu... o fac pentru ca pana acum chiar am crezut ca esti un tip serios, ca poti incerca sa pui in practica ceeace-ti propui. Sper sa continui...

 

Ai un motor scos de la reparat si care scoate fum... si se desfac suruburi de la far... si cablul se blocheaza... si bla bla bla...??

Ok si ce-i cu asta? De ce esti disperat? Pune mana si pune-ti singur suruburile la loc, verifica, tot ce gasesti slab strangi si daca se slabesc din nou, le poti asigura cu solutie de blocat suruburi! Si ce daca scoate fum un motor ce abea a fost reparat? ..peste 1000 km o sa-si dea drumul, peste 2000 km v-a fi alt motor, v-a avea alt mers la relanti, toba se arde si nu mai scoare fum, surubul ala al naibi acum nu se mai desface, etc.. iar tu deja ai mai invatat ceva, fleacurile nu mai conteaza...

Urca-te pe ia si fa un drum pana la Pitesti sau aiurea cu un prieten... inveti sa o cunosti... verifici lantul, roti, tot ce este legat de frane si directie, etc... Apoi pleci intr-un weekend pana la Lacul Rosu, iti iei cortul si ramai peste noapte pe cheile Bicazului... a doua zi te intorci pe la Oituz catre Brasov si faci la stanga la Intorsura Buzaului unde ramai peste noapte in zona Siriului, iar a doua zi prin Valeni spre casa... exact 1000 km sefu'!!! Timp berechet sa o cunosti, sa sti ce poate... sa tot verifici, sa schimbi ce nu-ti place...

Abea atunci poti spune ceva, evident daca intre timp nu ti-ai schimbat parerea... poate descoperi o tovarase de drum de care ai sa te indragostesti, care nu te lasa pentru ca tu o cunosti si sti ce vrea...

 

Sefu' termina cu vaietele! Un posesor de comunista isi face singur motorul, nu plange niciodata si nimic nu il opreste sa aunga unde vrea!

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, deseneaza. daca poti. incearca in culori, ca sa nu te-ncurci. incepi -doar daca poti- prin a te desena pe tine. promit sa nu rad.

 

 

 

m-am desenat de mai multe ori...mai multe ori decat ai putea tu sa intelegi,din asta nici nu insist,surubul care de desface dupa 6 km cedeaza primul.

Ai evitat raspunsul la intrebarea mea..printr-o eschivare de 2 lei..deci clar ai avut o bicicleta de hartie..rosie sa zicem

Incearca mai multe pe www.miorlaiala.ro,nu cred ca motocicleta te merita.DICLIT

Editat de CUXI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fa-o ca pe o japoneza, foloseste blocator de filet - Permatex sau altele, si suruburile incep sa nu mai cada. Suruburile moi de 8.8 se inlocuiesc cu suruburi 10.7 sau 12 unde e nevoie, nu mai apleca urechea la povesti cu tolerante mari si lucreaza cu tolerante mici si ai sa vezi ca se schimba treaba. 6km e curat ghinion, sau altceva. 6000km merge orice IJ pregatit bine.

 

Cum ziceam la inceputuri, de investitie nu scapi. Ori investesti in tine, sa stii sa te descurci bine si mai ieftin, ori investesti in altii ca sa-ti vanda servicii.

Nu e nevoie sa puna suruburi mai dure, eu am pus la ivanul meu majoritatea suruburilor cu cap imbus 8.8 stranse cu simt de raspundere, sant mult mai comode la montaj cat si la demontare, la cele cu duritate mai mare risca sa strice filetul in bloc, cartere, capace, daca insista peste puterea de rezistenta a aluminiului. Un IJ bine pregatit duce mai mult, tu ai fost destul de indulgent dar iti spun din propie experienta ca poate mai mult si ca viteza si ca nr de km.

bafta :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...